• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...

"Well, well. Look who we've got here!"

What have I done wrong? Ben van m'n opleiding gegooid wegens afwezigheid. Pfeiffer als reden was niet genoeg. Ze vonden dat ik blijkbaar niet genoeg initiatief nam in 'alles' en terug kon komen als ik een ander mens was. Well......... vertel me dan op z'n minst eerst wat ik dan zo fout deed.

"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

Kan iemand mij motiveren voor mijn schoolwerk, alsjeblieft?

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

School >.<

•*• Lululu •*•

Mijn lerares ICT is vreselijk ;c

•*• Lululu •*•

Bah, straks Latijn.>.<

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Wauw. Niveau: Een boom die uit de kast komt.

"I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

Lekker vroeg uit en straks naar The Hobbit :3

Caution first, always.

Madonna schreef:
    Kan iemand mij motiveren voor mijn schoolwerk, alsjeblieft?

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Thranduilion schreef:
    Lekker vroeg uit en straks naar The Hobbit :3

Heeel veel plezier! Ga je in 3D kijken? Want dat raad ik echt echt aan.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Lol whut? Eerst mijn .apk maken, maar als je dan eindelijk klaar bent zeggen dat de Build server niet beschikbaar is. Well fuck you too.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Kan het nu al volgende week zaterdag zijn, ja? :3

He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

Ik wil ni aan mijn gip werken ><

Keep calm and love Zayn Malik =)

Hahaha.

26 - 02 - '16

Ik word gek, werk gewoon mee stom ding!

NOOO!

GOD WHY?

Er staat nu die irritante grote add aan de zijkant van mijn beeldscherm op Q >_>

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.