• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day Jaimes
    -Ian Silvas Coockies

    Hiphop:
    -Sam Night Jaimes

    Ballroom:
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    rollentopic

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 18:00 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Coockies schreef:
    [Shit ik eb ke naam verkeerd gescjreven! Urgh I am sp sorry! Hoe schrijf je het ook alweer? Whahah. Teveel economie i mij hoofd ]


    Jaimes.... Jaimy...


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [oo zo dom van mij -.- staat letterlijk in je naam, vroeger nog letterlijker: jaimyhoi. Vind je het raar dat mijn toetsweek niet lekker gaat -.- ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Hahaha, het geeft niets, je hoofd is gewoon een warboel! En wat rot dat je toetsweek niet lekker gaat, echt balen!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [mazzel dat ik er goed voor sta. Mijn vader zo: ik denk niet dat je goed leert. Ik zo: echt wel. Begin van economie alles te veryellen. Probleem. Ik ken economie, maar frans waar ik 3 keer achter elkaar onvoldoende voor heb gehaald niet whaha ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Damn, had net alles klaar, klik ik op het verkeerde knopje alles weg, kan ik weer overnieuw beginnen... ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Handig Naoomz :P


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Als hij een kus op mijn neus drukt kan ik het toch niet laten en verlaat een korte giechel mijn mond. Ik voel dan hoe hij me dichter tegen zich aantrekt in een knuffel en voel zijn hoofd al snel in mijn nek. Ik voel hem haast gewoon grijnzen in mijn nek wat mij hetzelfde laat doen. Als ik zijn adem over mijn nek voel glijden sluit ik kort mijn ogen.
    Als dan de woorden zijn mond verlaten waar ik al zo lang op zit te wachten, de woorden die ik zo gemist heb verschijnt er een brede glimlach rond mijn lippen. En iets van opluchting overspoelt me ook, hij houdt nog van me. Hij trekt me dan nog dichter tegen zich aan en ik leg mijn hoofd tegen zijn borstkas terwijl zijn hoofd nog in mijn nek ligt en de glimlach zit nog steeds rond mijn lippen. De woorden die dan zijn mond verlaten maken mijn glimlach nog breder, als dat al haast nog mogelijk is. 'Ik jouw ook niet.' Zeg ik zacht en ril kort als ik zijn lippen in mijn nek voel. 'Iets drama zou inderdaad fijn zijn.' Knik ik dan ook en ik zou er ook voor proberen te zorgen, dat er minder drama is. Ik lach even als hij me rond draait en zijn lippen kort op de mijne drukt. Ik kijk hem weer vrolijk en gelukkig aan en Ian heeft dezelfde uitdrukking op zijn gezicht, gelukkig. Als hij dan onze vingers verstrengeld kijk ik even glimlachend naar onze vingers en dan weer naar Ian. Als hij dan in mijn oor begint te zingen giechel ik weer even en ik herken al snel het liedje. 'Baby you light up my world like nobody else.' Zing ik dan ook zacht in zijn oor en grijns, maar schrik dan als ik de deur hoor opengaan en kijk om en zie daar Sam en Nala staan. Ik kijk dan even weer naar Ian en dan terug naar Sam. Hopelijk gaat dit goed, want het gaat nu eindelijkgoed tussen mij en Ian. Als dat een simpele 'Hai' Sam's mond verlaat, verlaat ook maar een zachte 'Hey' mijn mond en ik kijk weer even naar Ian en geef kort een kneepjes in zijn hand en draai me dan weer om naar Sam en Nala en bijt kort mijn lip. Dit was nogal... Tsja.. Ongemakkelijk...

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 22:44 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ayden Damon Wesley
    Ik kijk op en open mijn ogen als ik plots een meisjes stem naast me hoor. Ik kijk even naar het meisje en knik maar, erg veel zin om te praten heb ik nu niet. Ik zie hoe ze een doos pakt en herken het al snel als een van die EHBO doosjes.l en ze pakt er wat spullen uit. Ik twijfel eerst even of ik haar zou stoppen en het zelf zou doen, ik ken haar zowiezo niet en zomaar iemand aan je wonden laten... Uiteindelijk laat ik het toch maar voor wat het is en laat haar haar gang gang, ik heb op het moment toch niet veel kracht om überhaupt iets te doen. Ze stelt zich dan voor als Amy en ik kijk haar weer even aan en knik. 'Ayden.' Zeg ik simpel en sluit mijn ogen weer. Als ze weer spreekt open ik toch maar mijn ogen weer en knik weer en voel hoe ze het watje tegen een van de wonden op mijn hoofd houdt en ik bijt even hard op mijn lip, Maar hou me stil en blijf het meisje strak aankijken terwijl ze mijn wonden verzorgt.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Joshua Gayle
    Ik grinnik even en kijk Leslie aan. 'Krijg ik alleen maar een "Hi Josh" ik voel me beledigd, niet eens een kusje.' Zeg ik dan grijnzend met een pruillip. Ik kijk even met een schuine blik naar de jongen en zie dat hij me aanstaart en grijns. Precies goed, Leslie is en zal mijn meisje blijven. Ik kijk dan weer naar Leslie en glimlach. Ze stelt me dan voor aan de jongen en hij blijkt Jack te heten. En ik geef hem een kort knikje en schenk niet veel aandacht aan hem en doe praktisch alsof hij lucht voor me is en kijk weer naar Leslie die nu zegt dat ze alleen maar aan het praten waren. Tuurlijk, ik zag jullie net nog binnenkomen met allemaal eten, dus dat is niet alleen praten, ze zijn ook nog samen weggeweest, misschien... Nee stop Josh! Dwing ik mezelf, niet zo denken, Leslie zou dat nooit doen! Ik glimlach weer naar Leslie en sla mijn armen rond haar middel en trek haar bij me op schoot, glimlach naar haar en grijns weer even naar de jongen Jack en kijk dan weer naar Leslie en druk dan even kort mijn lippen tegen haar voorhoofd en kijk haar dan weer blij aan.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 23:08 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Net zoals Naomi draai ik me om. Daar zie ik Nala en Sam staan. Ik zeg een stap naar acjter glimlach naar ze. De ongemakkelijke sfeer was duidelijk voelbaar, maar ik has geen zin om daar aan mee te doen.
    'He jongens,' zeg ik dq ook luchtig. 'He Nala,' zeg ik met een glimlachje. 'Jullie mogen van mijn part nu aan de gang, ik ga toch weg.' Ik kijk even naar Naomi en grijns. 'Ik weet niet wat jij gaat doen,' vraag ik haar en kijk dan wewr naar Sam en Nala. Ik looo langs ze heen. 'Veel plezier,' roep ik nog, dan valt de deur dicht. Oke dat was... Waarom deed ik opeens zo aardig? Ac ja, ik wil Nala niet in die situatie zetten. Met een glimlacj loop ik de gangen door en neurie een beetje.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Me loves Josh, me hates Ian ^^

    Nee okay... Ik haat Ian niet c: want hij is lief voor Naomi ^^

    Sam haat Ian :Y)

    [ bericht aangepast op 20 feb 2013 - 7:57 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [En Ian vind Sam een kleurer die zich niet over het verleden heen kan zetten :Y) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Oke, whaha, Sam haat Ian dus, maar dan weer niet en dan weer wel.. ;D Maar Ian laat Naomi wel lekker achter bij Sam en Nala, hij neemt haar niet mee.. Whaha! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Amy Michelsl

    Ik kijk hem aan en bijt op mijn lip als ik zie dat het hem duidelijk pijn doet. Na een tijdje krijg ik enkel zijn naam. Ayden dus... Vanaf dan blijft hij me strak aankijken. Ik probeer er niet op te letten en veeg het laatste beetje bloed van zijn hoofd. Ik kijk hem nu wel weer aan en kruip een beetje achteruit. Zwijgend ruim ik de spulletjes weer op en bijt hard op mijn lip. Ik klap fe dood dicht en kijk hem aan. 'Als er iets js kan je me gewoon roepen,' zeg ik zacht. Ik kijk even weg. 'Wil je uitleg als je je beter voelt of nu?' Langzaam kijk ik hem weer vanonder mijn wimpers aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Het gebeurt mij heel vaak dat ik Jaimy's naam verkeerd schrijf, ook zonder toetsweek :Y)

    Maarjaaaaa.... Echt k*t dat je toetsweek niet lukt!]


    Stop acting normal. It gets bored.