• Het is bijna kerstmis. Er ligt op veel plaatsen sneeuw en de kerstbomen stralen in eigenlijk elk huis al volop. YouTube heeft samen met de BBC daarom iets heel bijzonders bedacht: De bekenste YouTubers zullen samen de hele kerst verschillende shows doen voor hun geliefde publiek over de hele wereld. Dit is zowel te volgen live vanaf YouTube, maar ook live op BBC1 radio en BBC3 op televisie. De YouTubers worden allemaal uitgenodigt om in een blokhuitjespark in een bos net buiten Aberdeen te blijven om vanuit daar hun programma's te maken. Hoe zal het lopen?

    Alle bungalows beschikken over wifi, 3 slaapkamers, een badkamer en een keuken/woonkamer. Het is niet heel erg groot, maar wel erg knus. In de woonkamer staat een al opgetuigde echte kerstboom in zilver en rood en een openghaard waarvoor buiten genoeg hout ligt.
    Het geboied eromheen ligt vol met een pak sneeuw van zo'n halve meter dik, waar paden doorheen zijn geschept. Er lopen ook echt herten en rendieren rond, en andere bosdieren die niet in winterslaap zijn.
    Er is een hoofdgebouw waar alle YouTubers samen kunnen komen voor eten en gezelligheid. Dit heeft ongeveer dezelfde groote als een bungalow maar bestaat uit een grote zaal met ook eenzelfde openhaard en kerstboom, maar dan groter, vooral omdat er geen slaapkamers of keukens zijn, natuurlijk wel wifi en knusse banken en zitjes.

    De uitzendingen gebeuren vanuit de huisjes zelf, of buiten als ze dat leuk vinden. De uitzendschema's komen per dag onderaan de pagina te staan.

    YouTubers:
    - Daniel Howell 'Dan' - Sylvesti
    - Alexa Losey 'Lex' - Seaver
    - Jackson Frayn Harries 'Jack' - Bonacieux
    - Zoë Sugg 'Zoella' - Lifeisajoke
    - Matt Greening 'Matt' - RabidKiller
    - Carli Bybel 'Carli' - xkimx124
    - Kennedy Bandit 'Bandit' - MASTERCHIEF
    - Haley Nelson 'Nell' - Sasquatch
    - Phillip Lester 'Phil' -
    - Finnegan Harries 'Finn' - Ademir

    Bungalow indeling(per 3):
    Bungalow 1:
    - Dan
    - Phil
    -

    Bungalow 2:
    - Lex
    - Matt
    - Bandit

    Bungalow 3:
    - Zoella
    - Carli
    - Nell

    Bungalow 4:
    - Jack
    - Finn
    -

    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 2

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang kerst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Pasen of de zomer verandert in zoiets, maar vorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.



    Het schema voor de uitzendingen voor deze dag:


    08.00-10.00 : Dan
    10.00-12.00 : Lex
    12.00-14.00 : Jack
    14.00-16.00 : Zoella
    16.00-18.00 : Matt
    18.00-20.00 : Carli
    20.00-22.00 : Bandit
    22.00-00.00 : Nell
    00.00-02.00 : Phil
    02.00-04.00 : Finn

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 16:46 ]


    Bowties were never Cooler


    Zoë Sugg aka Zoella.

    Ik likte over mijn lippen en keek naar Finn.
    "You don't want to know that, believe me" zei ik met een lach, zodat ik niet te serieus overkwam terwijl ik het wel was. Ik keek even naar Finn's schoot en knikte waarna ik mijn benen uitstrekte en ze op zijn schoot legde.
    "Ah, much better" zuchtte ik opgelucht, waarna ik mijn ogen sloot. Dit duurde echter niet lang, toen ik me herinnerde dat hij een sarcastische opmerking had gemaakt en mij babe had genoemd.
    "Of course I'm friendly, what are you thinking about me Finny ?" vroeg ik waarna ik beledigd een hand op mijn borst legde. Ik beet op mijn lip en keek naar de radio waarna ik het volume ietjes luider zette en de zender verzette.

    Finnegan Harries 'Finn'
    Mijn ogen waren op de weg gericht die nu langzaam witter en witter werd door de sneeuw wanneer ik hoorde hoe Zoë lachend al wat zei. ‘You don’t want to know that, believe me.’ Ik rukte mijn blik los van de weg en keek haar aan, ‘Euhm, je weet toch dat dat bij mij juist het tegengestelde werkt. Nu zou ik helemaal willen weten wat er allemaal afspeelt in dat kopje van jou.’ Grijnsde ik toen ik vervolgens mijn blik richtte op een rode auto die voor ons heel traag reed. ‘Come on.’ Mompelde ik terwijl ik daarna opeens voelde hoe mijn schoot zwaarder werd waardoor ik naar beneden keek en zag dat Zoë haar benen op mijn schoot had gelegd. ‘You know that normally you aren’t allowed to distract a driver.’ Lachte ik terwijl ik er daarna aan toevoegde dat dit dus duidelijk een teken was van afleiding en waardoor een bestuurder zomaar opeens ergens op kon rijden. Ik haalde mijn schouders op wanneer ik haar haar ogen zag sluiten en liet haar benen liggen op mijn schoot. Veel maakte het eigenlijk niet echt uit voor mij, het was juist op één of andere manier schattig. ‘Ofcourse I’m friendly, what are you thinking about me Finny?’ vroeg ze waardoor ik weer keek naar haar en zag dat ze haar ogen al had geopend en me nu beledigd aankeek met haar hand op haar borst. ‘You don’t want to know that, believe me.’ Grijnsde ik plagend, doelend op het feit dat ik nu net haar zelfde woorden had gebruikt. ‘Babe, you are making my pants dirty with your shoes.’ Voegde ik er daarna nog aan toe terwijl ik het niet kon laten om een uitdagende blik naar haar te sturen. Serieus, als ik met Zoë was, was ik precies een klein kind. Oké nee, correctie: dan was ik nog meer een klein kindje dan ik eigenlijk al was.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2013 - 18:39 ]


    Rise and rise again until lambs become lions


    Zoë Sugg aka Zoella.

    "You don't want to know that, believe me" zei hij plagend, duidelijk doelend op het feit dat hij nu net als mij deed, "Uhrg, sometimes you make me wanna scream and kill somebdoy" zei ik op een ietwat dramatisch toontje. Ik keek even naar mijn voeten en dan weer naar zijn gezicht, "Okay, one, ofcourse I'm distracting you, did you see my face, like, come on" zei ik waarna ik mijn schouders even ophaalde, "And two, to bad for you Finny".
    Volgens mij dachten veel mensen dat we echt een mentale achterstand hadden moesten ze ons bezig horen tegen elkaar, maar tja, ik kon er niet aan doen. Finn gaf gewoon reacties waarop je kinderachtig moest antwoorden. Oké, dat is maar gedeeltelijk waar, er moest wel iemand beginnen met het kinderachtige, en meestal was ik dat dan nog. Zo was ik gewoon. Finn was als een 2e Louise. Alleen knapper aangezien ik niet lesbisch was.

    Finnegan Harries 'Finn'
    ‘Uhrg, sometimes you make me wanna scream and kill somebody.’ Zei Zoë dramatisch op het feit dat ik haar net had nagezegd. Een zacht lachje ontsnapte uit mijn mond, ‘As long it’s not me, Megan Fox, Emma Watson or Jack. It’s fine by me.’ Grijnsde ik waarna ik vervolgens hoorde hoe ze toegaf dat ze me afleidde door haar gezicht. ‘Seriously, babe we all know that you have a gorgeous face but there is really some work on your arrogance.’ Lachte ik terwijl ik haar daarna triomfantelijk aankeek. ‘Oh And two, too bad for you Finny.’ Voegde ze eraan toe, ‘Seriously, you are always sooo friendly.’ Zei ik waarna ik grijzend eraan toevoegde: ‘You know that being friendly is also one of my talents.’ terwijl ik daarna haar voeten van mijn schoot gooide. Als zij het kon, kon ik het ook. Je moest me gewoon niet uitdagen en bovendien hield ik er van om Zoë te plagen. Vervolgens zette ik mezelf weer wat beter in de zetel, reed toen even door zodat we langzaam dichter en dichter bij de bungalows kwamen.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 19:04 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    [Ik ben bezig met een reactie :d]


    Zoë Sugg aka Zoella.

    "Oh, so I can kill myself and you wouldn't even care ? That's nice" zei ik knikkend waarna ik voor me uit bleef kijken, of tja, opzij aangezien ik me nog altijd niet verzet had.
    "Excuse me ? Arrogance ? Me ? Never". Ik sloeg mijn armen over elkaar en stak mijn kin een stukje in de lucht. Natuurlijk wist ik zelf wel dat ik soms eens wat arrogant uit de hoek kon komen, maar dat was nooit gemeend, ik wist zeker dat Finn dat ook wist. Ik zag hoe hij me aankeek met een triomfantelijke blik omdat hij net een zogezegde rake opmerking had gemaakt waardoor ik hem met een scheef lachje aankeek.
    Hij gooide mijn voeten van zijn schoot na gezegd te hebben dat vriendelijk zijn ook 1 van zijn talenten was. Alsof ik niet doorhad dat dat sarcastisch bedoeld was legde ik mijn voeten mokkend terug, "No, that's not one of your talents" zei ik serieus, "At all !". Ik zag in de verte de bungalows naderen, maar ik haalde mijn voeten niet van zijn schoot. Ik lag veel te goed !

    Finnegan Harries 'Finn"
    'Oh, so I can kill myself and you wouldn't even care? That's nice.' knikte ze terwijl ze daarna zei dat ze helemaal niet arrogant was en me aankeek met een scheef glimlachje. Vervolgens duwde ik haar voeten van mijn schoot af en zei dat ik ook erg vriendelijk kon zijn. Ze keek me serieus aan waarna ze haar voeten al mokkend terug legde, 'No, that's not one of your talents. At all!' Ik reed de oprit van de bungalows op en parkeerde vervolgens de auto om daarna mijn gordel los te maken en mezelf om te draaien voor zo ver het kon met Zoë's voeten op mijn schoot en haar fronsend aankeek. 'Excuse me, are you implying that I'm not friendly?' Daarna verscheen er een half glimlachje op mijn mond waarna ik mijn blik liet vallen op haar schoenen. 'Wow, you have small feet.' Grijnsde ik waarna ik haar uitdagend aankeek. 'Oh and babe, ofcourse I would care if you die. I don't know what I should do with my life if you would kill yourself.' zei ik daarna glimlachend toen ik even later besefte dat ze dat had gezegd. Het engste was dat ook al kende ik Zoë niet zo lang, ik wel wist dat er iets speciaals tussen ons speelde. En ik was er zeker van dat als er iets met haar zou gebeuren dat ik inderdaad niet blij zou zijn.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 20:23 ]


    Rise and rise again until lambs become lions


    Zoë Sugg aka Zoella.

    Beledigd trok ik mijn voeten in en deed de deur open, "Leave me and my small feet alone" zei ik beledigd. Ik wou uit stappen maar draaide me toch weer om naar hem, "I knew you wouldn't know what to do with your life when I'm gone" zei ik met een triomfantelijke grijns. We waren echt een stel kinderen die elkaar telkens probeerden te overtreffen of iets in de aard. Ik likte over mijn lippen en stapte deze keer wel uit. Het feit dat ik er nu zo'n opmerking van had gemaakt zorgde er niet voor dat ik die reactie niet ongelooflijk lief vond, aangezien hij deze keer ook serieus was. Ik zuchtte toen mijn voeten opnieuw terechtkwamen in de sneeuw en kreunde. Ik hield van sneeuw, echt waar, maar om er hele dagen door te moeten lopen, nee dank u, dan koos ik toch voor een zonnig weertje waarbij ik in bikini buiten kon liggen. En een watergevecht met Finn kon doen, want dat was like, het eerste waar ik aan dacht nu als ik zonnig en warm hoorde. Watergevecht met Finn. Dat was het plan ja.
    "I need some food" zuchtte ik toen ik merkte dat ik echt honger had.

    Finnegan Harries 'Finn'
    Ik zag hoe in enkele seconden ze haar voeten behendig introk en vervolgens de autodeur opendeed, ‘Leave me and my small feet alone.’ Zei ze beledigd waardoor ik begon te lachen. Ik zag hoe ze een aanstalte maakte om uit te stappen maar daarna haar bedacht en zichzelf terug omdraaide, ‘I knew you wouldn’t know what to do with your life when I’m gone.’ Zei ze grijzend terwijl ze trots keek. Mijn lach vulde de auto waarna ze daarna al over haar lippen likkend uitstapte om vervolgens te zuchten en te kreunen. Ik schudde even lachend mijn hoofd waarna ik de autodeur aan mijn kant opende en deze weer met een klap sloot toen ik had uitgestapt om vervolgens naar Zoë te lopen die nog steeds daar met haar open deur stond. Ik gaf haar een klein duwtje zodat ze uit de weg was en sloot daarna ook haar deur dicht waarna ik op het knopje duwde en zo de deuren sloot. Vervolgens draaide ik me om naar Zoë en stak haar sleutels weer in haar jaszak. ‘I need some food.’ Hoorde ik haar vervolgens zuchtte waardoor ik moest grinniken. Serieus, voor zo’n klein meisje te zijn had ze zeker een erg grote eetlust. ‘I think you have to search for some food on your own.’ Glimlachte ik waarna ik eraan toevoegde, ‘Cause I have to drive Dan and Carli to the supermarket.’ Vervolgens liet ik mijn blik vallen op de verschillende bungalows en besefte toen dat ik geen idee had waar Carli en Dan zouden zitten. ‘DAAAAAN! CAAAARLI! LET’S GO!’ Riep ik hard zodat ze het zeker tot vanuit hun bungalows het gehoord moeten hebben.


    Rise and rise again until lambs become lions

    [Ik reageer in de morgen, goed?]


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    [Ik reageer in de morgen, goed?]


    [Np, doe maar rustig :'p]


    Rise and rise again until lambs become lions


    Zoë Sugg aka Zoella.

    "So what ? I'll have some food while your sitting in your car, waiting for Dan and Carli" verdedigde ik mezelf. Zijn hopeloze poging om Dan en Carli te vinden liet me lachen waarna ik hem even op zijn schouder sloeg.
    "Keep trying Finny" zei ik waarna ik mijn handen in mijn jas stak en naar mijn bungalow begon te wandelen. Ik ging eten vinden hoor, gisteren hadden we meer dan genoeg mee genomen. Tenzij iemand het had gestolen natuurlijk. Ik likte even over mijn lippen en zuchtte. Ik wist dus nog altijd niet wat ik kon doen. Misschien moest ik straks nog vertrekken om even vlug te gaan shoppen zodat ik een Haul kon doen. Ja, misschien moest ik dat maar eens doen, en gewoon blijven praten, ik wist vast wel iets onnuttigs uit mijn mond te krijgen. Daarbij, ik kon nog altijd een prank call doen, of meerdere, naar Louise bellen, of naar Joe, om te kijken hoe het daar was. Er waren genoeg dingen, maar nu eerst iets eten.

    Daniel Howell
    Ik hoorde tijdens het eten van de peeps opeens Finn kei hard mijn en Carli's naam gillen. Ik sprong op en propte er nog een in mijn mond voor ik naar de deur liep en met een boodschappentas, een lijstje en mijn muts. Die ging op mijn hoofd, daarna ging mijn sjaal om, mijn schoenen en jas aan en als laatste deed ik ook nog mijn handschoenen aan. Het was zo koud buiten. Ik stapte naar buiten en kreeg direct spijt van het feit dat ik geen 2 broeken aan had gedaan. Daarom bleven YouTubers dus binnen: Ze waren niet gemaakt voor het buiten leven. Ik had mijn camera in mijn jaszak zitten. Tijdens de rit zou ik wel vloggen en misschien ook nog wel even in de winkel. Ik liep naar Finn en zag Zoe nog in de auto zitten. "Thanks for this, Finny. I probably owe you big time for ruining your date." Ik grijnsde naar Finn en gaf hem een knipoog. Ik keek even over mijn schouder om te zien of Carli eraan kwam. Ik had nou niet echt zin om alleen te gaan winkelen. Ik was echt een ramp in winkels... En dan te bedenken dat ik er in twee had gewerkt. Ik was zo'n sukkel.


    Bowties were never Cooler

    carli bybell

    Ik was nog druk bezig, om mijn make-up een beetje in orde te krijgen, en was nog een croissantje naar binnen aan het werken. Ja ik weet dat ik ongeveer een uur geleden ook al heb onbeten, maar ik kon het zoals gewoonlijk weer eens niet laten, slechte eetgewoontes heb ik. Toen hoorde ik ineens finn mijn naam en dan roepen, Oja dat is waar ook hij zou ons komen ophalen voor de boodschappen. Ik maakte snel mijn oog af, en at het laatste stukje van mijn croissantje op en deed daarna mijn muts, jas en handschoenen aan, en liep weer naar buiten. Sneeuw zag er altijd wel mooi uit enzo, maar voor mij hoefde het eigenlijk niet meer, het was veel te koud en er lag hier ook nog eens zo veel sneeuw. Ik liep moeizaam naar de auto toe, en zag dat daniel er ook al in zat. ''Hey guys, sorry dat ik wat later ben, ik weet niet hoelang jullie hier al zitten te wachten, maar ik moest nog even mijn oog af maken, dus daarom' ik stapte achterin en klopte mijn schoenen buiten even uit, voordat alle sneeuw in de auto lag. ''Zo, waar zijn jullie geweest?' vroeg ik aan finn en zoe, terwijl ik mijn gordel om deed.

    Finnegan Harries 'Finn'
    'Keep trying Finny.' zei Zoë grijnzend waarna ze haar handen in haar jas stak en naar haar bungalow begon te lopen. 'I will!' riep ik haar nog na waarna ik voor de tweede keer de namen van Dan en Carli riep. Ik zuchtte daarna even waarna ik mijn handen in mijn jaszakken verstopte en vervolgens in mijn gedachten verzonken raakte. Mijn gedachten werden verstoord door twee voeten die langzaam naar me toe kwamen. Ik richtte mijn hoofd op naar de persoon en zag dat het Dan was die helemaal was ingepakt alsof hij een eskimo was. 'That took a long time for you getting here.' grijnsde ik waarna we daarna allebei naar mijn auto liepen en instapte. 'Thanks for this, Finny. I probably owe you big time for ruining your date.' Hoorde ik Dan zeggen nadat hij had ingestapt en naar buiten keek wachtend op Carli. Ik keek hem fronsend aan, 'Euhm, what are you talking about?' Zei ik toen net Carli instapte en begon te vertellen over haar oog. Daarna vroeg ze waar ik en Zoë waren geweest. 'Well, we euh first went to a souvenir shop,' zei ik waarna ik daarna een blik wierp op de zak die naast Carli lag met de dalmatiërknuffel voor Emmy-Lou in. 'Then we went to starbucks and later we did some iceskating.' Daarna stak ik de sleutel al in het contact en zette meteen de verwarming op terwijl ik in mijn handen blies en opeens tot een idee kwam voor mijn broadcast van later. Een brede glimlach verscheen op mijn gezicht waarna ik mijn mobiel uit mijn broekzak nam en een tweet verstuurde, 'Be sure to watch my broadcast from two till four am. Planning to do some anonymously Chatroulette with you guys!'

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 21:23 ]


    Rise and rise again until lambs become lions