• Ik heb dus net de nieuwe aflevering van Once Upon A Time gezien, en ik heb iemand nodig om mee te 'fangirlen',
    want niemand die ik ken kijkt die serie of wil het zien .. zucht.
    Iemand?


    To infinity and beyond •

    OMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMGOMG OMG OMG OMG *I am dead*


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    OMG die serie is zooo leuk kan niet wachten tot de volgende aflevering (A) :D:D

    Excuse me. *falls from chair* Breaths. In and out. CAPTAIN SWAN.
    DAT IS GEEN KUS, DAT IS EEN MAKE OUT.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Hoky fucking lord
    Laat het snel volgende week zijn!
    Hook is echt op alle mogelijke manieren sexy :9~
    CAPTAIN SWAN FTW

    Ik vond Neal wel een echt een douche in s3xe4...


    Alleen maar tranen van geluk

    Marilyn Manson joined the crew of ONCE.
    Hij gaat de stem van shadow doen, eerst keek ik er wel even van op, maar nu ben ik ergens wel benieuwd.


    Credendo Vides



    See this, ze heeft de schoenveter van Graham zijn schoen om haar pols.


    Credendo Vides

    Rowling schreef:
    Ik vond Neal wel een echt een douche in s3xe4...


    Ik vind die flashbacks met Rumple ook saai, hij is nooit mijn fave geweest ook.
    In 3x06 zien we Ariel en Eric!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    DreamerN schreef:



    See this, ze heeft de schoenveter van Graham zijn schoen om haar pols.



    *cries*
    Ik was eerst een Gremma shipper. :c


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Rowling schreef:
    Ik vond Neal wel een echt een douche in s3xe4...

    Oh man, fricking Neal. Ik vond hem in het begin wel leuk, maar ik begin me steeds meer aan hem te ergeren.. zeker als hij bij Emma in de buurt is. Ik kan ook echt niet begrijpen dat mensen Swan Thief shippen (maar als je dat doet, ga je gang, ik hou je niet tegen!) als je eens kijkt naar wat Neal Emma allemaal aangedaan heeft en hoe laf hij is.. Ik kan echt een heel essay schrijven over de fouten van Neal, dus ik hou het hier maar bij. (krul)

    [ bericht aangepast op 22 okt 2013 - 21:10 ]


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Mijn nieuwste theorie is dat Hook nog een tweelingbroer heeft, want in de promo lijkt het alsof er twee Hooks tegenover Peter Pan staan. En ik het zou het helemaal niet erg vinden als hij een tweelingbroer heeft, want dat betekent twee keer zoveel sexy Hook :'D


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Baelfire schreef:
    Mijn nieuwste theorie is dat Hook nog een tweelingbroer heeft, want in de promo lijkt het alsof er twee Hooks tegenover Peter Pan staan. En ik het zou het helemaal niet erg vinden als hij een tweelingbroer heeft, want dat betekent twee keer zoveel sexy Hook :'D

    Hij heeft wel een broer, maar volgens mij is het zijn oudere broer. De acteur die zijn broer speelt is namelijk iemand anders dan Colin zelf. (krul)


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Bravosi schreef:
    (...)
    Hij heeft wel een broer, maar volgens mij is het zijn oudere broer. De acteur die zijn broer speelt is namelijk iemand anders dan Colin zelf. (krul)


    Hij speelt Caleb's vader in Pretty Little Liars.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Maar waarom praat er niemand over Killian/Hook's STAARTJE in de promo? En zijn uniform lijkt enorm op Prins Eric's uniform. Familie? Sommige denken dat Killian de zoon is van Eric en Ariel idc tho.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Promotional foto's !!!



    Look how cute !!! XD



    Vader dochter momentje (:


    Credendo Vides