• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Little
    -Harry Edward Styles -Sikowitz
    -Louis William Tomlinson -Meliourry

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Sikowitz
    - Chasty Rose McFly -xElounor


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 23:44 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Edward Styles
    Ik was even verbaast door de worden van Louis en beet op mijn lip. Zijn hoofd verborg hij meteen in mijn krullen. Ik sloeg meteen een arm om zijn middel en ging met mijn andere hand door zijn haar. "Lou." begon ik rustig en kusten zijn slaap even. "er zullen altijd mensen zijn die ons haten boo. Gister, vandaag, morgen." ik wist dat het niet heel kalmerend zou werken, maar het was de waarheid. Mensen haten ons al, enkel omdat we in een band zaten. "maar het gaat niet om die mensen. Het gaat om ons, onze vrienden, en de mensen die het wel accepteren en de fans die het geweldig voor ons vinden." ik had ooit gezegt dat 100 positieve opmerkingen niet oorkonden tegen 1 negatieve opmerking. Maar ik dit geval kon het me niets schelen wat mensen vonden van mijn relatie met Louis.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Een zachte snik verliet mijn mond en ik drukte mezelf helemaal tegen Harry aan. 'Ik weet het wel, maar ik als ik er alleen al aan denk...' Ik zocht met mijn hand naar zijn hand en ik kneep er zachtjes in. 'Ik hou van je, echt waar. Maar... Ze gaan ons nu toch juist meer haten?' Ik beet op mijn lip en sloot mijn ogen.
    [Rot stukje. Maar mijn laptop viel uit toen ik een heel goed stukje had ;3]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik was bang na Louis zijn worden. Mijn hart had een sprongetje gemaakt, maar de maar had geklonken alsof hij het liever uitmaakten dan.. Ik schudden wild mijn hoofd en klemde de jongen dichter tegen me aan. "Dat is hun probleem." Mijn stem trilden. Ik was echt bang dat Louis me in de steek zou laten voor een paar mensen die hun verstand niet op de goede plek hadden zitten. Langzaam liet ik Louis ietsje los en dwong hem me aan te kijken. "Boo, ik hou van je. Laat de boze buitenwereld niet tussen ons komen." Ik smeekte het hem bijna. Ik verstrengelde onze vingers en beet op mijn lip.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik schudde snikkend mijn hoofd, dit moest er vast heel raar uit zien. Ik pakte Harry's haden vast en kneep er zachtjes in. 'Ik ga echt niet bij je weg. Als je dat soms denkt. Niet nu ik je net heb, maar... Ik blijf er gewoon aan denken dat mensen ons nu meer gaan haten alleen omdat... Omdat we homo zijn en dat vind ik gewoon vreselijk. Waarom zou je iemand haten omdat die anders geaard is?' Ik beet op mijn lip en keek Harry aan. Hij had meestal wel een fantastische oplossing.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ergens was ik toch wel opgelucht na Louis zijn worden. Glimlachend streelde ik zijn wang en veegde de tranen weg. "Waarom zouden mensen ons haten omdat we in een band zitten. Waarom zouden mensen ons haten omdat we een rode broek dragen. Boo, mensen zijn nu eenmaal zo. Ze zoeken altijd wel iets om over te zeiken. Dat betekend alleen maar dat wij een veel interessanter leven hebben dan zij." Ik zuchten en beet op mijn lip.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik zuchtte zachtjes en knikte. 'Je hebt wel gelijk, maar toch...En natuurlijk zijn wij intressanter, we zijn wereldberoemd.' Een grinnik verliet mijn mond en lief gaf ik Harry een kusje, om hem daarna weer tegen me aan te trekken. 'Ik ben blij met je,' zei ik simpelweg, om daarna mijn koekje terug te pakken en deze verder op te eten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik glimlachte en ging weer goed tegen Louis aanliggen. "ik ook met jou Boo." ik wachten tot hij zijn koekje op heeft en druk mijn lippen even kort op die van hem. Glimlachend kijk ik hem aan en pak nog een koekje en staar naar de vijver die aan de voet van de heuvel ligt. Rustig knabbelde ik op mijn koekje en volgt ik mijn vingers tussen die van Louis. "heel erg."


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik glimlach kort als ik zijn lippen heel even tegen die van mij aanvoel. Het voelt allemaal zo perfect, bijna te perfect. Zachtjes prik ik Harry met mijn wijsvinger in zijn wang. 'Haz...' Ik prik nog een keertje. 'Zullen we gaan zwemmen?' Een giechel verlaat mijn mond, waarna ik richting de vijver kijk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik keek Louis even met opgetrokken wenkbrauwen aan. Wat maakte het ook uit. Ik stond op en trok mijn shirt over mijn hoofd en trok mijn broek van mijn kont. Dit zou de media pas leuk vind. Ik keek Louis lachend aan. "Kom dan." Ik trok hem omhoog en trok met een ruk zijn broek naar beneden. Daarna draaide ik me om en rende de heuvel was om daarna in een keer in het water te springen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik kijk toe hoe Harry zich uitkleed, waarna hij mij recht overeind trekt en mijn broek uitdoet. Een giechel verlaat mijn mond en gauw trek ik nog mijn t-shirt over mijn hoofd om achter Harry aan te rennen. Zo zacht mogelijk, als dat kan, sloop ik het water in en van achter sloeg ik mijn armen rond Harry's middel en drukte een zacht kusje in zijn nek.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik schok toen ik 1 paar armen om mijn middel voelde, maar ontspande gelijk toen ik de maar al belende lippen in mijn nek voel. Ik draaide me om in Louis zijn armen en sloeg mijn armen om zijn schouders. Ik voelde elke keer weer die vlinders opstijgen zodra ik maar naar Louis keek. Net als de glimlach die keer op keer weer bij me verscheen. Zachtjes kust ik Louis weer en drukte Ilse jongen dicht tegen me aan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik grinnikte zachtjes toen ik merkte dat Harry schrok, wat schattig. Hij draaide zich om en niet veel later voelde ik zijn armen om mijn schouders, ik glimlachte lief naar hem en klemde mijn handen samen achter zijn rug. Liefdevol kuste ik Harry terug en zachtjes beet ik op zijn onderlip. Genietend sloot ik mijn ogen en ik liet mezelf iets meer onder water zakken, zodat ik Harry ook met mee trok.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Louis die zijn tanden in mijn onderlip zetten deed me mijn mond openen en mijn tong vond meteen die van hem. Hij trok me iets naar beneden en het water omklemde mijn lichaam. Ik trok mijn lichaam op aan dat van Louis en sloeg mijn benen om zijn middel. Mijn tong streelde even over zijn gehemelte waarna ik hem weer om die van hem wikkelde. Mijn vingers kriebelde in zijn nek. Ik wist het zeker. Deze jongen liet ik nooit meer gaan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Harry sloeg zijn benen om mijn middel, ik liet mijn vingers uit elkaar glijden en mijn handen klemde ik ieder onder Harry's been. Ik kreunde zacht toen ik Harry's tong tegen mijn gehemelte aanvoel, maar ik besef te laat dat we eigenlijk gewoon in een vijver zijn. Met mijn vingertoppen maak ik rustig cirkeltjes op Harry's benen en mijn tong speelt een liefdesspel met die van Harry.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    een zachte grinnik verliet mijn mond toen Louis zachtjes kreunden. kippenvel ontstond er op de plek waar Louis rustig cirkeltjes tekende. Ik moest me inhouden niet vuriger te gaan zoenen en me dus in te houden. We stonden nog altijd in het openbaar. En dat werd ons duidelijk gemaakt ook. ''Harry, Louis.'' het was een trillende, jongen meisjes stem die me wilt deed opvliegen. Ik schoot uit mijn houding, waardoor ik met een plons naar achter viel en mijn hoofd zelfs onderwater verdween. Proestend kwam ik boven en en ging met mijn handen door mijn krullen. Mijn ogen schoten naar een jong meisje van en jaar of 13


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''