• The world is changed. I feel it in the water. I feel it in the earth. I smell it in the air.

    Wat als Deagol de Ring nooit had opgepakt? Dat Smeagol nooit een moordenaar was geworden? Dat Bilbo en Frodo nooit de Ring ook maar hadden gezien? Wat zou er dan gebeurd zijn? Misschien was Middle-Earth wel veel eerder bevrijd... of vernietigd... Tenminste werd de Ring wel weer gevonden. En, net zo als in het verhaal, brachten ze hem naar Rivendel. Daar werd the Fellowship gevormd. Op naar een nieuw avontuur voor de Ring, zijn laatste avontuur? Gaat het de ringdrager lukken om de Ring te vernietigen? En overleefd iedereen deze zware tocht wel?

    Well, where are we going?

    The Fellowship of the Ring:
    - Fosco Buckland, Hobbit - Firebolt
    - Amrod Calmcacil, Elf - Boromir
    - Drogo Loamsdown, Hobbit - MissBaggins
    - Gereseveerd voor Ceremonials, Mens
    - Merenwen Lissësúl, Elf - Ollivander
    - Elwyn Alduin, Mens - DreamerN
    - Raeper The Black, Wizard - Paddo
    - Brennen Uquenyondo , mens -Ewijn
    -
    (Van de mensen die in the fellowship zitten, kies ik de ringdrager. Ik heb ook een personage, maar ik ben zowiezo niet de ringdrager)

    Overige Personages:
    -Nessa Calmcacil, Elf - Boromir
    - Bernt, zoon van Born, Dwerg - Firebolt
    - Idrille Eärwen Capdruil, Elf -DreamerN
    -
    ...

    At your service.

    Lijst:
    Rol: fellowship of overig
    Naam: volledige naam
    Soort: Mens/dwerg/elf/hobbit/tovenaar/ork/ent/enz
    Leeftijd: kies wat leuks
    Ringdrager: hier mag je kiezen of je de ringdrager wilt zijn. Het hoeft natuurlijk niet. En alleen als je in het fellowship zit:')
    Innerlijk: beschrijf het innerlijk van je personage
    Uiterlijk: beschrijf het uiterlijk. Geen foto's!
    Geboorteplaats:
    Extra: wat je nog kwijt wilt

    You shall not pass!

    Regels:
    -Als je wilt stoppen, best. Maar laat je personage desnoods doodgaan voordat je gaat en meldt het!
    -Minimaal 2 regels
    -Maximaal 3 personages per persoon, maar maximaal 2 in the fellowship en niet van hetzelfde soort.
    -Geen geruzie


    My precious!

    Moeite met namen:
    Elven namen
    Hobbit namen

    One does not simply walk into mordor

    Succes! Je mag natuurlijk ook de slechterik zijn.(Wauw, dat klinkt zo... kinderachtig:') )

    What do we waiting for?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 20:25 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Morgen beginnen we


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik trek zo lootjes wie ringdrager is en dan beginnen we


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ga nu lootjes trekken, zijn er serieus maar 2 mensen die ringdrager willen zijn? XD

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 21:22 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hmm, t waren er 3. Dus ongeveer de helft wil wel... And for me: Ik zadel mijn arme personage niet met die last op xD
    Maar beginnen we vanavond al of pas morgen of nog later?


    Stenenlikker

    Firebolt schreef:
    Ik ga nu lootjes trekken, zijn er serieus maar twee mensen die ringdrager willen zijn? XD

    Ikke wel. Ik weet trouwens niet of ik aankomende maandag en de zondag na die maandag veel kan reageren. Morgen 's avonds niet, maar 's middags wel. Ik ben maandag jarig en vier het morgen voor vriendinnen en volgende week zondag met mijn moeder samen onze verjaardag voor familie en vrienden van ons gezin. Ik hoop niet dat dit heel erg is...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Nee hoor(:

    Degene die ik getrokken heb, en dus ringdrager is is: ............ Elwyn!!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ewijn schreef:
    Hmm, t waren er 3. Dus ongeveer de helft wil wel... And for me: Ik zadel mijn arme personage niet met die last op xD
    Maar beginnen we vanavond al of pas morgen of nog later?


    Ja typfout;p we beginnen morgen^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Yeay, mijn zekere maar toch onzekere persoontje word ringdrager !! :D

    Dus dat word veel vrouwenemoties tijdens de reis XD
    Ze kan dus wel een goede vriend gebruiken binnen het fellowship.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 21:55 ]


    Credendo Vides

    Hmm. Ik wil helemaal niet vervelend doen, maar is het niet net gevaarlijke om de ring aan een mens te geven. Aangezien zij er erg snel in de ban van geraken. :x


    kindness is never a burden.

    Ollivander schreef:
    Hmm. Ik wil helemaal niet vervelend doen, maar is het niet net gevaarlijke om de ring aan een mens te geven. Aangezien zij er erg snel in de ban van geraken. :x

    Dat vroeg ik me dus ook al af. Mijn usernamepersoon is er al een goed voorbeeld van. Aragorn was een uitzondering, maar een mens is nogal snel in de ban; Boromir, Faramir. Lady Galadriel was al lichtelijk in de ban van de ring...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Boromir schreef:
    (...)
    Dat vroeg ik me dus ook al af. Mijn usernamepersoon is er al een goed voorbeeld van. Aragorn was een uitzondering, maar een mens is nogal snel in de ban; Boromir, Faramir. Lady Galadriel was al lichtelijk in de ban van de ring...


    Faramir was geloof ik vooral in de film in de ban. In het boek viel dat, geloof ik, (tis een tijdje geleden dat ik t heb gelezen,) veel meer mee. Iniedergeval liet hij Frodo en Sam gaan en nam ze niet mee naar Osgiliath zoals in de film om de ring aan zijn vader te geven.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 22:00 ]


    Stenenlikker

    Boromir schreef:
    (...)
    Dat vroeg ik me dus ook al af. Mijn usernamepersoon is er al een goed voorbeeld van. Aragorn was een uitzondering, maar een mens is nogal snel in de ban; Boromir, Faramir. Lady Galadriel was al lichtelijk in de ban van de ring...


    Hha, inderdaad. Dat bedoel ik net. En Isildur ook. Mocht die hem in de Doemberg geworpen hadden zou Sauron nooit verrijzen. Maar Isildur was meteen in de ban en wilde de ring niet meer vernietigen. Dat zou bij Elwyn ook kunnen gebeuren.


    kindness is never a burden.

    Het ligt geheel aan wat voor een persoon je bent... Smeagol en Deagol waren toch ook hobitten en die vielen er ook voor...


    Credendo Vides

    Ollivander schreef:
    (...)

    Hha, inderdaad. Dat bedoel ik net. En Isildur ook. Mocht die hem in de Doemberg geworpen hadden zou Sauron nooit verrijzen. Maar Isildur was meteen in de ban en wilde de ring niet meer vernietigen. Dat zou bij Elwyn ook kunnen gebeuren.

    Dat zou vrijwel gelijk gebeuren. Ik denk dat Aragorn niet in de ban was, omdat hij lid was van een familie, de laatste van die soort, die langer leven dan de gemiddelde mens. Aragorn was in film/boek 2/3 namelijk 87 jaar oud. Ik vermoed dat het daardoor komt dat Aragorn niet in de ban was. Oftewel ik geef Elwyn een maand, hoogstens twee voordat ze rustig weg wandelt met de ring om hem zelf te houden. Faramir liet ze inderdaad gaan, maar dat was omdat Frodo hem overhaalde en Orks aanvielen. Hij wilde zijn land redden zeg maar. Anders had hij waarschijnlijk de ring ook wel afgepakt.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Frodo raakte op het eind ook in de ban. Maar wat ik enkel wil zeggen, DreamerN, is dat mensen net iets gevoeliger zijn van de werking van de ring. Het is geheel aan jij en Firebolt of je mens wel degelijk de ring zal dragen. Ik zeg enkel dat, mocht deze rpg van mij zijn, ik zeker geen mens de ring zou geven.


    kindness is never a burden.