• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Little
    -Harry Edward Styles -Sikowitz
    -Louis William Tomlinson -Meliourry

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Sikowitz
    - Chasty Rose McFly -xElounor


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 23:44 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Marthe Eylem Janeé

    'Tuurlijk, Nialler. Ik durf haast niet meer' lachte ik, Sierlijk maakte ik een handstand, en zonder ook maar één ding aan te raken zette ik mijn rechtervoet op rood neer en ging overeind staan. 'Niall, als je dat kan neem ik je wel eens mee naar mijn vriendin. Ze werkt in het circus, misschien wil je een bijbaantje als acrobaat?' grinnikte ik. Ik keek even naar Zayn, en toen naar Niall. 'Ongelooflijk. Ik ontmoet mijn idolen' glimlachte ik. 'En dan te bedenken dat ik met mijn grootste crush twister speel' floepte eruit. Oh nee, nu dacht Niall vast dat ik een of andere gek was die verliefd op hem was. Nou, eigenlijk was ik dat ook.


    Dance with me tonight ~Olly Murs

    Harry Edward Styles
    Ik schudden even uitdagend mijn hoofd en liet mijn bivenlichaam weer in het bed vallen. Louis mocht dan onverschillig reageren, ik wist wel beter. "jammer dit hoor. Het is zoveel leuker mijn zijn tweeën," ik bleef Louis al die tijd aankijken maat mijn handen gleden over mijn lichaam heen. Ze zakte af naar mijn broek en ik liet mijn vinger over mijn rits glijden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik beet op mijn lip toen Harry zichzelf terug op het bed liet vallen, hij ging het serieus doen. Fuck. Oh, wat toepasselijk weer. 'Ja, toch?' Ik duwde mezelf omhoog uit de stoel, waarna ik naar Harry toe liep, mezelf direct bovenop hem liet vallen en zijn handen boven zijn hoofd vast klemde. 'Het is leuker als iemand anders het bij je doet...' Ik schuurde met mijn onderlichaam tegen die van hem aan. 'Maar ik ben dat niet van plan...' Gemeen grijnsde ik naar hem, waarna ik hem los liet en terug in de stoel ging zitten alsof er niets gebeurd was.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik dacht echt dat ik had gewonnen, en mijn adem stokte even in mijn keel toen Louis' onderlichaam tegen me aan schuurden. Ik wilde een protesterend geluid maken toen Louis weer van me afging en weer op de stoel ging zitten, maar hield me in en haalde mijn schouders op. "Dan doe ik het zelf wel." Zei ik alsof het me niets deed. Mijn handen gleden weer over mijn borst naar beneden en ik hief mijn knieën iets op. Tergend langzaam opende ik mijn knoop en hield ik Louis goed in de gaten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Harry's gezicht was wel degelijk goud waard geweest toen ik weer eenmaal terug in mijn "veilige" stoel zat, helaas was zijn reactie daarna minder leuk. 'Have fun.' Een grinnik verliet mijn mond en ik volgde al zijn handelingen, maar ik bedacht me eigenlijk dat ik moest doen alsof het me niets kon schelen. 'Ik ga even wat eten pakken, ik heb honger.' Ik wierp nog een blik op Harry, waarna ik op stond en richting de keuken liep, om daar wat boterhammen te makeen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Gefrustreerd keek ik hoe Louis de kamer verliet. Ik kon er niet tegen als ik mijn zin niet kreeg. Maar ik zou het hier echt niet bij laten. Vliegensvlug stond ik op en trok ik mijn kleding uit. Poedelnaakt liep ik ook naar de keuken, alsof er niets aan de hand was en ging naast Louis staan om ook een boterham te smeren. "Warm hier hè." Zei ik nonchalant.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Een grinnik verliet mijn mond toen Harry naakt naast me verscheen en onverschillig knikte. 'Een beetje wel, ja. Maar dat hebben we zo veranderd.' Ik beet op mijn lip en draaide me weg van Harry, om de verwarming iets omlaag te draaien. 'Kijk, opgelost.' Ik schonk Harry een glimlach en had echt de neiging om hem te bespringen, maar ik moest het volhouden. Rustig ging ik weer verder met de boterhammen smeren.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik verstrakte mijn kaken iets toen Louis niet op de manier reageerde zoals ik wilde. Maar ik bleef stug volhouden alsof het me niets deed. "Sorry." Ik duwde mijn lichaam tegen die van Louis aan om daarna voor hem langs te buigen en nog een boterham te pakken. Toen ik klaar was ging ik met wijde benen op het keuken tafel te zitten en rustig te eten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik beet op mijn lip toen Harry zijn lichaam langs die van mij heen duwde en probeerde zo goed als niet te reageren. Ik keek expres niet naar hem toen hij op de tafel ging zitten en probeerde me te focussen op mijn boterhammen, ik gooide er een paar plakjes worst op en sneed ze daarna doormidden, om me dan toch om te draaien en ze op te eten. Halverwege de boterham hield ik het niet meer en keek ik Harry toch aan, waarna ik de boterhammen direct terug op de plank legde en op hem afstapte. Mijn handen plaatste ik naast zijn benen en ik drukte een kusje vlak onder zijn adamsappel, om hem daarna gewoon aan te kijken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik probeerde mijn gezicht strak te houden maar mijn mond trok af en toe even samen. Ik slikte even toen Louis zijn lippen onder mijn ademsappel drukten. Ik legde mijn boterham neer en sloeg mijn benen rond zijn heupen. Mijn voet streelde tussen zijn benen. "Is er iets?" Vroeg ik onschuldig en beet even op mijn lip terwijl ik aan de onderkant van zijn shit trok.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik plaatste mijn handen op zijn heupen en schudde mijn hoofd. 'Helemaal niet...' Ik drukte zacht mijn lippen tegen die van hem aan. 'Alleen...' Kusje. 'Dat.' Kusje. 'Ik.' Kusje. 'Jou.' Kusje. 'Wil.' Kusje. 'Zoenen.' Kusje, maar deze keer hield ik mijn lippen wel tegen die van hem aan. 'Jij wint...' Murmelde ik, waarna ik zachtjes op zijn onderlip beet.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Een glimlach sprong op mijn lippen en mijn handen grepen meteen naar Louis zijn borst. Ik jaar gewonnen. Als ik iets wilde, kreeg ik het voor elkaar. Louis beet op mijn onderlip en meteen opende ik mijn mond en liet ik mijn tong over die van hem glijden. Mijn benen klemde ik steviger rond Louis' zijn heupen en ik trok hem dichter tegen me aan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik wist dat ik Harry nu zijn zin had gegeven en ik dat eigenlijk niet had moeten doen. Aangezien het leuker was om hem te pesten. Dat kan ik altijd nog doen.. Ik zette mijn handen tegen zijn borstkas en duwde hem van me af. 'Nee, we gaan geen seks hebben, Harry. Ik ken je langer dan vandaag. we gingen alleen mijn spullen halen... De rest kan in jou appartement.' Ik liet mijn handen naar beneden afzakken en vlak boven zijn kleine vriend liet ik ze liggen.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 22:09 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [harry is al naakt. ;x hij heeft zich boven uitgekleed ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Oh ja, hahaha, dom. ;3]


    stay safe because I like being alive at the same time as you