• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nieuwe album van WATP is leeeeeeuk :9~


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Aurorea schreef:
    Morgen eindelijk weer Pretty Little Liars kijken ;D


    YESSSS !


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik wil me gewoon normaal voelen.


    Your make-up is terrible

    Uchiha schreef:
    (...)
    Yeah I know the problem. Ik wil een poging doen om mee te doen aan le fantasy contest maar weiger mee te doen voor ik een gedegen plot heb van begin tot einde. En........ die heb ik niet :D. Wel onsamenhangende troep. Ik weet waar ik het over wil gaan doen, maar weet niet in welke setting ik t moet gaan plaatsen. En dat frustreert me.
    Maar misschien dat ik jou kan helpen? XD.


    Ah, dat had ik gelezen en ook over je onsamenhangende shit c: dat is wel crappy, maar je moet gewoon je ideeën op aparte kaartjes schrijven en ze op onderdeel scheiden en dan kijken wat je kan combineren.
    En het is me gelukkig al gelukt om verder te komen :]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Kut MIT, waarom werk je juist nu niet meer mee. Fuck you.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 22:12 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zo laat alweer? :l Ach ja... Morgen vanuit school naar The Hobbit. Hell .Yes.


    Caution first, always.

    Bewust zijn van wat ik doe helpt een heleboel.


    You are beautiful, you are love.

    Yes! Het is me gelukt om een hoofdstuk te schrijven c:


    26 - 02 - '16

    Ik kan mijn ouders echt wel de nek omdraaien.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wil gitaar spelen, maar ik weet niet of het echt leuk is en het ook vol hou. En of het moeilijk is, maar eens zoeken naar iemand die een gitaar ofz. heeft en 1 keer proberen. Pff.

    Jezus, daar kan ik echt niet tegen, dat ik zo uitval als iemand iets vraagt. Ik kan dan gewoon even niets meer en zeker niet antwoorden, blergh. Net de reden waarom die stomme therapie toch niet helpt, er komt toch niets uit.


    Your make-up is terrible

    Aaaargh. Waarom word ik altijd zo prikkelbaar en boos tijdens de rode week?!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Headache and tired


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hè, bah. Ik zou bezig moeten zijn met mijn centraal praktisch examen voor tekenen, maar mijn inspiratie laat mij in de steek. Daarnaast weet ik dat die beelden, die ik in mijn hoofd heb, toch niet zo geweldig op papier komen en als wel, dan wordt de definitieve versie lelijker ;_;

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 9:47 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Het liefst zou ik nu heel hard gillen.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel