• Kruistocht In Spijkerbroek

    Een vriendengroep gaat met school op bezoek naar een wetenschappelijk centrum. Als ze zich vervelen door het gezeur van hun leerkracht, besluiten ze zelf even op onderzoek te gaan. Ze sluipen weg en neuzen rond. Plots stuiten ze op een tijdmachine. Voor de grap beginnen ze op knoppen te drukken en drukt een jongen 1-2-1-2 in. Op dat moment stond de rest van de groep toevallig in de machine en voor hij het goed en wel beseft, waren ze weg. Terug naar 1212. Daar komen de jongeren terecht in een Kinderkruistocht. Ze moeten zich aanpassen en samenwerken om terug naar huis te geraken. Maar... wat als er geen weg terug is?

    Vriendengroep:
    Meisjes:

    – 1,2 - Julia Delhi Greenwood. - Ceremonials
    – 1,1 - Rachel Ariana Gilles - LostMagic |stiefzus Thomas|
    – 1;4 - Hazel Aaron Hawthorne - Tolkien
    – 1;7 - Aislynn Mitchell - Seaver
    – 1,14 - Eden Celeste Lightwood - Gamgee

    Jongens:
    – 1;7 - Ace Keegan Ross - Seaver
    – 1;4 -Jack Frederick Frayn Hayes - Tolkien
    – 1,7 - Thomas Finnegan Puckett - Ollivander |Stiefbroer Rachel|
    – 1,13 - Logan Garcia - WillNotLearn
    – 1;15 - James Johnsen - Firebolt

    Kinderen uit kruistocht: (hebben geen achternaam)
    Meisjes:

    - 1,4 - Yarah - Firebolt |zus Norabel|
    - 1;2 - Norabel - Brookie |zus Yarah|
    - 1,3 - Yuniper - Jaimes
    - 1;4 - Katarina - Boira
    -

    Jongens:
    - 1,1 - Benjamin - LostMagic
    - 1,14 - William - Gamgee
    - Gereserveerd - Ollivander
    - 1,19 - James - WillNotLearn
    -

    Rijke lieden:
    Volwassenen
    Kinderen
    - Gereserveerd - Ceremonials
    - 1,4 - Amilia Megan Moore - LexLover

    Profeet: -1,19 - Albert - Ollivander


    Invullen
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Rol:
    Vriendengroep, kruistocht, rijke lieden of profeet
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    (eigenaardigheden?)

    Regels
    - OOC tussen () [] {}
    - Geen oneliners
    - 16+ is toegestaan
    - Ik alleen maak de topics aan, als ik weg ben, vraag ik het wel iemand
    - Het RPG start als ze plotseling in 1212 zijn.
    - max 1 meisje per speler

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 19:26 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tolkien schreef:
    (...)

    Dat is omdat ik geweldig ben. :Y)


    Hé, geweldige. Ga je dan met Marie reageren? (;

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 17:42 ]


    kindness is never a burden.

    Ollivander schreef:
    (...)

    Hé, geweldige. Ga je dan met Marie reageren? (;


    Just did, love. (:


    help

    Mijn gereserveerde jongen heeft al een naam hoor, Lize. (:


    help

    Zou ik het laatste meisje bij de vriendengroep mogen reserveren?

    En ik wil ook nog wel een jongen maken als je die nog nodig hebt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aurorea schreef:
    Zou ik het laatste meisje bij de vriendengroep mogen reserveren?

    En ik wil ook nog wel een jongen maken als je die nog nodig hebt.


    YES. YES WE NEED GUYS.


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    YES. YES WE NEED GUYS.


    ...

    Op een één of andere manier las ik dat op een Gollemtoontje haha.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 18:27 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aurorea schreef:
    (...)

    ...

    Op een één of andere manier las ik dat op een Gollemtoontje haha.


    Same here. (;


    kindness is never a burden.

    Aurorea schreef:
    (...)

    ...

    Op een één of andere manier las ik dat op een Gollemtoontje haha.


    Haha, ja inderdad


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nog twee jongens toch? Omg ik wil beginnen.... Ik ben ongeduldig, ik weet het.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Aurorea schreef:
    (...)

    ...

    Op een één of andere manier las ik dat op een Gollemtoontje haha.


    *YES. YES WE NEEDS GUYS!


    help

    [5 jongens en 1 meisje aangezien Ellie en Aurorae nog niet gezegd hebben of ze die jongen willen doen of niet]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik moet mijn personage nog afmaken...

    En probably wil ik de eerste naam veranderen aangezien ik vind dat de naam Yarah er teveel op lijkt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tolkien schreef:
    Naam: Hazel Aaron Hawthorne
    Bijnaam: Haze, Thorne.
    Leeftijd: Zeventien.
    Rol: Meisje uit het vriendengroepje.
    Karakter: Hazel is een nogal teruggetrokken typje. Vroeger was ze altijd uitbundig en vrolijk, haalde ze vaak kattenkwaad uit, maar nu droomt ze vooral weg en is ze stil.
    Zo ongeveer van haar tiende tot haar vijftiende was Hazel de lieveling van erg veel leerkrachten. Er was één meisje die dat niet kon opkroppen. Het meisje was jaloers en zette de hele klas tegen Hazel op. Het meisje weet nog steeds niet echt waarom, wat dat kind tegen haar klasgenoten had verteld, ze dreven het zelfs zo ver dat Hazel elke turnles moest zien dat ze reserveschoenen bij zich had. Water in haar schoenen, verf op haar kleren, zelfs zaagsel over haar hoofd als ze techniek kregen. Iedereen leek haar Prinses Perfect te vinden, een bijnaam die ze ook kreeg. Het is zo, Hazel is een perfectionist, maar het is niet iets waar ze mee te koop loopt.
    Hazel probeerde van zich af te bijten, maar hij ging moeizaam. Vorig jaar kwam ze in een depressie terecht waar ze maar moeilijk weer kon uit kruipen, maar nu ze dat wel gedaan is, is Hazel koppig geworden als het op conversaties en sociaal gedrag aankomt. Ze heeft veel geleerd en kan nu wel van zich afbijten. Ze is sarcastischer geworden, maar daardoor zeker niet kinderachtiger.
    Uiterlijk:




    Elin Amos
    Hazel heeft kort, lichtjes krullend bijna zwart haar. Haar ogen zijn gifgroen en er speelt altijd wel een zekere emotie in, al kan ze zodra het moet meteen een masker op zetten.
    Ze heeft een nogal nonchalant uiterlijk, een uiterlijk dat grotendeels verbergt wie ze echt is.
    Extra: Op sommige punten is Hazel inderdaad té perfect, maar daar kan zij niets aan doen. Zo speelt ze bijvoorbeeld piano, gitaar, viool en nog een paar andere instrumenten. Ze is geweldig creatief - ook al heeft ze er nooit tijd voor - en kan in vijf minuten een kwart van een symfonie schrijven.
    Het schrijven zelf, tekenen en schilderen doet ze ook wel graag, maar daar is ze minder goed in. Vooral muziek is haar talent. Ze houdt er enorm van en ze zit dan ook het meest van al met een koptelefoon op haar hoofd.


    help

    Hazel heeft trouwens geen neuspiercing.


    help

    Ollivander schreef:
    Naam: Thomas Finnegan Puckett.
    Bijnaam: Tom, Tommie, Finn. Tom en Finn worden gebruikt door vrienden en familie, Tommie word eerder pesterig gezegd. Thomas heeft er daarom ook een hekel aan.
    Leeftijd: Achttien jaar, geboren op de tweede dag van November.
    Rol: Vriendengroep.
    Karakter: Thomas is vriendelijk en charmant. Hij houd van gezelligheid en is altijd klaar voor een grap. Thomas' grappen die hij maakt gaan dan meestal ten kosten van zichzelf. Hij kan bijna met iedereen overweg en maakt snel nieuwe vrienden. Enkel met zijn stiefzus Rachel ligt hij vaak in de clinch. Ze hebben veel onenigheden maar Thomas weet toch dat wanneer Rachel in de problemen zou zitten, hij haar zou helpen, omdat ze praktisch familie zijn. Thomas is erg zorgzaam tegenover anderen. Hij kan begrip tonen wanneer een ander dat niet doet en denkt vaak als laatst aan zichzelf. Hij is een intelligente jongeman en doet niks zonder er twee keer over na te denken. Roekeloos is geen eigenschap die bij Thomas past. Doch is hij soms nogal betweterig en koppig.
    Uiterlijk:




    Boyd Holbrook
    Thomas is eerder groot. Hij meet 1 meter 86 en heeft een mooie, egale huid. Doordat Thomas geregeld gaat trainen heeft hij een six-pack gekregen en is hij best wel sterk. Thomas' haar is kort en donkerblond en meestal staat het alle kanten uit. Dat vind Tom over het algemeen niet erg. Uiterlijk doet hem niet erg veel. Hij heeft stoppels op zijn kin en kaaklijn en ook net boven zijn lip. Thomas' ogen dragen een grijs kleur, en doen soms denken aan regen. Zijn kledingstijl is vrij eenvoudig: een blauwe jeans met een hemd of T-shirt en een paar Vans of goedkope schoenen uit de Jack & Jones.
    Extra: Thomas bokst als hobby. Het is een goede uitlaatklep en dat heeft Thomas soms eens nodig. Zeker wanneer er zich problemen vormen thuis, of wanneer hij denkt aan zijn broer of moeder. Verder in die richting wil hij niet gaan, hij studeert rechten.
    Thomas' moeder, Janetta, stierf toen hij vijf was aan kanker. Ze liet haar man en twee minderjarige kinderen achter met veel schulden door drank en drugsgebruik waar de vader van Thomas geen weet van had. Thomas' identieke tweelingbroer, Alexander, stierf in een auto ongeluk nog geen jaar geleden.
    Rachel Gillies is de stiefzus van Thomas. Zijn vader, Dean, is hertrouwd met de moeder van Rachel.


    Done (;
    Iemand die zijn vriendin wil zijn? Just asking, aangezien iedereen dat lijkt te doen. (:


    kindness is never a burden.