• Neverland, het magische land waar niemand ouder wordt. Een wereld waar je dan ook niet zo maar kan komen. Alleen door op een magische bol te slaan kan je erheen worden gebracht. De wereld zit onder andere vol met vreemde dieren, vogels, feeën, meerminnen, indianen, piraten en natuurlijk Peter en zijn Lost Boys.
    Neverland bestaan uit een groot hoofdeiland met heel veel kleinere eilandjes in de zee eromheen. In de zee leven de meerminnen, samen met allerlij zee wezens. De piraten bevolken de eilanden het verst van het hoofdeiland vandaan. De meeste eilanden zijn bergachtig met bossen en weides. Het hoofdeiland is gesplitst in drieën. Een deel is overgroeit met bos, waar de indianen leven. Afgescheiden door een onoverkomelijke bergketen is een ijzige vlakte met veel grote woeste monsters, waar de indianen met een geheime gang gaan jagen. Ten derde is er het feeënrijk, dat aan de kant van de bergketen zit met de indianen, die het feeënrijk beschermen tegen de piraten. Peter en the Lost Boys leven overal en nergens, altijd opzoek naar avontuur.
    Neverland is het fantasieland waar elk kind naartoe kan in zijn dromen, die nooit wil opgroeien.


    Personages:
    Lost Boys(max.6 + Peter)
    - Peter - Sylvesti
    - Curly - Bastard
    - Nibs - CarrotNiall

    Indianen
    - Flow Halona Matana - Brookie
    - Dylan Tigger - Coockies
    - Pavati Niabi Imala - ForbesBrooks
    - Xela Kylie Leqouia - Arriver
    - Chayton Evan Leqouia - Arriver
    - Elan Iye Singa - Beat

    Feeën(Zowel mannelijk als vrouwelijk)
    - Tinkerbell - Bastard
    - Elliot Andy Leave - xElounor
    - Vidia - Eluveitie

    Meerminnen(Zowel mannelijk als vrouwelijk)
    - Lydia Arianna Willows - xElournor
    - Susan Adams - Ruexx
    - Gwendolynn Lilly Ocean - Pebble

    Piraten
    - Captain James Hook - Bastard
    - Aily Veins - Rider
    - Davey Scarr - Djeesum
    - Aria Maya Knight - Coockies
    - Louis Michel Aury - ForbesBrooks

    Rest
    - Caitlin Alice Edwards - Beat - Gewoon Mensenkind
    - Rosalou "Rose" Avalana McMitch - MrsShelley - Gewoon Mensenkind


    Rollentopic


    Regels:
    - Minimaal 5 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, etc.
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft, maar hou het acceptabel.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Geen personages vermoorden zonder wederzijdse overeenstemming.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 19:26 ]


    Bowties were never Cooler

    [Brookie --> Little]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ForbesBrooks schreef:
    Louis Michel Aury

    Ineens word ik onderwater geduwd en van schril adem in diep in, mijn longen vullen zich met een beetje water en als ik weer boven kom begin ik te hoesten. Ik zie Aria lachend het water uit rennen en als ik zo goed als uit gehoest ben ren ik haar achterna, er blijft van alles onder mijn voeten plakken en nog steeds een beetje proestend zet ik de achtervolging in. "Denk maar niet dat je hier zomaar mee weg komt" lach ik naar haar en ik begin dichterbij te komen. Ik kan niet al te hard rennen aangezien ik dan meteen begin te hoesten. Daarmee heeft ze een groot voordeel, ik minder vaart en kijk lachend haar kant op. De wind voelt een stuk kouder op mijn blote huid en even voel ik een rilling over mijn rug gaan.


    Aria Maya Knight

    Lachend kij ik hem aan en ren zo hard als ik kan. Af e toe kijk ik om en zie de afstand tussen ons kleiner worden. Ik lach weer encten door. Als ik nog een keer omkijk, zie ik dat hij vaart mindert. Ik lach luid.
    'Nou als jij daar blijft staan kom ik er dus wel mee weg,' grijns ik en steek mijn tong uit. Ik ga op een rots zitten en houd Louis een beetje in de gaten met een amuserende lach op mijn gezicht. 'Ik denk dat je toch nog wat aan je conditie moet doen,' lach ik en kijk hem uitdagend aan encsteek plagend mijn tong uit. 'O en tip..... Je kan beter geen water inje mond krijgen, lach ik en kijk hem nog steeds aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis Michel Aury

    'Nou als jij daar blijft staan kom ik er dus wel mee weg,' grijnst ze en ze steekt haar tong uit terwijl ze op een rots gaat zitten en me in de gaten houd. Ik sta nu stil en kijk haar aan. 'Ik denk dat je toch nog wat aan je conditie moet doen,' zegt ze dan uitdagend en ik begin te lachen, langzaam loop ik haar kant op. 'O en tip..... Je kan beter geen water inje mond krijgen, ' lacht ze dan. "Nu ga je echt te ver.." Zeg ik met een grijns op mijn gezicht en begin naar haar toe te rennen. Ze vroeg er gewoon om. Ik wist helemaal nog niet wat ik zou doen maar dan bedenk k wel als ik haar te pakken heb. Ik begin steeds sneller te rennen en hoop dat ze niet genoeg tijd heeft om weg te komen maar met haar weet je het nooit, een kleine glimlach verschijnt op mijn gezicht en ik blijf strak naar Aria kijken. "Je vraagt er gewoon om," zeg ik lachend.

    Djeesun schreef:
    Davey Scarr

    Zwaarden klinkten tegen elkaar, terwijl we stap voor stap zetten. Moeilijke kijkende blikken, een zweetdruppels. Terwijl de zoveelse aanval werd gemaakt. Een gemiddeld zwaardgevecht duurde nooit langer dan 3 à 5 slagen. Maar deze leek voor eeuwig door te gaan. Mijn ogen verlieten de haare niet terwijl ik op de grond onder mij lette, een misstap en het was gedaan. Zwaarden klinken opnieuw tegen elkaar, en moeizame geluiden volgden. Mijn zwaard duwde hard tegen de hare en hierbij was het geluk aan mijn kant, omdat ik meer kracht kon zetten. Maar haar voetenwerk was briljant en ze glipte zo weg. Zweet stond op mijn voorhoofd, en langzaam werd ik moe. Mijn voeten werden instabiel en hoe graag ik dit ook wou winnen, mijn lachaam speelde tegen mij. Weer een aanval, en nog een. En het leek niet op te houden, zwaard tegen zwaard. Tot mijn ene voet weggleed en de misstap was gemaakt. Door de osntabiele houding was er geen kans om nog kracht haar het zwaard te zetten waardoor die uit mijn handen werd geduwd. Haar overwinning was nu zeker, omdat het een duel was. Was het een echt gevecht dan waren we nog lang niet klaar.


    (Whoops, sorry. Was deze RPG even vergeten, zal hopelijk niet meer gebeuren :$)

    Aily Veins (Aileana Elizabeth McCallis) || Pirate

    Het gevecht leek haast wel eeuwig te duren. Ik viel aan, faalde, werd aangevallen en ontweek. Het enige wat ik erover kon zeggen dat Davey zeker wel goed kon zwaardvechten en ik dus zeer geconcentreerd moest blijven om iedere keer weer weg te glippen en zelf een aanval op te zetten. Het viel mij vooral op dat zijn slagen veel krachtiger waren dan de mijnen, maar dit was niet heel erg in mijn nadeel. Het putte hem alleen maar meer uit en dus wachtte ik gewoon rustig, tot hij eindelijk moe genoeg was om een misstap te maken. Het probleem was echter dat aan mijn energie ook een einde kon komen en hoe goed ik dan weg kon komen en hoe goed mijn conditie wat zwaardvechten betreft ook was, ik werd langzamerhand moe. Ik hield echter de vrolijke grijns op mijn gezicht, ondanks dat het plukje haar dat steeds voor mijn ogen viel helemaal nat was van het zweet en mijn spieren pijn begonnen te doen.
    Bijna, wilde ik zeggen dat ik er klaar mee was, gewoonweg omdat ik het te lang vond duren, maar juist op dat moment zette Davey een misstap, die hij zich niet kon veroorloven. Ik speelde er meteen op in en sloeg krachtig zijn zwaard uit zijn hand om de mijne vervolgens met het puntje tegen zijn keel aan te zetten. Even bleef ik zo staan om uit te hijgen en veegde het plukje haar uit mijn gezicht.
    'Dus, wat was onze afspraak ook alweer?' vroeg ik hem uiteindelijk plagend.


    Happy Birthday my Potter!

    Davey Scarr

    Ik hijgde(heeg?) uit terwijl de punt van haar zwaard tegen mijn keel aan zat. Ik liet me op mijn knieen vallen als overgave en besefte nu pas hoe moe ik was. De wind speelde met haar haar, terwijl ook zij aan het uithijgen was. "Dus, wat was onze afpsraak ook alweer?" Haar stem klonk plagend, en ik glimlachte. "Ah ja, " ik tikte met mijn vinger tegen mijn kin, alsof ik aan het nadenken was. " Wat was het ook alweer.." Ik kneep mijn ogen tot spleetjes en grijnsde. Plots stak mijn vinger in de lucht. Oh ja! De winnaar trakteerde de verliezer, toch?" Ik glimlachte en stond terug recht en pakte mijn zwaard terug van de grond. Vervolgens stak ik hem terug in zijn schede. "Oké, oké je hebt recht op je prijs, haha." Ik vergaf haar voor het 'valsspelen', ik moest voortaan er maar gewoon rekening mee houden dat zelfs al is een piraat een vrouw, een piraat is nooit zwak. Ze was gewoon sluw, en ik had haar waarschijnlijk met twee handen ook met moeite bevochten. Ze heeft eerlijk gewonnen en dat gaf ik dan ook gewoon toe.


    "It is the east, and Juliet is the sun"

    Aily Veins (Aileana Elizabeth McCallis) || Pirate

    Even als Davey stak ik ook mijn zwaard terug waar hij hoorde. Het viel mij nog mee dat hij zichzelf niet ging verdedigen, aangezien ik hem natuurlijk eerst voor de gek had gehouden, zodat hij met één arm op zijn rug moest vechten. Maar hé, het was zijn eigen idee geweest en nu had hij gelijk geleerd dat hij niet alles moest geloven wat ik zei. Bovendien wist hij nu ook dat je niet zomaar iemand moest onderschatten. Was het toch nog in zijn voordeel geweest.
    Langzaam liep ik terug naar de rots waar ik eerder op had gezeten en nam daar weer plaats. De afspraak was geweest dat ik hem één ding mocht vragen wat hij moest doen en ik was niet zo dom om dat gelijk aan iets nutteloos te verspillen. Ik wende mij dan ook naar hem. 'Wel, ik denk dat ik die ene gunst nog niet ga verspillen. Laten we het er gewoon op houden dat je mij nog iets verschuldigd bent. Maar maak je geen zorgen hoor. Ik zal je geen rare dingen vragen,' zei ik wijs en draaide mij weer om naar de zee, zodat ik van het uitzicht kon genieten. 'Je kan trouwens wel goed zwaardvechten. Beste tegenstander die ik in tijden heb gehad.'


    Happy Birthday my Potter!

    Aria Maya Knight

    Ik grijns als hij lacht en houd mijn hoofd schuin. Hij begint langzaam hierheen te lopen, afwachtend houd ik mijn hoofdschuin en bijt lachend op mijn lip.
    ''Nu ga je echt te ver,' hoor ik hem zeggen. Die opmerking laat me een grote grijns op mijn gezicht komen. Ik lach. 'Grenzen zijn er om overschreden te worden, is het niet,' grijns ik en bijt weer op mijn lip. Ineens begint hij te rennen. Ik spring van de rots af en probeer weg te rennen, maar door het zand glijdt mijn voet weg. Ik heb een achtersprong en hij lijkt steeds sneller naar mij toe te komen. Ik zie zijn glimlach en steek mijn tong uit, voordat ik het op een hollen zet. Ik lach luid en probeer nog van hem af te komen, maar volgens mij had ik een foute start gemaakt en was ik de klos. Hij kon me makkelijk inhalen of wat hij ook van plan was te doen. Ik zucht en kijk om. Hopelijk had hij een leuk plan...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis Michel Aury

    'Grenzen zijn er om overschreden te worden, is het niet,' grijnst ze. Haar voet glijd weg waardoor ik steeds dichterbij kan komen, ze probeert nog voor me weg te rennen maar ik denk dat ze beseft dat het al te laat is. Als ik bijna naast haar ren pak ik haar stevig vast bij haar middel en minder vaart, als we stilstaan laat ik haar nog niet los. "Daar heb je gelijk in," zeg ik zacht en ik begin te lachen. "Maar dat kan natuurlijk niet zonder dat er wat tegenover staat, daarbij heb je me bijna laten verzuipen daarnet.." Het laatste zeg ik er een beetje overdreven dramatisch bij. "Nu moet ik nog gaan bedenken wat er gaat gebeuren met meisjes die over de grens gaan.." Zeg ik nadenkend terwijl ik haar nog steeds vast heb. Ik ben al bijna helemaal opgedroogd, alleen uit mijn haar valt af en toe nog een druppel water. Ik heb nog helemaal niet nagedacht over wat ik zou doen als ik haar te pakken zou hebben en probeer dan ook snel wat te bedenken maar er schiet me zo niets te binnen.

    Aria Maya Knight

    Ineens liggen zijn armen om mijn middel en ik probeer me lachend los te trekken, maar als ik lach ben ik een stuk minder sterk en hij is een man, dus gewoon veel sterker. Ik lach en kijk hem aan. Ik voel een water druppen over mijn rug, waarschijnlijk kwam die van zijn lichaam af, want ik was al bijna helemaal droog. Ik kijk met een serieuze blik opzij naar Louis. 'En nu pirate?' Ik lach zachtjes en prik in zijn zij. Dan draai ik me om, zodat we buik aan buik staan en kijk hem aan. Hij heeft me nog altijd vast. Hoe kom ik uit zijn greep? Ik blijf rustig staan, terwijl ik een plannetje bedenk. Ik grijns even als ik iets en bijt op mijn lip. Dan druk ik mijn lippen op de zijne. Als de greep verzwakt spring ik uit zijn armen en begin lachend weer weg te rennen. Ik kijk om, shit, mijn kleren liggen aan de andere kant van het strand... Ik zucht diep. Had ik Louis wel moeten zoenen? Ik zou liegen, als ik zeg dat het me geheel koud laat. Louis was altijd al een piraat waar ik het het beste mee kan vinden, hij betekende meer voor me dan al die andere. Ik bijt op mijn lip, terwijl ik stop met rennen. Oké, misschien had ik hem niet moeten zoenen... Ik kijk over mijn schouder en draai me nu om, zodat ik hem aankijk. Ik sta nu helemaal stil en mijn, inmiddels, opgedroogde haren waaien in mijn gezicht. Ik veeg het zo, dat ze niet meer voor mijn gezicht langs waaien. Ik kijk naar Louis, die nu weer een stukje van me af is en glimlach even naar hem. Vervolgens bijt ik op mijn lip. Wat ongemakkelijk staar ik naar mijn voeten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [En toch verbaasd het me dat dit topic nog niet vol zit]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [O, ik moet met Dylan reageren toch? Ik heb niet echt alleen inspiratie en er reageren nog amar heel weinig mensen ): Hahah ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Och, geeft niks. Als je geen inspiratie hebt dan hoef je niet te reageren, heb ik ook vaak (: ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Jaa het is best jammer dat er zo weinig gereageerd word..]

    Louis Michel Aury

    'En nu pirate?' Zegt ze terwijl ze in mijn zij prikt. Als ze zich om draait kijk ik haar aan, ze begint te grijnzen en bijt op haar lip. Nog steeds ben ik niet van plan haar los te laten en ze komt ook niet zomaar uit mijn greep. Ineens voor ik het echt door heeft voel ik haar lippen op de mijne, iets wat totaal onverwacht komt. Een beetje verward hou ik haar iets minder stevig vast, ik weet niet goed hoe ik hierop moet reageren en wat ze hier nou mee bedoelt. Is het gewoon een spelletje dat ze met me speelt? Vervelend is het zeker niet. Ineens springt ze uit mijn armen en begint ze lachend weg te rennen, even frons ik mijn wenkbrauwen en kijk haar een beetje verward na. Ze stopt met rennen en draait zich om, even lacht ze naar me en kijkt daarna ongemakkelijk naar haar voeten. Ik haal een hand door mijn haar heen en lach een beetje scheef terug. Het liefst zou ik nu naar haar toe gaan en haar op mijn beurt zoenen, maar op het moment is het allemaal een beetje ongemakkelijk. Waarschijnlijk is dit voor haar niet meer als een spelletje, en als dat zo was zou ik op dit moment graag meespelen. Mijn hand is blijven rusten op mijn hoofd. Ik ik ben nou eenmaal niet zo goed met dit soort situaties en dat is iets waar ik behoorlijk van baal. Als dingen een beetje ongemakkelijk worden weet ik mezelf heel snel geen houding meer te geven. Een beetje verloren kijk ik naar onze kleren en dan weer terug naar Aria, die kus heeft meer in me los gemaakt als ik zou willen. Ik open even mijn mond en wil beginnen met een zin maar zodra ik besef dat ik helemaal niet weet wat ik moet zeggen sluit ik hem ook snel weer. Ik laat mijn hand weer van mijn hoofd glijden en draai me om naar het hoopje kleren en begin er aarzelend naar toe te lopen. Verdomme, waar ben ik mee bezig?

    Aria Maya Knight

    Ik zie de verwarde blik in Louis zijn ogen. Mijn blik volgt elke beweging die hij maakt. Ik bijt hard op mijn lip en zie hoe hij terug loopt. Ik loop hem snel achterna. Zwijgend ga ik naast hem lopen en trek mijn kleding weer aan. Ik kijk hem van opzij aan. 'Sorry,' mompel ik dan. 'Dat had ik niet moeten doen,' zeg ik en glimlach kleintjes. Ik ga op de rots zitten en trek mijn soort laarzen weer aan. Ik kijk naar mijn short en mijn witte shirtje, dat een beetje doorschijnt en ook niet meer zo heel schoon is, zoals het was, maar het is goed genoeg. Ik zucht even en veeg mijn natte haren allemaal naar één kant. 'Sorry Louis,' zeg ik en kijk hem aan. 'Ik wilde...' Ik zucht. 'Ik weet niet wat ik ermee wilde bereiken,' zeg ik uiteindelijk en kijk Louis aan, terwijl ik op mijn lip bijt. Waarom had ik dat gedaan? Het was zo leuk, zo gezellig en door één move... Was het ongemakkelijk? Nu viel het wel weer mee, maar toch... Ik had het beter niet kunnen doen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis Michel Aury

    'Sorry, Dat had ik niet moeten doen.' Zegt ze als ze naast me loopt, als we bij het hoopje kleren komen begint ze zich aan te kleden en ik volg haar voorbeeld. "Het is niet erg.." Zeg ik terwijl ik haar even aankijk. Ze gaat op de rots zitten terwijl ze haar schoenen weer aan trekt en ik kijk even naar haar, dan pak ik ook mijn schoenen en begin ze een beetje onhandig aan te trekken, er zit nog behoorlijk veel zand in aan mijn voeten maar het kan me weinig schelen. . 'Sorry Louis,' zegt ze dan weer. 'Ik wilde.. Ik weet niet wat ik ermee wilde bereiken,' ik kom naast haar zitten terwijl ik mijn shirt over mijn hoofd trek. "Echt, het is oké.." Zeg ik en even glimlach ik naar haar. "Het.. Het was misschien een beetje onverwacht, maar.." Ik haal mijn schouders op en kijk even voor me uit zonder mijn zin verder af te maken. Wat moest ik haar verder nou nog gaan vertellen? De rest kon ik misschien beter voor mezelf houden, ik heb het gevoel dat dat het allemaal alleen maar erger zou maken.