• Neverland, het magische land waar niemand ouder wordt. Een wereld waar je dan ook niet zo maar kan komen. Alleen door op een magische bol te slaan kan je erheen worden gebracht. De wereld zit onder andere vol met vreemde dieren, vogels, feeën, meerminnen, indianen, piraten en natuurlijk Peter en zijn Lost Boys.
    Neverland bestaan uit een groot hoofdeiland met heel veel kleinere eilandjes in de zee eromheen. In de zee leven de meerminnen, samen met allerlij zee wezens. De piraten bevolken de eilanden het verst van het hoofdeiland vandaan. De meeste eilanden zijn bergachtig met bossen en weides. Het hoofdeiland is gesplitst in drieën. Een deel is overgroeit met bos, waar de indianen leven. Afgescheiden door een onoverkomelijke bergketen is een ijzige vlakte met veel grote woeste monsters, waar de indianen met een geheime gang gaan jagen. Ten derde is er het feeënrijk, dat aan de kant van de bergketen zit met de indianen, die het feeënrijk beschermen tegen de piraten. Peter en the Lost Boys leven overal en nergens, altijd opzoek naar avontuur.
    Neverland is het fantasieland waar elk kind naartoe kan in zijn dromen, die nooit wil opgroeien.


    Personages:
    Lost Boys(max.6 + Peter)
    - Peter - Sylvesti
    - Curly - Bastard
    - Nibs - CarrotNiall

    Indianen
    - Flow Halona Matana - Brookie
    - Dylan Tigger - Coockies
    - Pavati Niabi Imala - ForbesBrooks
    - Xela Kylie Leqouia - Arriver
    - Chayton Evan Leqouia - Arriver
    - Elan Iye Singa - Beat

    Feeën(Zowel mannelijk als vrouwelijk)
    - Tinkerbell - Bastard
    - Elliot Andy Leave - xElounor
    - Vidia - Eluveitie

    Meerminnen(Zowel mannelijk als vrouwelijk)
    - Lydia Arianna Willows - xElournor
    - Susan Adams - Ruexx
    - Gwendolynn Lilly Ocean - Pebble

    Piraten
    - Captain James Hook - Bastard
    - Aily Veins - Rider
    - Davey Scarr - Djeesum
    - Aria Maya Knight - Coockies
    - Louis Michel Aury - ForbesBrooks

    Rest
    - Caitlin Alice Edwards - Beat - Gewoon Mensenkind
    - Rosalou "Rose" Avalana McMitch - MrsShelley - Gewoon Mensenkind


    Rollentopic


    Regels:
    - Minimaal 5 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, etc.
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft, maar hou het acceptabel.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Geen personages vermoorden zonder wederzijdse overeenstemming.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 19:26 ]


    Bowties were never Cooler

    [sorry ik ga morgen echt proberen te schrijven maar ben niet helemaal lekker de laatste paar dagen.. ]

    [Ik schrijf vanavond wat, moet alles inpakken. Parijs was leuk(flower)]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Davey Scarr

    Ik streek glimlachend met mijn hand door mijn haar, en keek naar Aily. "'Bedankt. En die eer is wederzijds. Echt, sommigen op het schip vechten zo lomp dat er niks aan is. Hoewel het wel handig is." Ik keek vragend op. "Het zorgt ervoor dat ik toch nog wel redelijk veilig ben. Tot nu toe dan." Ze zuchtte, ik gaf een zachte glimlach terwijl ze zich naar de zee keerde. "Dat je het vol houdt met sommige vandie hersenloze wezens die op het schip rondlopen." Ik wist zelf ook wel dat de gemiddelde piraat Aily alleen maar als lust object zagen.
    Ze moet van zichzelf heel sterk zijn mentaal om dit vol te houden. Ik keek naar haar. "Zeg," het kwam er haperend uit. "Vertel eens over jezelf, ik bedoel je leven voor dit schip. Ik keek weg en toen terug. "Ik bedoel als je wilt natuurlijk!" Voegde ik snel toe. Ik wou niet weg van dit moment ik had het gezellig met haar. Het werd langzaam donker, maar wat was er verkeerd met s'avonds op het eiland zijn?


    "It is the east, and Juliet is the sun"

    Aily Veins (Aileana Elizabeth McCallis) || Pirate

    'Dat je het vol houdt met sommige vandie hersenloze wezens die op het schip rondlopen.' Ik grinnikte even om hoe hij zijn mede mannelijke piraten noemde. Sommigen waren inderdaad nogal hersenloos. Hook had een stuk meer verstand. Even als Louis, Davey en nog een paar, maar toch was het grootste gedeelte nogal stom. Ze konden alleen veel rum drinken en een schip vooruit laten gaan. 'Zeg,' Ik draaide mij weer half naar Davey, nieuwsgierig naar wat er was. "Vertel eens over jezelf, ik bedoel je leven voor dit schip. Ik bedoel als je wilt natuurlijk!' Mijn gezicht betrok en ik wende mijn blik weer af. Ik dacht liever niet aan thuis.
    'Zoals je waarschijnlijk wel begrijpt, ben ik niet voor niets weggelopen en op een piratenschip beland,' begon ik toch maar moeizaam. Aan Davey wilde ik het wel vertellen. Hij was zo goed als de enige die ik nog wel vertrouwde en dat was redelijk zeldzaam. 'Ik had dan wel alles wat ik maar hebben wilde, maar mijn ouders waren nooit thuis en als mijn vader dan wel thuis was-' Ik stopte even met praten en slikte het brok dat zich gevormd had in mijn keel weg. Mijn ogen hield ik strak op de horizon gericht. 'Hij dronk teveel en dan had hij zich niet meer in de hand. Mijn moeder deed alsof ik niet bestond en ongeveer een jaar geleden ben ik dus weggelopen. Geloof mij, alles beter dan vastzitten in een gouden kooi met een sterke vader met losse handjes. Er mogen dan misschien heel wat minpunten zitten aan dit leven, maar nu ben ik tenminste vrij.' Pas nadat de woorden mijn lippen hadden verlaten, draaide ik mijn gezicht weer naar hem en glimlachte waterig.
    'Dus, hoe zit het met jou?'


    Happy Birthday my Potter!

    Coockies schreef:
    (...)

    Aria Maya Knight

    Ik kijk hem met een grijns aan. 'Mooi dat jij dat ook vind,' lach ik zachtjes. Ik kijk hem even aan. De wind speelt met mijn haren, vlug stop ik het achter mijn oor, zodat het niet voor mijn ogen waait. 'Deal,' glimlach ik. Vragend kijk ik Louis aan. Ik loop hem langzaam achterna. Wilde hij me dumpen? Ik grinnik even en knik dan. Hoe durfde ik te denken dat hij me hier zou achterlaten. Ik loop met hem mee. 'Maar missen we de zonsondergang dan niet,' vraag ik hem aarzelend en kijk hem aan. Zwijgend ga ik naast hem lopen en glimlach even. Ik draai hem zo, zodat hij weer recht loopt en loop zwijgend naast me. Met mijn arm pak ik de elleboog van mijn andere arm beet. Ik bijt op mijn lip en loop langzaam door. Ik zucht. Dan laat ik mijn ene arm los en loop rustig door.


    'Maar missen we de zonsondergang dan niet,' vraagt ze aarzelend. "Nee vast niet, we gaan maar een klein stukje lopen." Mompel ik. Zwijgend komt ze naast me lopen, een glimlach verschijnt op haar gezicht. Ze draait me weer recht en zo lopen we verder, mijn schoenen zakken een klein beetje weg in het vochtige zand en de zon begint gevaarlijk laag te staan. Zonder een woord te zeggen lopen we langs het strand, ik kijk even opzij naar Aria die naast me loopt en richt mijn blik daarna weer op het zand. Het is geen ongemakkelijke stilte, dat maakt het fijn. Ik loop heel dicht naast haar en mijn arm raakt bijna die van haar, als ik perongeluk een stap haar richting in zet raken onze armen elkaar even aan. Voorzichtig laat ik mijn hand de hare zoeken en ik houd deze even vast, na nog een klein stukje gelopen te hebben kijk ik weer naar de zon, ik blijf nu stilstaan en kijk weer naast me "We moeten nu wel heel snel terug!" Zeg ik met glimmende ogen. "Anders missen we straks nog waar we voor gekomen zijn" vervolg ik terwijl ik ernstig naar de zon kijk. Zonder nog iets van een waarschuwing te geven laat ik haar hand los en pak haar vast bij haar middel, zonder enige problemen leg ik haar over mijn schouder heen en begin haastig terug te rennen naar de rots.

    Aria Maya Knight

    Ik kijk zwijgend voor me uit, luisterend naar de wind en naar de Zee. De temperatuur is heerlijk. Hier lopen is eerlijk. Ik kijk op als Louis mijn hand pakt. Normaal zou ik me terugtrekken, maar bij hem voelde ik die drang niet. Hij was rustig en niet ruw. Dus loop ik gewoo zo met hem door. Zoals een verliefdkoppel. Die gedachte brengt een grijns op mijn gezicht. Ben ik verliefd? Nee toxh? Dan ineens tilt Louis me over zij schouder. Een gil rolt over mijn lippen, gevold door gelach. 'Als je me neer zet zijn we sneller,' lach ik en houd me wel vadt. Althans dat probeer ik, maar het gaat knaplastig. Ik kijk naar de zon. 'Sneller,' gribnik ik en sla hem op zijn kont. Dat kon ik nj nou wel makkelijk.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sylvesti schreef:
    Peter
    Ik hoorde een stem onder de boom. Xela was het. Ik maakte een koprol door de lucht af en landde op de grond naast haar. "Hey Xela." Ik laat mezelf naast haar neer zakken. "Verveel jij je ook zo ontzettend? Of ben ik de enige hier?" Ik haalde een hand door mijn haren en stopte mijn fluit terug in binnenzak. Ik haalde er een reepje vlees uit en begon er rustig op te knabbelen. Ik vond het niet heel lekker, maar het kon ermee door. Mijn ogen gingen rustig over het landschap. Geen piraat te zien. Gelukkig maar.Ik had echt geen zin om te vechten. We wonnen altijd uiteindelijk wel, maar het was uitputtend en ik had geen zin in doden, niet weer. Dat gebeurde te vaak.


    [Sorry dat ik zolang niet meer heb gereageerd..]
    Xela Kylie Leqouia
    Ik kijk naar boven en ik zie dat peter een koprol in de lucht maakt en daarna naast mij op de grond beland. Hij begroet mij en vraagt dan meteen of ik mij ook zo verveel. 'Ja, ik verveel me ook heel erg, er is hier echt niks te doen, alleen maar jagen en rondlopen door de bossen, maar voor de rest niks boeiends' beantwoord ik zijn vraag dan. 'Is het leuk om te kunnen vliegen?' vraag ik dan grinnikend aan hem. Stiekem verlang ik er naar om piraten te zien, dan zou ik mijn broer, Dylan, Parvati en Flow erbij roepen, lekker een potje vechten, ben ik ook gelijk van die vervelende verveling af. Dan raak ik in gedachten verzonken, 'Waarom zou Flow ook niet leren vechten, ik bedoel, dan kan zij zich ook goed tegen de piraten verdedigen, en misschien kan ze al goed vechten, dat weet ik niet, maar het zou leuker zijn met alle indianen erbij' denk ik.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 18:55 ]


    That is a perfect copy of reality.