• Hoi

    Mijn beste vriend wordt binnenkort 18 en hij geeft daarom ook een klein feestje. Ik ga er naartoe met enkele andere vrienden, maar we weten absoluut niet wat we voor hem moeten kopen. We zijn van plan om wat geld samen te leggen, maar we hebben geen idee wat we ermee zouden kopen.

    Iemand ideeën?

    Wat zijn zijn interesses en met hoeveel leggen jullie samen? Dat maak veel verschil. Ik ga mijn vriend een festivaltickets cadeau doen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Amortentiae schreef:
    Wat zijn zijn interesses en met hoeveel leggen jullie samen? Dat maak veel verschil. Ik ga mijn vriend een festivaltickets cadeau doen.

    we gaan allemaal 12 euro samenleggen en we zijn met 7, dus hebben we 84 euro

    Waar houd hij van?(:


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    Waar houd hij van?(:

    Goh, dat weet ik eigenlijk niet echt (dit klinkt misschien raar omdat hij mijn beste vriend is, maar ik weet het echt niet goed). Hij doet al enkele jaren aan baseball maar voor de rest weet ik, en ook die andere vrienden, niet echt waar hij echt van houd haha :')

    Incredulity schreef:
    (...)
    Goh, dat weet ik eigenlijk niet echt (dit klinkt misschien raar omdat hij mijn beste vriend is, maar ik weet het echt niet goed). Hij doet al enkele jaren aan baseball maar voor de rest weet ik, en ook die andere vrienden, niet echt waar hij echt van houd haha :')

    Dan kan je misschien een baseballjack geven

    Toulon schreef:
    (...)
    Dan kan je misschien een baseballjack geven

    Heeft hij al

    Mijn vriend wilde drank xD


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Hmm moeilijk, voor mijn vrienden koop ik meestal gewoon drank of eten, en dan is het wel goed. Maar als jullie met zn allen wat samen leggen... hmmmmm


    Alleen maar tranen van geluk

    iSlytherin schreef:
    Mijn vriend wilde drank xD

    Haha, nou we gaan met z'n allen samen leggen dus om voor 84 euro drank te kopen, dat vind ik wat veel :')

    Incredulity schreef:
    (...)
    Haha, nou we gaan met z'n allen samen leggen dus om voor 84 euro drank te kopen, dat vind ik wat veel :')


    Haha jaa dat is iets teveel


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ik kreeg toen ik zeventien werd een mand met daarin drank, eten, condooms, deodorant, doucheschuim en een kledingbon van €50,- bij de Jack en Jones.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Monterrey schreef:
    Ik kreeg toen ik zeventien werd een mand met daarin drank, eten, condooms, deodorant, doucheschuim en een kledingbon van €50,- bij de Jack en Jones.


    Dit ga ik onthouden :D


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    iSlytherin schreef:
    (...)

    Dit ga ik onthouden :D
    Jaja, haha. Of een fotolijst, met allemaal framepjes voor kleineree foto's, met foto's van onze vriendenkring of van hillarische momenten


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Monterrey schreef:
    Ik kreeg toen ik zeventien werd een mand met daarin drank, eten, condooms, deodorant, doucheschuim en een kledingbon van €50,- bij de Jack en Jones.

    Dat is nog eens een goed idee! Haha ik heb het voorgesteld aan m'n vrienden (:

    Naja ik had het geluk dat mijn ex in mijn vriendengroep zat, die wist precies wat ik wilde hebben haha. Maar verder ja, standaard dingetjes, douche dingen ofzo?


    Life is hard and then we die