• The world is changed. I feel it in the water. I feel it in the earth. I smell it in the air.

    Wat als Deagol de Ring nooit had opgepakt? Dat Smeagol nooit een moordenaar was geworden? Dat Bilbo en Frodo nooit de Ring ook maar hadden gezien? Wat zou er dan gebeurd zijn? Misschien was Middle-Earth wel veel eerder bevrijd... of vernietigd... Tenminste werd de Ring wel weer gevonden. En, net zo als in het verhaal, brachten ze hem naar Rivendel. Daar werd the Fellowship gevormd. Op naar een nieuw avontuur voor de Ring, zijn laatste avontuur? Gaat het de ringdrager lukken om de Ring te vernietigen? En overleefd iedereen deze zware tocht wel?

    Well, where are we going?

    The Fellowship of the Ring:
    - Fosco Buckland, Hobbit - Firebolt
    - Amrod Calmcacil, Elf - Boromir
    - Drogo Loamsdown, Hobbit - MissBaggins
    - Gereseveerd voor Ceremonials, Mens
    - Merenwen Lissësúl, Elf - Ollivander
    - Elwyn Alduin, Mens - DreamerN
    - Raeper The Black, Wizard - Paddo
    - Brennen Uquenyondo , mens -Ewijn
    -
    (Van de mensen die in the fellowship zitten, kies ik de ringdrager. Ik heb ook een personage, maar ik ben zowiezo niet de ringdrager)

    Overige Personages:
    -Nessa Calmcacil, Elf - Boromir
    - Bernt, zoon van Born, Dwerg - Firebolt
    - Idrille Eärwen Capdruil, Elf -DreamerN
    -
    ...

    At your service.

    Lijst:
    Rol: fellowship of overig
    Naam: volledige naam
    Soort: Mens/dwerg/elf/hobbit/tovenaar/ork/ent/enz
    Leeftijd: kies wat leuks
    Ringdrager: hier mag je kiezen of je de ringdrager wilt zijn. Het hoeft natuurlijk niet. En alleen als je in het fellowship zit:')
    Innerlijk: beschrijf het innerlijk van je personage
    Uiterlijk: beschrijf het uiterlijk. Geen foto's!
    Geboorteplaats:
    Extra: wat je nog kwijt wilt

    You shall not pass!

    Regels:
    -Als je wilt stoppen, best. Maar laat je personage desnoods doodgaan voordat je gaat en meldt het!
    -Minimaal 2 regels
    -Maximaal 3 personages per persoon, maar maximaal 2 in the fellowship en niet van hetzelfde soort.
    -Geen geruzie


    My precious!

    Moeite met namen:
    Elven namen
    Hobbit namen

    One does not simply walk into mordor

    Succes! Je mag natuurlijk ook de slechterik zijn.(Wauw, dat klinkt zo... kinderachtig:') )

    What do we waiting for?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 20:25 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Er zit geen verhaallijn in, je moet duidelijker zijn wil je dat er mensen komen. Want hoe komt de ring bij the Fellowship, dat soort dingen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Er zit geen verhaallijn in, je moet duidelijker zijn wil je dat er mensen komen. Want hoe komt de ring bij the Fellowship, dat soort dingen.


    Dat was ik dus vergeten, ik wist wel at er iets miste:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Aangepast


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik snap de verhaallijn niet helemaal, er is dus een andere ringdrager en Bilbo Baggins had niet de ring gevonden?
    Mag ik trouwens Legolas? :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Oh wacht, zonder de officiële fellowship. Kan dan nog wel Legolas, hij is gewoon een Elf die sowieso bij die vergadering had moeten zijn...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    -nv

    [ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 22:08 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hotchner schreef:
    Oh wacht, zonder de officiële fellowship. Kan dan nog wel Legolas, hij is gewoon een Elf die sowieso bij die vergadering had moeten zijn...


    Legolas die niet in the fellowship zit bedoel je? Zo ja, dan mag het(: maar het fellowship moet echt anders zijn(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Firebolt schreef:
    (...)

    Legolas die niet in the fellowship zit bedoel je? Zo ja, dan mag het(: maar het fellowship moet echt anders zijn(:

    Oké. Zou je dan wel twee elven mogen zijn; één Legolas die niet in Fellowship zit en één elf die wel in de Fellowship zit? Want die regel met drie personage's, maximaal twee in Fellowship snapte ik niet helemaal.
    Ik wil sowieso iemand in de fellowship, daar niet van. Een elf.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Mag ik een vrouwelijk personage bij de fellowship reserveren?
    Gewoon een mens alsjeblieft.


    Nvm, lees net de laatste regel.
    Jammer.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 22:20 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Vast voor Fellowship, ik hoop nog op antwoord op mijn laatste vraag. De vraag is dus eigenlijk of je wel twee elven mag zijn, maar dat er één in de Fellowship zit en de ander niet. Want dan ga ik namelijk een koppel doen waarvan de één de fellowship in gaat en de ander niet (omdat ze een vrouw is :3)
    Rol: fellowship
    Naam: Amrod Calmcacil
    Soort: Elf
    Leeftijd: 3765 jaar
    Ringdrager: Ik wil best de ringdrager zijn.
    Innerlijk: Kalm, denkt na voor hij wat zegt, staat voor zijn vrienden klaar, je moet niet zijn vrienden pijn doen voor zijn neus, dan zal je er je hele leven voor boeten. Hij is geïnteresseerd in verschillende culturen en heeft veel rondgereisd. Zijn vrouw heeft hem één jongere zoon geschonken waar hij alles voor over heeft. Hij leert zijn zoontje momenteel om te boogschieten.
    Uiterlijk: Hazelnootbruin haar tot net over zijn schouders. Lang, dun, beweegt snel tussen de bomen door, gifgroene ogen, zachtroze lippen. De typische oren van een Elf.
    Geboorteplaats: Mirkwood
    Extra: Kan goed overweg met zwaard en boog. Getrouwd en heeft één zoon. Geboren in Mirkwood, maar woont in Rivendell waar zijn vrouw vandaan komt.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 22:34 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hotchner schreef:
    (...)
    Oké. Zou je dan wel twee elven mogen zijn; één Legolas die niet in Fellowship zit en één elf die wel in de Fellowship zit? Want die regel met drie personage's, maximaal twee in Fellowship snapte ik niet helemaal.
    Ik wil sowieso iemand in de fellowship, daar niet van. Een elf.


    Ja, dat mag(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Firebolt schreef:
    (...)

    Ja, dat mag(:

    Ook zoals ik bij mijn rol zei. De vrouw van mijn mannelijke personage die in de Fellowship zit?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hotchner schreef:
    (...)
    Ook zoals ik bij mijn rol zei. De vrouw van mijn mannelijke personage die in de Fellowship zit?


    Ja, ik vind het goed(:

    Ik vul mijn eigen rol morgen in, want ik ga nu slapen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rol: Overig
    Naam: Nessa Calmcacil
    Soort: Elf
    Leeftijd: 3158
    Ringdrager: -
    Innerlijk: Vriendelijk, snel bezorgd, zorgzaam. Geeft veel om de natuur. Staat altijd klaar om anderen te helpen. Beschikt over een goed gevoel voor humor en sarcasme.
    Uiterlijk: Blond, krullend haar tot haar heupen die ze altijd in meerdere vlechten draagt. Hemelsblauwe ogen, satijnzachte, rode lippen, dun, ongeveer 1.70 m lang.
    Geboorteplaats: Rivendell
    Extra: Getrouwd met Amrod, heeft een zoontje.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Rol: The fellowship
    Naam: Fosco Buckland
    Soort: Hobbit
    Leeftijd: 45 jaar
    Ringdrager: Nee
    Innerlijk: Fosco is een typische hobbit. Hij houdt van eten, drinken en tabak en heeft het niet zo op avonturen. Dat hij toch meeging kwam door zijn dwergenvriend Bernt, zoon van Born, die had hem aangeraden dat hij er eens op uit moest. Fosco had het maar als een grap beschouwt, maar ging toch mee als hij de ring maar niet hoefde te dragen. Fosco gebruikt als wapen een mes, en gebruikt het als zwaard. Verder heeft hij een dapper en moedig hart en zou dan ook nooit, maar dan echt nooit, zijn vrienden verraden.
    Uiterlijk: Fosco heeft, zoals de meeste hobbits, krullend haar. Zijn haar is donkerblond en hij heeft altijd wel een grijns op zijn gezicht. Fosco is 1.01 meter groot en heeft harige voeten.
    Geboorteplaats: Officiële komt Fosco uit de Gouw, maar hij woont nu al een paar jaar in Breeg.
    Extra: Fosco heeft geen vriendin.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!