• Ik ben op zoek naar een koptelefoon omdat ik oortjes gewoon vre-se-lijk k-t vind. Ik weet alleen niet waar ik moet beginnen met zoeken help

    Ik wil absoluut GEEN beats want die vind ik niet mooi en ze zijn donders duur, ik wil er maximaal zo rond de 50 euro aan uitgeven..
    Een leuk kleurtje zou leuk zijn maar het belangrijkste is natuurlijk dat er goed geluid uitkomt..

    weet iemand sites waar je dit soort koptelefoons kunt vinden?

    Eluveitie schreef:
    Ik heb een zwarte van sony, een hele goede vind ik.

    Ik heb een witte van sony, en ik vind 'm ook goed. ^^


    Let the Night embrace you

    wow veel reacties, bedankt en ik zal ze allemaal even bekijken! (:

    BODYROCK schreef:
    wow veel reacties, bedankt en ik zal ze allemaal even bekijken! (:


    Ik hoop dat je voor skullcandy gaat, daar zul je geen spijt van hebben.c:


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb Skullcandy (UpRock). Hij zit lekker en de muziek is goed, alleen werkt hij niet bij mijn iPod (misschien bij anderen wel, mijn iPod is een geval apart) en op mijn laptop moet ik eerst 10 keer 'draaien' voordat het geluid er helemaal uitkomt.

    De koptelefoons van House of Marley zijn rond de vijftig euro en heel gaaf, met hout erin verwerkt :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb een witte van Sony en gebruik hem nooit. Hij geeft nog minder geluid dan m'n oortjes, dus ik hou het bij mijn oortjes.


    Chaos is a ladder.

    Ik heb laatst een roze Sony gekocht, die echt goed geluid geeft.
    Ook heb ik m'n roze skullcandy nog .. ik blijf bij Skullcandy.


    To infinity and beyond •

    Hema heeft goede koptelefoons c: Ze zijn niet duur, iets van 15,50


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Twee van mijn vriendinnen raden skullcandy af dus ik twijfelde eigenlijk nog, maar ik denk dat ik dan toch maar voor skullcandy ga, bedankt!

    BODYROCK schreef:
    Twee van mijn vriendinnen raden skullcandy af dus ik twijfelde eigenlijk nog, maar ik denk dat ik dan toch maar voor skullcandy ga, bedankt!


    YES VICTORY.C:


    You were born original, don't die as a copy.

    \

    Ik heb deze, uit mijn herinnering was hij 30 euro. Hij zit niet geweldig, niet goed, niet slecht. Maar het geluid is echt fantastisch ;)
    Maar kijk eens naar de link, heb je reviews enzo, kijk ik ook altijd op als ik niet kan kiezen.

    http://www.kieskeurig.nl/koptelefoon


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sennheiser. Ik heb zelf er eentje van de Kruidvat waarin ook hele goede geluid en bass zit voor 10 euro ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    BODYROCK schreef:
    Twee van mijn vriendinnen raden skullcandy af dus ik twijfelde eigenlijk nog, maar ik denk dat ik dan toch maar voor skullcandy ga, bedankt!

    Toen ik een koptelefoon wilde aanschaffen, heb ik van verschillende mensen gehoord dat een Skullcandy nogal snel breekt. Ik weet niet hoe voorzichtig jij bent, maar zelf zou ik niet zo snel voor dat merk gaan. Ik heb zelf een Sennheiser 202 HD, die is misschien niet zo mooi maar heeft wel een heel fijn geluid. Vaak zijn die Sennheisers ook niet zo heel duur en die van mij gaat nu al twee jaar mee. Je kunt trouwens ook advies vragen aan mensen in de winkel--bij mij in de Free Record Shop [waar je ook koptelefoons kunt kopen] konden die verkopers me goed helpen. :3


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    ZeroGravity schreef:
    (...)
    Toen ik een koptelefoon wilde aanschaffen, heb ik van verschillende mensen gehoord dat een Skullcandy nogal snel breekt. Ik weet niet hoe voorzichtig jij bent, maar zelf zou ik niet zo snel voor dat merk gaan. Ik heb zelf een Sennheiser 202 HD, die is misschien niet zo mooi maar heeft wel een heel fijn geluid. Vaak zijn die Sennheisers ook niet zo heel duur en die van mij gaat nu al twee jaar mee. Je kunt trouwens ook advies vragen aan mensen in de winkel--bij mij in de Free Record Shop [waar je ook koptelefoons kunt kopen] konden die verkopers me goed helpen. :3


    Skullcandy breekt helemáál niet snel. Heb die van mij al anderhalf jaar, ik gooi hem altijd maar ergens heen en ik leg er ook altijd spullen overheen, zoals schoolboeken omdat mijn skullcandy dan op mijn bureau ligt. En die van mij is nog niet gebroken.


    Deze vind ik altijd wel nice, ze zijn van Frends, model Taylor en hebben ook een webshop.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.