• Ik heb dus net de nieuwe aflevering van Once Upon A Time gezien, en ik heb iemand nodig om mee te 'fangirlen',
    want niemand die ik ken kijkt die serie of wil het zien .. zucht.
    Iemand?


    To infinity and beyond •



    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 20:19 ]


    Credendo Vides




    En nog een hele boel andere (:


    Credendo Vides

    Het is zo weird om Killian zonder eye liner te zien hehe. Ook als ik een foto van Colin zie.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Elita schreef:
    Het is zo weird om Killian zonder eye liner te zien hehe. Ook als ik een foto van Colin zie.
    ja piraten van tegenwoordig zijn stylish haha altijd eyeliner


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Maar dan is Killian Jones ook niet origineel van the enchanted forest, want die kledingstijl is een beetje 18e 19e eeuws...


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Maar dan is Killian Jones ook niet origineel van the enchanted forest, want die kledingstijl is een beetje 18e 19e eeuws...
    dat weet ik nog niet zo. Je weet maar nooit met die serie :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    OMG ... De persoontjes die DE scene al willen zien ; >>KLIK<<

    Just watch his face after he says : "Perhaps gratitude is in order now."

    *Drops Dead* Deze aflevering word echt het einde van me XD


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    OMG ... De persoontjes die DE scene al willen zien ; >>KLIK<<

    Just watch his face after he says : "Perhaps gratitude is in order now."

    *Drops Dead* Deze aflevering word echt het einde van me XD
    Drops dead OMG ik kan het gewoon niet meer aan


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ezreal schreef:
    (...)dat weet ik nog niet zo. Je weet maar nooit met die serie :Y)


    Het kan best dat hij origineel uit Londen komt. Wendy Darling komt daar ook vandaan, en aangezien hij een Neverland karakter is. c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    DreamerN schreef:
    OMG ... De persoontjes die DE scene al willen zien ; >>KLIK<<

    Just watch his face after he says : "Perhaps gratitude is in order now."

    *Drops Dead* Deze aflevering word echt het einde van me XD


    WWWAAATTTTTT MEMEMEMME WHHOOEOEHEOWOWOHEHEHEHWWYYYYETETETT EYEYAHAHHAYEYEHHHHAHAHA EMMEEMEIIWIIWHHLELOO WHOOOPPPPPHWHOOOOOOOOPPPPP YEYEAHAHHHHH GOGOGOGOOGOOOOOOO *kuch* HHIIIIIHAHHAAHAHHAAAAAA YEYEAAAHHHHHHHH GOOGOGOGOOOOO SMAKKKKKKKKK
    gooeeddd.... ik ben nogal fan!

    Alleen bij dit ging ik dood:
    Hook: That was a...
    Emma: A one time thing.
    ME: Nope. I want more, so give me more!

    xx


    ~Forest addict. #wolfbyheart

    Ik loop wat afleveringen achter (zo'n half seizoen) maar ah god, het is echt geweldig!

    Kijken jullie ook Once Upon a Time in Wonderland?

    Ik loop echt enorm achter, volgens mij.


    Physics is awesome

    Megstiel schreef:
    Ik loop wat afleveringen achter (zo'n half seizoen) maar ah god, het is echt geweldig!

    Kijken jullie ook Once Upon a Time in Wonderland?


    Me.

    Nice username btw. :Y)
    "My unicorn."


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Watched episode 5

    I've cried my eyes out of feels, the backstory of Killian is amazing ! En de relatie tussen de mannen word er ook weer beter op.
    En de dames hebben in de afwezigheid van de mannen contact weten te leggen met Henry en de mannen kwamen terug, David genezen al kan hij nooit meer van Neverland af...
    En dan zoent Emma Killian, AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH <3 Ook al heb ik die scene al zo vaak gezien, het blijft zo.... asdfghjkl.
    En dan komt Pan... om roet in het eten te gooien nu het beter gaat met Killian, hem vertellend dat Neall leeft en zich ook op Neverland bevind.
    Well played Pan, well played.

    Maar op het eind laat Peter Neall met kist en al ophangen naast een andere en nu ben ik half aan het sterven wie daarin zou kunnen zitten...
    Ergens denk ik Rumpel, maar Rumpel is machtig, die word niet tegengehouden door een lullig kistje van hout, tenzij die zo krachtig verzegeld is met magie dat hij er niet doorheen kan breken....
    Of is het Tink ? of.... of....
    Mijn brein begeeft het op dit moment even van alle feels.
    *passing out*


    Credendo Vides

    What's in the box? Rumple, Wendy Darling, Tinkerbell, Belle? Ik hoop stiekem Wendy Darling, want ik ben benieuwd wat er met haar is gebeurd.


    Trouwens, hoe oud zou Hook inmiddels zijn? Hij heeft nog met Milah, de vrouw van Rumple, gehad, en Rumple is ook al bejaard. Ik bedoel, Rumple heeft nog met de moeder van Regina gehad, dus Hook moet ook al op leeftijd zijn :O


    Travel far enough, you'll meet yourself