• De Opheilia torende trots boven alle boten in de haven uit. Alle mensen hadden zich rond haar verzameld, klaar om te vertrekken voor een reis naar de Caraïben. De reis duurde een paar weken en toen alle passagiers terug aan wal komen, was de wereld helemaal veranderd.
    Het grootste deel van de populatie bestaat uit zombies - ook wel Walkers genoemd. Alles is chaotisch en mensen vertonen zich zelden. Bijna niemand gaat alleen over straat, vooral 's nachts niet.

    De passagiers van de Opheilia besluiten aan boord te blijven van het grote cruiseschip. Hoewel het schip niet meer uit kan varen - er is geen benzine meer - lijkt dat de veiligste plek. De voedselvoorraad slinkt snel en de groep wordt steeds kleiner door mensen die ouder worden en sterven, zelfmoord plegen of verhongeren. Op het schip zwerven hier en daar zombies rond: vergeten mensen die nooit teruggevonden zijn toen ze stierven. Het is uiterst gevaarlijk om alleen aan wal te gaan, dus dat gebeurt ook enkel wanneer nodig.
    Daarbij komt ook nog eens dat er steeds meer ruzie ontstaat binnen de groep.
    Zal de groep uit elkaar vallen door ruzies? Of zullen ze allemaal in leven te blijven als ze samenwerken?


    Groepsleden (houdt mannen en vrouwen een beetje gelijk):
    - Rebecca Morgan ~ Ortelius
    - Rowan Ava Carter ~ Assassin
    - Daryl Dixon ~ Apocalyptic
    - Xari Jarrett ~ LexLover
    - Quentin Alfredo Burenti ~ RabidKiller
    - Elizabeth Destiny Harkness ~ Ianto
    - Tyler Grey ~ ForbesBrooks
    - Nathan Morgan ~ Swizzle

    Personage:
    Naam:
    Leeftijd: (Alle leeftijden zijn toegelaten)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Wapen:
    Extra's:
    Familieleden: (mag onderling besproken worden)

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Liefde tussen mensen mag, maar houdt het realistisch.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ en schelden mag, maar niet OOC
    - Geen personages van anderen besturen.
    - Geen personage's doden zonder toestemming van die persoon
    - Alleen Ortelius maakt topics aan
    - Melden als je je nickname veranderd


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [Ik wacht nog even op Swizzle ^^]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [Ik ga zo ook film kijken, en het internet is hier eeeecht traag, nog 10000 keer erger dan in de trein. D:]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    [Ik ga zo ook film kijken, en het internet is hier eeeecht traag, nog 10000 keer erger dan in de trein. D:]


    [Waar ben je dan? Welke ga je kijken?]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Morrowind schreef:
    (...)

    [Waar ben je dan? Welke ga je kijken?]


    [In Duitsland, lol. Uh, weet ik nog niet... Ik denk Paranormal activity 4.]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    [In Duitsland, lol. Uh, weet ik nog niet... Ik denk Paranormal activity 4.]


    [Nice. Ik durf die films niet te kijken :'D]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Morrowind schreef:
    (...)

    [Nice. Ik durf die films niet te kijken :'D]


    Hmm, ik vond ze echt tegenvallen..

    Morrowind schreef:
    (...)

    [Nice. Ik durf die films niet te kijken :'D]


    [Haha, zo eng zijn ze helemaal niet, vooral 1 niet. Maar ik wilde TWD seizoen 3 kijken, alleen mag ik hier niet downloaden omdat je dan een boete kan krijgen. :x]


    Your make-up is terrible

    [Wtf? :'D Ik zou eigenlijk een kletstopic moeten aanmaken. Goed idee of niet? :'D]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Morrowind schreef:
    [Wtf? :'D Ik zou eigenlijk een kletstopic moeten aanmaken. Goed idee of niet? :'D]

    En dat is eigenlijk helemaal niet zo'n slecht idee

    [Haha, ja.]


    Your make-up is terrible

    [Ok, komt eraan. Hoort dat dan nog bij rpg?]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [Jua.]


    Your make-up is terrible

    url=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=147397]Tadaaaa[/url


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Nathan Morgan
    "O," antwoordt Rebecca. "Weet dat je altijd welkom bent bij mij en doe alsjeblieft altijd de deur op slot," zegt ze erachteraan. Ik wil keihard 'NEE!' roepen, maar mijn stem laat het niet toe. Daarom antwoord ik weer met een schorre stem. "Ik ga nog niet alleen slapen. Het is voor later." Ik merk hoe mijn stem overslaat aan gebrek aan vocht. "...alsjeblieft," mompel ik. Ik hoop dat ik nog even bij Rebecca mag slapen. Ik denk niet dat ik alleen durf te slapen. Het is tot nu toe gewoon een kamer waar ik oefen met messen gooien en een beetje naar spulletjes zoek.
    Ik hoor hoe Rebecca en Tyler aan het praten zijn, maar ben er met mijn gedachten niet echt bij. Ik probeer nog steeds om tot rust te komen. Het liefst zou ik even... slapen, maar mijn maag laat het niet toe. Ik heb het gevoel dat hij zich steeds samentrekt en weer ontspant. Het is een erg ongemakkelijk gevoel.

    Daryl Dixon
    Ze trekt haar benen strak tegen haar lichaam aan en begint aan de uiteinden van haar vingers, waar ooit haar nagels hebben moeten zitten, te knagen. Ze lijkt plots ergens mee te zitten. Ik vraag me af of het aan mij ligt. Ik blijf naar de kaars kijken. In mijn hand heb ik inmiddels weer een Oreo. Langzaam draai ik de twee helften van de koek over elkaar heen. De warmte van de kaars zorgt er voor dat de chocola afgeeft op mijn vinger. De stilte begint nu echt pijnlijk te worden. Kon ik maar gewoon sorry zeggen voor die omhelzing van net, dan was dat ook weer uit de lucht. Ik kan het niet. Iets in me wil gewoon niet over die gevoelens praten. Ik duw de Oreo in mijn mond en lik mijn vingers af. Vervolgens ga ik weer op mijn rug op de poncho liggen met mijn ogen gesloten. Misschien zouden ze zo allebei in slaap vallen, was het plots morgen en konden we hier weg. En dat terwijl ik het stiekem helemaal niet erg vond om alleen met haar te zijn.. Ik knijp in mijn hand en dwing mezelf aan andere dingen dan Rowan te denken. Het is geen oplossing om hier nu met mijn ogen dicht te gaan liggen maffen, maar op dit moment is het wel het makkelijkste. En hoewel het makkelijkste niet altijd het beste is, het is goed genoeg voor mij. Het behoed me in elk geval van heel veel ongemakkelijkheid.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 20:42 ]


    ars moriendi