• The world is changed. I feel it in the water. I feel it in the earth. I smell it in the air.

    Wat als Deagol de Ring nooit had opgepakt? Dat Smeagol nooit een moordenaar was geworden? Dat Bilbo en Frodo nooit de Ring ook maar hadden gezien? Wat zou er dan gebeurd zijn? Misschien was Middle-Earth wel veel eerder bevrijd... of vernietigd... Tenminste werd de Ring wel weer gevonden. En, net zo als in het verhaal, brachten ze hem naar Rivendel. Daar werd the Fellowship gevormd. Op naar een nieuw avontuur voor de Ring, zijn laatste avontuur? Gaat het de ringdrager lukken om de Ring te vernietigen? En overleefd iedereen deze zware tocht wel?

    Well, where are we going?

    The Fellowship of the Ring:
    - Fosco Buckland, Hobbit - Firebolt
    - Amrod Calmcacil, Elf - Boromir
    - Drogo Loamsdown, Hobbit - MissBaggins
    - Gereseveerd voor Ceremonials, Mens
    - Merenwen Lissësúl, Elf - Ollivander
    - Elwyn Alduin, Mens - DreamerN
    - Raeper The Black, Wizard - Paddo
    - Brennen Uquenyondo , mens -Ewijn
    -
    (Van de mensen die in the fellowship zitten, kies ik de ringdrager. Ik heb ook een personage, maar ik ben zowiezo niet de ringdrager)

    Overige Personages:
    -Nessa Calmcacil, Elf - Boromir
    - Bernt, zoon van Born, Dwerg - Firebolt
    - Idrille Eärwen Capdruil, Elf -DreamerN
    -
    ...

    At your service.

    Lijst:
    Rol: fellowship of overig
    Naam: volledige naam
    Soort: Mens/dwerg/elf/hobbit/tovenaar/ork/ent/enz
    Leeftijd: kies wat leuks
    Ringdrager: hier mag je kiezen of je de ringdrager wilt zijn. Het hoeft natuurlijk niet. En alleen als je in het fellowship zit:')
    Innerlijk: beschrijf het innerlijk van je personage
    Uiterlijk: beschrijf het uiterlijk. Geen foto's!
    Geboorteplaats:
    Extra: wat je nog kwijt wilt

    You shall not pass!

    Regels:
    -Als je wilt stoppen, best. Maar laat je personage desnoods doodgaan voordat je gaat en meldt het!
    -Minimaal 2 regels
    -Maximaal 3 personages per persoon, maar maximaal 2 in the fellowship en niet van hetzelfde soort.
    -Geen geruzie


    My precious!

    Moeite met namen:
    Elven namen
    Hobbit namen

    One does not simply walk into mordor

    Succes! Je mag natuurlijk ook de slechterik zijn.(Wauw, dat klinkt zo... kinderachtig:') )

    What do we waiting for?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 20:25 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    DreamerN schreef:
    Het ligt geheel aan wat voor een persoon je bent... Smeagol en Deagol waren toch ook hobitten en die vielen er ook voor...

    Ze waren geen hobbits, ze waren van een volk waar de hobbits vermoedelijk uit zijn voort gekomen, dit is niet zeker. Smeagol was zelf al duister vanbinnen; het riverfolk gaf veel om geld en handel drijven. Smeagol stond ergens boven aan de rangorde. Hij is ervoor gevallen, omdat hij hebberig was, van zichzelf al. Dit wordt verklaard in het boek. Geloof me, Elwyn zal er aan ten onder gaan binnen hoogstens twee maanden.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Boromir schreef:
    (...)
    Dat zou vrijwel gelijk gebeuren. Ik denk dat Aragorn niet in de ban was, omdat hij lid was van een familie, de laatste van die soort, die langer leven dan de gemiddelde mens. Aragorn was in film/boek 2/3 namelijk 87 jaar oud. Ik vermoed dat het daardoor komt dat Aragorn niet in de ban was. Oftewel ik geef Elwyn een maand, hoogstens twee voordat ze rustig weg wandelt met de ring om hem zelf te houden. Faramir liet ze inderdaad gaan, maar dat was omdat Frodo hem overhaalde en Orks aanvielen. Hij wilde zijn land redden zeg maar. Anders had hij waarschijnlijk de ring ook wel afgepakt.


    Hmm, ja. En ook Aragorn wilde niks met de ring te maken hebben. Hij wilde enkel dat die vernietigd werd. Bij Boromir zag je dat de ring hem al meteen aantrok.


    kindness is never a burden.

    Ollivander schreef:
    (...)

    Hmm, ja. En ook Aragorn wilde niks met de ring te maken hebben. Hij wilde enkel dat die vernietigd werd. Bij Boromir zag je dat de ring hem al meteen aantrok.

    Hij was al gefascineerd door het zwaard dat in stukken was gebroken. Kind of obvious. Ik weet wel zeker dat Lord Elrond (het is tenslotte in Rivendel) het ook niet aan een mens zal geven gezien hun aard. Maar goed, dat is hoe ik ertegenaan kijk. Blijkbaar zien Firebolt en DreamerN dat anders. Ik weet alleen wel dat als het blijkt dat Elwyn ineens geweldig bestand is tegen de ring, ik er niets van geloof en ook zo weer weg ben, hoe leuk deze RPG me ook lijkt. Het is gewoon niet geloofwaardig dat een mens bestand is tegen de ring. Als zelfs Frodo erdoor in de ban raakt, dan weet je wel zeker dat je het niet moet uitproberen op een doodnormale mens.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Mag ik een vrouwelijke elf in de Fellowship of the ring?


    Tijd voor koffie.

    Boromir schreef:
    (...)
    Hij was al gefascineerd door het zwaard dat in stukken was gebroken. Kind of obvious. Ik weet wel zeker dat Lord Elrond (het is tenslotte in Rivendel) het ook niet aan een mens zal geven gezien hun aard. Maar goed, dat is hoe ik ertegenaan kijk. Blijkbaar zien Firebolt en DreamerN dat anders. Ik weet alleen wel dat als het blijkt dat Elwyn ineens geweldig bestand is tegen de ring, ik er niets van geloof en ook zo weer weg ben, hoe leuk deze RPG me ook lijkt. Het is gewoon niet geloofwaardig dat een mens bestand is tegen de ring. Als zelfs Frodo erdoor in de ban raakt, dan weet je wel zeker dat je het niet moet uitproberen op een doodnormale mens.


    Ik vraag me af wie het best tegen de ring bestand zou zijn. :x


    kindness is never a burden.

    Als het zo gaat hoeft het van mij ook niet meer..

    Sorry dat ik het zeg hoor maar wat een gezeik...
    Wie zegt trouwens ook dat Elwyn er bestand tegen is ?


    Credendo Vides

    Pardon? Gezeik? Wij zeiken helemaal niet. Dit is onze mening delen en elkaar vertellen over wat wij weten van de films en boeken. Dit noemt men discuteren.


    kindness is never a burden.

    Ollivander schreef:
    (...)

    Ik vraag me af wie het best tegen de ring bestand zou zijn. :x

    Niemand, maar een mens is in dat opzicht zwakker. Een Elf is op zich al zwak, maar wel sterker dan een mens. Kijk naar Lord Elrond, meerdere malen met de ring in aanraking gekomen en er is niets gebeurd. Hobbits hebben dan weer een beter uithoudingsvermogen dan Elfen denk ik. Maar uiteindelijk zal iedereen er wel ietwat van in de ban raken als hij er lang genoeg mee in contact is.

    @DreamerN
    We vinden het gewoon niet geloofwaardig dat een mens de ringdrager is. Er zijn genoeg voorbeelden dat een mens er niet tegen bestand is, klaar. Zolang de RPG geloofwaardig blijft en ze niet ineens ertegen bestand is, vind ik het best. En we hebben ook niet gezegd dat Elwyn ertegen bestand is. Maar iemand wordt gekozen, omdat de ring zo min mogelijk invloed op diegene heeft.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ollivander schreef:
    Pardon? Gezeik? Wij zeiken helemaal niet. Dit is onze mening delen en elkaar vertellen over wat wij weten van de films en boeken. Dit noemt men discuteren.

    * discussiëren
    En hier sluit ik me volledig bij aan.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Boromir schreef:
    (...)
    * discussiëren
    En hier sluit ik me volledig bij aan.


    Discuteren in Algemeen Beschaafd Nederlands, weet je. (;


    kindness is never a burden.

    Ollivander schreef:
    (...)

    Discuteren in Algemeen Beschaafd Nederlands, weet je. (;

    Ik kende dat woord niet, ik kende het enkel als discussiëren x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Boromir schreef:
    (...)
    Ik kende dat woord niet, ik kende het enkel als discussiëren x'D


    En ik kan discussiëren niet schrijven, dus staan we even. (;


    kindness is never a burden.

    Ollivander schreef:
    (...)

    En ik kan discussiëren niet schrijven, dus staan we even. (;

    (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Sorry voor mijn reactie van net, ik zat even in een negatieve situatie en ik heb het recht niet om dat op jullie af te reageren.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Sorry voor mijn reactie van net, ik zat even in een negatieve situatie en ik heb het recht niet om dat op jullie af te reageren.

    Is al goed joh.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis