• Mijn opa heeft al zo'n 5/6 jaar een kat. Maar goed, ik heb zelf geen band met mijn opa en kom er ook nooit na iets wat ie' een aantal jaar geleden heeft geflikt.
    Ik ken hem dan ook als een koude, gevoelloze man.

    Maar goed, ik liep naar beneden toe en ineens zegt mijn moeder; 'ik heb niet zulk leuk nieuws'. Dus ik vroeg me af waar ze het over had. Vertelde ze dat afgelopen donderdag, die kat opschrok van iets en mijn opa een krab gaf bij zijn oog. Toen heeft mijn opa hem uit het balkon van 2 hoog(!!) naar beneden gegooid en is dat arme ding op de waterpomp van de put gevallen. Waarschijnlijk is dat arme beestje nu overleden, want hij is nergens te bekennen en met deze sneeuw is het onmogelijk ..
    Ik vind dit zo verschrikkelijk, dit zouden ze met hemzelf moeten doen. Verdomme ..


    To infinity and beyond •

    Sorry hoor, maar wat een assdick.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Tsja wat kan ik hierop zeggen, je hebt geen flauw benul wat er op het moment door je opa heen ging. Ik weet niet hoe oud hij is..
    Maar goed, een mens kan soms ook dwaze dingen doen in blinde paniek, al vind ik het inderdaad wel héél erg dat hij zo zijn
    kat van het balkon gegooid heeft. Al weet je dus niet wat er in die man omging.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Tsja wat kan ik hierop zeggen, je hebt geen flauw benul wat er op het moment door je opa heen ging. Ik weet niet hoe oud hij is..
    Maar goed, een mens kan soms ook dwaze dingen doen in blinde paniek, al vind ik het inderdaad wel héél erg dat hij zo zijn
    kat van het balkon gegooid heeft. Al weet je dus niet wat er in die man omging.


    Die man heeft geen emoties. Hij vertelde het ook heel koeltjes, en zei daarna doodleuk: 'ik haal wel een nieuwe kat binnenkort'. Hij is eh .. in de 70 geloof ik.


    To infinity and beyond •

    Aangeven voor dierenmishandeling?


    Life is hard and then we die

    Westcoast schreef:
    (...)

    Die man heeft geen emoties. Hij vertelde het ook heel koeltjes, en zei daarna doodleuk: 'ik haal wel een nieuwe kat binnenkort'. Hij is eh .. in de 70 geloof ik.



    Erg stoïcijns? Ik wil niet lullig zijn, maar dan is er geestelijk inderdaad iets niet helemaal in orde.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    PUKKELxDING schreef:
    Aangeven voor dierenmishandeling?


    Daar krijg je die kat niet mee terug en dat zal erg lullig zijn tegenover haar moeder/zijn dochter.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Onmenselijk inderdaad. Echt wat een ass... Hij zou niet nog een kat mogen nemen.


    You are beautiful, you are love.

    Hmm, ik weet niet, maar oude mensen geraken gemakkelijk gedesoriënteerd in 'ongekende' situaties.
    De pa van mijn tante is nu ongeveer 75 en voor kerstmis gaan ze altijd met de hele familie ergens op hotel/restaurant, al 15 jaar aan een stuk op dezelfde plaats. En afgelopen kerst vond hij de WC niet en toen is hij er in geslaagd een bed helemaal voor het raam te slepen en zo uit het raam van de eerste verdieping te springen. En hij had geen zelfmoordneigingen ofzo hoor, hij geraakte waarschijnlijk gewoon in paniek, dusja, zo'n dingen kunnen dus wel met oude mensen.


    effort never betrays you

    Het is sowieso al niet normaal als een mens zoiets doet, maar in blinde paniek is het inderdaad... mogelijk, ik zeg niet dat ik het dan wel goedkeur, maar als een mens in paniek is gebeuren zulke dingen. Als het echt is, dat hij er zo luchtig over doet, vind ik het wel echt absurd en onmenselijk. Arm beestje..


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Arme kat :c


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dat iemand dit kan doen in een opwelling, oke. Maar er daarna zo luchtig over doen? Sorry, maar ik vind niet dat zo'n man nu een nieuwe kat in huis mag halen. Wie wat wat hij met dat beestje doet als die eens iets doet wat hem niet aan staat?
    En de enige manier om daar voor te zorgen, is toch echt aangeven voor dierenmishandeling.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Geen katten meer voor die vent.


    Bad decisions make good stories.

    Faith in humanity destroyed.


    26 - 02 - '16

    Dit klinkt wel heel raar, en inderdaad onmenselijk. Maar misschien is je opa wel oud aan het worden. Misschien begint hij te dementeren, want dan reageren ouderen vaak heel raar en onhandig op dit soort situaties.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik kan me hier zo boos om maken als mensen dat doen, echt waar, bah.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus