• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day Jaimes
    -Ian Silvas Coockies

    Hiphop:
    -Sam Night Jaimes

    Ballroom:
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    rollentopic

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 18:00 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Jahh, de meisjes worden niet alleen verkracht, ze worden evengoed mishandeld en gebrandmerkt. Alleen wat minder.. Ofzo. Denk maar aan wat Mars bij Les moest doen]


    Stop acting normal. It gets bored.

    DreamWishes schreef:
    Naomi Micheal
    Ik bijt mijn lip en kijk Ian even verward na, even wachten is ook moeilijk. Ik kijk dan even naar Sam en Nala en glimlach ongemakkelijk. 'Ik ga ook maar dan.' mompel ik zacht en sla even mijn ogen neer en loop dan snel ook de deur uit achter Ian aan, waar hij ook naartoe is gegaan Als ik dan de zaal uit ben kijk ik even om me heen waar hij is. Als ik hem dan zie lopen ren ik snel naar hem toe tot ik naast hem sta. 'Hey.' zeg ik dan en glimlach weer en pak dan uiteindelijk toch zijn hand vast en kijk hem even lipbijtend aan.


    Ayden Damon Wesley
    Ik luister aandachtig naar wat ze zegt en slik hoorbaar tussendoor, maar bij het woord ballet verschijnt er kort een zwak glimlachje rond mijn lippen, maar die verdwijnt al snel als ze verder gaat, het is vreselijk. Ik zie dat ze er moeilijk heeft en sla mijn armen toch om haar heen en wrijf zacht met mijn hand over haar onderrug, iets in me zij dat ik dit moest doen. Zelf laat ik geen emotie zien, maar ik vind het wel degelijk vreselijk, hoe kunnen ze zoiets doen?! Als ze klaar is kijk ik haar aan en bijt mijn lip, 'Dat is vreselijk.' Zeg ik zacht. 'maar ik doe ook ballet.' Zeg ik dan met een klein glimlachje, niet wetend wat voor motie ik nu eigenlijk moest tonen na haar verhaal.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Amy Michels

    Ineens liggen zijn armen om me heen en wrijft hij troostend over mijn onderrug. Ik slik. Dit kwam me heel bekend voor, zo deed Grey ook altijd en Luke... Ik slik en vecht tegen de tranen. Ik bijt hard op mijn lip en schud met mijn hoofd. Ik mocht niet huilen, maar door de kleine beweging die Ayden met zijn hand maakt op mijn onderrug, laat toch een traan stromen. Ruw veeg ik hem weg. Ik zwijg als hij zegt dat het vreselijk is en blijf doodstil in zijn armen zitten. Ik verroer me niet. Het enige wat ik doe is de tranen wegknipperen. Als de tranen niet meer op de loer liggen, zet ik een glimlach op. Daar was ik erg goed in geworden. Lachen terwijl je wilt huilen. 'Nou dat is dan gezellig,' zeg ik met een glimlach en haal zijn armen van me af. Ik kijk hem even aan. 'Dank je voor dat...' Ik zwijg even en haal mijn schouders op. Ik sta op van zijn bed en kijk even naar de joggingkleren. Ik wilde weer andere kleren aan. Ik zucht even en glimlach naar Ayden. 'Heb je nog ergens pijn,' vraag ik hem, overgaand op een ander onderwerp. Ik zou zo meteen wel alles in mijn eentje weer verwerken. Nee beter nog, ik ga dansen. Ik krijg een kleine glimlach op mijn gezicht. Daar had ik weer is een keer behoefte aan. De eerste keer dat ik hier moest dansen, werd ik gelijk toegetakeld, maar dit keer zou het zijn zonder enge bewakers die me aankeken. Nee, dit keer zou het gewoon alleen de muziek en mezelf zijn. Ik kijk weer naar Ayden. 'Eh ik ga even dansen, maar ik denk wel dat andere je ook wel willen helpen als je ergens pijn hebt of je komt naar de danszalen. Die zijn hier naar links, dan de tweede gang naar rechts en dan kom je in de gangen met allemaal deuren. Het staat aangegeven welke de balletzaal is.' Ik kijk hem aan en hala een hand door mijn haar. 'Ja?' Ik kijk nog even naar de verbanddoos. 'Als je honger of dorst hebt kan je van dat bed pakken. En o..' Ik kijk hem recht aan. 'Kom nergens behalve hier, de danszalen en de toilleten met de doucheruimtes.' Ik kijk hem even aan en draai me dan om, waarna ik de ruimte uitloop.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala, Jack? (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Femke is off.. Jammer, wil reactie Leslie. ;) Reageer zo op Amy!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Is goed (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Ik kijk op als ik ineens een hey hoor. Mijn lippen krullen zich omhoog tot een grijns. Ik verstrengel vrolijk onz vingers en trek Naomi tegen me aan. 'Hoi,' grijns ik en kijk haar even aan. Dan laat ik haar weer los en loop rustig door met haar aan mijn zijde. Ik trommel een beetje tegen de muren in de gang, omdat ik een liedje in mijn hoofd heb. Ik grinnik even kleintjes en loop dan de toilletten in. Ik was mijn gezicht even en pak dan een handdoek waar ik mijn gezicht meedroog maak. Dan neem ik een slokje water en kijk naar Naomi. Ik glimlach even naar haar en kijk haar aan. 'Dus...' Ik ga even met mijn hand door haar haren en grinnik zachtjes. 'Laten we iets doen,' zeg ik bedenkelijk en gooi de handdoek in een hoek, voordat ik tegen de muur aanleun en haar aankijk. 'Misschien een soort spel om de tijd te doden? Zijn er nog dingen die ik niet van je weet? Of die ik zou moeten weten,' grinnik ik en kijk haar aan. Dan ga ik recht staan. 'Ze hebben hier vast wel drank, zin om helpen zoeken?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Naomz? Ayden? :Y) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    Ik glimlach als hij onze vingers verstrengelt en me tegen zich aantrekt. Ik kijk hem aan en voor hij me loslaat druk ik nog snel een vlinderkusje op zijn lippen en giechel even en laat Ian dan ook los en loop weer door en volg Ian. Als hij dan de toilleten in loopt frons ik even en leun dan tegen de muur terwijl ik Ian's bewegingen volg en een glimlach siert nog steeds rond mijn lippen. Hij maakt vlug zijn gezicht schoon en droogt die dan af met een handdoek die hij vervolgens ergens in een hoek gooit en ik schud even grinnikend mijn hoofd. Als hij dan klaar is begint hij weer te praten. 'Dus..' herhaal ik dan ook grijnzend en wacht zijn woorden af. Ik knik dan als hij zegt dat we iets moeten doen. Ian leunt dan ook tegen de muur aan en kijkt mij aan. Ik grinnik dan. 'Ik denk dat je alles wel al weet, dus nee, of zijn er dingen die ik nog niet weet?' vraag ik dan en grinnik even zacht. Na de woorden die dan zijn mond verlaten ontstaan er een speelse, uitdagende grijns rond mijn lippen. 'Klinkt goed.'


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Jongens ik ga zo slapen, moet morgen vroeg op. Ga op vakantie]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Veel plezier Deems! Ik heb al vakantie gehad...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ik heb nu ook vakantie :Y)

    Veel plezier Deemz c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [thankyou<33 jij ook Jaimes!]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik ga maar eens reageren met Les, aangezien Femster al twee dagen offline is...


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DreamWishes schreef:
    Joshua Gayle
    Ik grinnik even en kijk Leslie aan. 'Krijg ik alleen maar een "Hi Josh" ik voel me beledigd, niet eens een kusje.' Zeg ik dan grijnzend met een pruillip. Ik kijk even met een schuine blik naar de jongen en zie dat hij me aanstaart en grijns. Precies goed, Leslie is en zal mijn meisje blijven. Ik kijk dan weer naar Leslie en glimlach. Ze stelt me dan voor aan de jongen en hij blijkt Jack te heten. En ik geef hem een kort knikje en schenk niet veel aandacht aan hem en doe praktisch alsof hij lucht voor me is en kijk weer naar Leslie die nu zegt dat ze alleen maar aan het praten waren. Tuurlijk, ik zag jullie net nog binnenkomen met allemaal eten, dus dat is niet alleen praten, ze zijn ook nog samen weggeweest, misschien... Nee stop Josh! Dwing ik mezelf, niet zo denken, Leslie zou dat nooit doen! Ik glimlach weer naar Leslie en sla mijn armen rond haar middel en trek haar bij me op schoot, glimlach naar haar en grijns weer even naar de jongen Jack en kijk dan weer naar Leslie en druk dan even kort mijn lippen tegen haar voorhoofd en kijk haar dan weer blij aan.


    Leslie Day
    Josh grinnikt en kijkt me aan. Hij doet een soort van beledigt en ik twijfel eraan of hij echt beledigt is of niet. 'Aangezien ik beleefd ben en je niet zomaar aflebber in het bijzijn van Jack, nee,' zeg ik met een glimlach. Ik moet zeggen, het is wel fijn dat Josh er is. Gewoon zijn aanwezigheid. Ik zie dat Josh knikt naar Jack als ik ze aan elkaar voorgesteld heb. Josh en ik kijken elkaar aan en er lijken allemaal dingen in hem om te gaan, totdat hij zijn armen ineens om mijn middel legt en me bij hem op schoot trekt. 'Josh, wat doe je?' vraag ik aan hem, aangezien we, ten eerste, in het bijzijn van Jack zijn. Ten tweede zoekt Jack naar de jongen die hij leuk vindt, dus is het niet leuk voor Jack als er zoiets voor zijn neus afspeelt. En ten derde lijkt Josh nu... aandacht te willen. Waarom? Zou Josh soms jaloers zijn? Nee... dat kan het niet zijn. Het enige wat ik heb gedaan is wat eten gehaald met Jack en nu zit of eigenlijk zat ik met hem te praten. Totdat Josh er ineens bijkwam. Josh drukt een kusje op mijn voorhoofd en kijkt me dan blij aan. Ik druk dan een kusje op zijn mondhoek. 'Zo tevreden, meneertje?' vraag ik aan hem en daarna richt ik mijn aandacht weer op Jack.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.