• Ik heb dus net de nieuwe aflevering van Once Upon A Time gezien, en ik heb iemand nodig om mee te 'fangirlen',
    want niemand die ik ken kijkt die serie of wil het zien .. zucht.
    Iemand?


    To infinity and beyond •

    Ugh ik vind Henry ook zo cute. Ik volg Jared Gilmore ook op twitter, en hij is altijd super lief tegen zijn fans. what a lovely person!


    Alleen maar tranen van geluk

    Meh meh meh... *Verdrinkt in eigen tranen*
    Omg, Hook heeft toch direct verteld dat Neal leeft.
    En ze hebben hem gevonden in de echo cave.
    Asdfghjkl!
    Hook confessed ! *wwwwaaaaaaaaaaaa :D*
    En de love triangle oorlog tussen Killian en Neal kan beginnen *Go Killian*
    Zijn gezichtsuitdrukking wanneer Neal Emma omhelst en later ook weer , it broke my heart.


    Credendo Vides

    Arme Hook. Ik had gewoon medelijden met 'm. En volgensmij wordt het volgende aflevering dikke ruzie tussen Snow en Charming.
    Ik vind 't wel cool dat Rumple en Regina nu een team zijn. Go evil team :'D


    Travel far enough, you'll meet yourself




    KILLIAN JONES MADE HIS FIRST LOVE DECLARATION IN 300 YEARS TO SAVE THE EX OF HIS NEW LOVE AND THE CHILD OF HIS LOST ONE.

    The pain in his eyes.

    I'm not okay ):


    Credendo Vides

    *vliegt naar Neverland en hugt Killie*


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    My face while watching 5x06 = :(
    En ugh, Neal. ''I will never stop fighting for you''!? Dat klinkt wel heel bezitterig, vooral als Emma je net verteld heeft dat ze je liever dood had gezien. Oftewel ''ik blijf mezelf aan je opdringen, hoe graag je me ook weg wil hebben''?


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Neal heeft zijn tweede kans al gehad, en die heeft hij verpest om weg te lopen naar New York.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    DreamerN schreef:




    KILLIAN JONES MADE HIS FIRST LOVE DECLARATION IN 300 YEARS TO SAVE THE EX OF HIS NEW LOVE AND THE CHILD OF HIS LOST ONE.

    The pain in his eyes.

    I'm not okay ):
    poor thingie


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Heuj Hook gaat voor Emma vechten!

    When I win your heart, Emma – and I will win it – it won’t be because of trickery. It’ll be because you want me.”


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    *kijkt de episode voor de vierde keer.*
    OMG, waarom blijft elke afleveringen mij killen ? En dan vooral deze scene : >>Klik<<
    CAPTAIN SWAN FOR EVER !!!
    En ergens wel jammer dat het zo voorspelbaar was dat het Wendy was die ernaast hing, maar wel een geniale toevoeging van de andere Darlings (: And i like them !
    Belle en Ariel zijn samen zo cool in deze aflevering !
    Het lijkt ook wel alsof Tink geïnteresseerd is in Neal, ben benieuwd hoe goed die twee elkaar kennen :P
    And i still like Pan, he is so awesome (: Enough Said.


    Credendo Vides

    Zou peter pan de vader van Rumple zijn?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Baelfire schreef:
    Zou peter pan de vader van Rumple zijn?

    Doelend op dit ?

    [ bericht aangepast op 12 nov 2013 - 17:51 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)
    Doelend op dit ?



    Hot damn Robbie Kay is zo hot. Gewoon hoe die daar staat ugh. Waar heb je die set foto's weg? Ik kan ze nergens vinden :c


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik denk dat Pan meer Rumple's broer is dan vader tho. Idk.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    winterwidow schreef:
    (...)

    Hot damn Robbie Kay is zo hot. Gewoon hoe die daar staat ugh. Waar heb je die set foto's weg? Ik kan ze nergens vinden :c


    Ik had ze eerst op een site gezien, maar deze zijn gewoon van google images (: Gewoon zoeken op once upon a time season 3 spoilers

    Zelf denk ik ook wel dat Pan meer een broer is dan de vader, of hij was vroeger de beste vriend van Rumple omdat Rumple dus zei van dat ze samen opgroeiden en ongelofelijk close waren.


    Credendo Vides