• Deze voorjaarsvakantie gaan wij -als er een goede aanbieding is- naar Londen toe en ik heb er helemaal zin in.=)
    Ik ben al een lijstje aan het maken van wat ik moet zien en doen in Londen en vroeg me af of jullie nog toevoegingen hebben op deze lijst.=) :

    -De bigben
    -Londen Eye
    -Towerbridge
    -Nando's. (='D)
    -Starbucks (ook al ben ik daar al vaker geweest, het is gewoon lekker haha)
    -Harry Potter museum.
    -Hamleys
    -Harrods
    -Madam Tussaud
    -Naar een musical gaan
    -Oxford street
    -king's cross
    -buckingham palace
    -Fish and Chips
    -Dungeon
    -St. James park
    -M&M shop
    -China Town
    -Foyles
    -Milenium bridge

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 17:14 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Hmmm kweet niet zelf rondlopen is leuker.xd

    Meh, also true.

    Kubi schreef:
    (...)
    Meh, also true.


    Want anders moet je met zo'n groep rondlopen en dat is sowieso saai en dan kun je ook niet zelf plannen dus ja.='D
    Wij doen het gewoon oldschool met een map en een planning en dan gaan we erop uit haha.=3


    You were born original, don't die as a copy.

    OXFORD STREET WOEOEOEOEOE. Nee, echt, kleding walhalla, no joke this. En de M&M store is fuuucking leuk, hahahaha. Moet je echt heengaan, ik ging op de foto met levende M&M, alles. (: (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    OXFORD STREET WOEOEOEOEOE. Nee, echt, kleding walhalla, no joke this. En de M&M store is fuuucking leuk, hahahaha. Moet je echt heengaan, ik ging op de foto met levende M&M, alles. (: (:


    Ik ben meer excited over het Harry Potter museum als ik eerlijk ben.XD
    Maar goed...oxford street kan me nog gestolen worden op zich.=') Die m&m lijkt me wel heel leuk haha.


    You were born original, don't die as a copy.

    Hmm, misschien Camden Market? Dat is echt een hele ervaring, en je kan er leuke, aparte spulletjes vinden. Ik vond het in ieder geval erg leuk! (:


    The truth is out there.

    Ik kom er nét van terug. Wij hebben zowat alles gedaan wat jij al op je lijstje hebt staan. Maar wat je zeker moet doen, is een fietstour door Londen. Geen bustour, want als je met de bus gaat heb je zo'n bandje die alles klakkeloos voorleest. En met de fiets fiets je zélf door Londen, moet je zelf links fietsen. Dat is zo raar en grappig (: En ondertussen rij je met een gids (wij hadden een Nederlandse) en die verteld heel leuk over de plekjes waar je langs komt. Echt een aanrader! Ik kan je zo de maatschappij zeggen als je dat zou willen.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Neria schreef:
    Hmm, misschien Camden Market? Dat is echt een hele ervaring, en je kan er leuke, aparte spulletjes vinden. Ik vond het in ieder geval erg leuk! (:


    Dat zei iemand anders net ook al maar ik vrees dat er echt niet veel meer op mijn lijstje kan om binnen 4-5 dagen af te krijgen....al zou ik er wel heen willen als er nog tijd over zou zijn^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Arthur schreef:
    Ik kom er nét van terug. Wij hebben zowat alles gedaan wat jij al op je lijstje hebt staan. Maar wat je zeker moet doen, is een fietstour door Londen. Geen bustour, want als je met de bus gaat heb je zo'n bandje die alles klakkeloos voorleest. En met de fiets fiets je zélf door Londen, moet je zelf links fietsen. Dat is zo raar en grappig (: En ondertussen rij je met een gids (wij hadden een Nederlandse) en die verteld heel leuk over de plekjes waar je langs komt. Echt een aanrader! Ik kan je zo de maatschappij zeggen als je dat zou willen.


    Hmmm wij doen alles te voet of met de metro but sure tell me.c:
    Dan kan ik het aan mijn ouders voorleggen al zweer ik je dat ik op een fiets gewoon zo al gevaarlijk ben maar links fietsen? Ik beland onder de bus denk ik....XD hoeveel dagen hadden jullie btw?

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 22:51 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Hmmm wij doen alles te voet of met de metro but sure tell me.c:
    Dan kan ik het aan mijn ouders voorleggen al zweer ik je dat ik op een fiets gewoon zo al gevaarlijk ben maar links fietsen? Ik beland onder de bus denk ik....XD hoeveel dagen hadden jullie btw?

    Het heet 'The London Bicycle Tour Company'. Dit is hun site: klik. Dat moet je van te voren boeken, maar ik raad het je zéker aan. Wij hadden een tour van 2,5 uur. Je stopt regelmatig, bij bijvoorbeeld de Big Ben, en Trafalgar Square. Je fietst ook door binnenweggetjes, niet alleen over de weg dus. Volgens mij waren wij ook langs een set van Harry Potter gefietst. En rustig maar hoor, die gids stuurt je niet regelrecht de drukke weg op :') Die weet ook wel dat wij het gewend zijn rechts te fietsen.
    Wij waren 4 dagen geweest. Van woensdag tot gisteren (zaterdag), het was echt leuk ^^


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ga naar de Believe it or Not, zit in de buurt van Leicester Square, klein eindje lopen. Is een soort museum maar echt keileuk gedaan met 5 verdiepingen met allemaal gekke dingen die wel ooit echt bestaan hebben maar ik kan het eigenlijk niet zo goed uitleggen. Verder staat zo'n beetje alles wat ik ook zou aanraden er al bij ^^


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Arthur schreef:
    (...)
    Het heet 'The London Bicycle Tour Company'. Dit is hun site: klik. Dat moet je van te voren boeken, maar ik raad het je zéker aan. Wij hadden een tour van 2,5 uur. Je stopt regelmatig, bij bijvoorbeeld de Big Ben, en Trafalgar Square. Je fietst ook door binnenweggetjes, niet alleen over de weg dus. Volgens mij waren wij ook langs een set van Harry iPotter gefietst. En rustig maar hoor, die gids stuurt je niet regelrecht de drukke weg op :') Die weet ook wel dat wij het gewend zijn rechts te fietsen.
    Wij waren 4 dagen geweest. Van woensdag tot gisteren (zaterdag), het was echt leuk ^^


    4 dagen en je hebt zowat alles op mijn lijstje gezien, wow haha dan heb je het niet rustig gehad.:o

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 14:07 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Survival schreef:
    Ga naar de Believe it or Not, zit in de buurt van Leicester Square, klein eindje lopen. Is een soort museum maar echt keileuk gedaan met 5 verdiepingen met allemaal gekke dingen die wel ooit echt bestaan hebben maar ik kan het eigenlijk niet zo goed uitleggen. Verder staat zo'n beetje alles wat ik ook zou aanraden er al bij ^^


    Hmmm dat kan maar voor een paar dagen hebben we misschien al teveel punten om af te werken.xd


    You were born original, don't die as a copy.

    Wat er zeker op het lijstje moet en wat je zeker moet zien in Londen:
    - Leuke jongens met een Engels accent
    Ik heb gewoon een zwak voor dat accent :3


    From these ashes, I will rise

    Harrods, Picadilly Circus, Trafalgars Square


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    SPECS schreef:
    (...)

    4 dagen en je hebt zowat alles op mijn lijstje gezien, wow haha dan heb je het niet rustig gehad.:o

    Klopt, we hebben veel gelopen ook. 12 van de 19 dingen op jouw lijstje hebben we gedaan. Maar we zijn bijvoorbeeld niet de Tower's Bridge IN geweest. Gewoon overheen gelopen. Oh, en ik zie dat de Millenium Bridge nog niet op je lijstje staat. Daar zijn wij ook overheen gelopen.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"