• Het is bijna kerstmis. Er ligt op veel plaatsen sneeuw en de kerstbomen stralen in eigenlijk elk huis al volop. YouTube heeft samen met de BBC daarom iets heel bijzonders bedacht: De bekenste YouTubers zullen samen de hele kerst verschillende shows doen voor hun geliefde publiek over de hele wereld. Dit is zowel te volgen live vanaf YouTube, maar ook live op BBC1 radio en BBC3 op televisie. De YouTubers worden allemaal uitgenodigt om in een blokhuitjespark in een bos net buiten Aberdeen te blijven om vanuit daar hun programma's te maken. Hoe zal het lopen?

    Alle bungalows beschikken over wifi, 3 slaapkamers, een badkamer en een keuken/woonkamer. Het is niet heel erg groot, maar wel erg knus. In de woonkamer staat een al opgetuigde echte kerstboom in zilver en rood en een openghaard waarvoor buiten genoeg hout ligt.
    Het geboied eromheen ligt vol met een pak sneeuw van zo'n halve meter dik, waar paden doorheen zijn geschept. Er lopen ook echt herten en rendieren rond, en andere bosdieren die niet in winterslaap zijn.
    Er is een hoofdgebouw waar alle YouTubers samen kunnen komen voor eten en gezelligheid. Dit heeft ongeveer dezelfde groote als een bungalow maar bestaat uit een grote zaal met ook eenzelfde openhaard en kerstboom, maar dan groter, vooral omdat er geen slaapkamers of keukens zijn, natuurlijk wel wifi en knusse banken en zitjes.

    De uitzendingen gebeuren vanuit de huisjes zelf, of buiten als ze dat leuk vinden. De uitzendschema's komen per dag onderaan de pagina te staan.

    YouTubers:
    - Daniel Howell 'Dan' - Sylvesti
    - Alexa Losey 'Lex' - Seaver
    - Jackson Frayn Harries 'Jack' - Bonacieux
    - Zoë Sugg 'Zoella' - Lifeisajoke
    - Matt Greening 'Matt' - RabidKiller
    - Carli Bybel 'Carli' - xkimx124
    - Kennedy Bandit 'Bandit' - MASTERCHIEF
    - Haley Nelson 'Nell' - Sasquatch
    - Phillip Lester 'Phil' -
    - Finnegan Harries 'Finn' - Ademir

    Bungalow indeling(per 3):
    Bungalow 1:
    - Dan
    - Phil
    -

    Bungalow 2:
    - Lex
    - Matt
    - Bandit

    Bungalow 3:
    - Zoella
    - Carli
    - Nell

    Bungalow 4:
    - Jack
    - Finn
    -

    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 2

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang kerst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Pasen of de zomer verandert in zoiets, maar vorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.



    Het schema voor de uitzendingen voor deze dag:


    08.00-10.00 : Dan
    10.00-12.00 : Lex
    12.00-14.00 : Jack
    14.00-16.00 : Zoella
    16.00-18.00 : Matt
    18.00-20.00 : Carli
    20.00-22.00 : Bandit
    22.00-00.00 : Nell
    00.00-02.00 : Phil
    02.00-04.00 : Finn

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 16:46 ]


    Bowties were never Cooler

    Finnegan Harries 'Finn'
    'What? Totally not!' hoorde ik Zoë uitroepen waardoor ik haar bedenkelijk aankeek en daarna mijn blik veranderde die zoveel wilde zeggen als are you kidding me? Daarna zag ik hoe ze even nadacht, 'Okay, I don't even believe myself right now.' zei ze daarna lachend terwijl ze vervolgens haar camera uit haar zak nam. 'Now we're talking.' zei ik serieus waarna ze haar camera vervolgens aanzette, 'Hey guys, it's me again, sorry for that,' begon ze terwijl ze er daarna snel achter vermeldde dat ik er ook was. 'Hi!' glimlachte ik terwijl ik daarna wat meer naar Zoë toe leunde aangezien ik nog steeds mijn arm rond haar nek had en de mensen thuis mij dus niet konden zien. Ze was klein weet je en het feit dat ze de camera enkel op haar ooghoogte plaatste was ook niet bepaald handig. Vervolgens vertelde Zoë alsof het de normaalste zaak was hoe we een restaurantje waren uitgelopen na nog geen drie minuten daar hebben binnen gezeten zonder te eten. Een lach rolde over mijn lippen waarna ik daarna uitdagend de camera inkeek, 'Zoë seriously has a bad influence on me.' zei ik zo serieus mogelijk waarna ik daarna Zoë wat dichter naar me toetrok, 'Nah kidding,' grinnikte ik vlug toen ik Zoë al naar me zag kijken. 'But you had to see the look on the butler's face! It was cheeky.'


    Rise and rise again until lambs become lions

    (mijn topics)

    Daniel Howell
    Ik glimlachte toen ze zei dat ze mee wilde gaan. Dat vond ik wel echt leuk. Ik legde mijn stijltang op het aanrecht en liep toen naar de douche. Ik moest me echt douchen en scheren. Ik wilde geen stinkende hobbit met stoppels worden. Dat was veels te erg. Ik waste mijn haar en mijn lichaam voor ik mijn kleren weer aan deed. Ik liep van de douche naar Phil's kamer en sprong op zijn bed. "Phil! Wakker worden!" riep ik. Hij trok zijn kussen over zijn hoofd en gaf me een trap tegen mijn schenen, waardoor ik naast hem neer viel. Ik grinnekte luid terwijl hij mompelde dat ik weg moest gaan. "Okey, Phillip." Ik woelde door het plukje haar wat boven zijn kussen uit stak en liep terug naar de kamer, waar mijn stijltang nu echt goed warm was. Ik stijlde mijn Hobbithaar tot de stijle manen waren die ik normaal altijd had. Ik veegde mijn lok opzij en belde toen maar Finn om te kijken of hij Carli en mij naar de supermarkt kon brengen. Ik had namelijk ook geen rijbewijs bij me en ik vond het niet netjes om een dame voor me te laten rijden. Ik haalde een doosje peeps uit mijn koffer en begon ze rustig naar binnen te stouwen terwijl ik Skyrim weer aanzette en begon te spelen terwijl ik de suikerige marshmallow kerstboompjes opat. Hij zei ja en Dan grijsde even. "Thanks Finny." zei hij, voor hij opging en zich dik inpakte om Carli het te gaan vertellen.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 22:02 ]


    Bowties were never Cooler


    Zoë Sugg aka Zoella.

    Ietwat beledigd keek ik naar Finn. De enige die hier een slechte invloed had op iemand was Finn op mij en niet omgekeerd, voor zover ik wist. Ik lachte toen hij het woordje cheeky gebruikte bij de ober. Dat paste eigenlijk totaal niet bij hem. Dat woord was meer iets voor ... Tja, Finn.
    Lachend keek ik terug naar de camera aangezien ik de hele tijd lachend naar Finn had zitten kijken en schudde serieus mijn hoofd, "The butler wasn't cheeky, yoú are cheeky" zei ik waarna ik Finn uitdagend aankeek. Ik strekte mijn arm helemaal uit zodat de camera al iets hoger kwam, waardoor Finn niet meer zo moest bukken om ook in beeld te komen. Die arme jongen wou natuurlijk gezien worden. Ik zag verschillende mensen raar omkijken waardoor ik begon te lachen, "De mensen hier denken dat we van onszelf houden, omdat we constant lopen te filmen met dit ding, ze hebben echt totaal geen idee dat ze ons straks op tv te zien krijgen" zei ik lachend tegen Finn, niet echt meer lettend op de camera. Een vlog was gewoon filmen waar je mee bezig was, toch ?

    Finnegan Harries 'Finn'
    'The butler wasn't cheeky, yoú are cheeky.' zei Zoë lachend waarna ze me daarna uitdagend aankeek, 'I know,' gaf ik toe, 'But the butler was also cheeky.' zei ik daarna op een betweterig toontje terwijl ik vervolgens zag hoe Zoë de camera wat hoger plaatste. Ik zuchte opgelucht waarna ik me daarna weer uitstrekte, 'Much better.' mompelde ik binnemonds. 'De mensen hier denken dat we van onszelf houden, omdat we constant lopen te filmen met dit ding, ze hebben echt totaal geen idee dat ze ons straks op tv te zien krijgen.' zei Zoë lachend waarna ze haar gezicht naar me toedraaide en me aankeek. Ik keek even om me heen en zag inderdaad hoe verschillende mensen ons met een raar gezicht aankeken, 'But we do love ourselves.' riep ik uit heel hard zodat alle omstaanders het hoorde en ons nog raarder aankeken, 'I mean, come on, look at our great looks. How could someone not love us?' Grijnsde ik terwijl ik het wat luider zei en mijn armen wijd open spreidde en naar de hemel keek alsof er een godsgeschenk juist uit was gevallen.

    [Ze zijn op weg naar Dan en Carli :'p]

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 20:18 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    ^
    Zoë Sugg aka Zoella.

    "But we do love ourselves" riep Finn net iets te luid. Nu keken ze zeker allemaal naar ons. Hoewel ik een redelijk bekende Youtuber was, hield ik er toch niet echt van om helemaal het aandachtspunt te zijn van een omgeving. Goed ja, met Finn erbij was dat geen probleem, ik kwam veel minder vreemd over met hem naast mij, maar als ik ergens alleen was en ik deed weer iets stoms waardoor iedereen naar me keek, dan schaamde ik me wel enorm moest ik zeggen.
    "I mean, come on, look at our great looks. How could someone not love us ?" grijnsde hij terwijl hij toch nog altijd iets te luid sprak zodat iedereen het nog steeds kon horen. Hij spreidde zijn armen uit naar de hemel en deed heel dramatisch.
    "I think Finn just lost it guys" zei ik serieus tegen de camera waarna ik medelevend naar Finn keek, "It'll be all right Finny, I'm here" zei ik terwijl ik het zogezegd moeilijk had om mijn tranen binnen te houden. Ik sloeg een arm om zijn middel en legde mijn hoofd tegen zijn borstkas.
    "We'll be fine, I promise". Ah, wat hield ik ervan om af en toe eens lekker dramatisch te doen met mensen die mij niet raar vonden als ik dat deed aangezien ze gewoon lekker meededen.

    Finnegan Harries 'Finn'
    Toen ik nog steeds naar de hemel staarde, hoorde ik opeens Zoë wat zeggen tegen de camera waardoor ik mijn blik weer naar beneden richtte terwijl mijn handen nog steeds in de lucht staken. 'I think Finn just lost it guys.' zei ze serieus waarna ze daarna medelevend naar me keek, 'It'll be all right Finny, I'm here.' zei ze terwijl ze zogezegd aan het huilen was en een arm om mijn middel sloeg en haar hoofd tegen mijn borstkas legde. 'We'll be fine, I promise.' Een lach rolde over mijn lippen terwijl ik daarna mijn armen rond haar sloeg en voelde hoe ze meeging met mijn borstkas die op en neer ging door mijn gelach. 'You really promise that?' zei ik met een verdrietige blik terwijl ik een pruillip trok. Vervolgens zag ik hoe de camera nog steeds op ons gericht stond waardoor ik onmiddelijk breed glimlachte en toen opeens besefte waar we waren door de mensen die rondom ons liepen. Ik liet Zoë met een arm los waarna ik in mijn broekzak tastte, mijn gsm eruit nam en zag dat het al twaalf uur was. Dan wilde waarschijnlijk zometeen vertrekken, 'Is it that late already?' mompelde ik terwijl ik de gsm weer in mijn broekzak liet glijden en vervolgens met mijn hand in Zoë's jaszak ging en daar de autosleutels uit viste. 'Sorry darling, but we have to go.' zei ik tegen haar waarna ik me naar de camera richtte en met Zoë's autosleutels ervoor zwaaide terwijl ik uitdagend in de camera keek. 'I'm out, see you later guys. It was really a pleasure.' Vervolgens liet ik Zoë helemaal los, stak de straat snel over, duwde op het knopje waardoor de deuren los gingen en liet me daarna achter de bestuurderszetel glijden terwijl ik met een geamuseerde blik op Zoë wachtte. Zoë zou het niet erg vinden dat ik ging rijden. Dacht ik toch.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 19:12 ]


    Rise and rise again until lambs become lions


    Zoë Sugg aka Zoella.

    Door Finn's gelach lag ik niet echt meer comfortabel op zijn borstkas, maar ik kon mijn dramamomentje niet zomaar laten verpesten !
    "Yeah, I promise" antwoordde ik lachend waarna ik weer gewoon normaal ging lopen. Voor ik het wist had Finn mijn autosleutels genomen, gezegd dat hij weg moest tegen de camera en was hij weggelopen naar mijn auto. Ik stond stil en keek Finn achterna, waarna ik in de camera keek met een serieus gezicht.
    "And now he stole my car" zei ik droog waarna ik weer naar Finn keek, of tja, mijn auto want hij was ingestapt, "That boy is unbelievable" zuchtte ik waarna ik weer gewoon naar de camera keek, "Yeah, I probably should go now, before he let me stand here alone for the rest of the day" mompelde ik bedenkelijk, "I'm going to make a little broadcast sort of thing today, and I probably should help Finn with his 'cause he need some coffee, but yeah, we'll see that" lachte ik waarna ik even awkward zwaaide en het ding uitzette. Ik stak de straat over waardoor ik bijna omvergereden werd en stapte met een neutraal gezicht de auto in.
    "Ready".

    Finnegan Harries 'Finn'
    Ongeduldig zat ik te kijken hoe ze een paar keer nog wat in de camera zei terwijl ze enkele keren een blik op me wierp. Ik kon al zo weten dat het over het feit ging dat ik haar autosleutels had gestolen. Vervolgens zag ik hoe ze even raar zwaaide in de camera en vervolgens de straat overstak terwijl ze bijna omver gereden werd. Ik duwde enkele keren op de toeter terwijl ik boos de auto nakeek die nu de hoek al was omgereden. Serieus, kon die gast dan echt niet uitkijken? Vervolgens zag ik hoe Zoë met een neutraal gezicht de deur opende en zich liet ploffen in de passagierszetel, 'Ready.' zei ze droog waarna ik haar even bezorgd aankeek. 'You're all right?' vroeg ik terwijl ik vervolgens de sleutel in het stopcontact stak, de motor liet draaien en daarna de parkeerplaats uitreed. 'That guy was seriously a nutcase.' mompelde ik terwijl ik vervolgens de verwarming opzette en me comfortabeler in de zetel zette terwijl ik de radio opzette.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 19:30 ]


    Rise and rise again until lambs become lions


    Zoë Sugg aka Zoella.

    "You're all right ?" vroeg Finn zodra ik neerzat. Even keek ik hem verward aan, maar toen herinnerde ik me het feit dat ik bijna omvergereden was.
    "That guy was seriously a nutcase". Ik begon hard te lachen. Serieus, nutcase ? Daarmee had ik nog nooit iemand horen vloeken.
    "I'm all right Finn, don't worry, I didn't look when I crossed the street, it's my fault". Ik klikte mijn gordel vast en zette mijn stoelverwarming aan. Tja, dat was nu het handige aan mijn auto, ik had stoelverwarming. Serieus, zelfs in de zomer zette ik dat soms aan. Meestal om mensen te pesten, want ik had een slecht karakter, maar soms ook gewoon omdat het enorm koud kon zijn als je net uit een regenbui kwam met een kleedje aan.
    Ik likte even over mijn lippen en keek naar het voorbijkomende landschap. Ik moest nog bedenken wat ik ging doen, in mijn broadcast soort van dingetje. Geen idee welke naam ik er aan moest geven. Was dat trouwens live of vooraf opgenomen ? Ik gokte live.

    Finnegan Harries 'Finn'
    Toen ik zei dat hij dwaas was, hoorde ik hoe ze hard begon te lachen. Ik keek haar even verward aan waarna ik daarna kort glimlachte en mijn blik weer hield op de weg aangezien het weer was beginnen sneeuwen en ik dus nu extra veel moest opletten. 'I'm all right Finn, don't worry, I didn't look when I crossed the street, it's my faulth.' zei ze terwijl ze daarna pas haar gordel vastklikte en toen de zetelverwarming op zette. 'Yeah okay, but that doesn't mean that he shouldn't pay attention. It's snowing, he must be extra carefull then.' mompelde ik terwijl ik daarna star voor me uitkeek. Het was serieus niet verantwoord, ik zou niet willen dat Zoë opeens onder ongeluk had ofzo. Vervolgens begon ik zonder er bij na te denken zachtjes mee te neuriën met het liedje dat nu op de radio kwam. Na enkele minuten richtte ik mijn blik op Zoë en zag dat ze het landschap bestuurde, 'Thinking huh?' glimlachte ik kort terwijl ik daarna weer voor me keek, 'Probably wondering about what you're gonna do on the live show. Join the club.' zuchte ik terwijl ik daarna vermoeid in mijn ogen wreef. Ik was nu al moe, wat zou dat dan straks zijn?


    Rise and rise again until lambs become lions


    Zoë Sugg aka Zoella.

    Ik ging weer wat rechter in mijn stoel zitten en richtte mijn blik op Finn zijn gezicht. Vanaf de zijkant bekeken dan. Ik draaide me wat om in mijn stoel zodat mijn rug leunde tegen de deur en ik dus eigenlijk naar Finn toegedraaid zat.
    "Yeah" mompelde ik toen instemmend, "Ik was aan het denken, zouden mijn fans blij zijn als ze een filmpje zagen van mij die slaapt ?" vroeg ik serieus. Je kon zeggen wat je wou, maar dat schaatsen, winkelen, sneeuwballengevecht en de awesome gesprekken met Finn waren de zwaarste dingen die ik de laatste jaren had moeten doen en daar werd je moe van. Ik likte over mijn lippen en bleef naar Finn kijken, te lui om me weer om te draaien. Daarbij, zo slecht was het uitzicht hier nog niet. Helemaal niet zelfs.

    Finnegan Harries 'Finn'
    'Yeah,' hoorde ik haar instemmend mompelen, 'Ik was aan het denken, zouden mijn fans blij zijn als ze een filmpje zagen van mij die slaapt?' Ik begon te lachen waarna ik haar daarna aankeek en zag hoe ze serieus naar me zat te zien. 'Oh, you're serious?' zei ik terwijl ik daarna even de radio wat zachter zette en een beetje meer op het gaspedaal duwde. 'Ik denk het wel, ik zou heeeeel blij zijn.' grijnsde ik sarcastisch terwijl ik haar vervolgens met een scheve glimlach aankeek en zag dat ze nog steeds met haar rug tegen de deur aanzat en over haar lippen likte. Onmiddelijk voelde ik ook hoe mijn lippen waren uitgedroogd door de koude en likte ook er snel over. Daarna leunde ik wat meer in de zetel waarna ik mijn arm uitstak en deze het hoofdsteun aan Zoë's kant liet vastnemen. Vervolgens geeuwde ik zachtjes, 'I should probably get some sleep before I do my broadcast.' mompelde ik.


    Rise and rise again until lambs become lions


    Zoë Sugg aka Zoella.

    "Are you always driving like this ?" vroeg ik toen ik een gebaar maakte naar zijn arm die naar mijn weten niet zo comfortabel lag. Dat kon ook liggen aan de lengte van mijn armen, want misschien was het comfortabeler als je grote armen had, net als Finn. Oké, wauw, ik moest echt eens stoppen met elke gedachte aan hem te linken. Holy shit.
    "Yeah, you should, you look like crap" zei ik waarna ik hem uitdagend aankeek. Mijn linkermondhoek krulde speels omhoog. Ik vond het zo leuk om hem een beetje te plagen. Nog maar goed dat hij daar tegen kon, anders had ik hem echt al een paar keer flink beledigd. Niet dat ik ook maar 1 van die dingen meende. Hij zag er totaal niet slecht uit, hij zou zo als model kunnen werken, zelfs nu met dit weer. Hij was totaal niet irritant en tja, laat ook maar. Ik had gewoon niets negatiefs te zeggen. Hij kon me doen lachen, en ik voelde me goed bij hem. Ik had eindelijk eens een persoon gevonden, naast Louise, die minstens even gek was als mij.
    Mijn mondhoeken krulden omhoog bij deze gedachte waarna ik bijtend op mijn lip opzij keek, zodat ik weer gewoon naar de weg keek.

    Finnegan Harries 'Finn'
    'Are you always driving like this?' vroeg ze waardoor ik mijn hoofd weer naar haar wendde en zag hoe ze wees naar mijn arm die de hoofdsteun vasthad. Ik knikte waarna er daarna een brede grijns op mijn gezicht verscheen, 'Jij hebt echt serieus altijd commentaar op mij he? Is het niet op mijn blik in de camera, is het wel op mijn rijvaardigheden of mijn pogingen op nummers te scoren.' Grijnsde ik plagend terwijl ik me daarna nog eens uitstrekte en vervolgens de arm gewoon op de armleuning legde terwijl ik met mijn andere hand reed. Daarna vertelde ik hoe ik beter nog wat slaap kon nemen en hoorde meteen weer hoe ze een plagende opmerking naar me wierp, 'Yeah, you should, you look like crap.' zei ze terwijl ik duidelijk het plagende in haar stem kon onderscheiden en haar daarna aankeek om vervolgens haar uitdagende blik te zien. Ik keek haar even verontwaardigd aan terwijl ik een glimlach niet kon onderdrukken, 'Friendly as always. That's what I love about you babe, you know.' grijnsde ik plagend omdat ik haar bijnaam weer had gebruikt. Vervolgens draaide ik mijn blik weer op de weg en was het even stil tussen ons beide waardoor ik even kort haar kant opkeek en zag dat ze in gedachten verzonken was en daarna begon te glimlachen in zichzelf en daarna haar blik afwende op de weg. 'Sometimes I really want to know what's going around in that mind of yours.'

    [ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 23:06 ]


    Rise and rise again until lambs become lions