• Mijn opa heeft al zo'n 5/6 jaar een kat. Maar goed, ik heb zelf geen band met mijn opa en kom er ook nooit na iets wat ie' een aantal jaar geleden heeft geflikt.
    Ik ken hem dan ook als een koude, gevoelloze man.

    Maar goed, ik liep naar beneden toe en ineens zegt mijn moeder; 'ik heb niet zulk leuk nieuws'. Dus ik vroeg me af waar ze het over had. Vertelde ze dat afgelopen donderdag, die kat opschrok van iets en mijn opa een krab gaf bij zijn oog. Toen heeft mijn opa hem uit het balkon van 2 hoog(!!) naar beneden gegooid en is dat arme ding op de waterpomp van de put gevallen. Waarschijnlijk is dat arme beestje nu overleden, want hij is nergens te bekennen en met deze sneeuw is het onmogelijk ..
    Ik vind dit zo verschrikkelijk, dit zouden ze met hemzelf moeten doen. Verdomme ..


    To infinity and beyond •

    Sorry dat het je opa is hoor, maar als ik zoiets lees heb ik gewoon zin om die man z'n nagels er allemaal uit te trekken en zijn vingers dan in het zout laten weken. En hem dan tandenstokers doen vreten.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 23:23 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Katten hebben wel zeven levens, dus misschien leeft ie nog? Nee, daar geloof ik echt niet in..
    Ik vind het serieus erg voor de kat en ik snap niet hoe iemand zoiets kan doen. Van mijn eigen opa's kan ik echt niet voorstellen dat zij ooit zoiets zouden doen.
    Dierenmishandeling.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Katten worden vaak ook vals gemaakt, een kat heeft een keer mijn been opengekrabt
    Maar dat beest is harstikke vals gemaakt doordat dat kind wat daar woonde niet helemaal goed was en hem zelfs van het balkon gooide
    Want daarvoor deed hij geen vlieg kwaad

    Dat is idd wel erg wat je opa heeft gedaan, misschien dat dat beestje schrok en hem daarom heeft gekrabt, maar dat is geen reden om hem van het balkon te gooien

    Daikazoku schreef:
    Sorry hoor, maar wat een assdick.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    PUKKELxDING schreef:
    Aangeven voor dierenmishandeling?


    •*• Lululu •*•

    Jezus, wat een, sorry, eikel van een opa en een hufter van een vent. Arme kat, ik hoop dat het snel ging.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Endure schreef:
    Ik vind eigenlijk jullie allemaal heel onmenselijk, hoe jullie praten over die man :l
    Je snapt toch wel dat er iets ernstigs mis moet zijn wil je zoiets doen?
    Want als ik 't lees klinkt het echt alsof hij geestelijk niet helemaal in orde is
    en hij is natuurlijk ook wat ouder, dus misschien is ie aan het dementeren weet ik veel wat.


    Inderdaad.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    oudjes zijn rare mensen:8


    dreams come true, nightmares to

    Endure schreef:
    Ik vind eigenlijk jullie allemaal heel onmenselijk, hoe jullie praten over die man :l
    Je snapt toch wel dat er iets ernstigs mis moet zijn wil je zoiets doen?
    Want als ik 't lees klinkt het echt alsof hij geestelijk niet helemaal in orde is
    en hij is natuurlijk ook wat ouder, dus misschien is ie aan het dementeren weet ik veel wat.


    Dus als iemand met schizofrenie jouw vader vermoord. Dan moeten we medelijden hebben met de dader?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Rodgers schreef:
    Dit klinkt wel heel raar, en inderdaad onmenselijk. Maar misschien is je opa wel oud aan het worden. Misschien begint hij te dementeren, want dan reageren ouderen vaak heel raar en onhandig op dit soort situaties.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Licet schreef:
    (...)

    Dus als iemand met schizofrenie jouw vader vermoord. Dan moeten we medelijden hebben met de dader?

    Dat zegt ze niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat zegt ze niet.


    Ze zegt wel dat het misschien buiten zijn schuld is.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Parachutes schreef:
    Het is sowieso al niet normaal als een mens zoiets doet, maar in blinde paniek is het inderdaad... mogelijk, ik zeg niet dat ik het dan wel goedkeur, maar als een mens in paniek is gebeuren zulke dingen. Als het echt is, dat hij er zo luchtig over doet, vind ik het wel echt absurd en onmenselijk. Arm beestje..


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Licet schreef:
    (...)

    Ze zegt wel dat het misschien buiten zijn schuld is.

    Ze zegt dat er eventueel meer aan de hand is waardoor dit gedrag ontstaan is. Ze heeft niet gezegd dat we medelijden met hem moeten hebben.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Licet schreef:
    (...)

    Dus als iemand met schizofrenie jouw vader vermoord. Dan moeten we medelijden hebben met de dader?


    Wtf (cat)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.