• Kruistocht In Spijkerbroek

    Een vriendengroep gaat met school op bezoek naar een wetenschappelijk centrum. Als ze zich vervelen door het gezeur van hun leerkracht, besluiten ze zelf even op onderzoek te gaan. Ze sluipen weg en neuzen rond. Plots stuiten ze op een tijdmachine. Voor de grap beginnen ze op knoppen te drukken en drukt een jongen 1-2-1-2 in. Op dat moment stond de rest van de groep toevallig in de machine en voor hij het goed en wel beseft, waren ze weg. Terug naar 1212. Daar komen de jongeren terecht in een Kinderkruistocht. Ze moeten zich aanpassen en samenwerken om terug naar huis te geraken. Maar... wat als er geen weg terug is?

    Vriendengroep:
    Meisjes:

    – 1,2 - Julia Delhi Greenwood. - Ceremonials
    – 1,1 - Rachel Ariana Gilles - LostMagic |stiefzus Thomas|
    – 1;4 - Hazel Aaron Hawthorne - Tolkien
    – 1;7 - Aislynn Mitchell - Seaver
    – 1,14 - Eden Celeste Lightwood - Gamgee

    Jongens:
    – 1;7 - Ace Keegan Ross - Seaver
    – 1;4 -Jack Frederick Frayn Hayes - Tolkien
    – 1,7 - Thomas Finnegan Puckett - Ollivander |Stiefbroer Rachel|
    – 1,13 - Logan Garcia - WillNotLearn
    – 1;15 - James Johnsen - Firebolt

    Kinderen uit kruistocht: (hebben geen achternaam)
    Meisjes:

    - 1,4 - Yarah - Firebolt |zus Norabel|
    - 1;2 - Norabel - Brookie |zus Yarah|
    - 1,3 - Yuniper - Jaimes
    - 1;4 - Katarina - Boira
    -

    Jongens:
    - 1,1 - Benjamin - LostMagic
    - 1,14 - William - Gamgee
    - Gereserveerd - Ollivander
    - 1,19 - James - WillNotLearn
    -

    Rijke lieden:
    Volwassenen
    Kinderen
    - Gereserveerd - Ceremonials
    - 1,4 - Amilia Megan Moore - LexLover

    Profeet: -1,19 - Albert - Ollivander


    Invullen
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Rol:
    Vriendengroep, kruistocht, rijke lieden of profeet
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    (eigenaardigheden?)

    Regels
    - OOC tussen () [] {}
    - Geen oneliners
    - 16+ is toegestaan
    - Ik alleen maak de topics aan, als ik weg ben, vraag ik het wel iemand
    - Het RPG start als ze plotseling in 1212 zijn.
    - max 1 meisje per speler

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 19:26 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    1 meisje en 4 jongens te gaan


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ah wat. Gimme a boy from da friends.


    kindness is never a burden.

    Misschien wil ik wel een jongen, maar ik ben bang om hem te verwaarlozen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Het is jouw keuze :) de vriendengroep moet zeker vol zitten anders kunnen we niet beginnen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik denk er nog heel even overna. Mijn testweek komt er ook aan dus het is even twijfelen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik wil opzich nog wel een jongen, maar wat is meer nodig: kruistocht of vriendengroep?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naam: Eden Celeste Lightwood
    Bijnaam: x
    Leeftijd: 17
    Rol: Vriendengroep
    Karakter: Eden is erg sportief ingesteld en sport zeker vier keer in de week, zelfs vaker als ze dat redt met school. Ze zit onder andere op voetbal en tennis. Ook heeft ze een paard waar ze regelmatig oprijdt en 's winters schaatst ze veel. Naast sporten is Eden een groot fan van films, alleen de romantische comedy's aka chickflicks vindt ze helemaal niks omdat die vaak zo voorspelbaar zijn. Ze heeft liever films met een goed verhaal, maar horror/thriller en actie vindt ze ook leuk.
    Ze is eerlijk, eigenlijk iets té eerlijk. Ze zegt soms zonder dat ze het zelf door heeft dingen die kwetsend kunnen zijn of die beledigend over kunnen komen. Wanneer ze het wel doorkrijgt zal ze echter gelijk haar excuses aanbieden. Ze kan iets opvliegerig worden wanneer je een vriend of familielid van haar beledigd. Ze kan er ook niet tegen als mensen schelden met een ziekte, of iemand neerbuigend behandelen op grond van huidskleur, geloof et cetera.
    Over het algemeen is Eden wel een lief meisje, maar als ze humeurig is, wat ze bijvoorbeeld wordt als ze slaaptekort heeft, dan kan je beter niet in haar buurt komen. Ze is dan iets snauwerig en ze wordt ook sneller boos, zelfs om kleine dingetjes.
    Ze heeft een behoorlijk druk leven, qua dingen doen, waardoor ze soms vergeet om te eten en daardoor in enkele gevallen flauwvalt.
    Eden is ook zorgzaam ingesteld, als mensen zich niet fijn voelen, en dan met name mensen die belangrijk voor haar zijn en kleine kinderen, dan wil ze er voor zorgen dat ze zich weer goed voelen, hoeveel werk dat ook mag kosten. Ze heeft echter ook momenten waarop het nodig is dat het voor haar gezorgd wordt.
    Ze wil later dokter worden, en dan het liefst pediater.
    Uiterlijk:



    Eden heeft een lengte van 167 centimeter en is daarmee niet zo groot, desondanks ze dus niet zolang is zal je haar niet snel op hakken zien lopen, die draagt ze enkel naar feesten. Haar ogen hebben een nachtblauwe kleur, dat in combinatie met haar lange, goudblonde lokken en haar verfijnde, mooie gezichtje zorgen er voor dat iets engelachtig aandoet. Haar wipneusje geeft haar iets schattigs en haar redelijk volle lippen hebben een zachtroze kleur. Ze heeft een slank, misschien iets tenger figuur, maar natuurlijk wel met wat mooie, vrouwelijke rondingen.
    Extra: Ze is de vriendin van Thomas en ze hebben nu net iets langer als twee jaar een relatie.


    Naam: William
    Bijnaam: Will
    Leeftijd: 19
    Rol: Kruistocht
    Karakter: komt
    Uiterlijk:


    Letnietopdeklerenwantikkangeengoededudevinden
    Extra: komt

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 22:53 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    zeker de vriendengroep, dan kunnen we morgen beginnen


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    zeker de vriendengroep, dan kunnen we morgen beginnen


    Oke, dan wil ik die wel(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    LostMagic schreef:
    zeker de vriendengroep, dan kunnen we morgen beginnen


    NEEEEEEEE. NIET MORGEN.

    MORGEN HEB IK GEEN TIJD. :/

    Of morgen rond zeven uur, dan heb ik normaal gezien wel tijd. ^^


    help

    Lene had toch nog een jongen gereserveerd?


    help

    Oh, ik zie net staan dat de mensen van de kruistocht geen achternaam hebben.
    Ik zal Will's achternaam even weghalen :x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aurorea schreef:
    Oh, ik zie net staan dat de mensen van de kruistocht geen achternaam hebben.
    Ik zal Will's achternaam even weghalen :x


    Die fout had ik ook gemaakt :Y) Ik zat eerst een godsganse tijd na te denken over een passende achternaam voor die tijd en toen moest dat dus niet :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tolkien schreef:
    (...)

    NEEEEEEEE. NIET MORGEN.

    MORGEN HEB IK GEEN TIJD. :/

    Of morgen rond zeven uur, dan heb ik normaal gezien wel tijd. ^^


    Ik heb morgen pas half negen tijd xd
    Maar ik heb geen probleem met inspringen, zolang er dan nog maar niet al gelijk een halftopic vol is want dan is het kinda 'Mission Impossible'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aurorea schreef:
    (...)

    Ik heb morgen pas half negen tijd xd
    Maar ik heb geen probleem met inspringen, zolang er dan nog maar niet al gelijk een halftopic vol is want dan is het kinda 'Mission Impossible'


    Ik wil de no_chears smiley. D:

    JEREMY RENNER. Sorry. Mission Impossible reminded me of him. I NEED A BOURNE 5.

    SORRY VOOR HET SPAMMEN, LIZE. IK GA NU TOCH NAAR BED.


    help