• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day Jaimes
    -Ian Silvas Coockies

    Hiphop:
    -Sam Night Jaimes

    Ballroom:
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    rollentopic

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 18:00 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik kan wss pas vanavond weer reageren, aangezien ik zo naar de verjaardag van mijn opa moet, plus uiteten bij de chinees.. En ik lust niet eens chinees >_>

    Adios amiga!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Meow :3 ik ben weer thuis xd


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Was het gezellig en de chinees lekker? Whaha! ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hm neh, was niet lekker xd maar ach, ik leef nog ^^

    En ga je nog reageren met Josh? (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Leslie Day
    Josh grinnikt en kijkt me aan. Hij doet een soort van beledigt en ik twijfel eraan of hij echt beledigt is of niet. 'Aangezien ik beleefd ben en je niet zomaar aflebber in het bijzijn van Jack, nee,' zeg ik met een glimlach. Ik moet zeggen, het is wel fijn dat Josh er is. Gewoon zijn aanwezigheid. Ik zie dat Josh knikt naar Jack als ik ze aan elkaar voorgesteld heb. Josh en ik kijken elkaar aan en er lijken allemaal dingen in hem om te gaan, totdat hij zijn armen ineens om mijn middel legt en me bij hem op schoot trekt. 'Josh, wat doe je?' vraag ik aan hem, aangezien we, ten eerste, in het bijzijn van Jack zijn. Ten tweede zoekt Jack naar de jongen die hij leuk vindt, dus is het niet leuk voor Jack als er zoiets voor zijn neus afspeelt. En ten derde lijkt Josh nu... aandacht te willen. Waarom? Zou Josh soms jaloers zijn? Nee... dat kan het niet zijn. Het enige wat ik heb gedaan is wat eten gehaald met Jack en nu zit of eigenlijk zat ik met hem te praten. Totdat Josh er ineens bijkwam. Josh drukt een kusje op mijn voorhoofd en kijkt me dan blij aan. Ik druk dan een kusje op zijn mondhoek. 'Zo tevreden, meneertje?' vraag ik aan hem en daarna richt ik mijn aandacht weer op Jack.


    Joshua Gayle
    Als ze nee zegt trek ik toch weer een pruillipje. 'Een kusje.' zeg ik dan zo zielig mogelijk, maar toch verschijnt er even een grijns rond mijn lippen.
    Als ik haar dan bij me op schoot trekt kijkt ze me raar aan en vraagt wat ik doe. 'Ik wil je gewoon dicht bij me hebben, ik heb je gemist.' zeg ik en glimlach even naar haar en druk kort in kusje in haar nek, mijn lippen komen haast niet in contact met haar huid. Ik kijk nog even via mijn oog hoeken onopvallens naar die jongen Jack en grijns lichtjes en wend dan weer al mijn aandacht op Leslie.
    Ze drukt dan een kusje op mijn mondhoek en vraagt of ik nu tevreden ben en ik lach even en schud mijn hoofd heen en weer. Ik tuit dan mijn lippen en wijs er met een vinger naar. 'Daar wil ik een kusje.' zeg ik dan als een klein kind, met grote ogen die zo zielig mogelijk kijkt, proberend iets te krijgen, hoe dan ook.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 23:04 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Josh gaat op de zielige tour en trek een pruillip. Het is verdomd moeilijk om daar weerstand aan te bieden, maar ik doe het toch. Anders ben ik echt bang dat ik Jack een rot gevoel geef. 'Later, lief,' zeg ik tegen hem. 'Ik wil je gewoon dicht bij me hebben, ik heb je gemist,' zegt hij als ik vraag waarom hij het doet. Het klinkt wel heel lief. 'Oke dan,' zeg ik met een lieve glimlach naar hem. Totdat hij als een zachte streling met zijn lippen een kusje in mijn nek plaatst. Er trekt een rilling door me heen en ik kijk dan Josh waarschuwend aan. Het is een blik die tegen Josh zegt 'waag het niet'. Hij lacht dan wanneer ik hem een kus op zijn mondhoek geef en hij wil meer. 'Weet je wie jij bent? Jij bent rupsjenooitgenoeg,' zeg ik plagend tegen hem en knipoog naar hem. Ik ga hem niet uitgebreid zitten zoenen in front of Jack. Dat zou onbeschoft zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Leg het Josh dan uit :Y)
    Of nee, doe maar niet, jaloerse Josh is leuk]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Les gaar er vanuit dat Josh het wel snapt xd
    En nu ga ik weer verder slapen o 3o]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Waarop moet ik reagereb met Ian of Amy? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    DreamWishes schreef:
    Naomi Micheal
    Ik glimlach als hij onze vingers verstrengelt en me tegen zich aantrekt. Ik kijk hem aan en voor hij me loslaat druk ik nog snel een vlinderkusje op zijn lippen en giechel even en laat Ian dan ook los en loop weer door en volg Ian. Als hij dan de toilleten in loopt frons ik even en leun dan tegen de muur terwijl ik Ian's bewegingen volg en een glimlach siert nog steeds rond mijn lippen. Hij maakt vlug zijn gezicht schoon en droogt die dan af met een handdoek die hij vervolgens ergens in een hoek gooit en ik schud even grinnikend mijn hoofd. Als hij dan klaar is begint hij weer te praten. 'Dus..' herhaal ik dan ook grijnzend en wacht zijn woorden af. Ik knik dan als hij zegt dat we iets moeten doen. Ian leunt dan ook tegen de muur aan en kijkt mij aan. Ik grinnik dan. 'Ik denk dat je alles wel al weet, dus nee, of zijn er dingen die ik nog niet weet?' vraag ik dan en grinnik even zacht. Na de woorden die dan zijn mond verlaten ontstaan er een speelse, uitdagende grijns rond mijn lippen. 'Klinkt goed.'


    Deze voor Ian en op Amy zie ik dat er niet gereageerd is...

    Hoe is je vakantie? (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik grijns even en trek haar dicht tegen me aan. Ik druk mijn lippen ruw op de hare en laat haar na een tidjje los. Ik pak haar hand vast en trek haar de ruimte uit. Het was logisch dat er in de keuken drank lag, maar zeker wist ik het niet. Ik houd Naomi stevig tegen me aan en kijk om me heen of ik niemand zie. Ik had niet weer zin in een straf of een blauwe kaak. Ik voel aan de deur, zoals verwacht was die opslot. 'Oude route,' vraag ik met een scheve grijns, maar haal het rooster er al uit, zodat we door de luchtschacht kunnen. Met een grijns kruip ik er in. 'Kom je,' fluister ik. Met een lachje begin ik richting de keuken te kruipen. Eenmaal daar trap ik het rooster eruit en spring de keuken in. 'Laat je maar vallen, ik houd je vast,' zeg ik tegen Naomi en blijf wachten tot ze uit de schacht komt.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Jaaa het is leuk (: Zo gaan we weer skieën, had gister aan het eind van de dag heel veel pijn aan voeten, hopelijk wordt dat vandaag minder (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik ben echt zo jaloers op je!! ^^ Ik ski al sinds ik klein ben, maar op mijn tiende is dat gestopt, sinds mijn ouders uit elkaar zijn. Maar ja, misschien dat we volgend jaar wel weer gaan, er wordt over gesproken, dus dat hoop ik dan maar <333333

    Veel plezier nog met skiën c:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ski ook sinds we klein zijn ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Meoooowwwww


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.