• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day Jaimes
    -Ian Silvas Coockies

    Hiphop:
    -Sam Night Jaimes

    Ballroom:
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    rollentopic

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 18:00 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Vandaag ging goed (hoera) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Amor8 schreef:
    [Het gebeurt mij heel vaak dat ik Jaimy's naam verkeerd schrijf, ook zonder toetsweek :Y)

    Maarjaaaaa.... Echt k*t dat je toetsweek niet lukt!]


    Jap, jij hebt mijn naam ook al meerdere malen verkeerd geschreven :') en dat was zelfs nog toen ik jaimyhoi heette.

    En mooi zo Deemz, dat het nu wel goed ging! (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Goedzo! Ik heb volgende week testweek..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Yeaah (: Kan je reageren? :Y) Ahhww en alvast succes! (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik heb... 5 weken geleden een toetsweek gehad en heb over 3,5 weken alweer een toetsweek :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Coockies schreef:
    Amy Michelsl

    Ik kijk hem aan en bijt op mijn lip als ik zie dat het hem duidelijk pijn doet. Na een tijdje krijg ik enkel zijn naam. Ayden dus... Vanaf dan blijft hij me strak aankijken. Ik probeer er niet op te letten en veeg het laatste beetje bloed van zijn hoofd. Ik kijk hem nu wel weer aan en kruip een beetje achteruit. Zwijgend ruim ik de spulletjes weer op en bijt hard op mijn lip. Ik klap fe dood dicht en kijk hem aan. 'Als er iets js kan je me gewoon roepen,' zeg ik zacht. Ik kijk even weg. 'Wil je uitleg als je je beter voelt of nu?' Langzaam kijk ik hem weer vanonder mijn wimpers aan.


    Ayden Damon Wesley
    Als ze klaar is ruimt ze alles op en komt dan weer naar me toe. 'Dankje.' zeg ik dan toch, mijn stem klinkt een beetje hees. En knik als ze zegt dat ik haar gewoon moet roepen als er iets is. Als ze dan vraagt of ik uitleg wil frons ik even en knik weer. Ik wilde wel graag weten wat voor shit hier allemaal gaande is en wat er met me is gebeurt, maar het zal nog wel terug komen, uiteindelijk, maar wie weet hoelang dat nog gaat duren, dus wat informatie nu zou wel fijn zijn. 'Ja.' zeg ik dan nog even en kijk haar dan afwachtend aan, benieuwd wat ze gaat zeggen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik zal Naomi maar achter Ian laten aangaan. ;D Wel lekker Deems, dat je Ian laat weggaan zonder Naomi, hij laat haar daar gewoon achter! (huil) En nog wel bij Sam! Whaha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    [Ik zal Naomi maar achter Ian laten aangaan. ;D Wel lekker Deems, dat je Ian laat weggaan zonder Naomi, hij laat haar daar gewoon achter! (huil) En nog wel bij Sam! Whaha!]


    Sam en ik willen best wel dat Naomi blijft hoor ^^ maar Sam heeft nu Nala, ondanks dat hij daar een fikse ruzie mee heeft gehad en hij het bijna had uitgemaakt. :3 ik kan het Nala niet aandoen :P


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [En Naomi, Ian ook niet, duuhh! Maar Ian is mean, want hij liet haar achter! Whaha! En Jaimzz, je moet reageren met Leslie!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ian kan haar toch ook niet meetrekken. Waar is de zelfstandige Naomi gebleven (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Naomi. Is. Altijd. Zelfstandig. *probeert dreigend te klinken* Onderschat haar niet! Whaha!]

    Naomi Micheal
    Ik bijt mijn lip en kijk Ian even verward na, even wachten is ook moeilijk. Ik kijk dan even naar Sam en Nala en glimlach ongemakkelijk. 'Ik ga ook maar dan.' mompel ik zacht en sla even mijn ogen neer en loop dan snel ook de deur uit achter Ian aan, waar hij ook naartoe is gegaan Als ik dan de zaal uit ben kijk ik even om me heen waar hij is. Als ik hem dan zie lopen ren ik snel naar hem toe tot ik naast hem sta. 'Hey.' zeg ik dan en glimlach weer en pak dan uiteindelijk toch zijn hand vast en kijk hem even lipbijtend aan.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 17:04 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Amy Michels

    Ik glimlach even en knik. Ik bijt even op mijn lip als hij ja zegt en trek mijn knieën op. Ik kijk hem nog even aan en haal diep adem. 'Oké. We zijn hier allemaal om te dansen. Ik weet niet welke dansstijl jij doet, maar ze hebben allemaal mensen ontvoerd van allemaal stijlen. Streetdance, Hiphop, Ballet, Balroom en modern. Ik doe ballet.' Ik kijk hem even aan en bijt op mijn lip. 'Als je niet doet wat zij zeggen, word je toegetakeld.' Ik voel tranen prikken achter mijn ogen en sla mijn ogen neer. 'De jongens meestal met zweepslagen en andere marteldingen en de meisjes...' Ik zwijg even en bijt op mijn trillende onderlip. 'Die worden gewoon simpelweg verkracht, aangerand. In die richting.' Ik bijt op mijn lip en sla mijn ogen neer. Ik schraap even mijn keel en schud mijn hoofd. Ik kijk hem zwijgend aan. 'Nou ja, dus je komt hier om te danen.' Ik kijk hem aan en zwijg. 'Welke dansstijl doe je,' vraag ik hem en knars even met mijn tanden. De tranen wegknipperend.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [En geslagen :Y)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Geslagen?? Bedoel je straffen?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    [En Naomi, Ian ook niet, duuhh! Maar Ian is mean, want hij liet haar achter! Whaha! En Jaimzz, je moet reageren met Leslie!]


    Ik was van plan te wachten op Jack xd

    [ bericht aangepast op 20 feb 2013 - 21:16 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.