• Het is bijna kerstmis. Er ligt op veel plaatsen sneeuw en de kerstbomen stralen in eigenlijk elk huis al volop. YouTube heeft samen met de BBC daarom iets heel bijzonders bedacht: De bekenste YouTubers zullen samen de hele kerst verschillende shows doen voor hun geliefde publiek over de hele wereld. Dit is zowel te volgen live vanaf YouTube, maar ook live op BBC1 radio en BBC3 op televisie. De YouTubers worden allemaal uitgenodigt om in een blokhuitjespark in een bos net buiten Aberdeen te blijven om vanuit daar hun programma's te maken. Hoe zal het lopen?

    Alle bungalows beschikken over wifi, 3 slaapkamers, een badkamer en een keuken/woonkamer. Het is niet heel erg groot, maar wel erg knus. In de woonkamer staat een al opgetuigde echte kerstboom in zilver en rood en een openghaard waarvoor buiten genoeg hout ligt.
    Het geboied eromheen ligt vol met een pak sneeuw van zo'n halve meter dik, waar paden doorheen zijn geschept. Er lopen ook echt herten en rendieren rond, en andere bosdieren die niet in winterslaap zijn.
    Er is een hoofdgebouw waar alle YouTubers samen kunnen komen voor eten en gezelligheid. Dit heeft ongeveer dezelfde groote als een bungalow maar bestaat uit een grote zaal met ook eenzelfde openhaard en kerstboom, maar dan groter, vooral omdat er geen slaapkamers of keukens zijn, natuurlijk wel wifi en knusse banken en zitjes.

    De uitzendingen gebeuren vanuit de huisjes zelf, of buiten als ze dat leuk vinden. De uitzendschema's komen per dag onderaan de pagina te staan.

    YouTubers:
    - Daniel Howell 'Dan' - Sylvesti
    - Alexa Losey 'Lex' - Seaver
    - Jackson Frayn Harries 'Jack' - Bonacieux
    - Zoë Sugg 'Zoella' - Lifeisajoke
    - Matt Greening 'Matt' - RabidKiller
    - Carli Bybel 'Carli' - xkimx124
    - Kennedy Bandit 'Bandit' - MASTERCHIEF
    - Haley Nelson 'Nell' - Sasquatch
    - Phillip Lester 'Phil' -
    - Finnegan Harries 'Finn' - Ademir

    Bungalow indeling(per 3):
    Bungalow 1:
    - Dan
    - Phil
    -

    Bungalow 2:
    - Lex
    - Matt
    - Bandit

    Bungalow 3:
    - Zoella
    - Carli
    - Nell

    Bungalow 4:
    - Jack
    - Finn
    -

    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 2

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang kerst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Pasen of de zomer verandert in zoiets, maar vorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.



    Het schema voor de uitzendingen voor deze dag:


    08.00-10.00 : Dan
    10.00-12.00 : Lex
    12.00-14.00 : Jack
    14.00-16.00 : Zoella
    16.00-18.00 : Matt
    18.00-20.00 : Carli
    20.00-22.00 : Bandit
    22.00-00.00 : Nell
    00.00-02.00 : Phil
    02.00-04.00 : Finn

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 16:46 ]


    Bowties were never Cooler

    Finnegan Harries 'Finn'
    'Dat jullie voor mij willen doen dat jullie gay zijn, moeten jullie echt helemaal zelf weten, maar er lopen hier nog meer mensen die jullie nu heel raar aan staan te kijken.' hoorde ik Carli lachend zeggen toen ik Dan's muts van zijn hoofd haalde. Daarna liep ze met het karretje naar de twee meiden terwijl Dan zich omdraaide naar me en een knuffel gaf om me daarna weer los te laten, 'I missed you so much, honey. Don't leave me again.' zei hij terwijl hij de muts weer op zijn hoofd zette. Daarna hoorde ik hem wat zeggen over waardigheid tegen Carli waarna hij een kus op mijn wang drukte en verder liep met de vraag of we mee naar de vleesafdeling wilde. Ik knikte waarna ik hem volgde en we nu dichtbij Carli en de meisjes stonden. Ze begonnen te giechelen terwijl Carli wat over Dan en mij zei. 'And what's wrong with that? I love my Finny and he loves me... Right Finny?' vroeg hij waarna hij verleidelijk over zijn lippen likte waardoor ik mijn lach moest inhouden. Ik knikte, 'Uhu, d'uuuh. That's not even a question, that's a fact!' grijnsde ik waarna ik daarna begon te lachen. Dit was echt zo'n typische actie voor mij en Dan. Normale jongens zouden het nog niet eens in hun hoofd halen om te doen alsof ze gay waren. Vervolgens liep ik naar Dan en sprong op zijn rug, 'To the meat department!' riep ik waarna ik een arm in de lucht stak als superman.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 20:28 ]


    Rise and rise again until lambs become lions


    Zoë Sugg aka Zoella.

    Dat kreeg je nu al je mij liet shoppen voor een Haul te maken. Ik kocht altijd veel te veel, niet te doen. Het gebeurde een soort van per ongeluk, maar hé, zo overdreven veel geld was ik niet kwijt hoor. Het was hier allemaal heel goedkoop. Ik parkeerde mijn auto bij de plaatselijke supermarkt, waar ik laatst nog was met Finn en Carli, en stapte uit. Mijn oog viel op Finn's auto wat betekende dat ik nu een keuze moest maken. Wou ik echt naar binnen of besloot ik een andere keer terug te komen ? Nah, ik sloop wel naar binnen. Ik zette mijn muts beter op mijn hoofd en sloot mijn auto. Er zat iets van 50 dollar in mijn zak, dus ik zou wel toekomen. Ik likte over mijn lippen en liep naar binnen nadat ik een mandje had meegenomen. Rustig liep ik door alle gangen, tot nu toe was ik nog niemand tegengekomen. Ik liep verder door de gangen tot ik stootte op Finn en Dan. Meteen draaide ik me om en liep naar de andere kant van de winkel. Ik liep wel langs een andere weg naar de dvd's en het snoep. Niet dat ik beschaamd was om bij Finn te zijn, integendeel, maar de reputatie die ik in het openbaar had moest ik misschien proberen te houden, anders werd je zoals Dan. Niet slecht bedoeld naar Dan natuurlijk, die dude is geniaal.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 20:50 ]

    Finnegan Harries 'Finn'
    Toen Dan niet reageerde, besloot ik maar om hem gewoon mee te sleuren aan zijn arm. 'Dan darling, come on.' zei ik op een zeurderig toontje waarna ik daarna de kar uit zijn handen nam en weer zoals gisteren er mee begon te lopen en daarna erop te springen om het verder te laten rijden. Net toen ik snelheid had bekomen en hoorde hoe Dan en Carli achter me liepen, zag ik hoe een bekende schim opeens een gangpad inging. Ik zag nog net het puntje van de muts en keek fronsend naar het gangpad. 'Hmm.' mompelde ik waarna ik daarna het gangpad inliep en tot mijn verbazing zag dat ik terug in bij de dvd's stond en zag hoe Zoë daar stond te kijken. 'Ahum.' zei ik terwijl ik daarna glimlachend leunde tegen een rek, 'Hi there.' Daarna draaide ik me om toen ik Dan en Carli hoorde aanlopen, 'Sorry.' zei ik daarna onschuldig terwijl ik daarna doorhad dat ik hen de hele tijd achter mij had laten lopen. Daarna keek ik naar Zoë's hand waarin ze een film vasthad, 'I already have that movie.' zei ik terwijl ik daarna een veelbetekenende blik wierp op de kar. Daarna draaide ik me om naar Dan en Carli, 'Come on darling, to the meat department.'


    Rise and rise again until lambs become lions


    Zoë Sugg aka Zoella.

    "Ahum". De iets te bekende kuch van een persoon liet me in mezelf vloeken. Wedden dat het mijn muts was geweest die me had verraden ? Ik deed even alsof ik het niet hoorde maar toen ik zijn stem veel te schattig, "Hi there" hoorde zeggen keek ik toch om.
    "Oh, hi Finn, didn't know you were here" zei ik met een glimlach, "I already have that movie". Ik keek naar de film in mijn handen die ik eigenlijk enkel vast had om er zeker van te zijn dat hij te erg was voor mij en daarna keek ik naar zijn kar, "Good for you" lachte ik waarna ik de film terugzette en even over mijn lippen likte, "I'm going to the candy" besloot ik toen waarna ik me omdraaide en vrolijk naar het snoep huppelde. Ik smeet vanalles in mijn mandje waardoor ik me met een schok bedacht dat ik net als Finn werd.
    Haha, yeah right, alsof dat zo erg was.

    Finnegan Harries 'Finn"
    Net toen ik had gezegd tegen Dan en Carli dat we naar de vleesafdeling gingen, hoorde ik opeens hoe Zoë zei dat ze naar de snoepafdeling ging. Mijn ogen werden groot en voor ik nog maar wat kon zeggen, liep ze al weg. Ik draaide me om en keek hoopvol naar Dan en Carli. 'Can I pleaaaase go the the candy?' zei ik zeurderig en keek ze even allebei aan. Toen ze uiteindelijk beide zwegen, nam ik aan dat dat een ja was. 'I assume that's a yes.' grijnsde ik waarna ik daarna naar Dan liep nog even zijn muts scheeftrok, en toen besefte dat ik mijn 'belofte' om Dan nooit meer achter te laten onmiddelijk verbrak. 'Sorry darling, but you know that candy is the one thing that's also a part of our relationship.' grijnsde ik waarna ik daarna langs hem heen liep en nog veelbetekent fluisterde, 'Take your time with Carli.' zonder dat Carli het hoorde. Daarna liep ik het gangpad uit en liep zeker vijf minuten verloren tot ik net de snoepafdeling vond en zag hoe Zoë alles in een mandje aan het gooien was. 'Don't forget those ones!' riep ik uit waarna ik een zak zuurtjes vastnam en deze in haar mandje gooide. Daarna liep ik verder van haar weg, naar het einde van de gang terwijl mijn ogen de rekken afspeurden. Welk snoep zou ik kunnen meenemen voor vanavond? Hm, ik had eerlijk gezegd best wel zin in die koekjes met chocolade, en volgens mij had ik die gisteren niet gekocht. Of wel?


    Rise and rise again until lambs become lions

    [Kunnen jullie even wachten? Ik ben bezig met een reactie. Kan je ook aub niet voor Dan of Carli spelen? Dat is vrij irritant.]

    [ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 21:51 ]


    Bowties were never Cooler


    [Ik pas mijn reactie straks wel aan, als dat moet]

    Zoë Sugg aka Zoella.

    "I should've know that you were going to come after me" zei ik, zogenaamd zuchtend toen hij een pakje snoepjes in mijn mandje gooide. Ik beet op mijn lip en haalde een hand door mijn haren. Mijn ogen speurden de rekjes af tot ik uitkwam bij de koeken. Hm, koeken. Ik liep naar de koeken toe en gooide er vanalles in. Het feit was dat ik altijd enorm veel honger kreeg tijdens mijn liveshows of 's nachts, en aangezien ik vandaag en een liveshow had en ik ook nog eens Finn ging vergezellen zodat die niet in slaap viel, had ik mijn voorraad wel nodig.
    Nu kan je wel zeggen dat ik Finn helemaal niet moest helpen, toch ? Wel fout, die dude zou zelfs in het park in slaap kunnen vallen, zolang hij maar moe genoeg is is het goed.
    "So, you and Dan huh ?" vroeg ik, op een serieus toontje. Hoe meer ik dit deed, hoe makkelijker het werd om serieus over te komen, go Zoë !

    [ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 21:54 ]

    Sylvesti schreef:
    [Kunnen jullie even wachten? Ik ben bezig met een reactie. Kan je ook aub niet voor Dan of Carli spelen? Dat is vrij irritant.]


    [oeps sorry, ik deed het maar omdat het anders misschien nogal raar overkwam dat Finn opeens wat ging rondlopen. En ik wou Dan en Carli betrekken bij alles :'p maar oké, in het vervolg zal ik het niet meer doen!]


    Rise and rise again until lambs become lions

    [Dat is lief van je, maar zo zet je Kim en mij een beetje buiten spel. Ik los het nu wel even op, maar inderdaad liever niet meer doen]


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    [Dat is lief van je, maar zo zet je Kim en mij een beetje buiten spel. Ik los het nu wel even op, maar inderdaad liever niet meer doen]


    [Als je wil, verander ik gewoon mijn reactie zodat jij en Kim daar gewoon kunnen blijven staan? :'D]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Daniel Howell
    Ik grijnsde even naar Finn, maar toen hij op mijn rug sprong bezweken mijn knieen bijna. Ik was echt een slapjanus met een conditie van niks. Toen hij van me af ging hing ik uitheigend tegen het karretje, maar toen hij ook die weg trok viel ik plat op mijn muil op de grond van de winkel. Leuk dat hij me mee trok hoor, man wat was hij sterk, maar gesleept worden over de grond was niet leuk. Gelukkig liet hij me los en kreeg ik de kans om op te krabbelen en achter hem aan te lopen. Het was Zoë. Het meisje waar Finn duidelijk een oogje op had. Dan mocht ik nu wel eens super gay doen voor haar. Nu klom ik met moeite op Finn's rug. "You know I'm not that strong, honey. You carry me." zei ik gay in zijn oor voor ik hem daar een kus op gaf. Ik viel van zijn rug af toen hij plots draaide en mij van zijn rug af slingerde. Daar zta ik dan als een kleuter op de grond. Hij kwam nog even terug om te zeggen dat ik maar met Carli plezier moest gaan maken terwijl hij naar het snoep departement ging. "Please don't take long. I miss you already, sweety." riep ik achter hem aan voor ik weer opkrabbelde en me tot Carli richtte. "Let's go get the Turkey and Brussels Sprouts, I suppose?" Ik hield me stevig vast aan het karretje, nog steeds niet helemaal zeker van mijn knieen, en begon rustig te lopen.


    Bowties were never Cooler

    [Is die voor iedereen zo goed?]


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    [Is die voor iedereen zo goed?]


    [Voor mij wel en nogmaals sorry sorry sorry! Ik vind het ook steeds vervelend als mensen dat doen maar nu wilde ik enkel goed doen en dacht er niet echt bij na :'p]


    Rise and rise again until lambs become lions

    [Maakt niet uit. Ik wijs je er alleen op. :p]


    Bowties were never Cooler

    Please check this out!


    Bowties were never Cooler