• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day Jaimes
    -Ian Silvas Coockies

    Hiphop:
    -Sam Night Jaimes

    Ballroom:
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    rollentopic

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 18:00 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Coockies schreef:
    [Het leukste vind ik nog dat Sam Ian ''dat'' noemt. Whahaa. ]


    [You noticed ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Of course I did (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [I know, jaloerse Josh is leuk, Josh is eigenlijk gewoon altijd leuk, duh! :P
    En Ian en Sam mogen elkaar nog steeds niet, he? ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Nope, schijnbaar (: Whahaha, maar wie moet er nou naar Ayden? Zal ik Lauren sturen of Amy. Jij mag namelijk kiezen (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Nee, nu mag jij eens kiezen Deems, het zijn jouw personages. Weet wel dat Ayden op het eerste oog niet al te vriendelijk is, maar als je hem leert kennen is hij een sweetie en hij is zo iemand die zijn gevoelens opkropt, een beetje een Zayn achting persoontje! ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Dan doe ik Amy (: Dan blijft Charlynn achter bij Lauren (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Amy Michels

    Ineens wordt er een jongen binnen gedragen. Ik kijk er verbaasd naar. Dan kijk ik even naar Charly. 'Zo terug,' zeg ik vlug en bijt op mijn lip. Mijn lange blonde haren bewegen mee met de snelle stappen die ik zet. Uteindelijk sta ik bij de jongen. 'Gaat het,' vraag ik hem en kijk naar zijn wonden. Hij ziet er niet goed uit, maar ondanks dat, zie je toch wel hoe hij eruit hoort te zien. Ik pak de verbandtrommel die op de standaard plek staat. Zoveel mensen zijn al gewond geraakt, de verbanddoos staat hier nu standaard. Ik ga tegenover hem zitten op het bed en pak de juiste spullen. Ik kijk hem even aan. 'Ik ben Amy trouwens,' zeg ik zacht en glimlach even zwakjes. Ik druppel wat ontsmettingspul op het watje en kijk de jongen even aan. 'Het kan even pijn doen,' zeg ik aarzelend en druk het tegen de wonden op zijn hoofd. ik kijk hem recht in zijn ogen terwijl ik het behandel. 'Sorry als ik je pijn doe,' zeg ik zacht en ga verder naar de volgende wond. Ik kan me nog herinneren dat ik hier kwam, maar ik was gelijk met andere. Het was verschrikkelijk beangstigend geweest. De mannen met de geweren, het missen van London. Alles, maar ik leef nog en ik zal hem er ook doorheen helpen, als hij dat wilt tenminste. Ik bijt op mijn lip en ga verder met mijn klus.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 20:41 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Josh? :P


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Wauw, mooie pff Jaimes ^^]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nawh, thanks (flower)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Naoomz kan je reageren met Naomi, Charlynn, Ayden en ik denk dat Jaimes ook heel graag reactie van Josh wilt (: ]

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 22:08 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Tandenpoetsen dan reageer ik!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [yeah (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    [Naoomz kan je reageren met Naomi, Charlynn, Ayden en ik denk dat Jamie ook heel graag reactie van Josh wilt (: ]


    Wie is Jamie?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Shit ik eb ke naam verkeerd gescjreven! Urgh I am sp sorry! Hoe schrijf je het ook alweer? Whahah. Teveel economie i mij hoofd ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne