• The world is changed. I feel it in the water. I feel it in the earth. I smell it in the air.

    Wat als Deagol de Ring nooit had opgepakt? Dat Smeagol nooit een moordenaar was geworden? Dat Bilbo en Frodo nooit de Ring ook maar hadden gezien? Wat zou er dan gebeurd zijn? Misschien was Middle-Earth wel veel eerder bevrijd... of vernietigd... Tenminste werd de Ring wel weer gevonden. En, net zo als in het verhaal, brachten ze hem naar Rivendel. Daar werd the Fellowship gevormd. Op naar een nieuw avontuur voor de Ring, zijn laatste avontuur? Gaat het de ringdrager lukken om de Ring te vernietigen? En overleefd iedereen deze zware tocht wel?

    Well, where are we going?

    The Fellowship of the Ring:
    - Fosco Buckland, Hobbit - Firebolt
    - Amrod Calmcacil, Elf - Boromir
    - Drogo Loamsdown, Hobbit - MissBaggins
    - Gereseveerd voor Ceremonials, Mens
    - Merenwen Lissësúl, Elf - Ollivander
    - Elwyn Alduin, Mens - DreamerN
    - Raeper The Black, Wizard - Paddo
    - Brennen Uquenyondo , mens -Ewijn
    -
    (Van de mensen die in the fellowship zitten, kies ik de ringdrager. Ik heb ook een personage, maar ik ben zowiezo niet de ringdrager)

    Overige Personages:
    -Nessa Calmcacil, Elf - Boromir
    - Bernt, zoon van Born, Dwerg - Firebolt
    - Idrille Eärwen Capdruil, Elf -DreamerN
    -
    ...

    At your service.

    Lijst:
    Rol: fellowship of overig
    Naam: volledige naam
    Soort: Mens/dwerg/elf/hobbit/tovenaar/ork/ent/enz
    Leeftijd: kies wat leuks
    Ringdrager: hier mag je kiezen of je de ringdrager wilt zijn. Het hoeft natuurlijk niet. En alleen als je in het fellowship zit:')
    Innerlijk: beschrijf het innerlijk van je personage
    Uiterlijk: beschrijf het uiterlijk. Geen foto's!
    Geboorteplaats:
    Extra: wat je nog kwijt wilt

    You shall not pass!

    Regels:
    -Als je wilt stoppen, best. Maar laat je personage desnoods doodgaan voordat je gaat en meldt het!
    -Minimaal 2 regels
    -Maximaal 3 personages per persoon, maar maximaal 2 in the fellowship en niet van hetzelfde soort.
    -Geen geruzie


    My precious!

    Moeite met namen:
    Elven namen
    Hobbit namen

    One does not simply walk into mordor

    Succes! Je mag natuurlijk ook de slechterik zijn.(Wauw, dat klinkt zo... kinderachtig:') )

    What do we waiting for?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 20:25 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    En wat nou als een foto precies is zoals je het personage in gedachten hebt ?


    Credendo Vides

    Firebolt schreef:
    (...)

    Dan kan je je personage beter beschrijven en zit je niet vast aan een foto


    Maar dat heb ik toch gedaan. Ik vond, toevallig, een tekening en ik wist meteen hoe ik mijn elf wilde. (;


    kindness is never a burden.

    DreamerN schreef:
    (...)

    Ah, ik had hetzelfde idee voor mijn Elf XD
    En ik vraag me ook af waarom er eigenlijk geen foto's mogen bij de personage..


    o.O


    kindness is never a burden.

    DreamerN schreef:
    En wat nou als een foto precies is zoals je het personage in gedachten hebt ?


    Dan beschrijf je de foto^^

    Ollivander schreef:
    (...)

    Maar dat heb ik toch gedaan. Ik vond, toevallig, een tekening en ik wist meteen hoe ik mijn elf wilde. (;


    Ik begrijp jou niet, sorry:p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Firebolt schreef:
    (...)

    Ik begrijp jou niet, sorry:p


    Ik ben ook zo vreemd XD
    Ik bedoel dat ik heel toevallig een tekening gevonden had op het internet van een elf, en ik het uiterlijk van mijn personage daarom heb gebaseerd.


    kindness is never a burden.

    Rol: fellowship
    Naam: Elwyn Alduin
    Soort: Mens
    Leeftijd: 25
    Ringdrager: ik zou best de ringdrager(ster) willen zijn.

    Innerlijk: Elwyn wilt vaak niets anders doen dan zichzelf bewijzen, dan wel tegenover zichzelf als tegenover haar medemens en dan vooral de mannen.
    Zij vind dat vrouwen net zoveel rechten moet hebben als de man en dat ze even goed kunnen vechten en misschien in vele opzichten nog wel beter kunnen zijn dan hen.
    Ondanks dat standpunt is ze vriendelijk, behulpzaam en je kan wel met haar lachen.
    Ze is rechtvaardig en avontuurlijk, maar haar vader, wie in hoog aanzien staat bij Theóden weerhoud haar ervan om de muren te verlaten, maar toch doet ze het en zo heeft ze al een aantal dreigingen weten te voorkomen door tal Orks neer te halen.


    Uiterlijk: Elwyn is lang volgens sommigen een echte vrouw qua uiterlijk;
    Ze heeft een goed lichaam dat ongeveer 1.78 lang is met prachtige vrouwelijke rondingen zoals menig man achter haar rug om zou zeggen.
    Haar licht blonde haar met donkere highlights heeft ze vaak in een lange vlecht op haar rug hangen, waar die achter haar aan zwiept terwijl ze loopt en menig mannen die haar hebben willen besluipen hebben er dan ook wel eens een klap ervan gehad zonder dat Elwyn het zelf echt doorhad.
    Haar armspieren zijn goed ontwikkeld door het vele oefenen met het zwaard en pijl en boog wat ze doet.
    En haar ogen hebben een licht blauwe gloed tussen het grijs door.

    Geboorteplaats: Edoras

    Extra: Elwyn is de beste vriendin van Eówyn, maar de laatste tijd ziet ze haar vriendin steeds dieper wegzakken in een soort van depressie, daar doet ze dan ook veel aan om het te verhelpen, maar het voelt voor haar als Eówyn tussen haar vingers doorglipt.
    Voor die tijd en ook nog tijdens Eówyn haar depressie vechten ze in het stiekem en in het zicht tegen elkaar, want net zoals Elwyn wilt Eówyn zich graag bewijzen.
    Haar moeder is overleden toen ze klein was en ze is echt haar vaders lievelingetje, wat ook niet raar is aangezien ze enigskind is.
    Elwyn der vader is een zeer belangrijke man en staat in zeer hoog aanzien bij koning Theoden.



    Rol: Overig
    Naam: Idrille Eärwen Capdruil
    Soort: Elf
    Leeftijd: 3499

    Innerlijk: Ze is over het algemeen stil, maar slim en ze houd zich het liefst een beetje afwezig van de andere elfen,
    Ze studeert magie en daarnaast kan ze prima met een pijl en boog omgaan.
    Ze kent een aantal talen vloeiend, zelfs wat van talen die allang vergeten hoorden te zijn.
    Ze houd van dieren en verzorgd dan ook vele dieren die ze in het bos tegenkomt, waar ze met hulp een huis voor zichzelf gebouwd heeft.
    Waarom ze niet grotendeels bij de andere elfen wilt wonen wilt ze aan bijna niemand kwijt, alleen aan haar beste vrienden, die zelf ook de wereld rondreizen en van verschillende rassen zijn.
    Idrille is tevens avontuurlijk en ze reist veel om de verhalen te verifiëren.
    Zo is ze ooit op een kleine draak gebotst, wie ze met overtuiging, vleierij en kennis als vriend wist te ronselen.
    Op het liefdesgebied gaat het iets minder, sinds een menselijke man haar hart eens gebroken had vertrouwd ze niet zo snel meer iemand.

    Uiterlijk: Idrille haar uiterlijk is prinses waardig, haar huis is egaal en glanst net zo mooi als de lichtjes in haar oceaan blauwe ogen.
    Der haar is lang met krullen tot op de onderkant van haar rug en dik, waarbij de lichtblonde kleur duidelijk opvalt.
    Verder is ze ongeveer 1.73 en slank, elegant, lenig en ze kan zich tussen veel dingen door glippen.
    Het enige wat een beetje tegenwerkt is dat ze soms last heeft van haar enkel, wat haar dan hindert in het reizen, ondanks dat haar trouwe witte paard Vanya haar draagt.
    Geboorteplaats: De hoge kringen van Lothlórien.
    Extra: Idrille is dus geen standaard elf, haar zintuigen zijn scherp doordat ze geheel op zichzelf leeft en door de kennis is ze slim, ze studeert magie wat haar goed af gaat, dit is dus ook een reden waarom vele elfen haar meden, omdat het gebruik van magie onder elfen een soort van taboe is.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 22:46 ]


    Credendo Vides

    Hotchner > Boromir


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik wil best mee doen :)
    Mag ik dan een tovenaar en in de Fellowship? :)
    Ik maak hem dan nu atm aan :)

    Rol: Fellowship
    Naam: Raeper The Black
    Soort: Maiar (Wizard)
    Leeftijd: 2325
    Ringdrager: Nee
    Innerlijk:

    Raeper is een aardige jongen, hij vindt alles om zich heen een bijzondere creatie en beschermt het daarom met zijn leven.
    Hij is de jongste van de Order of the Istari, hoewel hij niet sterk is, weet hij genoeg spreuken.
    Hij gebruikt weinig tot geen wapens omdat die een gevaar vindt voor alles in de omgeving, het enige wat hij bezit is zijn staf.
    Hij word door weinig mensen gevreesd, en als ze zijn naam horen, word er uit volle gelachen omdat ieder vindt dat de Istari een verkeerd persoon gekozen hebben om krachten te geven,
    Hij schaamt zich nergens voor, zelfs niet voor het gelach van de mensen, hij vindt dat ze mogen lachen om wat ze willen,
    Voor de rest probeert hij rond te komen en zoveel mogelijk te reizen, te leren van alles om hem heen en zijn krachten sterker te maken.

    Uiterlijk:

    Raeper is een jongen die 1.85 is, hij is niet super gespierd en heeft zwart haar wat langs zijn gezicht hangt.
    Raepers ogen zijn verschillend van kleur, zijn rechter oog is pik zwart terwijl zijn linker oog puur wit is,
    Hij draagt altijd een zwarte mantel waar hij zichzelf onder verbergt,
    Als die zijn mantel niet draagt, dan is zijn puur zwarte bepantsering zichtbaar,
    Zijn bepantsering is niet zwaar, en beweegt zelfs soepel, dat komt doordat die met magie gemaakt is.
    Daarnaast heeft hij zijn staf, een zwart/witte staf die bijna de zelfde lengte heeft als hem.
    Daarnaast heeft hij over zijn hele lichaam verschillende littekens zitten, elke heeft zijn eigen betekenis.

    Geboorteplaats: Gardens of Irmo
    Extra: -

    {Als iets niet goed is, of anders moet hoor ik het graag :) }

    Can I join???
    En dan maak ik morgen mijn rol.


    Stenenlikker

    Ja is goed, ik zou iedereen er even inzetten


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Boromir schreef:
    Hotchner > Boromir


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Wanneer beginnen we eigenlijk ?

    Btw, mijn persoontjes staan er niet in


    Credendo Vides

    Rol: fellowship
    Naam: Brennen Uquenyondo (niemandszoon) *lang leve woordenboeken ^^*
    Soort: Mens
    Leeftijd: 25
    Ringdrager: no thanks
    Innerlijk:
    Brennen is een rustige jongeman die van zijn rustige leven in Lothlorien houdt. Hij reist graag, maar wil liever niet teveel met de buitenwereld te maken krijgt, dus vandaar dat hij vooral door de wildernis trekt, waar bijna geen mensen leven.
    Hij is slim en begrijpt dingen snel, maar dat staat tegenover dat hij niet erg sociaal is en liever niet al te veel nieuwe mensen wilt leren kennen.
    De elven hebben hem leren zwaardvechten en boogschieten en hij is met beide wapens erg goed. In de wildernis heeft hij ook vaak genoeg te maken gekregen met orks en een paar verdwaalde oosterlingen.
    Hij draagt twee elvenzwaarden en een boog gemaakt van mallornhout uit het gouden woud.
    Uiterlijk:
    Brennen heeft lang bruin, bijna zwart, golvend haar en grijze ogen. Hij heeft een slank, en door zijn trainingen gespierd lichaam en is ongeveer 1.85.
    Ondanks dat hij een mens is, heeft hij wat weg van een elf, maar mist de puntige oren.
    Geboorteplaats: Ergens in de wildernis in de buurt van Lothlorien
    Extra:
    Brennen is als baby in de wildernis achtergelaten en door een elf uit Lothlorien gevonden en hij heeft hem daar met zijn vrouw opgevoed als hun eigen zoon.


    Stenenlikker

    DreamerN schreef:
    Wanneer beginnen we eigenlijk ?

    Btw, mijn persoontjes staan er niet in


    Ik heb iedereen erin gezet en er is nog een plek vrij in the fellowship. Grijp uw kans


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!