• The world is changed. I feel it in the water. I feel it in the earth. I smell it in the air.

    Wat als Deagol de Ring nooit had opgepakt? Dat Smeagol nooit een moordenaar was geworden? Dat Bilbo en Frodo nooit de Ring ook maar hadden gezien? Wat zou er dan gebeurd zijn? Misschien was Middle-Earth wel veel eerder bevrijd... of vernietigd... Tenminste werd de Ring wel weer gevonden. En, net zo als in het verhaal, brachten ze hem naar Rivendel. Daar werd the Fellowship gevormd. Op naar een nieuw avontuur voor de Ring, zijn laatste avontuur? Gaat het de ringdrager lukken om de Ring te vernietigen? En overleefd iedereen deze zware tocht wel?

    Well, where are we going?

    The Fellowship of the Ring:
    - Fosco Buckland, Hobbit - Firebolt
    - Amrod Calmcacil, Elf - Boromir
    - Drogo Loamsdown, Hobbit - MissBaggins
    - Gereseveerd voor Ceremonials, Mens
    - Merenwen Lissësúl, Elf - Ollivander
    - Elwyn Alduin, Mens - DreamerN
    - Raeper The Black, Wizard - Paddo
    - Brennen Uquenyondo , mens -Ewijn
    -
    (Van de mensen die in the fellowship zitten, kies ik de ringdrager. Ik heb ook een personage, maar ik ben zowiezo niet de ringdrager)

    Overige Personages:
    -Nessa Calmcacil, Elf - Boromir
    - Bernt, zoon van Born, Dwerg - Firebolt
    - Idrille Eärwen Capdruil, Elf -DreamerN
    -
    ...

    At your service.

    Lijst:
    Rol: fellowship of overig
    Naam: volledige naam
    Soort: Mens/dwerg/elf/hobbit/tovenaar/ork/ent/enz
    Leeftijd: kies wat leuks
    Ringdrager: hier mag je kiezen of je de ringdrager wilt zijn. Het hoeft natuurlijk niet. En alleen als je in het fellowship zit:')
    Innerlijk: beschrijf het innerlijk van je personage
    Uiterlijk: beschrijf het uiterlijk. Geen foto's!
    Geboorteplaats:
    Extra: wat je nog kwijt wilt

    You shall not pass!

    Regels:
    -Als je wilt stoppen, best. Maar laat je personage desnoods doodgaan voordat je gaat en meldt het!
    -Minimaal 2 regels
    -Maximaal 3 personages per persoon, maar maximaal 2 in the fellowship en niet van hetzelfde soort.
    -Geen geruzie


    My precious!

    Moeite met namen:
    Elven namen
    Hobbit namen

    One does not simply walk into mordor

    Succes! Je mag natuurlijk ook de slechterik zijn.(Wauw, dat klinkt zo... kinderachtig:') )

    What do we waiting for?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 20:25 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rol: fellowship
    Naam: Drogo Loamsdown (komt van die site)
    Soort: Hobbit
    Leeftijd: 34
    Ringdrager: Ja?
    Innerlijk: Avontuurlijk en probeert altijd andere te helpen. Gaat altijd op onderzoek uit en werkt zich daardoor vaak in de problemen. Hij heeft geen ervaring met wapens, maar kan zich door zijn avonturen goed verstoppen en kan overal ongezien langs glippen. Voor vrienden heeft hij alles over.
    Uiterlijk: Vuilblond (natuurlijk krullend) haar. Grote groene ogen.
    Geboorteplaats: Hobbiton

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 19:52 ]

    Je staat in de lijst(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rol: Overige personages
    Naam: Bernt, zoon van Born
    Soort: Dwerg
    Leeftijd: 482
    Ringdrager: /
    Innerlijk: Bernt is een koppige dwerg die eigenlijk het wel kan vinden met alle volkeren, zelfs met de elven. Bernt heeft zijn bijl zelf gemaakt en trekt zich er niks van aan dat die er eigenlijk niet uit ziet.
    Uiterlijk: Bernt is een blonde dwerg, en heeft niet zo'n hele lange baard. Hij is 1,52 groot en heeft bruine ogen. Verder heeft hij een pluk haar altijd in een vlecht.
    Geboorteplaats: Moria, maar hij reist veel rond
    Extra: Bernt gaat niet mee in het fellowship omdat hij vlak daarvoor een ongeluk heeft gehad.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    De rpg begint als the fellowship minstens 6 leden heft.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Waarom mogen er eigenlijk geen vrouwen in The Fellowship ?


    Credendo Vides

    Ik zat zelf eerst heel lang te twijfelen of er vrouwen in konden. Toen vroeg ik het aan een vriendin en die antwoorde: nee, muhaha. Maar ik denk dat ik die regel ga aanpassen(: vanaf nu mogen er wel vrouwen in the Fellowship.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    -nv

    [ bericht aangepast op 19 jan 2013 - 21:49 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mag ik een vrouwelijke elf bij het Followship? (;


    kindness is never a burden.

    Haar naam word Merenwen Lissësúl ftr (;


    kindness is never a burden.

    Ik zou graag een vrouwelijke mens bij de Fellowship en ik denk ook maar een vrouwelijke elf bij overige :)


    Credendo Vides

    Ik hebjullie erin gezet(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Can I ask: Waarom geen foto's bij het uiterlijk? (;


    kindness is never a burden.

    Rol: Lid van de Fellowship
    Naam: Merenwen Greenleaf, dochter van Thranduil, zoon van Oropher. Haar achternaam doet er niet veel toe, iedereen noemt Merenwen bij haar voornaam of gewoonweg Wen.
    Aanspreektitel: Prinses van Woodland Realm.
    Soort: Elf
    Leeftijd: 2768
    Ringdrager: -
    Innerlijk:
    Uiterlijk: Merenwen is van nature redelijk lang. Ze meet 1 meter 79 en is erg sterk voor een vrouw. Wen heeft extreem lang, goudblond haar. Het komt tot bijna aan haar knieën, maar vaak steek ze het op in een warrig kapsel of vlecht ze de lokken op een speciale wijze zodat niemand ziet hoe lang het is. Merenwen heeft dezelfde felblauwe ogen als haar vader met een aantal groene en gouden vlekjes erin. Haar oren zijn zoals bij alle elven erg puntig, maar zij draagt, om haar titel te behouden, een soort oorring aan de punt. Desondanks Merenwen een beeldschone vrouw is, ontsiert de norse uitdrukking op haar gezicht die schoonheid. Merenwen draagt ook soms haar kroon, maar niet erg vaak aangezien ze hem niet eens mooi vind. Te meisjesachtig naar haar zin. Ze draagt hem eerder op speciale gelegenheden of wanneer zij een gast is bij iemand. Het enige juweel die Wen echt mooi vind, die ze draagt, is een armband van haar moeder. Merenwen houd helemaal niet van jurken en draagt dus vaker een broek met een blouse.
    Geboorteplaats: Woodland Realm, het Noorden van het Demsterwold.
    Extra: Wen leerde op jonge leeftijd al met zwaarden en bogen omgaan. Daardoor werd ze een uitstekend vechter en voert zij, als enige dochter van de Koning, het leger van haar vader aan bij veldslagen. Ze heeft nog geen enkel slag verloren.
    Haar favoriete wapen is een pijl en boog, die de naam Alassea Táralóm kreeg toen Merenwen het zwaard door het hart van de Orkenleider stak wanneer zij het Demsterwold aanvielen.

    Is ze al goed zo? Het innerlijk vul ik deze avond of morgen in. (;


    kindness is never a burden.


    Rol: Lid van de Fellowship
    Naam: Merenwen Greenleaf, dochter van Thranduil, zoon van Oropher. Haar achternaam doet er niet veel toe, iedereen noemt Merenwen bij haar voornaam of gewoonweg Wen.
    Aanspreektitel: Prinses van Woodland Realm.


    Is ze al goed zo? Het innerlijk vul ik deze avond of morgen in. (;


    Ah, ik had hetzelfde idee voor mijn Elf XD
    En ik vraag me ook af waarom er eigenlijk geen foto's mogen bij de personage..


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Ah, ik had hetzelfde idee voor mijn Elf XD
    En ik vraag me ook af waarom er eigenlijk geen foto's mogen bij de personage..


    Dan kan je je personage beter beschrijven en zit je niet vast aan een foto


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!