• Oké, ik heb de knoop doorgehakt. Al jaren denk ik er aan om een tattoo te nemen ter ere van mijn lifelong rolmodel en idool Freddie Mercury, en nu wil ik het gewoon doen ook.

    Maar waar kan ik het beste deze tattoo laten zetten? Weten jullie goede tattooshops in Utrecht of ergens anders?

    En mensen met tatoeages, wat zijn jullie ervaringen en hoe was het om het te laten zetten? (:


    ars moriendi

    Hybrids schreef:
    (...)
    Precies. Ik ben op tatoeages. Ik wil echt zo veel. Ik heb zelfs een aparte map op mijn computer staan met allemaal ideeën voor tatoeages. Die map is echt oneindig lang. En wou je ook niet iets met een leeuw doen? Hoewel ik deze keuze van je snap hoor.
    En precies. De liefde tussen jezelf en je ouders onvoorwaardelijk. Natuurlijk heb je soms ruzie, en ik zie zat mensen die niks meer met hun ouders te maken willen hebben. Maar het blijven je ouders. En de band tussen hun en mij is echt onwijs sterk.

    Yep, ik heb een tijd lang getwijfelt tussen een royal crown en een leeuw inderdaad. Maar ik vind die eerste toch mooier. Omdat ik het iets heel moois vind hebben dat ik met de muziek van Queen ben opgegroeid en Freddie veel voor me betekend. Zijn manier van leven en denken zijn heel inspirerend voor mijn. Hij is gewoon al mijn idool vanaf het moment dat ik met die liedjes mee kon zingen, haha. ;D

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 16:15 ]


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Yep, ik heb een tijd lang getwijfelt tussen een royal crown en een leeuw inderdaad. Maar ik vind die eerste toch mooier. Ten eerste omdat ik het symbool mooier vind, ten tweede omdat ik het iets heel moois vind hebben dat ik met de muziek van Queen ben opgegroeid en Freddie veel voor me betekend. Zijn manier van leven en denken zijn heel inspirerend voor mijn. Hij is gewoon al mijn idool vanaf het moment dat ik met die liedjes mee kon zingen, haha. ;D

    Ja, daarom verbaast het me ook niet dat je voor die keuze bent gegaan. En misschien dat je wel zo gek bent op je tatoeage dat je er later nog één laat zetten?


    Chaos is a ladder.

    Hybrids schreef:
    (...)
    Ja, daarom verbaast het me ook niet dat je voor die keuze bent gegaan. En misschien dat je wel zo gek bent op je tatoeage dat je er later nog één laat zetten?

    Hihi, wie weet! (: Eerst maar eens voor deze gaan! Heb er nu al zin in. :9


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ohh wat schattig! *___* Op je onderarm?

    Op mijn linkerpols ^^


    -