• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Little
    -Harry Edward Styles -Sikowitz
    -Louis William Tomlinson -Meliourry

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Sikowitz
    - Chasty Rose McFly -xElounor


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 23:44 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    harry Edward Styles
    Toen ik uiteindelijk van de bank was gekomen en naar boven was gestrompeld zat Louis al aangekleed op bed. ''Sexy hoor.'' Ik lachte bij het aanzicht van hem in te grote kleding en ging voor hem staan. ''Doe dan.'' grijnsde ik terwijl ik mijn heupen iets naar voren duwde als teken dat hij mij broek uit moest trekken. Hij had immers zelf voorgesteld om het voor me te doen, dus ging ik het toch echt niet zelf doen ook. Mijn benen optillen was al bijna onmogelijk. Het leek wel of de broek plots 2 maten te klein was geworden. En dan was ook nog eens alles mooi zichtbaar.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik grinnikte en knikte. 'Heel sexy, ik weet het. Ik verborg tot aan mijn neus in Harry's hoodie en keek hem vanonder mijn wimpers aan toen hij vlak voor me kwam staan. Mijn handen, half in de mouwen gewikkeld, bracht ik naar Harry's riem, deze gespte ik los, om vervolgens de knoop open te maken en zijn broek naar beneden te sjorren. Wat inderdaad nog al vrij lastig ging. Ik zuchtte moeilijk, schoof een stukje naar rechts, om eerste de linkerpijp iets omlaag te trekken, vervolgens schoof ik terug naar links om de rechterpijp naar beneden te trekken en zo ging ik door tot ik de broek uiteindelijk helemaal uit had. 'Je trekt ook veel te strakke broeken aan...' Mompelde ik zachtjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    ik moest zeggen dat het scheuren van de stof langs mijn koude huid toch wel pijn deed en was ook heel blij toen mijn broek uiteindelijk uit was. ik stapte naar voren uit mijn broek en glimlachte even. ''Kan ik er wat aan doen, dat ze me zo sexy staan.'' Ik wiebelde even met mijn wenkbrauwen en trok zelf mijn boxer maar naar beneden. Ik keek Louis die voor me zat nog even aan en liep toen naar de badkamer om een handdoek te pakken en mezelf af te drogen. het hielp enkel niet tegen mijn koude huis. Maar daar had ik een idee op. ik snelde terug naar mijn kamer en stopte de föhn in het stopcontact en begon daarna mijn huid warm te blazen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Grinnikend schudde ik mijn hoofd. 'Daar kan je inderdaad niets aandoen.' Ik kroop ons bed op, legde het kussen tegen de rand en leunde er tegen aan. Om te kijken hoe Harry zijn boxer uitdeed, naar de badkamer ging en uiteindelijk weer terug gerend kwam, waar hij de fohn pakte. Hoofdschudden duwde ik mezelf van het bed af, rukte de fohn uit zijn handen en trok de stekker eruit. 'Niet doen, dat is slecht.' Murmelde ik zachtjes, waarna ik zijn hand vast pakte en hem richting het bed trok. 'Kom, dan warm ik je wel op.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik wilde protesteren en en de fohn terugpakken maar liet me uiteindelijk meetrekken naar het bed. Ik duwde louis er eerst op en kroop toen meteen tegen hem aan. De stof van zijn kleding was zacht tegen mijn naakte huid en ik rolde e op als een bolletje en probeerde bijna in Louis te kruipen. ik duwde een been tussen zijn benen, verstopte mijn armen onder zijn trui en drukten mijn gezicht in zijn nek. ''Warm me op dan.'' murmelde ik zachtjes en trok Louis bijna op me.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Een zacht gilletje verliet mijn mond toen Harry me op het bed duwde, ik legde mijn hoofd direct goed op het kussen neer en keek glimlachend toe hoe Harry zich tegen me aan nestelde. Een rilling gleed over mijn rug toen Harry zijn koude handen en armen onder zijn trui stopte. 'Zoals u wenst.' Een grinnik verliet mijn mond en ik sloeg mijn armen om zijn middel heen, mijn benen klemde ik nog wat beter op zijn been heen en ik drukte een kusje op zijn voorhoofd.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Het hielp maar een klein beetje. ''Weetje, het beste om warm te worden is elkaars lichaamstemperatuur overnemen.'' begon ik stil. Doelend op dat, dat niet het geval was nu Louis kleding aan had. Of ik moest zelf ook gewoon kleding aantrekken, maar dat was in mijn geval geen optie. het was dan ook algemeen bekend dat als ik de kans kreeg, ik naakt rond liep. En hier in mijn eigen huis, had ik daar altijd de kans voor, dus deed ik het ook.
    En toen wist ik het. Ik kroop naar onder en stak mijn hoofd in de trui van Louis. mijn lippen zetten ik tegen zijn huid aan en hard blies ik ertegenaan zodat er een raar geluid ontstond. Zachtjes giechelde ik, maar bleef mijn hoofd ik Louis' trui verstoppen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    'Ik ga niet naakt rondlopen, dat jij het doet vind ik goed. Maar ik krijg het dan ijskoud.' Ik aaide hem lief door zijn krullen en keek vragend toe hoe hij met zijn hoofd naar onder ging. Een schorre lach rolde over mijn lippen toen Harry zijn hoofd onder zijn hoodie had gestopt en zijn lippen tegen mijn buik aandrukte. Op de blek waar de bolling van zijn hoofd zat legde ik mijn handen en ik giechelde zachtjes. 'Je bent schattig, Hazza,' murmelde ik zachtjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    ''Niet!'' riep ik protesterend en beet even zachtjes in zijn vel. Ik wilde niet schattig zijn. oke, misschien een beetje. Snel gaf ik ene kusje op de plek waar ik gebeten had. Ik trok de trui veder over mijn schouders en en stak mijn handen nu aan de achterkant in Louis broek en stak mijn aren helemaal in de pijpen.Ik had zin om vervelend te doen als een klein kind. te gillen om aandacht, ook al kreeg ik die al. het puntje van mijn tong vond Louis tepel en zachtjes likte ik eroverheen waarna ik giechelend mijn hoofd weer naar beneden kantelde alsof ik niet had gedaan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    'Wel!' Schreeuwde ik protesterend terug. Ik slaakte een zacht gilletje toen hij me beet, maar glimlachte daarna weer toen hij me er een kusje opgaf. Ik aaide rustig over de plek waar zijn hoofd zat. Met iedere centimeter die hij omhoog kwam rekte Harry alleen maar meer zijn eigen trui uit. 'Je realiseert je wel dat je deze hoodie straks niet meer aan kunt, hè. Tenzij je er graag flobberend bij wilt lopen.' Ik voelde zijn handen aan de achterkant van de joggingbroek, de zakken in, er gebeurde nog iets, maar dat merkte ik niet echt omdat ik iets nats over mijn tepel voelde. Te laat besefde ik dat het Harry's tong was en bestraffend sloeg ik tegen de bolling aan. 'Niet lief.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    harry Edward Styles
    ik slaakte een auw toen Louis tegen mijn achterhoofd aansloeg. ''Slaan is ook niet lief.'' Gromde ik tegen louis zijn huis aan en ik kantelde mijn hoofd weer omhoog om nogmaals over zijn tepel heen te likken. Dit keer draaide ik er ook nog eens een rondje om. Ik liet los en om hem af te lijden kneep ik zachtjes in zijn kont waarna ik mijn Handen uit de broek haalde. Ik had alleen een ander plan. Ik trok de voorkant uit en trok het been wat nog niet tussen die van Louis zat geklemd op, om hen in de broek te wurmen. Louis had gelijk. Als ik straks klaar was met klieren kon ik de kleding weggooien. Het kon me enkel niets schelen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Een rilling gleed over mijn rug toen ik zijn tong opnieuw over mijn tepel voelde en erna er ook nog overheen. 'Misschien ben ik ook wel helemaal niet lief, wie weet.' Fronsend haalde ik mijn wenkbrauwen op toen ik hem aan zijn joggingbroek voelde prutsen. 'Wat in hemels-' maar verder ging ik niet toen ik voelde hoe hij zijn been bij mij in zijn joggingbroek propte. 'Lukt het een beetje? Je kan ook gewoon een deken over je heen leggen, of iets aantrekken. Nu heb je geen kleding meer straks. Zonde.' Expres sloeg ik nog een keer tegen de bolling aan onder mijn trui. 'Foei.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    ''Nee!'' riep ik, maar Louis zijn huid dempte het geluid. ik negeerde zijn worden veder en stak mijn armen ook onder de trui om deze vervolgens in de mauwen te proppen. Nee, het lukte voor geen meter, en ik lag totaal niet lekker maar dat kon me niets schelen. Ik had mijn verveel uurtje en dan kreeg je dit soort dingen. meestal had ik dit een keer in de paar dagen. Gewoon even stom doen en heel de wereld uitlachen door me als een vier jarige te gedragen. mijn kont stak een gevaarlijk stuk van het bed uit en als louis zich nu zou bewegen zou ik van het bed vallen. En niet te vergeten hem meenemen omdat ik half zijn kleding aan had. ''Kusje! Harry wil een kusje!'' riep ik terwijl mijn lippen tegen Louis' huid plakte.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik draaide iets naar rechts, om iets fijner te liggen, maar met iemand op je die bijna letterlijk in je zat, lag dat niet echt lekker, nee. 'Harrrrry. Je bent irritant.' Hij probeerde nu zijn handen in de mouwen erbij te proppen, wat natuurlijk niet lukte. Ik schudde mijn hoofd, maar bedacht me dat hij dat niet kon zien. 'Je krijgt pas een kusje als je -je weer normaal naar je leeftijd kunt gedragen. Als je zo graag kinderlijk wil doen dan moet je maar een kindje maken, of adopteren.' Mijn wangen werden direct rood nadat ik het laatste had uitgesproken, had ik dacht echt serieus gedaan? God, wat beschamend.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    ik gaf geen kik toen Louis opperde dat ik irriant bezig was en ik me naar mijn leeftijd moest gedragen. Pas toen hij over kindjes begon haalde ik vliegensvlug mijn hoofd onder zijn hoodie vandaan en keek ik hem met glinsterende ogen aan. ''Gaan we kindjes maken Boo. Tooo!'' Jammerde ik en trok aan de rand van zijn trui. smekend keek ik de jongen aan. ik wist echt wel dat we geen kinderen konden maken samen. maar seks kon nooit kwaad. Dan gingen we daarna wel op internet zoeken naar een leuk kindje. ''Ik wil een Chineesje!'' Giechelde ik en was al bijna zo gelukkig als ik zou zijn als het ooit echt ging gebeuren. Ik wilde namelijk nog steeds kinderen later. Samen met Louis.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''