• Neverland, het magische land waar niemand ouder wordt. Een wereld waar je dan ook niet zo maar kan komen. Alleen door op een magische bol te slaan kan je erheen worden gebracht. De wereld zit onder andere vol met vreemde dieren, vogels, feeën, meerminnen, indianen, piraten en natuurlijk Peter en zijn Lost Boys.
    Neverland bestaan uit een groot hoofdeiland met heel veel kleinere eilandjes in de zee eromheen. In de zee leven de meerminnen, samen met allerlij zee wezens. De piraten bevolken de eilanden het verst van het hoofdeiland vandaan. De meeste eilanden zijn bergachtig met bossen en weides. Het hoofdeiland is gesplitst in drieën. Een deel is overgroeit met bos, waar de indianen leven. Afgescheiden door een onoverkomelijke bergketen is een ijzige vlakte met veel grote woeste monsters, waar de indianen met een geheime gang gaan jagen. Ten derde is er het feeënrijk, dat aan de kant van de bergketen zit met de indianen, die het feeënrijk beschermen tegen de piraten. Peter en the Lost Boys leven overal en nergens, altijd opzoek naar avontuur.
    Neverland is het fantasieland waar elk kind naartoe kan in zijn dromen, die nooit wil opgroeien.


    Personages:
    Lost Boys(max.6 + Peter)
    - Peter - Sylvesti
    - Curly - Bastard
    - Nibs - CarrotNiall

    Indianen
    - Flow Halona Matana - Brookie
    - Dylan Tigger - Coockies
    - Pavati Niabi Imala - ForbesBrooks
    - Xela Kylie Leqouia - Arriver
    - Chayton Evan Leqouia - Arriver
    - Elan Iye Singa - Beat

    Feeën(Zowel mannelijk als vrouwelijk)
    - Tinkerbell - Bastard
    - Elliot Andy Leave - xElounor
    - Vidia - Eluveitie

    Meerminnen(Zowel mannelijk als vrouwelijk)
    - Lydia Arianna Willows - xElournor
    - Susan Adams - Ruexx
    - Gwendolynn Lilly Ocean - Pebble

    Piraten
    - Captain James Hook - Bastard
    - Aily Veins - Rider
    - Davey Scarr - Djeesum
    - Aria Maya Knight - Coockies
    - Louis Michel Aury - ForbesBrooks

    Rest
    - Caitlin Alice Edwards - Beat - Gewoon Mensenkind
    - Rosalou "Rose" Avalana McMitch - MrsShelley - Gewoon Mensenkind


    Rollentopic


    Regels:
    - Minimaal 5 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, etc.
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft, maar hou het acceptabel.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Geen personages vermoorden zonder wederzijdse overeenstemming.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 19:26 ]


    Bowties were never Cooler

    [Pavati anders wel, ik wil wel met haar verder namelijk en loop nu al heel lang te wachten op een antwoord van Sourire.. Waar is ze nu?]

    [Op het strand]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Pavati Niabi Imala

    De kano draait langzaam rond en ik staar naar het heldere blauwe water, ik voel hoe ik ineens uit het niets een beetje angstig word, iets wat niet vaak voorkomt. Even kijk ik naar Elan en dan weer terug naar het water, het voelt niet goed. Weer kijk ik hem aan en bijt even op mijn lip "Sorry, kan ik.. Kunnen we dit een andere keer doen?" Stotter ik. Nog even kijk ik hem spijtig aan en laat me dan uit de kano glijden, het water komt toch wat hoger als dat ik in eerste instantie had gedacht. Ik voel hoe het tot net boven mijn navel komt en ik houd mijn handen omhoog terwijl ik snel naar de kant probeer te komen. Nu pas besef ik dat ik mijn schoenen in de kano heb laten liggen, ik hoop dat Elan ze meeneemt want zonder nog een keer om te kijken loop ik het bos in. "Wat is er toch mis met je Pavati.." fluister ik tegen mezelf als ik door het bos slenter. Mijn kleren zijn half doorweekt en er blijft van alles onder mijn natte voeten kleven. Na een tijdje kom ik aan bij een ander gedeelte van het strand, even twijfel ik maar besluit dan toch het strand verder op te lopen. Mijn goede humeur van net is als sneeuw voor de zon verdwenen en een beetje warrig loop ik het zand voor me uit te schoppen. Ineens zie ik een eindje verderop iemand lopen, als ik beter kijk ontdek ik dat het Flow is. Eigenlijk heb ik niet zoveel zin in mensen op dit moment, ik voel me lullig tegenover Elan dat ik gewoon ben weg gelopen en vraag me af waar die angst vandaan kwam. Was het alleen het water geweest dat me zenuwachtig maakte? Langzaam slenter ik verder en als ik dichter bij Flow ben gekomen kijk ik haar aan, een kleine glimlach verschijnt op mijn gezicht. "Hey Flow, wat doe jij hier?" Zeg ik dan zacht en ik stop met lopen.

    [Sorry, per ongeluk mezelf gesneden. Geen verband in huis en het wilt maar niet stoppen met bloeden. Ik denk dat ik morgen pas reageer]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Flow Halona Matana

    Mompelend slenterde ik wat over het strand en keek naar het water. Met een overdreven zucht draaide ik een rondje. Ik verveelde me dood en dat zou ik nog wel even blijven doen als het aan mij lag. Ineens zag ik iemand aan komen lopen. Tot mijn grote verbazing zag ik dat het Pavati was. Snel keek ik omhoog en zwaaide uitbundig naar haar. 'Hey Flow, wat doe jij hier?' zei ze zachtjes. 'Hooooii!' riep ik overdreven. Nu voelde ik me weer typisch een klein kind die tien jaar was vanwege het feit dat iedereen hier iets van zes of zeven jaar ouder was. Lekker dan, heb ik weer. 'Nou, ik was hier al met een zeemeermin, Xela, Chayton en Dylan maar toen werd ik boos op Dylan omdat ie niet met me naar de monstergang wilde. Toen ben ik weggelopen en kwamen Xela en Dylan me achterna. Dylan heeft me in een boom gevonden en probeerde me over te halen maar ik ben toch weer weggelopen naar de monstergang waar ik in ging. Het was best griezelig daar. Maar Dylan kwam me wéér achterna en zei sorry. Ik zei ook sorry en toen rende ik wéér weg om anders zou ik straf krijgen en dat wilde ik niet, nu nog steeds niet maar goed. En nu verveel ik me' zei ik allemaal in één hap adem. Met een grote glimlach keek ik Pavati aan. 'En, hoe kom jij hier, zo nat?' vroeg ik haar, niet bepaald verbaasd. Soepel klom ik op Pavati's rug en probeerde haar glimlach groter te maken door middel van mijn vingers op haar mondhoeken te zetten en ze naar achter te trekken. Toen ik wist dat het niet erg veel nut had, klom ik toch weer van Pavati af en zakte neer op het zand.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Pavati Niabi Imala

    'Hooooii!' roept Flow iets overdreven en vervolgde daarna een enorm verhaal die ik geduldig aanhoorde. Daarna kijkt ze me aan met een enorme glimlach, "Wat stelt Dylan zich aan zeg," begin ik met een zucht. Ik meen het niet helemaal en snap het ook wel weer, maar toch, ik was met flow wel naar de monstergang gegaan. 'En, hoe kom jij hier, zo nat?' Vraagt ze dan. Voor ik kan antwoorden klimt ze op mijn rug en trekt ze mijn mondhoeken naar achter, hierdoor begin ik even te lachen. Als ze weer van mijn rug is afgegleden haal ik mijn schouders op "Ik zou een stukje met Elan gaan varen, maar had niet zoveel zin meer." zucht ik dan en kijk Flow weer aan. "Maar dat betekend niet dat ik nu niets wil doen, heb je ergens zin in?" Vraag ik haar dan, ik heb nog steeds zin om iets te doen maar ik wil het water niet meer op, dit hoeft Flow echter niet te weten. Verder ben ik bereid bijna overal heen te gaan met Flow, wat kan mij het nog schelen.

    [sorry, was even vergeten te antwoorden =] ]

    [Geeft niks, ik vermaak me wel in Frankrijk ^^. Op dit moment kan ik niet echt reageren. Dadelijk reageer ik, of anders morgenvroeg (: ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [O wacht het is mijn beurt (: Wie van jullie hier heeft Tumblr? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    ForbesBrooks schreef:
    Louis Michel Aury

    Ze gaat weer overeind zitten en kijkt me aan. 'Voor herhaling vatbaar, zoals we zeiden,' grinnikt ze en ik begin te lachen. 'Ik mag je Louis,' zegt ze dan en laat haar handen over mijn borstkas glijden. Ik glimlach alleen even en ze stapt van me af 'Het duurt niet lang meer voor de zonsondergang,' grijnst ze terwijl ze me aankijkt. Ik kijk even naar de lucht en zie hoe de zon al een stuk is gezakt "je hebt gelijk." Mompel ik een beetje afwezig, ik lig nog steeds op mijn rug maar kom nu een beetje overeind. 'Dit is een van de beste dagen die ik hier heb gehad,' zegt ze met een glimlach op haar gezicht. "Daar heb ik niets meer aan toe te voegen" grinnik ik terwijl ik me uitrek. Ik kijk over het heldere water en de steeds lager hangende zon. "Als dit het mooiste plekje is bij zonsondergang wil ik je het mooiste plekje laten zien bij volle maan" zeg ik dan en kijk haar even aan. Zonder verder wat te zeggen sta ik op en loop een paar sappen van de rots vandaan, ik draai me even om en loop achterstevoren verder. Waarom ik dit doe weet ik niet maar ik moet gewoon even mijn benen strekken. Gewoon een stukje langs het strand en dan weer terug, ik lach even naar Aria en kijk haar vragend aan. "Ga je mee? Even de benen strekken." vraag ik haar terwijl ik nog steeds langzaam achteruit loop. Een van de beste dagen, dat was het zeker.


    Aria Maya Knight

    Ik kijk hem met een grijns aan. 'Mooi dat jij dat ook vind,' lach ik zachtjes. Ik kijk hem even aan. De wind speelt met mijn haren, vlug stop ik het achter mijn oor, zodat het niet voor mijn ogen waait. 'Deal,' glimlach ik. Vragend kijk ik Louis aan. Ik loop hem langzaam achterna. Wilde hij me dumpen? Ik grinnik even en knik dan. Hoe durfde ik te denken dat hij me hier zou achterlaten. Ik loop met hem mee. 'Maar missen we de zonsondergang dan niet,' vraag ik hem aarzelend en kijk hem aan. Zwijgend ga ik naast hem lopen en glimlach even. Ik draai hem zo, zodat hij weer recht loopt en loop zwijgend naast me. Met mijn arm pak ik de elleboog van mijn andere arm beet. Ik bijt op mijn lip en loop langzaam door. Ik zucht. Dan laat ik mijn ene arm los en loop rustig door.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    [O wacht het is mijn beurt (: Wie van jullie hier heeft Tumblr? ]

    [meeeeeee, http://imlivinginadaydream.tumblr.com (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Ik volg jee (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik schrijf morgen een reactie met Louis, ga zo slapen (: ohh en mijn tumblrrr http://x-happiness-x.tumblr.com/ ]

    Ik ga je colgen (: i heet demidegooijer op tumblr (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Glucio schreef:
    Aily Veins (Aileana Elizabeth McCallis) || Pirate

    Even als Davey stak ik ook mijn zwaard terug waar hij hoorde. Het viel mij nog mee dat hij zichzelf niet ging verdedigen, aangezien ik hem natuurlijk eerst voor de gek had gehouden, zodat hij met één arm op zijn rug moest vechten. Maar hé, het was zijn eigen idee geweest en nu had hij gelijk geleerd dat hij niet alles moest geloven wat ik zei. Bovendien wist hij nu ook dat je niet zomaar iemand moest onderschatten. Was het toch nog in zijn voordeel geweest.
    Langzaam liep ik terug naar de rots waar ik eerder op had gezeten en nam daar weer plaats. De afspraak was geweest dat ik hem één ding mocht vragen wat hij moest doen en ik was niet zo dom om dat gelijk aan iets nutteloos te verspillen. Ik wende mij dan ook naar hem. 'Wel, ik denk dat ik die ene gunst nog niet ga verspillen. Laten we het er gewoon op houden dat je mij nog iets verschuldigd bent. Maar maak je geen zorgen hoor. Ik zal je geen rare dingen vragen,' zei ik wijs en draaide mij weer om naar de zee, zodat ik van het uitzicht kon genieten. 'Je kan trouwens wel goed zwaardvechten. Beste tegenstander die ik in tijden heb gehad.'


    (sorrysorrysorry had het laatste tijd heel druk.)


    Davey Scarr

    Ze keerde zich naar mij, "Wel, ik denk dat ik die ene gunst nog niet ga verspillen. Laten we het er gewoon op houden dat je mij nog iets verschuldigd bent. Maar maak je geen zorgen hoor. Ik zal je geen rare dingen vragen. " Ik glimlachte. "Ik was daar niet zo bang hoor. Ik zou nooit zo'n weddenschap maken als ik de ander niet genoeg vetrouwde met een gunst." Ik streek met mijn hand langs mijn voorhoofd en veegde wat zweet weg. Ik zuchtte, ik had het enorm warm. Ze draaide zich naar de zee en ik volgde haar, het uitzicht was prachtig. "J e kan trouwens wel goed zwaardvechten. Beste tegenstander die ik in tijden heb gehad." Ik glimlachte, "Dankje, je bent zelf ook niet al te slecht." Ik grijnsde. "Je was geweldig, het was een honor met je te mogen vechten." De warmte steeg naar mijn hoofd, ik trok mijn shirt over mijn hoofd en hijgde uit.


    "It is the east, and Juliet is the sun"

    (Ghehe, je bent niet de enige. Stomme rot praktische opdrachten :') )

    Aily Veins (Aileana Elizabeth McCallis) || Pirate

    Davey was mij gevolgd en glimlachte om mijn opmerking. 'Dankje, je bent zelf ook niet al te slecht. Je was geweldig, het was een honor met je te mogen vechten.' Ik draaide mij in zijn richting. Er verscheen een kleine grijns op mijn gezicht, toen hij zijn shirt uittrok. Blijkbaar had hij het nogal warm gekregen van ons duel. Hij was niet de enige, maar ik was niet van plan om mijn shirt uit te trekken. Ik bleef dus gewoon rustig zitten en genoot van mijn nieuwe uitzicht. Je kon immers niet ontkennen dat hij er goed uitzag.
    'Bedankt. En die eer is wederzijds. Echt, sommigen op het schip vechten zo lomp dat er niks aan is. Hoewel het wel handig is. Het zorgt ervoor dat ik toch nog wel redelijk veilig ben. Tot nu toe dan.' Ik zuchtte even en scheurde mijn blik toch maar van hem los en keek weer naar de zee. Als we hier nog even bleven zitten, zou de zon ondergaan. Ik vroeg mij af hoe lang Davey van plan was op het eiland te blijven. Het maakte mij vrij weinig uit, maar ik had in ieder geval geen zin om in mijn eentje terug te moeten lopen en zwemmen naar de boot.


    Happy Birthday my Potter!