• Kruistocht In Spijkerbroek

    Een vriendengroep gaat met school op bezoek naar een wetenschappelijk centrum. Als ze zich vervelen door het gezeur van hun leerkracht, besluiten ze zelf even op onderzoek te gaan. Ze sluipen weg en neuzen rond. Plots stuiten ze op een tijdmachine. Voor de grap beginnen ze op knoppen te drukken en drukt een jongen 1-2-1-2 in. Op dat moment stond de rest van de groep toevallig in de machine en voor hij het goed en wel beseft, waren ze weg. Terug naar 1212. Daar komen de jongeren terecht in een Kinderkruistocht. Ze moeten zich aanpassen en samenwerken om terug naar huis te geraken. Maar... wat als er geen weg terug is?

    Vriendengroep:
    Meisjes:

    – 1,2 - Julia Delhi Greenwood. - Ceremonials
    – 1,1 - Rachel Ariana Gilles - LostMagic |stiefzus Thomas|
    – 1;4 - Hazel Aaron Hawthorne - Tolkien
    – 1;7 - Aislynn Mitchell - Seaver
    – 1,14 - Eden Celeste Lightwood - Gamgee

    Jongens:
    – 1;7 - Ace Keegan Ross - Seaver
    – 1;4 -Jack Frederick Frayn Hayes - Tolkien
    – 1,7 - Thomas Finnegan Puckett - Ollivander |Stiefbroer Rachel|
    – 1,13 - Logan Garcia - WillNotLearn
    – 1;15 - James Johnsen - Firebolt

    Kinderen uit kruistocht: (hebben geen achternaam)
    Meisjes:

    - 1,4 - Yarah - Firebolt |zus Norabel|
    - 1;2 - Norabel - Brookie |zus Yarah|
    - 1,3 - Yuniper - Jaimes
    - 1;4 - Katarina - Boira
    -

    Jongens:
    - 1,1 - Benjamin - LostMagic
    - 1,14 - William - Gamgee
    - Gereserveerd - Ollivander
    - 1,19 - James - WillNotLearn
    -

    Rijke lieden:
    Volwassenen
    Kinderen
    - Gereserveerd - Ceremonials
    - 1,4 - Amilia Megan Moore - LexLover

    Profeet: -1,19 - Albert - Ollivander


    Invullen
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Rol:
    Vriendengroep, kruistocht, rijke lieden of profeet
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    (eigenaardigheden?)

    Regels
    - OOC tussen () [] {}
    - Geen oneliners
    - 16+ is toegestaan
    - Ik alleen maak de topics aan, als ik weg ben, vraag ik het wel iemand
    - Het RPG start als ze plotseling in 1212 zijn.
    - max 1 meisje per speler

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 19:26 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    AAAAAAAAAH JON :3


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Ceremonials schreef:
    AAAAAAAAAH JON :3


    Haha (; Mijn bastaardje <3


    kindness is never a burden.


    Naam: Julia Delhi Greenwood.
    Leeftijd: Zestien, ze verjaart op drie mei.

    Innerlijk: Julia is een vrolijke en spontane meid. Alhoewel ze vaak erg druk is kan ze ook heel rustig zijn, als het nodig is. Ze is over het algemeen aardig tegen iedereen. Julia trekt met iedereen op, ze maakt makkelijk vrienden. Wel kan ze vreselijk koppig en naïef zijn. Het koppige heeft ze van haar vader. Ze is een goede luisteraar en een bezig bijtje. Haar nieuwsgierigheid en vastberadenheid kan soms goed zijn, maar in de meeste gevallen zijn dit slechte eigenschappen. Als er iets te plannen valt is Julia er als de kippen bij. Het is zo'n meisje dat altijd alles op orde heeft. Haar schoolwerk is op tijd af, ze haalt goede cijfers & heeft ook nog tijd voor haar vrienden.

    Uiterlijk: Julia heeft een gemiddelde lengte en een slank postuur. Ze heeft bruine lokken die ongeveer tot halverwege haar middel komen. Haar groene ogen worden omlijst door mooi gevormde wimpers en extra aangezet door haar perfect gevormde wenkbrauwen. Ze draagt graag haar zwarte all-stars en je ziet haar niet snel rondlopen in roze. Haar nagels houdt ze goed verzorgd en lakt ze vaak in een leuk kleurtje. Qua uiterlijk lijkt ze op haar vader, net zoals haar broer. Zusje Hannah daarentegen, is echt net haar moeder.

    Extra: Julia speelt vanaf haar zesde viool en heeft hier al vele prijzen mee gewonnen. Ze zit bij de leerlingenraad. Ze leest graag fictieve verhalen en heeft enorme interesse in mythische wezens. Haar favoriete vakken zijn geschiedenis en muziek. Ze doet aan yoga en ze loopt soms hard. Julia kijkt graag naar Discovery Channel en dat soort dingen. Ze is verslaafd aan de serie Game of Thrones. Juul luistert graag naar onbekende indie bandjes. Ze spreekt vloeiend Frans, te taal van haar moeder. Haar tweede naam is de hoofdstad van India, de stad waar haar ouders elkaar tegen zijn gekomen. De familie Greenwood reist vaak.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 11:06 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Naam: Norabel
    Bijnaam: Noor/Nora
    Leeftijd: 10
    Rol: Kruistocht
    Karakter: Norabel wilt zich altijd sterk houden, maar van binnen is Norabel erg zwak. Ze heeft een erg goede band met haar zus, Yarah. Ondanks dat Norabel al tien is, ziet ze eruit als een zeven jarige. Altijd wilt zij de grote zijn, altijd wilt zij het laatste woord. Maar dat heeft ze nooit. Norabel is eigenlijk een aardig en leuk meisje dat snel bevriend is. Zo komt ze steeds bij haar zus aan met nieuwe vrienden. Of ze nou jonger dan haar zijn of ouder.
    Uiterlijk:


    Extra: Yarah is haar grote zus

    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 20:04 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Oh, en ook een jongen uit het vriendengroepje, graag. (:

    Als er iemand zijn lief wilt zijn, tell me. Dat is leuk om te spelen. :Y)


    help

    Lol xd de mijne is wel kandidaat :P


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ahh, deze lijkt me zoo leuk! Maar ik heb niet heel veel tijd om te RPG'en, is dat een heel groot probleem hier?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Brookie schreef:
    Naam: Norabel
    Bijnaam: Noor/Nora
    Leeftijd: 10
    Rol: Kruistocht
    Karakter: Komt
    Uiterlijk:


    Extra: Komt


    Mag mijn personage haar zus zijn? (:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik gebruik trouwens Leonardo DiCaprio als uiterlijk.

    Niet de oude versie. -.- And he will be very rebellish. Ik wil eens wat anders proberen te spelen. :Y)


    help

    succes :P


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    O! O! O! *Steekt hand op*

    Mag hij de zoon zijn van het hoofd van dat wetenschappelijk museum? :3


    help

    [Ja Marthe dat mag xd


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    He's gonna be badass.

    Ik vul hem vanavond in.


    help

    Ik wil wel een meisje uit de kruistocht reserveren.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hmm... ik zou wel een rijk meisje willen spelen, die de dochter is van één of andere hoge gast die ook meegaat met de kruistocht... zou dat kunnen?


    "Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube