• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day Jaimes
    -Ian Silvas Coockies

    Hiphop:
    -Sam Night Jaimes

    Ballroom:
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    rollentopic

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 18:00 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Naoomz kan jij met Ayden of Charlynn reageren, dan reageer ik weer met Ian (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Ik kijk haar aan en glimlach kleintjes. Ik kijk haar aan en druk een kus op haar neus. Ik trek haar in een knuffel en trek haar dicht tegen me aan. Ik begraaf mijn hoofd in haar nek en adem haar geur in. Haar haren kriebelen tegen mijn gezicht aan. Dat laat me grijnzen. 'En ik houd van jouw,' fluister ik en trek haar nog dichter tegen me aan. 'En ik laat je nooit meer gaan,' grijns ik en druk een kusje in haar nek. Dan kijk ik haar aan. 'Maar iets minder drama zou fijn zijn,' grinnik ik en druk een kus op haar lippen. Ik draai haar een rondje en vang haar dan met gemak op. Mondhoeken krullen zich omhoog en ik kijk haar vrolijk aan. Het was een hele opluchting dat het weer goed was tussen ons. Alsof alle problemen wegvielen. Ik verstrengel onze vingers en trek haar dicht tegen mijn borstkas aan. Ik kijk met een grijns op haar neer en bijt op mijn lip. Ik had ineens zin om te zingen, maar ik hield mijn mond. 'You don't know you're beautiful,' zing ik in haar oor. 'That's what makes you beautiful,' grijns ik en druk een kus op haar wang.

    [Wie herkent de laatste 2 zinnen? ]

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 16:47 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Whaha, What makes you beautiful, van natuurlijk one direction! Ga nu reageren met Ayden, laat hem wel zwaar gewond binnen komen ofzo. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Dat vraag je aan mij en directioners? :P

    Duh ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [yeah Directioner for life <333 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ayden Damon Wesley
    Ik besef niet echt meer wat er om me heen gebeurt, alles is maar wazig en mijn lichaam slap. Ik voel wel dat ik meegeleept wordt, waarheen, geen idee... Wat er gebeurt is, geen idee... Alles is wazig, zo ook mijn gedachten en wat er allemaal gebeurt is. Ik hoor deuren voor me opengaan en achter me weer dicht. Waar brengen ze me naartoe en wie zijn dit die me mee nemen?? Ik wil me los werken, hier wegwezen, maar mijn lichaam lijkt niet mee te werken. Ik merk hoe ik losgelaten wordt en mijn lichaam hard de grond raakt en kreun zacht. Ik open vermoeid en moeilijk mijn ogen en zie dat ik een zaal lig op de grond, om mee heen allemaal bedden en gier en daar wat mensen zitten op de bedden. Mijn lichaam doet nog steeds pijn, mijn spieren, alles, maar ik besluit toch maar op te staan en kreun weer pijnlijk en strompel dan moeilijk naar het dichtstbijzijnde bed waar niemand opzit, het maakt me niet uit of dit bed al bezet is, ik moet nu liggen. Als ik op het bed zit met veel moeite zucht ik even opgelucht en kijk weer de zaal rond en laat mijn ogen even langs alle mensen in de zaal gaan en sluit dan mijn ogen weer even. Mijn zicht is gelukkig al beter. De pijn is er wel nog steeds, maar het is al wat minder. Ik laat me dan achterover vallen op het bed en staat naar het plafon. Nog steeds spoken er allemaal vragen door mijn hoofd. Waar ben ik? Wat doe ik hier? Wat is er gebeurt? Allemaal vragen, maar geen antwoorden.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 18:28 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Even dat je het weet, Auden heeft een beetje geheugenverlies over wat er is gebeurt, maar dat zal nog wel terug komen.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Okeej wie moet naar hem toe? Amy of Lauren? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jaimes schreef:
    (...)

    Leslie Day
    Jack lijkt gelijk te zoeken naar Jamie en ik bijt even op de binnenkant van mijn wang. Ik hoop voor Jack dat hij hem kan vinden, maar zelf heb ik geen andere jongens gezien behalve Ian, Jack en Sam.. Josh heb ik ook eventjes niet gezien en ik mis hem. We hebben of hadden gewoon weinig tijd, weet ik veel. Ik zie hoe Jack op zijn bed is gaan zitten en voor zich uit staart. Ik besluit naar hem toe te gaan en ga naast hem zitten.
    'Niet zo somber kijken, Jackie,' zeg ik dan met een glimlach en sla een arm om hem heen. 'Hij is hier heus wel.'

    Sam Jason Night
    'Dan moet ik je daarop maar vertrouwen en hopelijk beschadig ik het niet, dat beeld van jou over mij.'
    Nala trekt me dan overeind en ze is best wel ongeduldig.
    'Nala, relax. Adem in, adem uit,' zeg ik dan, maar ik begin wel met haar mee te lopen. 'En ja, ik kom wel naar jou toe nadat ik klaar ben met mijn eigen oefenen. Oke?'
    Ik druk weer een kus op haar lippen en heb mijn arm om haar heen geslagen. Met haar loop ik richting de danszalen en glimlach eventjes naar Nala.


    Jack
    "Ja... hij is me gewoon aan het zoeken... Hij komt zo wel." zeg ik zacht, maar merk dat ik het zelf al moeilijk heb om mezelf te geloven. Het gaat gewoon weer zoals altijd. Ze gaan altijd weg, altijd...
    Ik weet niet of ze mijn woorden gehoord heeft, want terwijl ik sprak heeft een jongen zijn handen voor haar ogen gelegd en wat in haar oor gefluisterd. Ik schud haar arm van mijn schouders, het is toch gewoon een nietsbetekenend troostend gebaar en eigenlijk kan ik het nu niet aan. Ik wil nu geen troost, want ik wil mezelf nog even wijsmaken dat ik die nie tnodig heb. Dat ik zonder die troost verder kan, want Jaimy komt wel nog...
    Ik merk nu pas dat ik de hele tijd naar die jongen op heb gekeken, terwijl ik pijnlijk voor me uit staarde. Ik wend mijn blik nu snel af, voordat hij denkt dat ik naar hem staar of zo, en kijk gewoon naar mijn sandwich, terwijl ik rustig verder eet.

    Nala
    Ik grinnik en kijk hem aan als hij zegt dat ik moet relaxen.
    "Je kent me toch wel goed genoeg. Ik ben hyper in alles wat ik doe." knipoog ik. Nou, eigenlijk is dat niet altijd geweest. Vroeger was ik heel stil en timide, maar dat was gewoon ik niet. Ik was gedwongen zo, door wat mijn vader met me deed. Maar dat is allemaal nu voorbij...
    Ik besef me nu pas dat ik voor het eerst echt geloof dat ik niet meer naar hem heen gestuurd zal worden. Ik ga gewoon met Sam mee, want wij vormen een eenheid, voor eeuwig.
    Ik blijf wat dromerig voor me uit staren, terwijl ik daaraan denk. Ik laat hem gewoon leiden, aangezien hij toch een arm om me heen heeft, en zo loop ik nergens tegen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik hoor Jack nog, van wat hij zegt, maar ineens zie ik niets meer en voel ik twee handen voor mijn ogen. In eerste instantie schrik ik, omdat het heel onverwachts is, en dan hoor ik een stem. 'Dag schoonheid.' Het is Josh die het zegt. Ik pak zijn handen beet en haal ze voor mijn ogen vandaan. Ik kijk dan achterom. 'Hi Josh,' zeg ik dan met een glimlach. Dan kijk ik Jack weer aan. 'Jack, dit is Josh, Josh, dit is Jack.' Ik glimlach dan even naar beiden. 'Jack en ik waren aan het praten,' zeg ik dan tegen Josh. Ik weet niet of Jack het namelijk erg waardeert dat Josh hier misschien gaat viezelenvozelen.

    Sam Jason Night
    Ze zegt dat ik haar toch wel goed genoeg ken.
    'Dat is niet zo heel gek, schat, aangezien je redelijk een open boek bent soms. En het nu duidelijk aan je te zien is dat je er zin in hebt.' Ik loop verder met mijn arm om Nala heen en ga dan voor haar de streetdancezaal binnen en neem haar mee. Daar sta ik gelijk stil als ik zie wie er nog meer zijn. Naomi en Ian... En niet bepaald netjes. Ik kijk even Nala aan en dan terug naar Naomi en Ian. 'Hai,' zeg ik dan maar gewoon. Naomi heb ik al even niet meer gezien en eerlijk, ze ziet er slecht uit. Ian heb ik ook al even niet meer gezien, maar dat ziet er nog enigszins oke uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Staan er niet netjes bij? Ian en Naomi? Whaha! Ze doen niks meer hoor, whaha! ;D Maar reageer zo, ben niet thuis, dus daarom duurt het ook wat langer.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [HAHAHA SAM KEIDROOG
    Oke lol. Dat was even overdreven XD

    Julio komt er wel weer een keer in.. Ooit. Misschien. XD

    EN LAAT JOSH PLEASE WEER JALOERS DOEN]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Hahahah Jaimes .... (: Maar goed.... Sam is opeens preuts geworden ofzo :Y)

    En Naoomz, moet Amy of Lauren naar Ayden gaan. Kies maar (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [O, Sam is niet preuts hoor :Y) mwhuhaha ^^

    En lol. Jaloerse Josh is leuk ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Het leukste vind ik nog dat Sam Ian ''dat'' noemt. Whahaa. ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne