• Neverland, het magische land waar niemand ouder wordt. Een wereld waar je dan ook niet zo maar kan komen. Alleen door op een magische bol te slaan kan je erheen worden gebracht. De wereld zit onder andere vol met vreemde dieren, vogels, feeën, meerminnen, indianen, piraten en natuurlijk Peter en zijn Lost Boys.
    Neverland bestaan uit een groot hoofdeiland met heel veel kleinere eilandjes in de zee eromheen. In de zee leven de meerminnen, samen met allerlij zee wezens. De piraten bevolken de eilanden het verst van het hoofdeiland vandaan. De meeste eilanden zijn bergachtig met bossen en weides. Het hoofdeiland is gesplitst in drieën. Een deel is overgroeit met bos, waar de indianen leven. Afgescheiden door een onoverkomelijke bergketen is een ijzige vlakte met veel grote woeste monsters, waar de indianen met een geheime gang gaan jagen. Ten derde is er het feeënrijk, dat aan de kant van de bergketen zit met de indianen, die het feeënrijk beschermen tegen de piraten. Peter en the Lost Boys leven overal en nergens, altijd opzoek naar avontuur.
    Neverland is het fantasieland waar elk kind naartoe kan in zijn dromen, die nooit wil opgroeien.


    Personages:
    Lost Boys(max.6 + Peter)
    - Peter - Sylvesti
    - Curly - Bastard
    - Nibs - CarrotNiall

    Indianen
    - Flow Halona Matana - Brookie
    - Dylan Tigger - Coockies
    - Pavati Niabi Imala - ForbesBrooks
    - Xela Kylie Leqouia - Arriver
    - Chayton Evan Leqouia - Arriver
    - Elan Iye Singa - Beat

    Feeën(Zowel mannelijk als vrouwelijk)
    - Tinkerbell - Bastard
    - Elliot Andy Leave - xElounor
    - Vidia - Eluveitie

    Meerminnen(Zowel mannelijk als vrouwelijk)
    - Lydia Arianna Willows - xElournor
    - Susan Adams - Ruexx
    - Gwendolynn Lilly Ocean - Pebble

    Piraten
    - Captain James Hook - Bastard
    - Aily Veins - Rider
    - Davey Scarr - Djeesum
    - Aria Maya Knight - Coockies
    - Louis Michel Aury - ForbesBrooks

    Rest
    - Caitlin Alice Edwards - Beat - Gewoon Mensenkind
    - Rosalou "Rose" Avalana McMitch - MrsShelley - Gewoon Mensenkind


    Rollentopic


    Regels:
    - Minimaal 5 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, etc.
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft, maar hou het acceptabel.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Geen personages vermoorden zonder wederzijdse overeenstemming.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 19:26 ]


    Bowties were never Cooler

    Aria Maya Knight

    Ik kijk hem aan en zucht even opgelucht. Ik luister naar zijn woorden en grinnik even. 'Maar,' vraag ik hem en kijk hem met een schuin hoofd aan. Ik glimlach even en kijk dan ook weer voor me uit. 'Zullen we nog wat eten halen, voordat we teruggaan,' vraag ik Louis en kijk hem even aan. Mijn blik glijdt over zijn gezicht en dan over zijn lichaam. Hij verborg iets, maar wat? Ik trek hem overeind en loop dan voor hem uit tussen de bomen door het bos in. Ik loop rustig, zodat Louis me kan volgen, al kan hij dat, denk ik, zo ie zo wel. Ik glimlach even naar hem en pak een tros bananen. Ik neem er eentje en geef er ook eentje aan Louis. Ik zucht even en vervolg mijn weg. Eigenlijk had ik geen spijt dat ik hem gekust had. Hij was de leukste om mee te zoenen. Hij was leuk, zag er aantrekkelijk uit en was lief. Dus, vergeleken met de andere mensen op de boot, is hij echt een tien. Of die andere waren gewoon min 100. Ik kijk even opzij naar Louis en glimlach eventjes.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik wil ook wel weer reageren, maar ik weet echt niet hoe]


    That is a perfect copy of reality.

    Louis Michel Aury

    'Maar?' Herhaald e terwijl ze me aankijkt. Ik schud even mijn hoofd "Gewoon, het was.. Laat maar zitten.." Zucht ik. 'Zullen we nog wat eten halen, voordat we teruggaan,' vraagt ze dan en ze trekt me overeind, daarna begint ze richting het bos te lopen en ik volg haar langzaam. "Ik dacht dat je hier wilde blijven wachten tot zonsondergang? Want dat wil ik nog wel zien!" Zeg ik lachend. Aria pakt een tros bananen en geeft me er eentje, ze loopt verder en ik slenter rustig achter haar aan terwijl ik mijn banaan begin te pellen. Na wat er is gebeurd voelt het anders, iets wat ik absoluut niet wil en dan ook zo goed mogelijk probeer te verbergen. Ik weet van mezelf dat ik goed kan liegen maar met Aria in de buurt lijkt dat veel moeilijker te gaan, hoe erg ik ook probeer om niets te laten merken voel ik gewoon dat het me niet echt lukt.

    Aria Maya Knight

    Mijn ogen lichten op buj de gedachte aan de zonsondergang. Ik kijk hem dan ook enthousiast aan. 'Ja je hebt helemaal gelijk,' zeg ik gelijk weer vrolijk. Ik verzamel nog wat dingen en kijk Louis dan aan. 'Terug naar die plek dan maar?' Ik kijk hem vragend aan en bekijk hem weer onderzoekend.
    'Louis,' zucht ik en pak beiden polsen vast. 'Zeg me gewoon wat er is, als het door die actie van net komt. Dan spijt het me, denk ik. Maar ik had er geen spijt van dat ik het deed,' zeg ik en kijk hem aan. Ik laat zijn polsen los. 'Vertel het me gewoon, alsjeblieft.' Ik kijk hem recht in zijn ogen en glimlach dan even. Ik blijf rustig staan, tot hij begint te vertellen. Ik neem een jap van mijn banaan en kauw er afwachtejd op.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Je kan altijd Peter nog zoeken]


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    [Je kan altijd Peter nog zoeken]

    [Is dat tegen mij bedoeld?]


    That is a perfect copy of reality.

    Louis Michel Aury

    'Ja je hebt helemaal gelijk, terug naar die plek dan maar?' Ik knik en glimlach naar haar. "Goed plan," zeg ik zacht. 'Louis,' hoor ik haar zeggen terwijl ze mijn polsen vast pakt. 'Zeg me gewoon wat er is, als het door die actie van net komt. Dan spijt het me, denk ik. Maar ik had er geen spijt van dat ik het deed. Vertel het me gewoon, alsjeblieft.' Vervolgd ze dan en ik zucht even diep. Ze laat mijn polsen weer los en stopt een stukje van de banaan in haar mond. "Het is gewoon, jij, alles.. Vandaag en weet ik veel.." Stotter ik. Even kijk ik van haar weg en begin langzaam terug te lopen naar de rots. "Ik weet het niet, ik zag het gewoon niet aankomen en dat bedoel ik niet negatief, of ik bedoel, het was niet wat ik verwachtte. Misschien wat ik hoopte, maar niet verwachtte." Ratel ik in een stuk door, even moet ik lachen om mijn eigen woorden. "Ik maak het er niet beter op hé.." Zeg ik zuchtend. Ik kijk Aria even aan met een schuine glimlach en kijk dan weer recht vooruit, ik ben echt een ramp als het om dit soort dingen gaat.

    [Ja. Sorry, op mijn mobiel doet de quote knop het vaak niet :$]


    Bowties were never Cooler

    [Maakt niet uit, maar wie van personen zou ik gebruiken? En waarschijnlijk reageer ik morgen pas]


    That is a perfect copy of reality.

    [Maakt vrij weinig uit]


    Bowties were never Cooler

    Aria Maya Knight

    Ik kijk hem vragend aan en luister naar zijn woorden. Ik lach even om zijn gestotter. 'Wat je hoopte? Jij hoopte dat ik je zou zoenen,' grinnik ik en bijt op mijn lip. 'Nee je maakt het niet veel beter,' lach ik en kijk hem aan. Ik glimlach als hij naar me grijnst. 'Het is schattig,' lach ik en bijt op mijn lip. 'Heel anders dan ik gewend ben. I like it,' grinnik ik en plof weer neer op een rots. De bananenschil gooi ik weg. Ik kijk even opzij naar Louis. 'Maar we hadden er dus beiden geen spijt van,' grinnik ik. 'Dus is het voor herhaling vatbaar,' grinnik ik en kijk hem met een ondeugende blik aan, voordat ik weer recht voor me uit kijk. Ik grijns even en schud lachend mijn hoofd. Ik had er zeker geen spijt van.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [@Sylvesti, Wie maakt de eerste post, ik of jij?]

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 21:00 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Arriver schreef:
    [@Sylvesti, Wie maakt de eerste post, ik of jij?]

    [kies jij maar]


    Bowties were never Cooler

    [@Sylvesti, wil jij beginnen, mijn posts falen dan nogal snel xd.]


    That is a perfect copy of reality.

    Peter
    Ik vloog rustig wat rond over het grote eiland. Ik was verveeld, ik had geen idee wat te doen en de jongens waren allemaal bezig met dingen waar ik niks van hoefde te weten. Curly bijvoorbeeld leerde touwen vlechten en Nibs leerde speerpunten slijpen. Ik liet mezelf uiteindelijk dus maar in een boom bij een van de rotswanden zakken en begon een vrolijk wijsje te fluiten. Niks bijzonders. Er was al tijden niks gebeurt. Het was zo saai! En niemand wilde mee de verre eilanden bezoeken. Ze wilden een paar weken hier blijven. Ik had het een goed idee gevonden, maar nu was ik zo verveeld. Ik liet mezelf achterover vallen van de tak en bleef aan mijn knieen op z'n kop hangen. Ik bleef de liedjes van de vogels nafluiten op mijn fluit. Kon er alsjeblieft IETS gebeuren?!


    Bowties were never Cooler