• Ik heb dus net de nieuwe aflevering van Once Upon A Time gezien, en ik heb iemand nodig om mee te 'fangirlen',
    want niemand die ik ken kijkt die serie of wil het zien .. zucht.
    Iemand?


    To infinity and beyond •

    Baelfire schreef:
    What's in the box? Rumple, Wendy Darling, Tinkerbell, Belle? Ik hoop stiekem Wendy Darling, want ik ben benieuwd wat er met haar is gebeurd.


    Trouwens, hoe oud zou Hook inmiddels zijn? Hij heeft nog met Milah, de vrouw van Rumple, gehad, en Rumple is ook al bejaard. Ik bedoel, Rumple heeft nog met de moeder van Regina gehad, dus Hook moet ook al op leeftijd zijn :O


    Hook is zo'n 300 jaar oud.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik denk dat Neal's buurman/buurvrouw Tiger Lily is.

    En ik kan niet wachten tot de volgende aflevering, na de Evil Queen is Regina ook Ursula! Perfect!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik ben ook echt benieuwd hoe ze Ariël en Eric neer hebben gezet (: En eerlijk gezegd hoop ik niet dat Regina echt Ursula is, dat vind ik wel iets te veel van het goede...
    Maar ja, gewoon afwachten wat het word, misschien zit er wel heel iets anders achter of is er een goede verklaring.
    We shall see...

    Maar eigenlijk is iedereen ook best wel oud, aangezien de tijd sowieso al meer dan 28 jaar stil heeft gestaan.
    Denk maar zo, Peter Pan is ouder, waarschijnlijk dus ongeveer even oud of zelfs ouder dan Rumpel.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Watched episode 5

    I've cried my eyes out of feels, the backstory of Killian is amazing ! En de relatie tussen de mannen word er ook weer beter op.
    En de dames hebben in de afwezigheid van de mannen contact weten te leggen met Henry en de mannen kwamen terug, David genezen al kan hij nooit meer van Neverland af...
    En dan zoent Emma Killian, AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH <3 Ook al heb ik die scene al zo vaak gezien, het blijft zo.... asdfghjkl.
    En dan komt Pan... om roet in het eten te gooien nu het beter gaat met Killian, hem vertellend dat Neall leeft en zich ook op Neverland bevind.
    Well played Pan, well played.

    Maar op het eind laat Peter Neall met kist en al ophangen naast een andere en nu ben ik half aan het sterven wie daarin zou kunnen zitten...
    Ergens denk ik Rumpel, maar Rumpel is machtig, die word niet tegengehouden door een lullig kistje van hout, tenzij die zo krachtig verzegeld is met magie dat hij er niet doorheen kan breken....
    Of is het Tink ? of.... of....
    Mijn brein begeeft het op dit moment even van alle feels.
    *passing out*

    I hope it's Wendy Darling. (krul)


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Maar even serieus, het feit dat Pan er alles aan doet om tussen Hook en Emma te komen geeft wel aan dat dit een serieuze relatie/misschien zelfs True Love kan worden.. Het lijkt een terugkomend iets te zijn in OUaT dat een slechterik tussen de True Loves komt - Regina tussen Snow+Charming, Belle+Rumple, Cora tussen Regina+Daniel, .. . en nu dus Pan die probeert Captan Swan te stoppen. Hmmm..

    Sowieso staan de mensen die riepen dat 'Captain Swan nooit iets zou worden!!!11!!!' nu met hun mond vol tanden. Want ik geloof echt niet dat dit een 'one-time thing' is. Hook is sowieso verliefd op Emma (er is gezegd dat hij gebaseerd is op een karakter uit The Princess Bride, waarvan gezegd word: ''At that moment, he told her ''as you wish'', but realized that he meant ''I love you''''..) en Emma's muur ging meteen omhoog na hun zoen, waarschijnlijk omdat ze (gis ik) iets voelde wat ze niet hoorde te voelen.
    Lijkt me allemaal wel heel erg veel clue's voor een 'one-time thing'. (krul)


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Bravosi schreef:
    Maar even serieus, het feit dat Pan er alles aan doet om tussen Hook en Emma te komen geeft wel aan dat dit een serieuze relatie/misschien zelfs True Love kan worden.. Het lijkt een terugkomend iets te zijn in OUaT dat een slechterik tussen de True Loves komt - Regina tussen Snow+Charming, Belle+Rumple, Cora tussen Regina+Daniel, .. . en nu dus Pan die probeert Captan Swan te stoppen. Hmmm..

    Sowieso staan de mensen die riepen dat 'Captain Swan nooit iets zou worden!!!11!!!' nu met hun mond vol tanden. Want ik geloof echt niet dat dit een 'one-time thing' is. Hook is sowieso verliefd op Emma (er is gezegd dat hij gebaseerd is op een karakter uit The Princess Bride, waarvan gezegd word: ''At that moment, he told her ''as you wish'', but realized that he meant ''I love you''''..) en Emma's muur ging meteen omhoog na hun zoen, waarschijnlijk omdat ze (gis ik) iets voelde wat ze niet hoorde te voelen.
    Lijkt me allemaal wel heel erg veel clue's voor een 'one-time thing'. (krul)


    Is dat een serie of een film? Ik ben nieuwsgierig. Ik denk dat Hook ook verliefd is, vooral hoe hij zijn lippen aanraakte na de zoen. ^^


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    winterwidow schreef:
    (...)

    Is dat een serie of een film? Ik ben nieuwsgierig. Ik denk dat Hook ook verliefd is, vooral hoe hij zijn lippen aanraakte na de zoen. ^^
    J aik was echt van you lil' bastard I knew it


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Is er een verschil tussen Once upon a time en Once upon a time in Wonderland? ;s


    | Reality is for people that lack imagination |

    Bravosi schreef:
    Maar even serieus, het feit dat Pan er alles aan doet om tussen Hook en Emma te komen geeft wel aan dat dit een serieuze relatie/misschien zelfs True Love kan worden.. Het lijkt een terugkomend iets te zijn in OUaT dat een slechterik tussen de True Loves komt - Regina tussen Snow+Charming, Belle+Rumple, Cora tussen Regina+Daniel, .. . en nu dus Pan die probeert Captan Swan te stoppen. Hmmm..

    Sowieso staan de mensen die riepen dat 'Captain Swan nooit iets zou worden!!!11!!!' nu met hun mond vol tanden. Want ik geloof echt niet dat dit een 'one-time thing' is. Hook is sowieso verliefd op Emma (er is gezegd dat hij gebaseerd is op een karakter uit The Princess Bride, waarvan gezegd word: ''At that moment, he told her ''as you wish'', but realized that he meant ''I love you''''..) en Emma's muur ging meteen omhoog na hun zoen, waarschijnlijk omdat ze (gis ik) iets voelde wat ze niet hoorde te voelen.
    Lijkt me allemaal wel heel erg veel clue's voor een 'one-time thing'. (krul)


    Ik denk ook wel dat Emma en Killian true love is / kan worden en ik ship dat ook zo hard, maar Peter Pan doet er niet alles aan om hen te stoppen.
    Remember this schene :



    Peter Pan is meer bezig met een spel, een spel om Henry te behouden en daarin doet hij alles wat nodig is.


    Credendo Vides

    Yayde schreef:
    Is er een verschil tussen Once upon a time en Once upon a time in Wonderland? ;s


    OUATiw is een spin off? Met soms bekende karakters uit OUAT zoals Grumpy, Robin Hood en Cinderella. Alleen vind ik de specialeffects enorm slecht.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    DreamerN schreef:
    (...)

    Ik denk ook wel dat Emma en Killian true love is / kan worden en ik ship dat ook zo hard, maar Peter Pan doet er niet alles aan om hen te stoppen.
    Remember this schene :



    Peter Pan is meer bezig met een spel, een spel om Henry te behouden en daarin doet hij alles wat nodig is.


    He's not gonna win, with his stupid eyebrow, ugh.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    winterwidow schreef:
    (...)

    Is dat een serie of een film? Ik ben nieuwsgierig. Ik denk dat Hook ook verliefd is, vooral hoe hij zijn lippen aanraakte na de zoen. ^^

    Het is een film! Blijkbaar een hele goede, maar ik heb hem nog nooit gezien. Hier is het stukje waar ik het over had.


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    DreamerN schreef:
    (...)

    Ik denk ook wel dat Emma en Killian true love is / kan worden en ik ship dat ook zo hard, maar Peter Pan doet er niet alles aan om hen te stoppen.
    Remember this schene :



    Peter Pan is meer bezig met een spel, een spel om Henry te behouden en daarin doet hij alles wat nodig is.

    Dat klopt, maar daarna vertelt hij Hook dat Neal nog leeft - iets dat de relatie tussen Hook en Emma zeker kan verpesten. Hij geeft Hook de keuze. Dat is manipulatie, zeker, maar hij probeert CS dus wel te stoppen, want Peter zal er waarschijnlijk wel voor zorgen dat Neal opduikt zodra Hook het aan Emma wil vertellen. Plus - hij zegt ook dingen tegen Hook zoals ''You know that kiss meant nothing.''. Ik vind wel dat hij ze probeert te stoppen. En daarbij is een deal met Pan niet te vertrouwen. Je weet nooit of hij de waarheid sprak toen hij zei dat Hook Emma mee mocht nemen als hij ja zou zeggen. ^^


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Bravosi schreef:
    (...)
    I hope it's Wendy Darling. (krul)

    Ik gok ook zomaar dat het Wendy is, haha


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    though Pan swears, despite his reputation, he always keeps promises. Wat hij ook in dit filmpje zegt (; >>klik<<


    Credendo Vides