• Link naar nieuwe rollentopic
    Link naar oude rollentopic
    Link naar het volgende topic

    Een klein groepje tieners heeft een groot geheim, niemand mag hier achter komen want als dat gebeurd kunnen er erge dingen gebeuren.
    Ze moeten zo onopvallend mogelijk blijven voor hun medestudenten.
    Wat hun geheim is vraag je? Ze zijn wolven, die bij volle maan zichzelf niet kunnen beheersen. Ze veranderen in hun werkelijke vorm en moeten er voor zorgen dat ze niet gesnapt worden. Van de alfa krijgen ze allerlei opdrachten. Sommige zijn gevaarlijk, sommige beangstigend.

    Voor deze groep tienerwolven is ook een groot gevaar. De Hunters. Zij zijn tieners die undercover zijn om de tienerwolven te vangen en te onderzoeken.
    Ze voeren pijnlijke proeven uit om erachter te komen hoe het mogelijk is dat zij bij volle maan in wolven kunnen veranderen. En of ze er iets tegen kunnen doen. De Hunters zetten alles op alles om de tienerwolven tegen te houden, voordat ze uitzaaien en een groter gevaar voor de mens worden dan ze al zijn.



    De tienerwolven [max 7] ;;
    Jongens ;;
    1- Tijdelijke Alfa ;; Cooper Henderson. - GleeManiac
    2- Memphis Grimmaud - Roane
    3- Cyril Nightingale - Eltham
    4- Vegangirl
    Roedelloos ;; Jack Willows - [qGleeManiac[/q]

    Meiden ;;
    1- Scarlet Morningstar - Jackxdaniels
    2- Ayla Hope Savage - Vesta
    3- Gwenx1D

    Hunters [max 12] ;; NODIG!

    Jongens ;;
    1- Beau James Sykes nessje
    2-
    3-

    Bounty hunter ;; Xander Dodge Outcast - Ninuturu

    Meiden ;;
    1- Marcy Jarvis - Morrowind
    2- Aowynn Rune Savan - Vesta
    3- Maia Felice Johnson Jaimes
    4-
    Rules;
    ~Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals; Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, waarnemingen etc.
    ~OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    ~Er mag best liefde tussen tienerwolven en Hunters ontstaan, maar niet alleen maar die koppels.
    ~Reserveringen blijven twee dagen staan.
    ~Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    ~Lol hebben, dat is de grootste regel hier!
    ~De tienerwolven kunnen veranderen in wolven wanneer ze willen, maar als het volle maan is zijn ze blijvend wolf tot de eerste zonnestralen de aarde verlichten.
    ~Houd rekening met andere, wacht tot vrijwel meer dan de helft gereageerd heeft voordat jij reageert. Het is zo voor mensen die minder vaak online zijn makkelijk om er weer in te geraken.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 20:50 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Memphis

    "‘Is dat zo?"
    Ik vernauw mijn ogen even terwijl ik ondanks de moeite een grijns niet kan onderdrukken. Aowynn mag dan wel ontkennen dat ze flirt, maar om eerlijk te zijn begin ik dit toch wel heel erg als flirten te beschouwen. Ik steek mijn hand even uit richting haar onderrug wanneer ik haar zie wankelen, zodat ik haar kan ondersteunen mocht het nodig zijn.
    "Oppassen voor bijtende papa’s he," plaagt Aowynn terwijl ze de deur opent. Ik grinnik even en schud met een zacht lachje mijn hoofd. Ik denk niet dat haar vader degene is die voor het bijten zorgt. Ze weet niet half dat ze zojuist de grote boze wolf in haar huis heeft uitgenodigd. De deur is amper open of er verschijnt een mannelijk figuur in de hal. Hoewel ik hem niet knap vind, kan ik duidelijk zien dat hij haar vader is. Hij heeft dezelfde ogen en de vorm van haar lippen kan ik in de zijne herkennen. Toch vermoed ik dat ze het grootste deel van haar schoonheid van haar moeder heeft geërfd.
    "Aowynn? Ongelukkig gevallen he?"
    Ik moet me inhouden niet te gaan lachen, omdat Aowynn hem blijkbaar zo'n slap excuus heeft gegeven. Waarom heeft ze hem niet verteld dat ze door een "hond" is gebeten, net zoals ze tegen mij zei? Dat is toch een plausibele situatie? Ik hou echter mijn lippen stijf op elkaar omdat de man me tot nu toe nog niet lijkt opgemerkt te hebben en ik dat graag zo wil houden. Ik ben geen held in het omgaan met vaders, en zeker niet als ik dingen met hun dochters heb uitgespookt waarvan ze zouden walgen. Niet dat dit bij Aowynn het geval is, maar toch vermijd ik de confrontatie liever.
    "Zoals ik gisteren al zei; niks ernstigs."
    "Natuurlijk niet, je loopt nog." Punt voor papa op de sarcasmeschaal. Wanneer ik merk dat de man naar me kijkt, richt ik mijn ogen op het plafond, alsof het iets interessants is dat ik in mijn hele leven nog nooit heb gezien. Zolang ik niet expliciet vermeld wordt, hou ik me er rustig buiten.
    "Precies, ik loop nog. Ik heb Ome Ray al gebeld en Memphis gevraagd of hij me wilde helpen, moet voldoende zijn."
    Kut. Fuck. Shit. Moet ik me alsnog gaan voorstellen dan? Hem wijsmaken dat mijn bedoelingen met zijn dochter alleen maar eerbaar zijn? Wat overigens een grote leugen zou zijn. Ik besluit toch maar te zwijgen en niet eens te proberen snappen waar het over gaat wanneer de conversatie een heel oncomfortabele wending neemt.
    "Precies zoals zij. Je bent precies je moeder, geen haar beter."
    Omdat ik niet compleet respectloos ben, draai ik me een beetje van de twee weg om ze wat privacy te gunnen. Hierin wil ik namelijk ook liever niet verzeild raken. Ik ben ietwat opgelucht wanneer Aowynn het duidelijk weer tegen mij heeft.
    "We moeten naar de zolder, mijn kamer. Het spijt me als je een warmer welkom had verwacht, dat zit er hier niet altijd in."
    Wanner Aowynn naar de trap gaat, til ik haar heel langzaam en voorzichtig weer op. Het gevoel van verbondenheid dat ik nu met haar voel, zou ik liefst uit mijn lichaam rukken en uit het raam gooien omdat ik bang ben dat het me later nog in de weg zal zitten. Met heel mijn verschrompelde hart hoop ik dat het afneemt als ik hier weer de deur uit ben. Ik weet maar al te goed hoe het is om geen goede band met je ouders te hebben en ergens hoop ik dat haar oom voor haar betekent wat mijn bonnie voor mij is. Een veilige haven, een warme haard en een zoete glimlach.
    "Ze moet een geweldige vrouw geweest zijn, als je op haar lijkt," zeg ik zachtjes. "Sterk en grappig," verduidelijk ik even wat ik bedoel.
    Ik kijk haar bewust niet aan omdat dit zowat het eerste serieuze compliment is dat ik ook nog eens meen dat ik in jaren gegeven heb. Meestal zijn mijn complimentjes enkel op iets fysieks gericht, en geef ik ze alleen om iets voor mezelf gedaan te krijgen. Dit keer is het omdat ik denk dat Aowynn er wel wat aan kan hebben. Wanneer we eindelijk de zolder bereikt hebben, draag ik Aowynn naar de aanpalende badkamer en ik zet haar neer op de badrand. Op mijn knieën ga ik voor haar zitten en ik maak haar schoenen los. Wanneer die uit zijn, sta ik zwijgzaam op en rommel wat in de schuiven. Wanneer ik een doos tampons tegenkom, druk ik het schof snel weer dicht.
    "Sorry."
    Ik zet mijn zoektocht verder en uiteindelijk vind ik wat ik nodig heb. Een schaar. Ik ga weer voor Aowynn zitten en geef een knipje in haar broek, in beide pijpen. Vervolgens scheur ik met mijn blote handen het grootste deel ervan af. Op dit moment kan ik het namelijk niet gebruiken haar in haar ondergoed te zien, ookal moet ik bij haar bovenbeen zijn. De stukken jeans belanden ergens achter me op de grond.
    "Je moet vaker shorts dragen," grinnik ik voorzichtig.
    Ik sta op en neem de douchekop af de stang. Ik zet de kraan aan en stop mijn eigen hand eronder terwijl ik met de andere de temperatuur regel. Wanneer het lauwwarm is, leg ik een van Aowynn's handen op mijn schouder om vervolgens haar gewonde been in de badkuip te zetten. Voorzichtig hou ik de douchekop er boven, zodat het water van boven naar onder de wonde spoelt.
    "Altijd schoon maken, spoelen," leg ik uit. Ik trek even een grimas wanneer ik zie hoe diep de wonde is. Ik moet flink kwaad en in het nauw gedreven geweest zijn gisteren, om haar zo toegetakeld te hebben. Ik bijt even op mijn onderlip als ik wat van de vezels van haar broek in de wonde zie zitten. Ik kijk even om me heen en gelukkig zie ik snel een pincet liggen. Wanneer ik het genomen heb, zet ik de douche uit en neem ik het ontsmettingsmiddel uit het zakje van de apotheker. Ik giet een gulle scheut over het pincet en pluk heel voorzichtigjes de draadjes uit haar wonde. Na een grondige inspectie neem ik een handdoek en druk die tegen de wonde aan.
    "Deppen, niet wrijven," verklaar ik. Voorzichtig kijk ik haar even in de ogen. "Knijp maar als ik je pijn doe," zeg ik zacht.
    Ik neem opnieuw het ontsmettingmiddel en giet het over de wonde heen.
    "Beter te veel dan te weinig."
    Voorzichtig druk ik de handdoek met een schoon stuk er nog een keer tegen aan. Wanneer ik klaar ben neem ik het verband dat ik vrij strak om haar been wind. Ik knip een stuk af en leg er een knoopje in.
    "Twee keer per dag verschonen en droog houden. Best 's ochtends en 's avonds. Als het begint dicht te groeien of te jeuken wil ik dat je het me laat weten, dan kan ik je verder helpen. Vooral niet krabben."
    Ik glimlach zachtjes terwijl ik mijn hand langs haar been naar beneden laat glijden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Woopsie :$]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    [Woopsie :$]

    [we hebben een nieuwe mega-poster in ons midden! (yeah)]

    [Zo, haha, idd. Gooi die tekst maar neer ;D ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Aowynn

    Ik had mijn voet nog niet op de onderste traptrede gezet of Memphis tilde me langzaam weer op. Tevergeefs probeerde ik een glimlach op te zetten als bedank. Het stekende gevoel in mijn hart was nog steeds duidelijk voelbaar en ik hield mijn gezicht van hem afgewend. Op dit moment voelde ik me klein en breekbaar, iets wat ik niet graag deelde met andere. De enige die een beetje weet had van mijn hele situatie hier thuis, was Marcy. En zelfs zij wist nog niet alles.
    ‘Ze moet een geweldige vrouw geweest zijn, als je op haar lijkt,’ hoor ik Memphis zachtjes zeggen terwijl hij naar boven loopt en ik hem een schuine blik toe wierp. ‘Sterk en grappig,’ voegt hij er verduidelijkend aan toe. Ik knik lichtjes en glimlach kleintjes. Hoe graag ik ergens had willen reageren, al was het maar om hem een lichte bedank te geven van zijn compliment, de brok in mijn keel weerhield me ervan. Dit onderwerp vermeed ik en dan voornamelijk omdat er niemand was die zich in mijn schoenen kon verplaatsen, die kon zien en voelen wat ik had moeten doorstaan. Op het moment dat ik mijn moeder had verloren was ik het belangrijkste in mijn leven kwijtgeraakt en er was niemand die een poging had gedaan om die leegte op te vullen. Mijn vader was buiten beeld en mijn Oom dreef me tot het uiterste aangezien de zaken gewoon door moesten gaan.
    Eenmaal op mijn kamer aangekomen loopt Memphis direct door naar mijn badkamer. Daar zet hij me neer op de badrand, waarna hij op zijn knieën voor me gaat zitten en mijn schoenen los begint te maken. Ik had even willen tegenstribbelen en het zelf willen doen, maar ik had op dit moment gewoonweg geen zin om ook maar een poging te doen. Bovendien was het wel interessant om te zien hoe Memphis op ging in zijn handelingen. Mijn ogen volgen hem als hij opstaat en in een van mijn kastjes begint te rommelen. ‘Ehm, Memphis..’ breng ik net iets te laat uit, als ik zie dat hij net een kastje openschuift waar wat persoonlijke dingetjes instaan. Tampons bijvoorbeeld. ‘Sorry.’ Ondanks mijn sombere moment van net, kon ik het niet helpen om toch zachtjes te grinniken en licht met mijn hoofd te schudden terwijl hij uiteindelijk gevonden heeft wat hij zocht.
    Als hij weer voor me komt zitten volg ik direct zijn handelingen weer, dit keer knipt hij mijn broek voorzichtig kapot en ik voelde me een beetje verrast. Hij was echt bezig met mijn wond, maakte geen enkele seconde misbruik van het feit dat mijn benen steeds bloter werden en we alleen in een badkamer waren. De verhalen over zijn reputatie daalde lichtjes in mijn geloof. Ik begon steeds meer te geloven dat hij ook anders tegen vrouwen aan kon kijken, ookal ware het nog wel met baby stapjes.
    ‘Je moet vaker shorts dragen,’ hoor ik hem grinniken en trek even mijn wenkbrauw op terwijl ik weer naar hem kijk. ‘Ik zal het onthouden,’ reageer ik en glimlach licht terwijl hij verder gaat met zijn volgende handelingen en mijn been inmiddels in de badkuip staat. Het was geen kleine wond en het rotbeest had me diep te pakken gehad. Even bijt ik op mijn onderlip als het lauwe water over de wond heen glijd en ik kan een zachte vervloeking net onderdrukken wanneer hij er een scheut ontsmettingsmiddel overheen gooide. Al zijn stappen bekijk ik zorgvuldig en sla ze goed op in mijn hoofd voor een eventuele volgende keer. Hoewel mijn gezicht af en toe even betrekt geef ik geen enkele kik. Bij het gevoel van pijn gonst mijn Ooms stem hard door mijn hoofd heen. “Pijn is voor mietjes.”
    Als hij nog eenmaal ontsmettingsmiddel over de wonde heen gooit grijp ik hem stevig vast en klem mijn kaken opeen. Na het gepeuter van de pincet was dit laatste de druppel. Het deed zeer, voor mietjes of niet. Ik wierp hem een kleine verontschuldigende blik toe, gevolgd door een flauwe glimlach. ‘Sorry, ik mocht knijpen als het zeer deed,’ mompelde ik zacht waarna hij mijn been in het verband begint te wikkelen.
    ‘Twee keer per dag verschonen en droog houden. Best ’s ochtends en ’s avonds. Als het begint dicht te groeien of te jeuken wil ik dat je het me laat weten, dan kan ik je verder helpen. Vooral niet krabben,’ glimlacht hij zacht als alles klaar is. Even verloor ik mijn concentratie en voelde zijn hand langs mijn been naar beneden glijden. Een lading kippenvel gleed over mijn lichaam heen en een lichte huivering kon ik niet onderdrukken. In een fractie van een seconde had ik zijn hand beetgegrepen. Niet goed wetende wat ik er eigenlijk mee wilde doen, wegduwen of vasthouden, liet ik hem snel weer los.
    ‘Dus, ehm, daar begin ik morgen mee? Ik bedoel, vandaag hoef ik hem niet meer opnieuw te verschonen?’ breng ik uit terwijl ik de controle over mijn stem probeer te behouden en mijn aandacht weer op de wonde richt. Die enkele lichte, zachte aanraking deed mijn hoofd weer licht op hol slaan. Een zwak gevoel van lust was even omhoog gekomen en ik kon alleen maar hopen dat het mijn gezicht niet behaald had. Op dit moment voelde ik me slingeren tussen verschillende emoties en gevoelens, en ik moest mijn best doen bij het juiste te blijven. Ik was niet zoals die andere meisje, echt niet. De gedachten klonken dwingend en ik wist mijn grip er voor even weer op beet te pakken.
    ‘En niet krabben,’ mompelde ik zacht ter afleiding. ‘Dat word mijn handen vastbinden als ik naar bed ga dan.’


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Aurora Elizabeth Morningrose

    Voor een aantal seconden keek ik nadenken voor me uit, mezelf in gedachten afvragend wat het beste zou zijn om nu te gaan doen. De kerkklok die zeven uur slaat laat me totaal opschrikken uit mijn gedachten, was het inmiddels al zo laat geworden? Verward schud ik even mijn hoofd, wanneer ik mijn blik op Jack's gezicht laat rusten. Alhoewel ik graag had gezien dat Jack met ons was meegegaan, neem ik het risico niet dat Memphis zijn kop eraf zal trekken wanneer hij de ontmoeting zal verschijnen.
    'Jack, Scar en ik moeten naar Memphis? Zie ik je, een andere keer weer? Morgen?' vraag ik dan zachtjes.
    Diep binnen in mezelf weet ik niet precies wat ik tegen Jack moet zeggen, omdat ik nog steeds met Memphis vraag - om bij Jack weg te blijven - in mijn hoofd zit. Het feit dat ik verschrikkelijk boos en kwaad ben op Memphis omdat hij het niet eens aan durft om het met me te proberen veegt niet weg dat ik altijd op m'n hoede zal blijven wanneer iemand me voor iemand anders waarschuwt. Even laat ik mijn blik onderzoekend over Jack's lichaam glijden, niet ontdekkend waar Memphis nu precies zo bang voor is. Niet dat hij ergens bang voor hoeft te zijn, aangezien hij hoogstwaarschijnlijk alweer aan andere zitten te denken - als ik aan het meisje Aeowynn denk.
    'Scar, we moeten snel naar je huis om onze kleren te verwisselen en dan door naar Memphis, hij zal ons over een half uur verwachten,' mompel ik dan zachtjes terwijl ik in mijn gedachten nog even door ga over de vraag waarom Memphis het niet wil proberen. Het feit dat we in dezelfde roedel zitten is voor mij geen doorslaand argument geweest, er zijn wel meerdere roedels in de omgeving waarbinnen relaties ontstaan en waartussen het heel erg goed zat. Mijn opa en oma hebben elkaar leren kennen binnen de roedel en zij zijn gelukkig geweest tot het leven besloot daar een bruut einde aan te maken in een auto - ongeluk.


    Riley Andreas Cromwell

    Het was een lange tijd stil tussen Marcy en mij, waardoor ik me redelijk ongemakkelijk voelde worden.
    Ergens hield ik niet van dit soort stiltes omdat het me het gevoel gaf dat ik iets verkeerds had gezegd.
    Om eerlijk te zijn was mijn drang om te winnen bijna verdwenen, maar deed toch alsof ik nog moeite deed om Marcy een uitdaging te bezorgen.
    Mijn vingers vlogen nog steeds behendig over de knopjes, maar toch liet ik Marcy uiteindelijk winnen.
    Wanneer het spel gedaan was, boog ik voorover terwijl ik mijn controller naast me neerlegde en dronk nog wat van mijn biertje.
    Terwijl ik het flesje weer voorzichtig op tafel zette, keek ik Marcy even aan.
    "Wat gaan we doen?" Vroeg ik uiteindelijk nadat ik besefte dat ik niet langer zin had om te spelen. "Vermaak me."
    Het kwam er lachend uit, deels omdat het redelijk verkeerd overkwam maar ook omdat ik terug zin had om haar te plagen.
    "Dans aapje, dans." Grinnikte ik en porde zacht met mijn vinger in haar zij. "Vermaak me."
    Het kwam er allemaal op een zeurderig toontje uit, maar dat kwam waarschijnlijk omdat ik me verveelde.




    Katherine Audrey Swann

    Wanneer ik het gevoel had dat ik de jongen een beetje verveelde, stond ik langzaam op van het bankje.
    Voor een fractie van een seconde keek ik even op hem neer en beet ik even op de binnenkant van mijn wang.
    "Sorry dat ik zo vermoeiend ben." Zei ik uiteindelijk en glimlachte even, hoewel ik betwijfelde of hij het kon zien. "Ik was gewoon nieuwsgierig."
    Ik klemde mijn tanden even over elkaar en fronste mijn wenkbrauwen even terwijl ik even nadacht over iets.
    "Als je wilt, zal ik wel weggaan." Het kwam er veel zachter uit dan de bedoeling was, maar ik kon het niet helpen, het leek alsof ik plots hees was geworden.
    Niet van plan om nog iets te zeggen, maakte ik aanstalten om weg te wandelen, maar iets zorgde er voor dat ik me bedacht.
    Het was hond die tegen een erg hoge snelheid mijn kant op kwam gelopen en het leek er op dat hij niet bepaald vriendelijke bedoelingen had.
    Als aan de grond genageld keek ik toe het het enorme dier steeds sneller en sneller liep en het enige wat ik kon doen was staren.
    Normaal gezien had ik geen schrik van honden, maar het leek er op dat ik me niet langer kon verroeren, ook al wilde ik het wel.
    "Oh, shit," Mompelde ik en bereidde me mentaal al voor op de klap die zou komen.
    Of de hond zou bijten, wist ik niet, maar daar zou ik snel genoeg achter komen, ik had geen andere keuze.
    In een wolf veranderen zou geen goed idee zijn nu er onbekend volk bij was, anders had ik het waarschijnlijk wel gedaan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Marcy Jarvis

    Lusteloos liet ik mijn vinger over de vooruit knop glijden. Volgens mij had hij me laten winnen, al probeerde hij het te laten lijken alsof hij erg zijn best deed. Ik deed in ieder geval niet veel moeite.
    Hij dronk nog wat van zijn bier en uiteindelijk zette ik het spel uit, omdat het er niet meer naar uit zag dat een van ons beiden nog zin had.
    "Wat gaan we doen?" Vroeg hij uiteindelijk. "Vermaak me."
    Ik proestte het uit en verslikte me bijna in mijn pintje van het lachen. Dat klonk gewoon fout.
    “Dans aapje, dans.” Vervolgde hij en porde zacht met zijn vinger in mijn zij. "Vermaak me."
    Met een klap zette ik mijn lege bierflesje op tafel en ging recht staan. “Oké, deze is speciaal voor jou. Maar niet lachen, want ik ben gehandicapt!” Met een pruillipje wees ik naar mijn knie. Mijn pijnlijke knie was enkel een excuus voor mijn belabberde dansen. Als er iets was waar ik slecht in was, dan was het wel dansen. Het enige wat ik kon was de chachacha, en dan enkel de mannenpasjes omdat ik altijd man moest zijn in school en de hucklebuck.
    Ik ging weer zitten. “Nee, ik ga toch niet voor je dansen. Sorry.”
    Ik grinnikte zachtjes en ging even met mijn hand door mijn haar. Vooral omdat ik op geen andere dans kon komen dan de kabouterdans. “We kunnen de stad in trekken.”
    Ik haalde mijn sleutels uit mijn zak en zwaaide er verleidelijk mee voor zijn ogen. “Jij mag rijden?” probeerde ik hem te overtuigen.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Cyril Nightingale
    Katherine verontschuldigde zich dat ze zo vermoeid was, ze voelde zich dus niet veel beter dan hij zelf.
    ‘Geeft niet,’ mompelde Cyril. Zoals gewoonlijk had hij afgelopen nacht ook nauwelijks geslapen, het was geen goede combinatie om een ADHD te hebben en daarbij nog een slaapprobleem. De hele dag was Cyril in de weer en had hij energie te veel, maar aan het eind van de dag was hij doodop, maar kon hij gewoon niet slapen en was hij ’s ochtends weer moe en meestal chagrijnig.
    ‘Als je wilt, zal ik wel weggaan,’ zei Katherine. Nee, als ze nu weg zou gaan, wist hij niet hoe hij nog thuis moest komen.
    ‘Nee je hoeft niet weg,’ reageerde Cyril. ‘Sorry, ik voel me niet zo lekker door de medicijnen en ben extra snel geprikkeld.’ Tegen Katherine kon ik dat wel zeggen, ze wist nu toch alles van me. Ofja alles, één geheim wist ze niet en dat zou ze ook niet te weten komen. Cyril vond het soms best vervelend dat hij dat geheim moest houden en hij had het er ook soms best zwaar mee, maar hij wist dat het niet anders kon. Als hij het zou vertellen, zou hij misschien vermoord worden of welke andere dingen hij dan ook kon bedenken. Katherine maakte aanstalten om te vertrekken, maar stond ineens aan de grond genageld. Meteen schoot zijn hoofd richting de aanrennende hond. Die haar te pakken zou krijgen als ze niet bewoog. Hij hoorde Katherine vloeken, alsof ze wist dat ze niet kon bewegen. In zijn hoofd was het een chaos en voordat hij het wist schoot hij op de hond af. Hij wist de hond van Katherine vandaan te trekken, maar door zijn snelheid belandde hij met hond en al tegen de grond. Zijn handen zaten in de vacht geklemd en de hond jankte zacht. Het duurde even voordat Cyril het beest los liet en hij jankend naar zijn baasje rende. Er gonsde twee woorden door zijn hoofd: hyperactiviteit en agressiviteit. De hond had waarschijnlijk wel wat pijn gehad toen Cyril hem beet had en met hem tegen de grond smakte. Maar als hij geen ADHD had gehad, had Katherine er waarschijnlijk een bijtwond aan over gehouden en dat zou zeker niet de bedoeling zijn. Cyril lag nog steeds op de grond met zijn handen tegen zijn bonkende hoofd.
    ‘Ik denk dat ik thuis even op bed ga liggen,’ zei hij zacht en kwetsbaar. Hij had zich niet vaak zo beroerd gevoeld. Voorzichtig probeerde hij op te staan, maar dat vond zijn lichaam natuurlijk niet goed. Hij zag het park even draaien en voor hij het wist lag hij weer op de grond. Hij moest niet vergeten om de huisarts te bellen en vanavond naar een vergadering te gaan. Even kreunde hij zacht, de hoofdpijn weerhield Cyril om veel te kunnen denken op het moment, maar hij moest wel gaan vanavond, al had hij het idee dat hij het niet lang zou volhouden.

    Scarlet

    'Dan kan ik je meteen verzorgen, patiëntje,' grinnik Ro en ik glimlach naar haar.'Kom je mee?' Ik trok een vies gezicht toen ze dat aan Jack vroeg. Ik wou niet dat hij mijn loft in ging. Vooral niet omdat hij me net had geprobeerd te dwingen om in zijn roedel te komen. Ten eerste moest hij het Alfa zijn verdienen en ten tweede als hij zo deed zou hij geen roedelgenoten kunnen vinden. Ik ging Ro proberen te beschermen tegen die jongen. Hij was misschien dominant, maar ik had geen schrik van hem. Ik had van niks schrik behalve dan het feit als ze Ro kwetsen. Ik zou hem snel duidelijk maken dat je niet moet sollen met een verdoemde wolvin. Ik snuif afkeurend en deed mijn kin in de lucht zodat ik veel trefzekerder over kwam. Ik liet ook even mijn tanden zien om te zeggen dat als hij mee zou gaan hij op mijn gebied komt en dat hij dan beter buiten kon staan of ik smeed hem door een raam.
    De klokken luidde waardoor mijn aandacht erdoor getrokken werd. Het was al 7 uur. Binnen een half uur moesten we bij Memphis zijn. Er kroop een spottende glimlach automatische over mijn gezicht. Hij kon heus wel extra 30 minuten wachten.
    'Jack, Scar en ik moeten naar Memphis? Zie ik je, een andere keer weer? Morgen?' zegt Ro waardoor mijn gedacht even terug bij het gesprek kwam. 'Scar, we moeten snel naar je huis om onze kleren te verwisselen en dan door naar Memphis, hij zal ons over een half uur verwachten.'
    'Als het toch zo belangrijk is kan hij wel wachten. Daarbij wil ik dat je eerst een douche neemt.' zeg ik terwijl ik haar al begin mee te trekken. 'Kun je een stukje lopen? Dan zijn we er binnen 2 minuten.' Ik wacht niet eens op een antwoord en begon op een rustig tempo te lopen met opeengeklemd kaken waardoor ik haar mee sleurde. Natuurlijk had ik pijn en leek alles te steken waar ik maar een wonde had, maar ik had ergere verwondingen gehad waar tegen dit niks was. Ik moest met Ro ook nog ergens over praten, maar wat was het ook alweer? Ik dacht even na terwijl ik liep waardoor ik even struikelde over mijn eigen voeten en ik op mijn lip moest bijten om niet in lachen uit te barsten. Ik vond het altijd grappig als ik iets onhandig deed, ik weet niet waarom. Het deed me waarschijnlijk denken aan mijn vroegere gelukkige tijden. Ik zuchtte en ik wist opeens waar ik met Ro over wou praten. Memphis. Dit ging niet makkelijk worden en ik wist niet of ze mij zou begrijpen. Misschien moest ik haar wel alles mee laten maken als we even in wolven vorm zitten en ik haar de herinnering doorstuur.
    'Ro, ik moet ergens met je overpraten en ik weet dat jij weet wat ik bedoel.' zeg ik met een serieus gezicht terwijl ik voor het appartement stond met mijn loft in. Ik draaide me naar haar om en keek haar rustig aan. Ik weet niet hoe ze ging reageren, maar ik moest in ieder geval rustig blijven.


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Katherine Audrey Swann

    Het voelde aan alsof ik heel even van we wereld was, maar een gejank bracht me terug naar de realiteit.
    Toen het gejank door merg en been ging, klemde ik mijn tanden even op elkaar omdat het veel te schel klonk.
    Het was Cyril die er voor had gezorgd dat het dier er vandoor ging, waar ik hem overigens erg dankbaar voor was.
    Hij lag een eindje verderop en deed aanstalten om recht te staan waardoor ik automatisch op een drafje naar hem toe ging.
    "Ik denk dat ik thuis even op bed ga liggen," Klonk het zacht, maar wel verstaanbaar genoeg.
    Nadat hij dit zei, leek er iets mis te gaan en ging hij weer tegen de vlakte, iets wat ik eigenlijk niet aan had zien komen.
    "Gale!" Zei ik enigszins geschrokken wanneer ik hem op de grond zag liggen met zijn handen tegen zijn hoofd gedrukt. "Gale, is alles in orde?"
    Met een bonzend hart boog ik voorzichtig over hem heen om te kijken of hij echt wel in orde was, want het zag er niet geruststellend uit.
    Om het trillen van mijn handen wat te verbergen, balde ik mijn handen tot stevige vuisten terwijl ik mijn ogen over hem liet gaan.
    "Kom, sta op." Spoorde ik hem voorzichtig aan en stak mijn hand vastberaden naar hem uit.
    Ook al was ik redelijk klein, toch zou ik hem waarschijnlijk wel zonder moeite recht kunnen trekken en als het nodig was, zou ik het ook doen.
    Ik wist dat ik hem eigenlijk zou moeten bedanken, maar dat zou voor later zijn, eerst wilde ik dat hij er weer bovenop zou komen.
    Maar deels ook omdat ik mezelf gerust wilde stellen aangezien ik redelijk in paniek was door zijn plotselinge inzakking.



    Riley Andreas Cromwell

    "We kunnen de stad in trekken." Hoorde ik haar zeggen en trok automatisch een afkeurende wenkbrauw op.
    "Ik dacht het niet, schat." Grinnikte ik en hield mijn hoofd grijnzend wat schuin. "Met die knie denk ik dat je het niet naar je zin zal hebben."
    Ergens had ik zo'n vermoeden dat als we ook daadwerkelijk de stad in zouden trekken, het voor ons beide erg vermoeiend zou worden.
    Haar knie had tijd nodig om te genezen en om te genezen, moest ze ook rusten.
    En veel zin om de hele avond als een bejaarde over straat te gaan, had ik nu niet bepaald.
    "Ik zal je wel verzorgen," Grijnsde ik en stond op van de bank waarna ik me even uitgebreid uitrekte. "Jij blijft hier zitten, kijk televisie of zo."
    Nadat ik me had uitgerekt, klopte ik even redelijk zacht op mijn eigen borstkas, het was geen fraai zicht, maar het deed me wel goed.
    "Ik ben zo terug." Zei ik opgetogen en wees vervolgens met mijn vinger naar haar richting. "Wat je ook hoort, blijf hier en verlaat de woonkamer niet!"
    Aan mijn toon te horen, duldde ik absoluut geen tegenspraak, ook al was dit nog steeds haar huis.
    Als ik klaar was met mijn plan, zou ze pas mogen kijken, maar ze had nog heel even geduld nodig.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Aurora Elizabeth Morningrose

    'Als het toch zo belangrijk is, kan hij wel wachten. Daarbij wil ik dat je eerst een douche neemt,' zegt Scarlet waarna ze zachtjes aan mijn arm trekt waardoor ik gedwongen wordt om met haar mee te lopen. 'Kun je een stukje lopen? Dan zijn we er binnen twee minuten,' laat ze er vervolgens achteraan volgen, waarbij ze het tempo iets opvoert en stilzwijgend de winkelstraat uitloopt - op weg naar haar huis. Mijn blik glijdt nog een keer terug naar Jack, die geen antwoord had gegeven op de vraag of ik hem morgen nog zou zien. Terwijl ik licht mijn hoofd schud kijk ik weer voorwaarts, op de een of andere manier was ik blij dat Jack terug was; maar aan de andere kant bleef de waarschuwing van Memphis - die ik ver weg probeerde te drukken - door mijn hoofd galmen.
    'Ro, ik moet ergens met je over praten en ik weet jij dat jij weet wat ik bedoel,' hoor ik Scarlet vanuit het niets zeggen. Wanneer ik mijn blik even rond laat glijden zie ik tot mijn verbazing dat we al zijn aangekomen bij Scarlet's huisje, waardoor ik concludeer dat ik opnieuw de gehele weg aan Memphis heb lopen denken. De blik op Scarlet's gezicht is doodserieus, waardoor ik direct weet waar ze over wil praten. Deze ochtend had ik namelijk een gesprek en een aantal geluiden opgevangen dankzij een broekzakgesprek van Memphis telefoon; een gesprek en geluiden die ik eigenlijk totaal niet had willen horen. Memphis had me uitgelegd dat er niets was tussen hem en Scarlet, maar hij had ook gezegd dat hij niet klaar was voor een vriendin en aangezien hij het zo leuk had met Aeowynn zou dat eerste ook een leugen geweest kunnen zijn.
    Zachtjes bijt ik op mijn onderlip terwijl ik mijn hoofd even op en neer beweeg om aan te geven dat ik maar al te goed weet waar Scarlet op dit moment over zou willen praten; ook al was ik daar zelf helemaal niet klaar voor. 'Vertel het maar, Scar,' mompel ik dan zachtjes, terwijl ik mijn klammende handen even in elkaar probeer te wrijven, waardoor het tasje van de apotheker zachtjes ritselt.


    Marcy Jarvis

    "Ik zal je wel verzorgen,” zei Riley grijnzend, alsof ik doodziek was. Zijn woorden lieten me alleen maar kreupeler voelen, als een omaatje dat niet meer in staat was om nog maar op haar trillende beentjes te staan. “Jij blijft hier zitten, kijk televisie of zo.”
    Ik trok een klein pruillipje en zette de playstation weer aan, om Skyrim in te steken. Ik gebruikte de televisie louter om playstation te spelen, want er waren nooit echt leuke dingen op tegenwoordig. Behalve de series die ik altijd online op mijn laptop keek.
    Riley rekte zich uit en klopte even op zijn borstkas, waardoor ik weer moest grinniken. Hij had zo van die grappige trekjes, waardoor ik me juist minder vreemd ging voelen als ik bij hem was.
    “Ik ben zo terug,” klonk het opgetogen, waarna hij met zijn vinger in mijn richting wees. “Wat je ook hoort, blijf hier en verlaat de woonkamer niet!"
    Ik trok mijn wenkbrauwen tot een verontwaardigde, zelfs een tikkeltje angstige, frons. Wat was hij van plan? “Ik beloof niets, Mr. Cromwell. Maar ik zal mijn best doen.”
    Eigenlijk wilde ik wel weten wat hij van plan was, maar aan de ene kant ook weer niet. Hij kon me beter ooglappen aandoen als hij wilde dat ik echt niet ging kijken.
    Toen het laadscherm gepasseerd was, ging ik verder met het proberen te vermoorden van Alduin, de draak in het spel die elke keer weer opvloog als ik hem wilde meppen met mijn zwaard.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 20:39 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Scarlet

    'Vertel het maar, Scar.' mompet ze dan zachtjes.
    Ik zucht zachtjes en dacht na over hoe ik zou beginnen. 'Euhm... Ik weet dat je sterke gevoelens hebt voor Memphis en ook dat je iets gehoord heb wat niet de bedoeling was dat je het hoorde, maar het zit veel anders in elkaar dan je denkt. Ik kuste Memphis niet uit liefde, maar uit respect. Dat is iets dat ze in mijn familie deden, want ik had nog al een rare en bij nader in zien een degoutante familie. Je kunt zeggen dat het normaal was in onze familie om elkaar te kussen en er werd ook vaak huwelijk tussen neef en nichten gedaan. Wat in deze eeuw normaal niet kan. Omdat ik nog steeds sommige tradities in mij heb zitten vond ik normaal om Memphis te kussen en het liep.. euhm... uit de hand een beetje. Ik ben blij dat je gebeld had, want wie weet wat er anders was gebeurt. Je kent onze hormonen wel.' mompel ik terwijl ik schuldig naar haar keek. 'Ik wil je ook iets laten zien wat je moet weten van een relatie in een roedel, want niet elk roedel is stabiel genoeg omdat aan te kunnen en dat is dit roedel zeker niet. We zijn allemaal nog maar pubers die hun hormonen en emoties niet onder controle krijgen. Als jij nu bijvoorbeeld een relatie krijgt met de Alfa hebben ze het gevoel dat je word voor getrokken en ontstaat er letterlijk een oorlog in het roedel. En als ik eerlijk moet zijn lijkt Jack daarop te wacht.' Ik adem diep in en uit en sloot mijn ogen voor een seconde.
    Ik vond het raar om het zo te vertellen. Normaal hou ik alles voor mezelf, maar nu lukte dat echt niet omdat ik wou dat Ro geen pijn meer leed. Ik weet dat Memphis niet expres een player was en ik zou het hem ook niet kwalijk nemen, want als ik een jonge was zou ik hetzelfde waarschijnlijk hebben gedaan.
    'Als je vragen hebt of iets wilt zeggen, wacht dan even tot we boven zijn, want ik haat het als mens ons afluisteren.' ik werp een kwade blik naar het groepje mensen achter ons dat waarschijnlijk de crimeneel Scarlet Morningstar in het oog wilde houden om te zien of ik met iets illegaal bezig was.
    Ik trok Ro het appartement binnen en duwde haar in de lift waarna ik mijn etage in duwde. Ik zocht mijn sleutels en zucht opgelucht dat ik ze bij had, anders had ik de deur weer moeten intrappen. Toen de liftdeuren open sprongen trok Ro er weer uit er zeker van zijn dat ze niet wegloopt en liep naar de deur van mijn loft waarna ik die open. Ik liep met haar naar mijn living en plof in de zetel en wachtte tot zij hetzelfde deed en voordat ik mijn fles Jack uit mijn zak haalde waar ik al van had gedronken. Ik nam er een slok van en keek haar afwachtend aan.


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Aurora Elizabeth Morningrose

    'Ehm ... Ik weet dat je sterke gevoelens hebt voor Memphis en ook dat je iets gehoord hebt wat niet de bedoeling was dat je het hoorde, maar het zit veel anders in elkaar dan je denkt. Ik kuste Memphis niet uit liefde, maar uit respect. Dat is iets dat ze in mijn familie deden, want ik had nog al een rare en bij nader inzien degoutante familie. Je kunt zeggen dat het normaal was in onze familie om elkaar te kussen en er werd ook vaak huwelijk tussen neef en nichten gedaan. Wat in deze eeuw normaal niet kan. Omdat ik nog steeds sommige tradities in mij heb zitten vond ik het normaal om Memphis te kussen en het liep, ehm, uit de hand, een beetje. Ik ben blij dat je gebeld had, want wie weet wat er anders was gebeurd. Je kent onze hormonen wel. Ik wil je ook iets laten zien wat je moet weten van een relatie in een roedel, want niet elke roedel is stabiel genoeg om dat aan te kunnen en dat is deze roedel zeker niet. We zijn allemaal nog maar pubers die hun hormonen en emoties niet onder controle krijgen. Als jij nu bijvoorbeeld een relatie krijgt met de Alfa hebben ze het gevoel dat je wordt voorgetrokken en ontstaat er letter een oorlog in de roedel. En als ik eerlijk moet zijn lijkt Jack daar op te wachten. Als je vragen hebt of iets wil zeggen, wacht dan even tot we boven zijn, want ik haat het als mensen ons afluisteren.'
    Als verdoofd luister ik naar wat Scarlet me allemaal te vertellen heeft; over haar actie van vanmorgen, over haar familie en over het feit wat er zal gebeuren als er relaties in onze roedel komen. Zonder iets te zeggen laat ik mezelf verdoofd de lift in trekken, vervolgens de galerij op en ten slotte sta ik lichtelijk verdwaald in Scarlet's woonkamer - die inmiddels op een van de zetels is gaan zitten en de fles JackDaniel opnieuw aan haar mond zet. Mijn gedachten gaan opnieuw naar Memphis, het feit dat hij het niet wilde proberen; maar ik kon het niet in mijn hoofd krijgen dat het slecht zou zijn voor de roedel; we gunden elkaar toch alles? Waarom zouden ze mij dan geen relatie met Memphis gunnen, als dat hetgene was wat me het allergelukkigst zou maken. Verward en verbaasd schud ik langzaam mijn hoofd terwijl ik de spullen van de apotheker naast de zetel van Scarlet op de grond zet. 'Laat je wonden maar zien, dan maak ik ze schoon,' fluister ik dan zachtjes, terwijl ik met een gebogen hoofd op mijn knieën ga zitten en alles uit het tasje haal wat ik voor Scarlet nodig heb. 'We moeten zo weer vertrekken naar het huis van Memphis, ik wil niet te laat komen,' laat ik er dan fluisterend achteraan volgen. Het feit dat Scarlet zo eerlijk tegen me is geweest waardeer ik uit de grond van mijn hart, maar de emotionele kant van mij kan zoveel negatieve informatie niet in een keer verwerken, waardoor er verschillende dingen rondspoken in mijn hoofd en ik zachtjes op mijn lip bijt om erachter te komen wat ik nu precies wil met dit alles...