• Het is bijna kerstmis. Er ligt op veel plaatsen sneeuw en de kerstbomen stralen in eigenlijk elk huis al volop. YouTube heeft samen met de BBC daarom iets heel bijzonders bedacht: De bekenste YouTubers zullen samen de hele kerst verschillende shows doen voor hun geliefde publiek over de hele wereld. Dit is zowel te volgen live vanaf YouTube, maar ook live op BBC1 radio en BBC3 op televisie. De YouTubers worden allemaal uitgenodigt om in een blokhuitjespark in een bos net buiten Aberdeen te blijven om vanuit daar hun programma's te maken. Hoe zal het lopen?

    Alle bungalows beschikken over wifi, 3 slaapkamers, een badkamer en een keuken/woonkamer. Het is niet heel erg groot, maar wel erg knus. In de woonkamer staat een al opgetuigde echte kerstboom in zilver en rood en een openghaard waarvoor buiten genoeg hout ligt.
    Het geboied eromheen ligt vol met een pak sneeuw van zo'n halve meter dik, waar paden doorheen zijn geschept. Er lopen ook echt herten en rendieren rond, en andere bosdieren die niet in winterslaap zijn.
    Er is een hoofdgebouw waar alle YouTubers samen kunnen komen voor eten en gezelligheid. Dit heeft ongeveer dezelfde groote als een bungalow maar bestaat uit een grote zaal met ook eenzelfde openhaard en kerstboom, maar dan groter, vooral omdat er geen slaapkamers of keukens zijn, natuurlijk wel wifi en knusse banken en zitjes.

    De uitzendingen gebeuren vanuit de huisjes zelf, of buiten als ze dat leuk vinden. De uitzendschema's komen per dag onderaan de pagina te staan.

    YouTubers:
    - Daniel Howell 'Dan' - Sylvesti
    - Alexa Losey 'Lex' - Seaver
    - Jackson Frayn Harries 'Jack' - Bonacieux
    - Zoë Sugg 'Zoella' - Lifeisajoke
    - Matt Greening 'Matt' - RabidKiller
    - Carli Bybel 'Carli' - xkimx124
    - Kennedy Bandit 'Bandit' - MASTERCHIEF
    - Haley Nelson 'Nell' - Sasquatch
    - Phillip Lester 'Phil' -
    - Finnegan Harries 'Finn' - Ademir

    Bungalow indeling(per 3):
    Bungalow 1:
    - Dan
    - Phil
    -

    Bungalow 2:
    - Lex
    - Matt
    - Bandit

    Bungalow 3:
    - Zoella
    - Carli
    - Nell

    Bungalow 4:
    - Jack
    - Finn
    -

    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 2

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang kerst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Pasen of de zomer verandert in zoiets, maar vorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.



    Het schema voor de uitzendingen voor deze dag:


    08.00-10.00 : Dan
    10.00-12.00 : Lex
    12.00-14.00 : Jack
    14.00-16.00 : Zoella
    16.00-18.00 : Matt
    18.00-20.00 : Carli
    20.00-22.00 : Bandit
    22.00-00.00 : Nell
    00.00-02.00 : Phil
    02.00-04.00 : Finn

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 16:46 ]


    Bowties were never Cooler

    Finnegan Harries 'Finn'
    Vanuit mijn ooghoeken zag ik hoe Zoë naast me kwam staan om vervolgens wat koeken in haar mandje te doen. Ik besloot om deze keer mezelf in te houden en nam braaf één pakje chocoladekoeken uit het rek. Ik had gisteren al te veel op gedaan aan snoep en ik moest zeggen dat mijn portefeuille en vooral mijn ouders dat waarschijnlijk niet zouden appreciëren. Ik wierp een blik op het mandje van Zoë en zag dat er evenveel snoep in zat als ik gisteren had gekocht, 'En jij zegt dan wat van mij.' Grijnsde ik waarna ik even een veelbetekenende blik wierp op haar mandje. Vervolgens hoorde ik hoe ze opeens wat serieus vroeg, 'So, you and Dan huh?' Een lach sierde mijn mond waarna ik daarna met mijn hand expres in mijn zij ging staan, 'It's 100% serious, I even believe he is the one.' zei ik zo serieus mogelijk terwijl je duidelijk een gaytoontje in mijn stem kon onderscheiden. Daarna deed ik nog snel zo'n knippende beweging met mijn handen. Deze beweging had ik geleerd van Tyler, tijdens het filmpje dat we hadden gemaakt over gayslang. Daarna rolde een lach over mijn lippen waarna ik gewoon terug normaal ging staan en Zoë serieus aankeek. 'No okay, back to the serious business.' zei ik waarna ik daarna weer mijn blik naar het rek en begon te twijfelen tussen het pakje koeken in mijn hand en nog een andere.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 20:19 ]


    Rise and rise again until lambs become lions


    Zoë Sugg aka Zoella.

    Ik keek naar zijn veelbetekende blik op mijn mandje en keek hem beledigd aan, "Don't blame me, you are the one that made me like this !" verdedigde ik mezelf. Hij begon serieus wat gay-trekjes te krijgen toen hij daar zo stond, moest ik eerlijk toegeven. Dat was ook de reden waardoor ik bijna in de slappe lach zat, like seriously.
    "Oh, I tought you were serious" grijnsde ik speels. Ik rolde even met mijn ogen toen ik zag hoe hij begon te twijfelen tussen het pakje koeken in zijn hand en een andere. Ik nam het pakje uit mijn hand en gooide de andere erbij.
    "Wat ? Je was aan het kijken alsof je een keuze tussen leven of dood moest maken, wat verwacht je dan dat ik doe ?" vroeg ik toen hij me ietwat verrast aankeek. Ik kocht veel te veel voor Finn, vond je ook niet ? Zijn muizenoren, ik had er ook maar sht, dat beeldje en nu zijn koekjes. Ohja, de schaatsdinges ook, maar dat was omdat hij eerder had betaald. Ik liep door voordat hij nog iets kon zeggen over het feit dat ik zijn koekjes ging betalen naar een ander gangpad.

    Finnegan Harries 'Finn'
    'Oh, I thought you were serious.' grijnsde Zoë terwijl ze me speels aankeek nadat ze gedaan had met lachen en daarna het pakje koekjes uit mijn hand en de andere nam om ze vervolgens in haar mandje te smijten. 'Wat? Je was aan het kijken alsof je een keuze tussen leven en dood moest maken, wat verwacht je dan dat ik doe?' vroeg ze terwijl ik haar verrast aankeek. Net toen ik wat wilde zeggen, liep ze door en sloeg een ander gangpad in. 'It wás a decision between life and death!' riep ik nog terwijl ik haar daarna achterna slenterde. Daarna besefte ik opeens dat ze me daarstraks 'beledigd' had. 'Hey!' begon ik waarna ik haar daarna bedachtzaam aankeek, 'Okay nevermind, I will forget that comment because of your nice gesture with the cookies.' Zei ik waarna ik daarna even rond keek om te zien waar we nu eigenlijk stonden. 'And to make sure that you won't jump to the wrong conclusion: I'm not gay.' grijnsde ik waarna ik er snel aan toevoegde dat ik natuurlijk niets tegen homo's had.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 20:44 ]


    Rise and rise again until lambs become lions


    Zoë Sugg aka Zoella.

    Ik begon te lachen, "Yeah, tought that too" doelend op het feit dat hij geen opmerking ging maken omdat ik vriendelijk deed. Rustig liep ik door alle hangen terwijl ik naar Finn luisterde. Nogmaals rolde een lach over mijn lippen, "Yeah yeah, whatever Finny" antwoordde ik plagend. Ik wist wel dat hij niet gay was, tenminste dat dacht ik toch, maar tja, zoiets kon je niet laten liggen. Elke kans je kreeg om een stomme opmerking te maken moest je nemen, wie weet vond iemand je grappig en werd je populair. Ja, ik sprak uit ervaring. Mijn YouTube-carrière ? Puur omdat ik onhandig was af en toe en omdat heel veel meisjes onzeker waren over hun uiterlijk en ik hielp hen daarbij. Ik likte over mijn lippen en nam wat blikjes drinken uit het rek. Hmm, moest ik nog iets hebben ? Nee, niet direct. Daarbij, ik mocht niet teveel meer uitgeven of ik had geen geld meer over straks.
    "Well, if you don't mind Finny" zei ik terwijl ik me omdraaide, "Dan ga ik nu betalen en terug naar de bungalow". Ik wou eigenlijk best wel eens zwemmen, maar het feit dat ze geen zwembad hadden op het terrein en ik te lui was om te zoeken zou er wel voor zorgen dat ik niet ging zwemmen.

    Finnegan Harries 'Finn'
    'Yeah yeah, whatever Finny.' zei Zoë plagend waardoor ik uitriep dat het wel zo was. Ik wist wel dat Zoë me gewoon aan het plagen was, maar ik kan er gewoon niet tegen als mensen zo doen. Daarna zag ik hoe ze vervolgens een paar blikjes drinken uit een rek nam en deze in haar mandje gooide. Serieus als ze zo verder ging, dan zou binnen de kortste keren haar geld op zijn. Oké, ik moest natuurlijk niet veel zeggen aangezien ik gisteren precies snoep had gekocht voor een heel leger. Daarna draaide ze zich om naar mij, 'Well, if you don't mind Finny,' begon ze, 'Dan ga ik nu betalen en terug naar de bungalow. ' Een pruillipje verscheen op mijn gezicht waarna ik daarna mijn mond opende om te protesteren maar deze daarna wijselijk terug dicht sloot, 'Okay.' zei ik iets of wat glimlachend waarna ik me omdraaide en aanstalte maakte om het gangpad uit te lopen. 'Leave Finn behind, it's all right.' Ik verveelde me eerlijk gezegd best wel en ik wist zeker dat ik nog zeker lang moest wachten vooraleer Dan en Carli helemaal klaar waren met het shoppen. Serieus, als we straks terug in de bungalow waren dan ging ik Dan toch wel eens overtuigen om rijlessen te nemen. Ik snap echt niet dat hij het niet erg vindt dat hij niet kan rijden, ikzelf zou het irritant vinden. Ik bedoel, bij mij stond mijn auto gelijk aan mijn vrijheid. Ik kon wanneer ik maar wilde weg en bovendien moest ik geen rekening houden met andere mensen. Behalve nu dan.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 21:14 ]


    Rise and rise again until lambs become lions


    Zoë Sugg aka Zoella.

    Een pruillipje verscheen op zijn gezicht waarna hij zijn mond opende, maar hem daarna terug dichtdeed. Die pruillip was letterlijk het schattigste ever.
    "Okay". Bij zijn woorden moest ik dingen aan 1 van die mannetjes dat je altijd op internet zag verschijnen. Zoals je dat mannetje hebt die 'No' zegt, zo heb je ook een mannetje dat, 'Okay' zegt, en daar moest ik aan denken.
    "Leave Finn behind, it's all right". Ik keek hem aan met een pruillipje en zette mijn mandje op de grond.
    "Ahw, Finny !". Ik liep op hem af en sloeg mijn armen om zijn hals en mijn benen om zijn middel. Wat ? Ik hield van dit soort knuffels, laat me eventjes wil je ?
    Ik wou voorstellen dat hij met me meeging naar huis, maar het irritante daarvan was dat Dan en Carli dan niet thuis raakten, dus hij moest wel hier blijven. Waarom had Dan eigenlijk geen rijbewijs ? Ik zou niet weten wat ik zonder moest doen.

    Finnegan Harries 'Finn'
    'Awh, Finny!' hoorde ik Zoë uit roepen waarna ze naar me liep en vervolgens haar armen om mijn hals en haar benen om mijn middel sloot. Een lach verliet mijn lippen toen ze me aankeek met een pruillip, 'It's fine.' glimlachte ik waarna ik automatisch mijn armen rond haar rug sloot aangezien ze meer achteruit was gaan hangen om me aan te kijken. Daarna geeuwde ik zachtjes om vervolgens een hand van haar rug te halen en eventjes in mijn ogen te wrijven. Ik was serieus moe. Nu ja, ik was eigenlijk altijd wel moe en zou dan ook overal kunnen slapen. Daarna legde ik mijn arm weer rond haar rug zodat ze niet zou vallen en keek haar aan. Ik bestudeerde haar gezicht en een warm gevoel begon in me te borrelen. Serieus, ze deed echt wat met me en ik kon niet beschrijven wat. Als ik nog maar stem of haar naam hoorde, verscheen er onmiddelijk al een glimlach op mijn gezicht. Damn, Jack en Dan hadden gelijk. Ik was gewoon als een blok aan het vallen voor Zoë. Maar hoe moest ik het aanpakken? Ik bedoel, Zoë is leuk enzo maar wat als het niet wederzijds is? Jezus, dit was echt één van de irritantste dingen die een jongen kon doormaken, beslissen of hij nu wel of niet de eerste stap zou zetten. Ik fronste bij mijn gedachten waarna ik daarna even verward mijn hoofd schudde.


    Rise and rise again until lambs become lions


    Zoë Sugg aka Zoella.

    "It's fine" glimlachte hij. Ik wist wel dat mijn actie ging werken. Zoiets werkte altijd. Zijn armen sloot hij rond mijn rug aangezien ik verder van hem weg was gaan hangen en daardoor ook wat gezakt was. Een geeuw verliet zijn mond waarna hij eventjes in zijn ogen wreef. Doordat hij begon te geeuwen, moest ik ook automatisch geeuwen. Ik veegde met mijn 1e hand die tranen die zich in mijn ogen hadden opgehoopt weg en keek terug naar Finn's gezicht. Het was iets wat ik steeds vaker deed. Hij legde zijn arm terug om me heen toen hij in zijn ogen had gewreven en keek me terug aan. Ik zag hoe zijn groenige ogen mijn gehele gezicht af zochten, waardoor ik besloot hetzelfde te doen, aangezien het nu niet zou opvallen. Een ietwat kriebelend, vreemd gevoel borrelde op vanuit mijn buik. Van zodra hij begon te glimlachen besloot het gevoel dat het zich het beste door mijn gehele lichaam kon verspreiden, aangezien het in mijn buik geen plaats genoeg had. Een glimlach verscheen ook op mijn gezicht. Uit het niets begon hij te fronsen en schudde verward zijn hoofd. Ik versterkte de grip om zijn middel met mijn benen aangezien ik geen zin had om te vallen, maar ook gewoon omdat ik dan een stukje dichter kwam bij Finn.
    Ik maakte voorzichtig mijn handen los van elkaar en liet de wijsvinger van mijn rechterhand over zijn kaak glijden.
    "What are you thinking about ?".

    Finnegan Harries 'Finn'
    Na enkele minuten schudde ik verward mijn hoofd waarna ik begon te fronsen en daarna ook door had dat Zoë ook naar me was beginnen kijken. Ik begon te glimlachen, waarna zij ook begon te glimlachen en vervolgens voelde ik hoe de grip rond mijn middel versterkte door haar benen. Daarna voelde ik opeens hoe één van haar warme handen mijn nek verliet om vervolgens haar wijsvinger over mijn kaak te voelen. 'What are you thinking about?' vroeg ze terwijl nog steeds haar wijsvinger over mijn kaak gleed. Ik keek even rond en begon daarna te fronsen. Oké, wat moest ik doen? Het gewoon zeggen? Of het risico lopen dat we de rest van ons verblijf niet meer gingen praten? Mijn linkerhand verliet haar rug toen ik uiteindelijk een besluit had genomen en trok haar hand van mijn kaak en hield hem daarna stevig vast. 'Well euh,' begon ik terwijl ik daarna mijn keel schraapte en nerveus rondkeek. 'I was thinking about you,' Ik nam haar hand wat steviger vast en begon met mijn duim over haar hand te wrijven, 'Euh no, about you and me, you see?' zei ik daarna vlug om vervolgens te zien hoe ze nog steeds een beetje vragend naar me keek. 'Zoë, I really like you. And by really, I mean really really.'

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 20:11 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Daniel Howell
    Na het halen van vlees en groente liep ik terug op zoek naar Finn. De hele tijd was ik stil geweest, iets wat vreemd was voor mij, zeker rond vrienden, waartoe ik de meesten hier wel rekende, maar toch. Carli was zo'n lief en leuk meisje. Ik was gewoon bang dat ik iets fout zou zeggen en onze vriendschap zou verpesten.Straks zou ze het verkeert opvatten, me in mijn gezicht slaan en weg gaan. Dat wilde ik helemaal niet. Ik sloeg een ander gangpad in en gooide nog een pakje saus in het karretje. Volgens mij was dit alles. Als laatste gooide ik een doos minche pies, een doos brownies en twee bakken ijs in de kar voor het toetje. Toen ik naar de kassa wilde lopen om te betalen zag ik Zoe en Finn staan. Zo dicht bij elkaar dat het overduidelijk was wat er aan de hand was. Hij had haar handen in de zijnen en zijn hoofd was rood van nerveusiteit. Ik liep onopgemerkt wat dichterbij en zij toen ik binnen gehoorsafstand was: "Just kiss the girl, damn it!" Over iemand anders zijn relatie en gevoelens durfde ik zo wel te praten en zo te pushen, maar hij was al een stuk verder dan ik. Ik drufde apmer alleen met haar te praten en de enige keer dat het was gelukt lag Phil in de aanliggende kamer te snurken en speelden we mariocart, waarin ik haar niet eens liet winnen. Great Work, Dan. You're so romantic... NOT!


    Bowties were never Cooler

    [Dubbel post. Sorry]

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 21:01 ]


    Bowties were never Cooler


    Zoë Sugg aka Zoella.

    Mijn mond viel een stukje open van verbazing. Hij vond dat echt ? Hij, Finn Harries de meest sexy twin in de wereld, vond mij, Zoë Sugg het meest awkward meisje dat er bestond, leuk ? Leuk als in leuk leuk ? Wow. Ik knipperde verbaasd met mijn ogen en keek verlegen naar beneden. Zijn hand die in de mijne lag en zijn duim die zachtjes over mijn hand wreef zorgde ervoor dat het kriebelende gevoel erger werd. Ik ging wat rechter zitten en trok mijn hand uit de zijne. Diezelfde hand legde ik op zijn wang. Twijfelend keek ik even in zijn ogen tot ik een stemmetje hoorde zeggen dat we zouden moeten kussen. Nu ja, in werkelijkheid was het Dan die zich moeide met wat er gebeurde, maar ik nam hem graag aan als mijn geweten voor het moment.
    Ik glimlachte lichtjes en overbrugde de laatste centimeters. Zachtjes plantte ik mijn lippen op de zijne nadat ik mijn ogen had gesloten.

    Finnegan Harries 'Finn'
    Haar mond viel open van verbazing, waardoor ik onmiddelijk spijt kreeg van wat ik had gezegd. Oh Finn, serieus kon je nu niet gewoon je mond houden? Ik wilde net mijn mond openen toen ze begon te knipperen met haar ogen en verlegen naar beneden keek. Een frons van twijfeling kwam op mijn gezicht, waarna ik daarna me ongemakkelijk begon te voelen. Vervolgens hoorde ik opeens Dan's stem dichtbij, 'Just kiss the girl, damn it!' Ik draaide mijn hoofd een tikkeltje naar rechts zodat ik hem kon aankijken tot ik opeens Zoë rechter voelde zitten en haar hand uit de mijne trok. Ik draaide mijn hoofd weer naar haar en voelde hoe ze daarna diezelfde hand weer op mijn wang legde en me twijfelend aankeek. Ik wilde net wat zeggen om misschien de sfeer wat luchtiger te maken, toen het leek alsof ze echt naar Dan had geluisterd en daarna dichter en dichter kwam. Ik keek haar verbaasd aan toen ze daarna haar ogen sloot en haar lippen zachtjes drukte op de mijne. Mijn armen sloten zich automatisch nog harder rond haar rug waarna ik haar dicht tegen me aandrukte en nog steeds haar benen rond mijn middel voelde. Een glimlach vormde zich op mijn gezicht terwijl mijn lippen nog steeds op de hare waren gedrukt. Daarna haalde ik mijn lippen af de hare terwijl ik met mijn voorhoofd leunde op de hare. 'So, I guess you really really like me too huh?' grijnsde ik, 'Unless that's something you always do with all your normal guyfriends.' voegde ik er daarna fronsend aan toe.Daarna verstrak ik mijn grip rond haar nog wat harder en besefte toen dat Dan er ook nog stond. 'You now happy? Oh and Dan, don't be sad, you're going to be always my gayboyfriend.'


    Rise and rise again until lambs become lions

    Daniel Howell
    ik had de hele tijd staan kijken, wat eigenlijk best vreemd was, maar goed. Met een grote grijns kijk ik naar Finny. Hij merkte me echt pas heel laat op. Dat was eigenlijk best grappig. De zoen had hem helemaal van de kaart gebrangt. Hij had me eerst vreemd aangekeken, maar Zoe had mijn advies opgevolgt en nu was hij, en zij waarschijnlijk ook, helemaal van de wereld. Toch kreeg hij vrij snel zijn Finnheid weer terug. Ik liep rustig naar hen toe, de grijns haalde ik niet van mijn gezicht. "I'm extremely pleased and Jacky-boy will also be very excited I think." Ik keek even naar Finn en zette mijn gaykant weer aan. "I'll be your gayboyfriend forever, proudly and with loads of love." Ik likte zijn gezicht. Nee, het was eigenlijk de bedoeling geweest hem op zijn mond te nemen, maar dit leek mij toch leuker om eens te doen. Wel jammer dat de slagroom miste. Finn smaakte namelijk niet heel erg lekker. Vooral naar scheerschuim en aftershave, wat bijden nou niet erg lekker was. Het beetje wax wat er ook nog door gemixt zat maakte het niet zo lekkere geheel af. Ik deed weer een stap terug. "Ready to go tell your brother the good news, Finny?' vroeg ik weer in mijn normale stem, al klonk het nu wel of Finn zou gaan vertellen dat ze zouden gaan trouwen of dat Zoe zwanger was van hem... Maar goed.


    Bowties were never Cooler


    Zoë Sugg aka Zoella.

    "Yeah, you could say that" antwoordde ik, nog altijd niet goed beseffend wat er net gebeurd was. Ik was niet het soort persoon dat echt rap voor iemand viel en als ik dan al voor iemand viel had ik het normaal direct door. Deze keer niet. Ik was echt traag van begrip geweest.
    "Ofcourse I don't do that to everyone, I haven't kissed Dan" zei ik. Ja wat ? Moest ik iedere vriend kussen die ik had dan zou ik zeker weten Dan kussen. Had je zijn gezicht al eens gezien ? Je wou gewoon constant in zijn wangen knijpen, hij was gewoon zo schattig. Finn was sexy-schattig. Nog beter zelfs.
    Ik lachte toen Dan tevoorschijn kwam. Hij had ons net staan bekijken. Wat leuk. Ik loste mijn benen van Finn's middel en kwam netjes op de grond terecht. Niet dat ik niet graag zo zat, het werd gewoon zo lastig aan mijn benen. Uithoudingsvermogen was best ver te zoeken bij mij moest ik toegeven.
    "Well, excuse me Boys, but uh, I really need to pay this stuff and hide all the candy from Finn" zei ik serieus, wetende dat ik Finn zo geweldig goed kon pesten.