• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day Jaimes
    -Ian Silvas Coockies

    Hiphop:
    -Sam Night Jaimes

    Ballroom:
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    rollentopic

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 18:00 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Naoomz your turn! :Y) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik grijns even en trek haar dicht tegen me aan. Ik druk mijn lippen ruw op de hare en laat haar na een tidjje los. Ik pak haar hand vast en trek haar de ruimte uit. Het was logisch dat er in de keuken drank lag, maar zeker wist ik het niet. Ik houd Naomi stevig tegen me aan en kijk om me heen of ik niemand zie. Ik had niet weer zin in een straf of een blauwe kaak. Ik voel aan de deur, zoals verwacht was die opslot. 'Oude route,' vraag ik met een scheve grijns, maar haal het rooster er al uit, zodat we door de luchtschacht kunnen. Met een grijns kruip ik er in. 'Kom je,' fluister ik. Met een lachje begin ik richting de keuken te kruipen. Eenmaal daar trap ik het rooster eruit en spring de keuken in. 'Laat je maar vallen, ik houd je vast,' zeg ik tegen Naomi en blijf wachten tot ze uit de schacht komt.


    Naomi Micheal
    Ik glimlach als hij me dicht tegen zich aantrekt en zijn lippen ruw op de mijne duwt en ik laar mijn nagels kort langs zijn borstkas glijden, boven zijn shirt. Na een tijdje laat hij me dan wat los en ik hem ook en pak zijn hand vast en loop dicht bij hem. Hij trekt me dan mee de ruimte uit, richting de keuken. Ian houdt me stevig tegen zich aan en ik zie hem om zich heen kijken of hij niemand ziet, of de kust veilig is, geen bewakers en ik glimlach even als we niemand zien. Ik denk dat we beide niet zo'n zin hebben in weer een straf. Ian voelt aan de deur, maar zoals verwacht zit hij op slot. 'Oude route,' vraagt hij dan met een scheve grijns en ik grinnik even en knik. Ian haalt het rooster er al uit en ik bijt even op mijn lip, dit is alweer een tijdje gelden dat we dit gedaan hebben, maar het voelt goed. Als Ian er in kruipt en hem zacht 'Kom je,' hoor fluisteren loop ik ook naar de schacht toe en kijk even naar boven waar Ian is en grijns en klauter er dan met wat moeite in en sluit de schacht weer achter me, geen sporen achterlatend dat we door de schacht zijn gegaan. Hij kruipt dan voor me naar de keuken met mij erachter aan. En ik lach ook even, dit bleef raar, door schachten kruipen. Als we er dan eenmaal zijn trapt Ian het rooster eruit en springt de keuken in en kijkt dan naar boven, waar ik nog in de schacht zit. Ik kijk naar beneden en bijt zacht mijn lip. Het blijft hoog. Ik knik dan even na Ian's woorden en laat me al snel uit de schacht vallen in Ian's armen en glimlach even naar hem als ik met beide benen weer op de groot sta. 'Dankje.' zeg ik en druk kort mijn lippen op zijn wang en kijk dan kort de keuken rond. 'Oke, let's get drunk!' zeg ik dan lachend en kijk met een speelse grijns naar Ian.



    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Josh gaat op de zielige tour en trek een pruillip. Het is verdomd moeilijk om daar weerstand aan te bieden, maar ik doe het toch. Anders ben ik echt bang dat ik Jack een rot gevoel geef. 'Later, lief,' zeg ik tegen hem. 'Ik wil je gewoon dicht bij me hebben, ik heb je gemist,' zegt hij als ik vraag waarom hij het doet. Het klinkt wel heel lief. 'Oke dan,' zeg ik met een lieve glimlach naar hem. Totdat hij als een zachte streling met zijn lippen een kusje in mijn nek plaatst. Er trekt een rilling door me heen en ik kijk dan Josh waarschuwend aan. Het is een blik die tegen Josh zegt 'waag het niet'. Hij lacht dan wanneer ik hem een kus op zijn mondhoek geef en hij wil meer. 'Weet je wie jij bent? Jij bent rupsjenooitgenoeg,' zeg ik plagend tegen hem en knipoog naar hem. Ik ga hem niet uitgebreid zitten zoenen in front of Jack. Dat zou onbeschoft zijn.


    Joshua Gayle
    Ik zie dat ze het moeilijk heeft weerstand te bieden tegen mijn pruillip en ik grijns toch even in mezelf. Maar als ze dan toch weerstand bied en niks doet verlaat er kort een geirriteerde grom mijn mond, ik heb haar zo gemist, ik wil Leslie, en wel nu en dit allemaal gaat niet door die 'Jack' die naast ons zit...
    'Later, lief,' zeg ze dan en ik zucht even en knik toch. Als ik dan mijn lippen als een zachte streling met mijn lippen een kusje in haar nek druk merk ik dat er een rilling door haar heen trekt en ik glimlach even tegen haar huid aan en haal dan mijn lippen en mijn hoofd weer van haar nek weg en kijk haar grijnzend aan en Leslie schiet me een waarschuwende blik terug, zo een van 'waag het niet', wat me even laar grinniken.
    Ze lacht even als ik na haar kusje op mijn mondhoek om meer vraag, wat ik natuurlijk niet krijg door 'Jack' die naast ons zit, ik mag die jongen op een of andere manier echt al niet. Ik kan niet eens fatsoenlijk MIJN vriendin zoenen of wat dan ook. 'Weet je wie jij bent? Jij bent rupsjenooitgenoeg.' zegt ze dan en ik frons even. 'Rupjenooitge.. Wat?' vraag ik dan lachend en schut even mijn hoofd. Als ze dan kort knipoogt naar grijns ik even en sla mijn armen rond haar middel en trek haar wat dichter tegen me aan.
    Nog even, dan heb ik Leslie vast wel voor mezelf..

    [ bericht aangepast op 1 maart 2013 - 18:48 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Die foto's :9~

    Damn. Je laat me smelten :9~:9~:9~

    And I like Josh o 3o
    Ik vind Josh gewoon zo'n schatje c:
    Ik ga zo reageren met Les ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Daarom zet ik ze er ook bij! ;D
    Josh is altijd een schatje. And who doesn't like Josh? :P
    OK! Sorry dat het ook zo lang duurde met reageren. Had ook proefwerkweek dus.. En vandaag eindelijk klaar, maar het erste is nog dat ik dus vijf dagen de hele dag proefwerken had en leren, sturen ze ons vandaag ook nog eens naar de proefwerken naar Aken om daar opdrachten te doen, ben nu dus kapot en moet straks nog op stap...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Josh weet gewoon weer eens heel goed hoe hij ervoor moet zorgen, dat ik bijna toegeef. Gelukkig heb ik tenminste nog wel enige beheersing en niet de hele tijd de neiging om aan Josh te zitten. Naast me hoor ik Josh dan geïrriteerd grommen en ik trek even geamuseerd een wenkbrauw op. Josh zucht om mijn woorden en knikt dan. Volgens mij loopt Josh gewoon te etteren door om aandacht te vragen. Het lijkt wel alsof Josh Jack niet mag en ik zucht. Dit heeft geen zin zo. Hij trekt me nog dichter tegen zich aan, maar ik maak me dan uit zijn greep los. 'Sorry, Jack, maar ik denk dat ik maar beter met Josh mee kan gaan,' zucht ik dan. Dan kijk ik Josh even aan. 'Ga je mee?' vraag ik dan aan hem en begin zelf al te lopen. Ik vond het gewoon onbehoorlijk hoe Josh deed en ik snap ook helemaal niet waarom hij zo deed.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [en Ayden? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [En dan wordt Les boos :Y)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Okee ik heb hier echt niks meer te doen dus ik denk dat ik stop... :3]


    Stop acting normal. It gets bored.