• Kruistocht In Spijkerbroek

    Een vriendengroep gaat met school op bezoek naar een wetenschappelijk centrum. Als ze zich vervelen door het gezeur van hun leerkracht, besluiten ze zelf even op onderzoek te gaan. Ze sluipen weg en neuzen rond. Plots stuiten ze op een tijdmachine. Voor de grap beginnen ze op knoppen te drukken en drukt een jongen 1-2-1-2 in. Op dat moment stond de rest van de groep toevallig in de machine en voor hij het goed en wel beseft, waren ze weg. Terug naar 1212. Daar komen de jongeren terecht in een Kinderkruistocht. Ze moeten zich aanpassen en samenwerken om terug naar huis te geraken. Maar... wat als er geen weg terug is?

    Vriendengroep:
    Meisjes:

    – 1,2 - Julia Delhi Greenwood. - Ceremonials
    – 1,1 - Rachel Ariana Gilles - LostMagic |stiefzus Thomas|
    – 1;4 - Hazel Aaron Hawthorne - Tolkien
    – 1;7 - Aislynn Mitchell - Seaver
    – 1,14 - Eden Celeste Lightwood - Gamgee

    Jongens:
    – 1;7 - Ace Keegan Ross - Seaver
    – 1;4 -Jack Frederick Frayn Hayes - Tolkien
    – 1,7 - Thomas Finnegan Puckett - Ollivander |Stiefbroer Rachel|
    – 1,13 - Logan Garcia - WillNotLearn
    – 1;15 - James Johnsen - Firebolt

    Kinderen uit kruistocht: (hebben geen achternaam)
    Meisjes:

    - 1,4 - Yarah - Firebolt |zus Norabel|
    - 1;2 - Norabel - Brookie |zus Yarah|
    - 1,3 - Yuniper - Jaimes
    - 1;4 - Katarina - Boira
    -

    Jongens:
    - 1,1 - Benjamin - LostMagic
    - 1,14 - William - Gamgee
    - Gereserveerd - Ollivander
    - 1,19 - James - WillNotLearn
    -

    Rijke lieden:
    Volwassenen
    Kinderen
    - Gereserveerd - Ceremonials
    - 1,4 - Amilia Megan Moore - LexLover

    Profeet: -1,19 - Albert - Ollivander


    Invullen
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Rol:
    Vriendengroep, kruistocht, rijke lieden of profeet
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    (eigenaardigheden?)

    Regels
    - OOC tussen () [] {}
    - Geen oneliners
    - 16+ is toegestaan
    - Ik alleen maak de topics aan, als ik weg ben, vraag ik het wel iemand
    - Het RPG start als ze plotseling in 1212 zijn.
    - max 1 meisje per speler

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 19:26 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Verander mijn reservatie maar naar een jongen, Rijke Lieden.
    Remind me, waren dat die leiders van de kruistocht?
    En de profeten kregen dat visioen?


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Tolkien schreef:
    Ik gebruik trouwens Leonardo DiCaprio als uiterlijk.

    Niet de oude versie. -.- And he will be very rebellish. Ik wil eens wat anders proberen te spelen. :Y)

    NO I HAVE ALREADY!


    kindness is never a burden.

    Nomnomnom, LOGAN LERMAANNNNNN <3333

    Ik ben al bezig met m'n personage, alleen ik zit op m'n mobiel dus ik kan nog geen uiterlijk etc. En ik wil haar nog verder uitbreiden, maar dit heb ik tot nu toe;

    Kruistocht in spijkerbroek
    Naam: Yuniper
    Bijnaam: Yun
    Leeftijd: 16 jaar
    Rol: Meisje in de kruistocht
    Karakter: Yuniper is een heel erg nieuwsgierig meisje, dat veel wil weten van haar omgeving en de dingen om haar heen. Het interesseert haar en ze stelt zich er voor open. Ze kan er echter niet in geloven als dingen volgens haar niet waar zijn of dingen die niet kunnen bestaan. Dan raakt ze gefrustreerd en loopt ze weg.
    Yuniper is een erg gelovig meisje en daarom gaat ze ook mee met de kruistocht. Het geloof is dus belangrijk voor haar en ze wil dan ook niet dat anderen ermee spotten, want dan kan ze kwaad worden. Ze heeft een nogal opvliegend karakter, maar probeert dit meestal in te houden om te voorkomen dat mensen haar als een slecht mens zien. Niet dat ze daar veel om geeft, want ze zal toch haar eigen weg trekken.
    Ze kan haarzelf soms nogal afzonderen van mensen, maar dat doet ze alleen als ze verdrietig is. Je kan haar dan beter alleen laten, omdat ze anders helemaal tegen je zal uitvallen. Ze kan verdrietig zijn als zwak zien bij haarzelf, maar ook bij anderen. Er is namelijk toch altijd wel iets positiefs in het leven te vinden? Haar ouders zijn beiden overleden aan de Zwarte Dood, ook wel genoemd de pest, en sindsdien is ze niet meer zo medelevend. Due or die. Je moet er mee leren leven of anders wegwezen.
    Yuniper heeft best wel zwarte humor, ze houdt van leedvermaak en kan soms ook best beledigende grapjes maken, maar dit moet je niet bij haar uithalen, want dan kan ze je gewoon tegen de grond werken. Ondanks dat ze er best fragiel uitziet, is ze een redelijk sterk meisje.
    Uiterlijk:


    Yuniper is een redelijk lang meisje voor het jara 1212. Ze is 1.70 lang, wat tegenwoordig nog steeds niet groot is, maar ze steekt boven de meesten uit haar eigen tijd uit. Ze heeft lang haar tot op haar borsten, de kleur is bruin met grove slagen. Haar huid is nagenoeg egaal met hier en daar een klein moedervlekje. Ze is redelijk mager, omdat ze zelf altijd aan eten moet komen. Ze zit in een weeshuis, maar daar is de verzorging niet heel goed. Hierdoor is haar uiterlijk er ook op achteruit gegaan.
    Onder haar nagels zitten zwarte randen, haar haar zit slordig en haar huid is een beetje vuilig met zwarte veegjes hier en daar. In die tijd hadden ze niet echt make-up, maar dat vindt Yuniper ook onzin. Haar ogen vallen best wel op, omdat die grijzig zijn en vaak met een nieuwsgierige blik. Ze kijkt mensen graag aan totdat diegene zich ongemakkelijk voelen. Haar lippen zijn bleek/oud-roze en tegen de volle kant aan.
    Haar rondingen komen niet heel erg door, doordat ze best wel mager is. Hierdoor lijken haar heupen een beetje uit te steken en haar borsten zijn er amper.
    Extra: Zoals ook al bij haar karakter vermeld is, zijn haar ouders gestorven aan de Zwarte Dood. Ze heeft hier nooit echt om gerouwd, waardoor het eigenlijk nog aan haar kleeft, maar met haar geloof zal ze zich er doorheen slaan, dat is wat ze denkt tenminste.
    Een kleine eigennaardigheid van Yuniper is, dat ze altijd een beetje mank loopt met haar linkervoet, maar dit valt niet op het eerste oog op. In het weeshuis komt ze niet altijd even goed over, waardoor ze nog weleens aangepakt wordt. Dit is ook een reden om mee te gaan met de kruistocht, zodat ze weg is uit het weeshuis.
    ]

    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 16:45 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WHUT, NO.

    DDDDDD:

    YOU CANNOT, ANDERS HEB IK NIEMAND.PLUIS I CLAIMED HIM FIRST.

    EN MIJN GSM GAAT UITVALLEN.

    Laat die jongen dan maar vallen, anders heb ik echt totaal geen inspiratie en de enige gast die ik nu hot vind is 31. Da's te oud.


    help

    Tolkien schreef:
    WHUT, NO.

    DDDDDD:

    YOU CANNOT, ANDERS HEB IK NIEMAND.PLUIS I CLAIMED HIM FIRST.

    EN MIJN GSM GAAT UITVALLEN.

    Laat die jongen dan maar vallen, anders heb ik echt totaal geen inspiratie en de enige gast die ik nu hot vind is 31. Da's te oud.


    But but but. Ik was hem aan het aanpassen en dan moest ik douchen.
    Uh what. Take him. Ik vind wel iemand anders. );


    kindness is never a burden.

    D:

    You use Douglas. D:

    I claimed Leo. You didn3. HA.

    Lize, negeer dat van die jongen die ik ging wegdoen maar.

    NO PHONE, DON'T ABANDONE ME.

    EN SORRY, IK DOE WEER OFFTOPIC I KNOW.


    help

    But Douglas is so.. so... not Kruistocht-achtig. )':


    kindness is never a burden.

    Ceremonials schreef:
    Verander mijn reservatie maar naar een jongen, Rijke Lieden.
    Remind me, waren dat die leiders van de kruistocht?
    En de profeten kregen dat visioen?


    [Ja, die hadden alles en deelden niets, en de profeet was diegene die ook leide, iets hypocriet was en hen wilde verkopen aan de boten, en hij verkondigd dat hij de zee kon splitsen.]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mag ik een meisje bij de rijke lieden reserveren?


    "Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube

    Leo ook niet xd.

    Neem... uuuuh... Logie is al door Lize gebruik. :/

    Fransie is heel erg on-kruistochatig... xd I'M THINKING. YES I CAN THINK.

    I have no idea...


    help

    LostMagic schreef:
    (...)

    [Ja, die hadden alles en deelden niets, en de profeet was diegene die ook leide, iets hypocriet was en hen wilde verkopen aan de boten, en hij verkondigd dat hij de zee kon splitsen.]


    Doe dan maar de zoon van een van die edelen (:


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Tolkien schreef:
    Leo ook niet xd.

    Neem... uuuuh... Logie is al door Lize gebruik. :/

    Fransie is heel erg on-kruistochatig... xd I'M THINKING. YES I CAN THINK.

    I have no idea...


    I got Johnny Depp, I got Johnny Depp, and guess what's inside it!


    kindness is never a burden.

    Ik zou eigenlijk wel een meisje en een jongen uit de vriendengroep willen als het mag


    We've lived in the shadows for far too long.

    Firebolt schreef:
    (...)

    Mag mijn personage haar zus zijn? (:


    Shure!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [OKe :) en Lexlover, ze staat er bij :)]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'