• Deze voorjaarsvakantie gaan wij -als er een goede aanbieding is- naar Londen toe en ik heb er helemaal zin in.=)
    Ik ben al een lijstje aan het maken van wat ik moet zien en doen in Londen en vroeg me af of jullie nog toevoegingen hebben op deze lijst.=) :

    -De bigben
    -Londen Eye
    -Towerbridge
    -Nando's. (='D)
    -Starbucks (ook al ben ik daar al vaker geweest, het is gewoon lekker haha)
    -Harry Potter museum.
    -Hamleys
    -Harrods
    -Madam Tussaud
    -Naar een musical gaan
    -Oxford street
    -king's cross
    -buckingham palace
    -Fish and Chips
    -Dungeon
    -St. James park
    -M&M shop
    -China Town
    -Foyles
    -Milenium bridge

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 17:14 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Alakay schreef:
    Oxford Street, 3 km lang alleen maar shoppen, en twee keer de Primark. =D
    En verder: lekker wandelen langs the Theems, de wisseling van de wacht, lopen door Hyde Park.


    Haha ik ben niet zo van het shoppen eigenlijk maar het kan leuk zijn.xd


    You were born original, don't die as a copy.

    Naar een musical gaan, Abbey road, Buckingham Palace, King's cross (als je harry potter fan bent), Chinatown, Tower Bridge, Covent Garden en de Westminster Abbey.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    xAmore schreef:
    Fish en chips eten! Als je naar London gaat moet je die delicatesse toch wel geprobeerd hebben voor je naar huis gaat. (;


    oew your right.c:


    You were born original, don't die as a copy.

    Parish schreef:
    Naar een musical gaan, Abbey road, Buckingham Palace, King's cross (als je harry potter fan bent), Chinatown, Tower Bridge, Covent Garden en de Westminster Abbey.


    Yes I am.c:


    You were born original, don't die as a copy.

    Als je van wandelen houdt kun je ook naar Regent Park gaan, dat is een echte aanrader. Maar ik vraag me af of dat wel zo mooi is met dit seizoen... ;s


    Reading a good book is like taking a journey.

    Girolski schreef:
    Arsenal <3 noujaa, daar zal ik wel heen gaan.

    Wembley Stadium
    Natural History Museum, gehoord dat het leuk was.


    Wembley Stadium is van Arsenal dus?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Wat valt er in die dungeon te doen dan?(cat)


    dat is een spookkot/griezelmuseum

    xAmore schreef:
    Als je van wandelen houdt kun je ook naar Regent Park gaan, dat is een echte aanrader. Maar ik vraag me af of dat wel zo mooi is met dit seizoen... ;s


    Hmmm ik ben niet zo van parken en wandelen....xd Maar is het in April niet leuk dan?


    You were born original, don't die as a copy.

    Soleo schreef:
    (...)

    dat is een spookkot/griezelmuseum


    Soort van spookhuis dus of niet?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Soort van spookhuis dus of niet?


    ja.

    SPECS schreef:
    (...)

    Hmmm ik ben niet zo van parken en wandelen....xd Maar is het in April niet leuk dan?


    Ho, ik las even verkeerd. Ik dacht aan de winter... ;p In april kan het namelijk wel mooi zijn. :3


    Reading a good book is like taking a journey.

    xAmore schreef:
    (...)

    Ho, ik las even verkeerd. Ik dacht aan de winter... ;p In april kan het namelijk wel mooi zijn. :3


    Hahaha ik dacht al van 'huh?'xd


    You were born original, don't die as a copy.

    Die écht toeristische dingen zijn helemaal niet zo leuk, daar moet je niet te veel tijd aan besteden. Het St. James park is aan te raden, daar kun je eekhoorns uit je hand voeren. En een musical idd.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    SPECS schreef:
    (...)

    Wembley Stadium is van Arsenal dus?


    Nee, Wembley is wel een stadion, maar voor meerdere activiteiten beschikbaar. Het was afgelopen zomer met Olympische spelen een stadion voor de voetbalwedstrijden. Het is ook de thuisbasis voor het Engelse voetbalelftal. Maar buiten dat voetbal, zijn er ook optredens geweest van Michael Jackson, Rolling Stones en anderen.
    Als je van architectuur houd, is het een aanrader.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Licet schreef:
    Die écht toeristische dingen zijn helemaal niet zo leuk, daar moet je niet te veel tijd aan besteden. Het St. James park is aan te raden, daar kun je eekhoorns uit je hand voeren. En een musical idd.


    Dat is nice haha.c:


    You were born original, don't die as a copy.