• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day Jaimes
    -Ian Silvas Coockies

    Hiphop:
    -Sam Night Jaimes

    Ballroom:
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    rollentopic

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 18:00 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Hahaha, Josh is zoooo leuk als ie jaloers is XD
    Okee uhmm ik heb een Julio die ergens op de gang staat, maar Eleadora reageert niet meer dus ik denk dat ik hem maar weg laat.. En Mars zit weer te worstelen met een of ander trauma in een schuilstal van paarden en blijkbaar gaat hij Nala vechtlessen geven, maar ik heb geen greintje verstand van vechten, dus dat wordt leuk. Als iemand me daarbij kan helpen.. Graag ;D

    En nouja, ik heb geloof ik nog wel plaatjes van een ander personage, maar ik heb echt geen idee wanneer en of die er nog in komt. Conclusie: Ik kan weer niks doen.. Als iemand iets weet..]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Je kan Julio toch laten terug komen naar de slaapzaal, dan kan hij mee doen in een gesprek en Charly kan zijn nieuwe danspartner worden, whaha. Ze doet ook Ballroom en aangezien ik niet veel meer hoor van Mario. ;D Maar dan heb je tenminste iets te doen met een van je personages.. Want ik laat Naomi en Charly zo waarschijnlijk naar Amy en Lauren gaan, of zo iets...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [begin jij maar haha. En Ian heeft nooit genoeg van Naomi :Y)

    Oke jongens! Ik heb idde voor nieuw verhaal op dit monent. Noem een acteur die altijd een vaderlijke rol speelt. De vader krijgt namelijk dat uiterlijk haha ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [True, want Eleadora reageert denk ik niet zo snel.. Ik weet niet of jullie Myrthes verhaal hebben gelezen, maar het is best heavy wrm ze nie on kan. Dus het is wel handig als ik iets met Julio te doen heb, haha XD

    En de enige die ik kan bedenken is Charlie, ik weet de naam vd acteur niet, maar van Twilight. Of Billy XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik weet ook even niemand een acteur, ben aan het denken.. Maar hoezo kan ze niet on komen, heb het niet gelezen, omdat ik zelf ook een lange tijd niet online kon komen..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [nee ik zoek meer naar een soort acteur zoals bij last song, maar bedankt (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Dan neem je toch de acteur van last song :Y)

    Und Naoomz, ik wacht op Femke met reageren op Josh :3 dus hopelijk reageert Femster snel, want Josh is echt leuk als hij jaloers is (:

    TROUWENS. WIST JE DIT AL, NAOOMZ, FRANSISCO KRIJGT EEN BABY D:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [hahahha ja misschien wel (: Whahahahaahha krijgt hij echt een baby?! O my god! Guys ik ga naar school evrn 2 toetsen maken en heb daarna bijles van mijn neef (: wish me luck (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Is je neef knap? ^^

    In ieder geval, veel succes met je toetsen! Ik ga zo ook maar eens richting school fietsen. (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [niet echt whahah. I iedergeval bekijk ik hem zo ie zo op die manier niet, maar nee niet echt heel knap ofzo whahaha (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Awkward..

    Maar Myrthe kan niet on komen omdat, nouja, ze anorexia heeft. Kijk maar in gaar verhaal bij de meldingen enzo. ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Coockies schreef:
    [begin jij maar haha. En Ian heeft nooit genoeg van Naomi :Y)

    Oke jongens! Ik heb idde voor nieuw verhaal op dit monent. Noem een acteur die altijd een vaderlijke rol speelt. De vader krijgt namelijk dat uiterlijk haha ]


    [Je beseft nu wel wat je gezegd heb hè? Raad eens naar wie ik Naomi dan stuur. Whaha! ;D Ga nu schrijven! Ik laat Charly naar Amy en Lauren gaan!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [En wel heftig van Myrthe.. Wow...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Haha prima. Ik ken ook een meisje met anorexia, mijn ouders letten nu ook echt heel erg op mij... maar goed. Echt heel erg, ik hoop dat ze er boven op komt ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Charlynn Williams
    Ik zucht en staar wat doelloos voor me uit. Nog steeds sta ik in de danszaal van ballroom. Ik heb wat pasjes gedaan, maar zonder partner kan je niet veel in deze stijl. Ik zucht eens vermoeid en stap dan uiteindelijk toch de zaal uit, opweg terug naar de slaapzaal. Nog steeds heb ik niet veel vrienden hier gemaakt, dus daar werd het ook eens tijd voor, het begon langzaam eenzaam te worden zo in mijn eentje.
    Al snel ben ik dan in bij de slaapzaal en open de deur en stap naar binnen en kijk even de kamer door. Ergens in een hoekje zie ik twee meisjes zitten, ze zien er vriendelijk uit. Ik kijk nog eens de kamer rond en dan weer naar de meisjes. Tijd om vrienden te maken dus. Ik loop dan naar het bed toe waar de meisjes zijn en al snel sta ik voor ze en glimlach even vriendelijk. Tsja, wat anders moet ik doen. 'Hey.' Mompel ik dan uiteindelijk, niets beters te zeggen. Ik ben nou eenmaal niet goed in gesprekken beginnen. Ik krap even ongemakkelijk aan mijn nek en ik kijk de meisjes dan weer met een zwak glimlachje aan en wacht op een reactie.

    [Hier is die van Charly dan, begin nu aan die van Naomi!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp