• Jaja, de titel zegt het al, ik ben opzoek naar een chatmaatje (:
    Ik heb wel eens chat/mailmaatjes gehad, maar na een tijdje reageren ze niet meer. And me no like that :c

    Goed, even over mijzelf:
    Ik ben Amber, 18 jaartjes uit. Ik woon in het land der Limburgse vlaaien :Y) Ik zit in mijn tweede jaar van de opleiding Social Work, en éigenlijk zou ik nu moeten leren voor mijn tentamen -oeps-. Ik ben een echte kattenliefhebber, en jawel hoor, ik heb dus ook een kat (cat) We hebben ook nog andere dieren hoor, we hebben nog een hond, drie kippen en vijf ezels. Ja, ezels, jeweetwel met van die lange oren ;p
    Ik houd van lezen, schrijven en films kijken, het genre maakt me niet zo veel uit zolang het maar geen horror is! Mijn muzieksmaak is ook erg breed, maar mijn favo band blijft toch wel Destine! Oh, en ik hou van manga en anime! Okee, ik moet eerlijk toegeven dat ik niet zo veel series/stripboeken lees, maar ik vind het wel awesome!

    Het liefst zoek ik mensen die ongeveer in dezelfde leeftijd zitten, maar iedereen mag natuurlijk reageren hoor (;


    Inspiration can hit you any time

    Je kan altijd pb'en ^^

    Ik ben Nora 19 jaar, Woon in Utrecht. Gelukkig niet compleet in het centrum want dan zou ik gek worden! Ik studeer nu commercieel toeristisch management. Laatste jaar en weet nog niet wat ik hierna wil doen!

    Ik ben ook gek op katten, maar door het vele reizen kan ik er zelf geen hebben. Verder houd ik van lezen films kijken en uitgaan met vrienden!


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Ik ben Anne, 19 jaartjes en één weekje oud. Ik zit nu in het laatste jaar van mijn opleiding tot onderwijsassistent.
    Wat hobby's betreft komen we aardig overeen. Ik heb niet echt iets met anime/manga, maar ik houd ook van lezen, schrijven, films kijken en muziek luisteren. Ik ben daarin heel breed wat betreft genres en zo.
    Stuur gerust een GB/PB! (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik ben Erieka, 17 jaar oud. Ik ben een echte kattenliefhebber, heb er zelf twee. Ik ben dol op lezen en schrijven. Verder luister ik erg veel muziek, vooral metal. Stuur me maar gerust een pb/gb.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 14:58 ]


    26 - 02 - '16

    Ik ben Hylke, ik ben 16 jaartjes en ik ben een dierenmens :3
    Ik woon parttime in Antwerpen (lang leve gescheiden ouders =.=) en hou van veel soorten muziek. (al is metal mijn voorkeur xD). Ik zing, speel piano en gitaar, en ga binnekort livemuziek verzorgen in een koffiehuis... En oh.. ik hou ook van anime en manga :3
    ~laat maar wat weten... ^^