• Oké, ik ben dus binnenkort jarig maar ik heb echt geen enkel idee wat ik moet vragen. Alhoewel, ik heb nu twee dingen:

    - Aparte koptelefoon van goede kwaliteit
    - Q & A a day (een boekje waarin je iedere dag een vraag beantwoordt. Dit kun je 5 jaar lang doen en dan kun je terugkijken hoe je naar je leven keek zoveel jaar terug, op een gegeven moment)

    Maar dit is nog lang niet genoeg.. Heeft iemand nog leuke, originele ideeën? Dus iets verder dan muziek, boeken of films? (Trouwens als je echt een bijzonder boek weet, mag dat ook ^^). Het mag trouwens van zowel iets duurdere als tot de 15 euro prijsklasse zijn.

    Alvast bedankt!


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Wanneer verjaar je? (:
    Ik ben binnenkort ook jarig, maar weet ook niets. D:
    Ik ga dit topic even volgen. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Over 10 dagen (:


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Pythias schreef:
    Over 10 dagen (:


    De 22ste? ;D
    Dan verjaar ik ook, haha. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Haha, cool!(krul)


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Bepaalde kleding of schoenen, cadeaubonnen? Ik weet het niet, ik vraag altijd boeken.


    Your make-up is terrible

    hahah , als je je beide opa & oma's lief aankijkt , kan je miss een lekkere geur vragen ? (:


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Assassin schreef:
    Bepaalde kleding of schoenen, cadeaubonnen? Ik weet het niet, ik vraag altijd boeken.


    Ja, schoenen zouden in principe wel kunnen. Maar met cadeaubonnen heb ik toch liever echt geld :'). En normaal vroeg ik inderdaad ook boeken, maar ik ben wel uitgekeken op Young Adult boeken, echter heb ik echt geen verstand van wat leuke volwassen boeken zijn en wat ik daarin interessant vind. Daarom vraag ik ze nu dus niet, omdat ik dan toch net weer de boeken krijg die ik net niet wil.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Van iedereen een schilderij/tekening vragen met wat diegene aan jou doet denken *O*.


    No growth of the heart is ever a waste

    Pythias schreef:
    (...)

    Ja, schoenen zouden in principe wel kunnen. Maar met cadeaubonnen heb ik toch liever echt geld :'). En normaal vroeg ik inderdaad ook boeken, maar ik ben wel uitgekeken op Young Adult boeken, echter heb ik echt geen verstand van wat leuke volwassen boeken zijn en wat ik daarin interessant vind. Daarom vraag ik ze nu dus niet, omdat ik dan toch net weer de boeken krijg die ik net niet wil.


    90 dagen Guinevere. wbw


    Your make-up is terrible

    @Uchiha, weet je hoe een goed idee dat is? Dat ga ik echt aan mijn vrienden vragen! ^.^
    @Assasin Bedoel je 90 dagen Genevieve? Die kon ik wel vinden. Maar dat lijkt me niet echt een boek voor mij :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Dat Q&A boekje heb ik! -okay random-
    Maar eum, misschien vind je Finish This Book wel leuk?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik heb geen idee, ik ben altijd even inspiratieloos.:'D


    •*• Lululu •*•

    Z0RR0 schreef:
    Dat Q&A boekje heb ik! -okay random-
    Maar eum, misschien vind je Finish This Book wel leuk?


    Ahh, wat vet! Hoe lang heb je 'm al? Ik heb een keer bij iemand anders gezien en ik vind hem echt heel vet.
    Wat voor soort opdrachten staan eigenlijk in 'finish this book'? Ongeveer hetzelfde als 'Wreck this journal' of toch anders? (:


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Popcake-maker, een fondueset, nieuwe zooi voor in je slaapkamer, een platenspeler, concerttickets, festivalkaartjes, nieuwe camera, telefoon, laptop?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ben maandag jarig. En ik heb een goudvis gevraagd. Voor mijn 18e (cat)


    #WWED - What Would Emma Do?