• Ik weet niet of dit al eerder is gezegd, maar de site is op de mobiel heel onoverzichtelijk. Bijv. bij profiel staat alles onder elkaar.
    Zelfs op mijn iPad is het niet gewoon, waarbij bijna alle sites dat wel zijn. De reclame valt soms over de balk van profiel en creaties enzo, en soms vallen stukken weg.

    Nogmaals, als dit al vaak gemeld is, sorry daarvoor. Maar het zou fijn zijn als ik ook even normaal op Q kan op de ipad.:)


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    En op de ipod.


    •*• Lululu •*•

    Bij je mobiel moet je helemaal uitzoemen en dan is alles normaal c:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    SecretDoor schreef:
    Bij je mobiel moet je helemaal uitzoemen en dan is alles normaal c:

    Bij htc niet. Alles staat onder elkaar.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Als ik me niet vergis gaan ze hier nog aan werken, maar dat kan ik ook door de war hebben gehaald met iets anders.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ze zijn er volgens mij mee bezig inderdaad.


    Tell me about it, stud.

    Idd, op iPod echt vreselijk ;c


    Alis volat propriis.

    ik heb er ook last van op mijn mobiel & ipod, heel irritant inderdaad!


    To love is to destroy.

    Ashe schreef:
    Idd, op iPod echt vreselijk ;c

    Ik leef met je mee. :c
    Maar bij mijn weten werken ze eraan, dus nog even geduld.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Druella schreef:
    Als ik me niet vergis gaan ze hier nog aan werken, maar dat kan ik ook door de war hebben gehaald met iets anders.

    Mooi. :)


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Quizlet word steeds luier... Er word constant gezegd in dit soort topics dat Rutger hieraan zal werken, maar dat het niet de hoogste prioriteit is. Er zijn nog andere dingen die ook opgelost moeten worden en hij kan ook niet 100 dingen tegelijk, dus leer er voorlopig maar even mee lezen. Nu maar hopen dat iedereen dit eens leest en ze niet allemaal blind doen en een nieuw topic openen.
    Daarbij is Q gemaakt voor laptops en computers, niet voor al die verwende koters op hun telefoons en iPads.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 20:58 ]


    Your make-up is terrible

    Ik weet niet of dit al eerder is gezegd, maar de site is op de mobiel heel onoverzichtelijk

    Kijk dan of er topics over zijn. Dan had je gezien dat dit al zo vaak gezegd is.

    Druella schreef:
    Als ik me niet vergis gaan ze hier nog aan werken, maar dat kan ik ook door de war hebben gehaald met iets anders.

    Rutger is er inderdaad mee bezig.
    Dat klopt, maar als ik uitscroll op mijn tablet heb ik nergens last van.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 21:04 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    Quizlet word steeds luier... Er word constant gezegd in dit soort topics dat Rutger hieraan zal werken, maar dat het niet de hoogste prioriteit is. Er zijn nog andere dingen die ook opgelost moeten worden en hij kan ook niet 100 dingen tegelijk, dus leer er voorlopig maar even mee lezen. Nu maar hopen dat iedereen dit eens leest en ze niet allemaal blind doen en een nieuw topic openen.
    Daarbij is Q gemaakt voor laptops en computers, niet voor al die verwende koters op hun telefoons en iPads.

    De wereld word mobiel, ik weet zeker dat meer dan de helft van de leden wel eens op mobiel/ tablet online komt.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    MrLegoLas schreef:
    (...)
    De wereld word mobiel, ik weet zeker dat meer dan de helft van de leden wel eens op mobiel/ tablet online komt.


    Wel eens, daarbij klaagt 90% daarvan er niet over omdat ze allang blij zijn dat ze ergens anders buiten hun huis op Q kunnen.


    Your make-up is terrible

    Op onze iPad weergeeft ie 'm gewoon goed ^^ En op mijn mobiel ben ik er al gewend aan geraakt, to be honest :3


    "I shut my eyes in order to see.'

    Daar is Rutger idd mee bezig, of dat staat toch zeker op zijn to-do lijstje. Hier kan dus een slotje op. ^^


    Let the Night embrace you