• Deze voorjaarsvakantie gaan wij -als er een goede aanbieding is- naar Londen toe en ik heb er helemaal zin in.=)
    Ik ben al een lijstje aan het maken van wat ik moet zien en doen in Londen en vroeg me af of jullie nog toevoegingen hebben op deze lijst.=) :

    -De bigben
    -Londen Eye
    -Towerbridge
    -Nando's. (='D)
    -Starbucks (ook al ben ik daar al vaker geweest, het is gewoon lekker haha)
    -Harry Potter museum.
    -Hamleys
    -Harrods
    -Madam Tussaud
    -Naar een musical gaan
    -Oxford street
    -king's cross
    -buckingham palace
    -Fish and Chips
    -Dungeon
    -St. James park
    -M&M shop
    -China Town
    -Foyles
    -Milenium bridge

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 17:14 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    kittje schreef:
    Bioscoop daar


    Hmmm nou dan heb je een engelse film zonder ondertiteling.xd


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Nou ik heb wel een heleboel ideetjes gelukkig haha.c:
    Een rondtrip?xd

    Y not? c:

    Kubi schreef:
    (...)
    Y not? c:


    Hmmm kweet niet zelf rondlopen is leuker.xd


    You were born original, don't die as a copy.

    Camden Town sowieso, dat is heel leuk! En als je tijd over hebt, Natural History Museum, is best een leuk museum en gratis hihi


    As travars

    Overjoyed schreef:
    Camden Town sowieso, dat is heel leuk! En als je tijd over hebt, Natural History Museum, is best een leuk museum en gratis hihi


    Camden Town?=x


    You were born original, don't die as a copy.

    Nou dan kijk je hem hier in net nlxD
    Ik had het bij harry potter laatste deel in Amerika gekekendxd
    Mijn zusje van 10 ook

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 21:38 ]


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    SPECS schreef:
    (...)

    Camden Town?=x


    is een gedeelte in Londen waar de Camden Market is, een beetje een alternatieve markt, maar de sfeer is daar geweldig, en je hebt er heel veel eettentjes. cafés en ook leuke kleine winkeltjes (aah ik wil weer). Ik ben 5 keer in Londen geweest ofzo, en elke keer ga ik daar weer naartoe.


    As travars

    Als je van lezen houdt; Foyles, een enorme boekenwinkel. :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Overjoyed schreef:
    (...)

    is een gedeelte in Londen waar de Camden Market is, een beetje een alternatieve markt, maar de sfeer is daar geweldig, en je hebt er heel veel eettentjes. cafés en ook leuke kleine winkeltjes (aah ik wil weer). Ik ben 5 keer in Londen geweest ofzo, en elke keer ga ik daar weer naartoe.


    Hmmm eerlijk gezegd klinkt dat niet als iets wat ik zo nodig moet zien, maar als er tijd is dan ga ik er wel langs.


    You were born original, don't die as a copy.

    Even een mijn topics-berichtje (; ik ga binnenkort ook naar Londen en weet nog niet precies wat ik ga doen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Square schreef:
    Als je van lezen houdt; Foyles, een enorme boekenwinkel. :9~


    Duh natuurlijk houd ik van lezen jij dummie.c:
    Ik ga gewoon naar freaking Harry Potter museum!=D


    You were born original, don't die as a copy.

    Frodo schreef:
    Even een mijn topics-berichtje (; ik ga binnenkort ook naar Londen en weet nog niet precies wat ik ga doen.


    Nou hier staat een waslijst vol haha.c:


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik vond de London Eye best tegenvallen. Het was ook best saai weer toen we er in zaten, niet bewolkt ofzo, maar toch. Echt leuk vond ik het niet. :'D

    Ga met een hop on hop off bus (of hoe dat heet). Die stoppen bij alle ''toeristische'' dingen en een heel hoop van jouw lijstje. Dan kun je daar telkens op en afstappen en hoef je niet te lopen, scheelt tijd!

    Vooral een tip: Maak van te voren lijstjes wat je per dag wilt doen en bekijk goed wat bij elkaar in de buurt is. Wij hebben toen we daar met school waren geen tijd meer voor gehad en toen hebben we heel Londen doorgelopen en kwamen we er op een gegeven moment achter dat we echt een paar keer vlak bij iets waren, terwijl we dat niet wisten. We hebben de hele dag heen en weer gelopen. Heel erg zonde van de tijd.

    SPECS schreef:
    (...)

    Nou hier staat een waslijst vol haha.c:


    Haha daarom ;)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Fantasia schreef:
    Ik vond de London Eye best tegenvallen. Het was ook best saai weer toen we er in zaten, niet bewolkt ofzo, maar toch. Echt leuk vond ik het niet. :'D

    Ga met een hop on hop off bus (of hoe dat heet). Die stoppen bij alle ''toeristische'' dingen en een heel hoop van jouw lijstje. Dan kun je daar telkens op en afstappen en hoef je niet te lopen, scheelt tijd!

    Vooral een tip: Maak van te voren lijstjes wat je per dag wilt doen en bekijk goed wat bij elkaar in de buurt is. Wij hebben toen we daar met school waren geen tijd meer voor gehad en toen hebben we heel Londen doorgelopen en kwamen we er op een gegeven moment achter dat we echt een paar keer vlak bij iets waren, terwijl we dat niet wisten. We hebben de hele dag heen en weer gelopen. Heel erg zonde van de tijd.


    Nou die on hop off bussen zijn meestal nogal duur en dat doen mijn ouders helaas niet.:\
    Ja dat had ik ook al gepland hoor om te kijken wat bij elkaar in de buurt ligt haha.


    You were born original, don't die as a copy.