• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Little
    -Harry Edward Styles -Sikowitz
    -Louis William Tomlinson -Meliourry

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Sikowitz
    - Chasty Rose McFly -xElounor


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 23:44 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    {OMG! Larry chineesje! CUUUUUTTTEEE!}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis Tomlinson.
    'Wij kunnen geen kindjes maken, slimpie.' Ik tikte met mijn wijs -en middelvinger op Harry's neus, als hij eindelijk onder de hoodie vandaan is gekomen. Dan heb ik toch zijn aandacht. Ik glimlachte lief toen ik zag hoe blij hij er van werd. 'Misschien hebben ze wel geen Chineesjes meer,' grinnikte ik zachtjes. 'Wie weet zijn die allemaal op als jij komt, omdat je heel stout bent.' Ik giechelde en trok Harry iets omhoog, om mijn lippen zacht tegen zijn lippen aan te duwen. Maar ik wilde wel dolgraag kinderen met Harry.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 22:22 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Dat wordt echt het schattigste kind ooit, als ie opgevoed wordt door Lou&Haz]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Sowieso, helemaal vertroeteld, alles. Awh, ik zie het voor me, haha.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Brookie schreef:
    [Dat wordt echt het schattigste kind ooit, als ie opgevoed wordt door Lou&Haz]


    {Jupp! Miss moeten Zayn en Niall ook maar een kindje in huis halen, gewoon voor de lol XD Gaan ze oppassen op zo'n klein irietand rotjoch/meid, lijkt me geniaal...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [OH, IDEE! Watnou als Zayn en Niall op Niall's/Zayn's buurmeisje gaan passen?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Brookie schreef:
    [OH, IDEE! Watnou als Zayn en Niall op Niall's/Zayn's buurmeisje gaan passen?]


    {Doen we! Ik bedoel, doen ze! Maar ze zitten met al die pupps en een fan in huis, wat zal dat kindje welniet denken?XD


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [bedoel je nou, Sonny als buurmeisje of begrijp ik het nou niet. want is die neit wat te oud voor een oppas? x'D]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sikowitz schreef:
    [bedoel je nou, Sonny als buurmeisje of begrijp ik het nou niet. want is die neit wat te oud voor een oppas? x'D]


    {Sonny is inderdaad wat te oud, maar ze zijn nog niet verhuisd dat komt pas overmorgen (in het verhaal). Nu kunnen ze miss het kleine kindje van 6 ofzo in huis halen omdat moeder naar zieke oma moet en vader aan het werk is.

    Het zal nog wat worden met Sonny als buurmeisjexD


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Edward Styles
    Met grote ogen keek ik Louis aan en schudden wilt mijn hoofd. ''Dan maken ze maar een nieuw chinees kindje voor ons!'' bracht ik er tegenin. Ik kreeg al kriebels in mijn buik van het idee. ''Ik wil wel een meisje Boo! dan kunnen we haar allemaal schattige kleertjes aandoen. en mini ugg's voor haar kopen!'' oke, dit klonk allemaal wel heel gay. Maar ik wilde het echt. ik zag mezelf al helemaal lopen, samen met Louis achter een kinderwagen. Maar opeens bedacht ik me dat Louis het vast als grapje bedoeld had. ''Je wilt toch wel echt kindjes later he?'' Vroeg ik klein.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Stiekem heeft Zayn een relatie met Oprah. Looooll.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Brookie schreef:
    [Stiekem heeft Zayn een relatie met Oprah. Looooll.]


    {WHO?! Maar gaan we dat idee doen dan? Gewoon random kind vertroetelen?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Shure! Weet iemand leuke username?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Brookie schreef:
    [Shure! Weet iemand leuke username?]


    {Zal ik dan maar die post gaan creeëren? Euh... Unicorns!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Doe je best, haha! En die is al bezet :<


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."