• Ik ben op zoek naar een koptelefoon omdat ik oortjes gewoon vre-se-lijk k-t vind. Ik weet alleen niet waar ik moet beginnen met zoeken help

    Ik wil absoluut GEEN beats want die vind ik niet mooi en ze zijn donders duur, ik wil er maximaal zo rond de 50 euro aan uitgeven..
    Een leuk kleurtje zou leuk zijn maar het belangrijkste is natuurlijk dat er goed geluid uitkomt..

    weet iemand sites waar je dit soort koptelefoons kunt vinden?

    Ardina schreef:
    (...)

    Skullcandy breekt helemáál niet snel. Heb die van mij al anderhalf jaar, ik gooi hem altijd maar ergens heen en ik leg er ook altijd spullen overheen, zoals schoolboeken omdat mijn skullcandy dan op mijn bureau ligt. En die van mij is nog niet gebroken.


    Precies dit .. ik had het ook gehoord, maar die van mij leeft nu al zo'n twee jaar.


    To infinity and beyond •

    Roche schreef:



    Mijn koptelefoon van de TnB, met een Britse vlag als je ervoor bent. Weet alleen wel niet meer hoeveel het gekost heeft :')

    Die is mooi.


    •*• Lululu •*•

    Everdeen schreef:


    Deze vind ik altijd wel nice, ze zijn van Frends, model Taylor en hebben ook een webshop.


    W A U W die is zo mooi omf

    Ik heb beats en ik vind ze heel fijn, ik vind het echt niet erg dat ik er zoveel aan uitgegeven heb :3


    live the life you love

    y0lo schreef:
    Ik heb beats en ik vind ze heel fijn, ik vind het echt niet erg dat ik er zoveel aan uitgegeven heb :3


    zoals ik zei wil ik absoluut geen beats $:

    BODYROCK schreef:
    (...)

    W A U W die is zo mooi omf


    Kijk eens goed naar dat plaatje. De verbinding tussen het gedeelte waarmee je luistert en het gedeelte dat op je hoofd zit lijkt flinterdun. Ik denk niet dat dat een heel stevige koptelefoon is.


    26 - 02 - '16

    Everdeen schreef:


    Deze vind ik altijd wel nice, ze zijn van Frends, model Taylor en hebben ook een webshop.


    jammer dat ze zo duur zijn :c maar ze zijn wel supermooi omg

    Eluveitie schreef:
    (...)

    Kijk eens goed naar dat plaatje. De verbinding tussen het gedeelte waarmee je luistert en het gedeelte dat op je hoofd zit lijkt flinterdun. Ik denk niet dat dat een heel stevige koptelefoon is.


    ja inderdaad, ze zijn ook ver boven mijn budget dus dat wordt hem sowieso niet (;

    BODYROCK schreef:
    Twee van mijn vriendinnen raden skullcandy af dus ik twijfelde eigenlijk nog, maar ik denk dat ik dan toch maar voor skullcandy ga, bedankt!

    Ik had ook Skullcandy, en vond die ook niet zo goed, eerlijk gezegd, ook was hij na een drietal maanden al kapot en dus zijn geld niet waard. :')


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik had een skullcandy, nu een Philips. Allebei heel goed.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran