• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik wil niet naar hockey.:c


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Jaimes schreef:
    Fuckzooi, het wil niet lukken met mijn verhaal

    Kan ik je van dienst zijn? Ik kan maar geen gedegen plot verzinnen, misschien dat ik een ander kan helpen? :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Uchiha schreef:
    (...)
    Kan ik je van dienst zijn? Ik kan maar geen gedegen plot verzinnen, misschien dat ik een ander kan helpen? :'D.


    Ach, het is voor mijn story en ik heb altijd de neiging om na een paar hoofdstukken te stoppen :] maar ik weet zowaar wel hoe ik het verhaal wil laten lopen :'D but anyway, thanks c: don't know, maar misschien dat ik jou wel kan helpen?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik wil al terug vakantie


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Nog 22 dagen en dan ben ik klaar met school! _O_


    -

    Waar blijf je?


    You are beautiful, you are love.

    Morgen eindelijk weer Pretty Little Liars kijken ;D

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 19:47 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik voel me echt een mislukkeling ._. En soms zou ik gewoon tegen iemand die ik niet ken willen zeuren, gewoon omdat ik ze nog nooit zie en ik dan lekker kan zeiken :'D Maar vind maar eens zo'n persoon.


    -

    *mega zucht*


    Caution first, always.

    Ik ga op mijn eerste date ooit! Fuck yes! Ik ben echt helemaal aan het trillen nu. :W


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Girolski schreef:
    Ik ben een zwakkeling

    You're not! ):


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ugh, feeling crappy and like crying


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ASDFGHJKL! Wat is hier thuis aan de hand?!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Pffft, wat meer reactie van jou zou ik ook fijn vinden. Je doet geen ruk verdomme. Ik bouw heel die tering App in mijn eentje!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Ach, het is voor mijn story en ik heb altijd de neiging om na een paar hoofdstukken te stoppen :] maar ik weet zowaar wel hoe ik het verhaal wil laten lopen :'D but anyway, thanks c: don't know, maar misschien dat ik jou wel kan helpen?

    Yeah I know the problem. Ik wil een poging doen om mee te doen aan le fantasy contest maar weiger mee te doen voor ik een gedegen plot heb van begin tot einde. En........ die heb ik niet :D. Wel onsamenhangende troep. Ik weet waar ik het over wil gaan doen, maar weet niet in welke setting ik t moet gaan plaatsen. En dat frustreert me.
    Maar misschien dat ik jou kan helpen? XD.


    No growth of the heart is ever a waste